Mieheke.

Samaan aikaan mietin, että aika ihanaa ja toisaalta aika sairasta, että on ollu saman tyypin kanssa suurimman osan elämästään näinkin nuorella iällä.

skray kirjoitti:Eilen tuli 10 vuotta seukkaamista täyteen.
Mieheke.
Onnittelut. 
Onnea kuitenkin! 
skray kirjoitti:Eilen tuli 10 vuotta seukkaamista täyteen.

marenkienkeli kirjoitti:skray kirjoitti:Eilen tuli 10 vuotta seukkaamista täyteen.
Onnea teille yhteiseen elämäänne!

Häh? Aloitteko siis seurustella 9-vuotiaina ja oot nyt 19? Tällasia mä vaan mietin, silly me. Onnittelut kuitenkin.skray kirjoitti:Samaan aikaan mietin, että aika ihanaa ja toisaalta aika sairasta, että on ollu saman tyypin kanssa suurimman osan elämästään näinkin nuorella iällä.
Jorssi kirjoitti:Häh? Aloitteko siis seurustella 9-vuotiaina ja oot nyt 19? Tällasia mä vaan mietin, silly me. Onnittelut kuitenkin.skray kirjoitti:Samaan aikaan mietin, että aika ihanaa ja toisaalta aika sairasta, että on ollu saman tyypin kanssa suurimman osan elämästään näinkin nuorella iällä.

Toisaalta tyyppi on sen verran

skray kirjoitti: Mutta ei kai ole pahitteeksi pitää hauskaa jonkun muun kanssa, ainakin ajatukset saat ehkä sillä pois siitä eksästä edes hetkeksi?
Hitto...Aranwe kirjoitti:Särjet luultavasti vain sen sydämen.

" Näin toinen osapuoli saisi itse päättää, haluaako nähdä ollenkaan, ja jos haluaa - molemmat jää voitolle. Ja jos ei halua, niin no harm done.

)
shaana kirjoitti:Olen tunnevammainen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa