Erityisesti puheessa se oli todella hämmästyttävää. Mustakalliolla on to-del-la raivostuttavat puhemaneerit ja päämaneerit. Mutta niitä ei ollut! Pelkäsin jo siinä alkukohtauksessa, että kohta tulee se sille ominainen nuotitus ja äänenpainot, mutta ei! Hyvä!
Sarjaa voi siis katsoa toisenkin jakson!
Mikä nyt ei näyttänyt kovin huonolta
- reaktion.

Melko turhaa ihmisuhteen etsintähömppää. Voisin katsoa toisekkin, jos
Kibaya kirjoitti:Mä hämmästyin sitä, miten vähän kuvotus-reaktiota Minttu Mustakallio sai mussa aikaan. Sen maneerit oli karsittu poisErityisesti puheessa se oli todella hämmästyttävää. Mustakalliolla on to-del-la raivostuttavat puhemaneerit ja päämaneerit. Mutta niitä ei ollut! Pelkäsin jo siinä alkukohtauksessa, että kohta tulee se sille ominainen nuotitus ja äänenpainot, mutta ei! Hyvä!
Sarjaa voi siis katsoa toisenkin jakson!

. Olen nimittäin tuttavapiirissä tehnyt galluppia ja kukaan niistäkään ei pidä siitä ja olen aika hämmentynyt.damn kirjoitti:Olenkohan maailman ainoa ihminen, joka tykkää Minttu Mustakalliosta.
Mä diggaan sitä. 
)

Pahat puheessa olevat maneerit painotukseen ovat palanneet. Ensimmäiset jaksot olivat vain jotain katsojien kosiskelua siihen, että kehitystä on tapahtunut. Tai sitten ohjaaja ei ole voinut/jaksanut hioa niitä pidemmälle ja lopulliseen versioon on päästetty maneerisia puheottoja. Grr.
Suomalaiset asenteet eivät. Mintun roolin töksäyttely on kammottavaa katsottavaa.
Mä repesin sille kun mies tuli hakemaan lapsia mukaan treffeille ja se ex-vaimo piikitteli. "Pistäkääs lapset päivämäärä muistiin, kun isänne tuli ihan oma-aloitteisesti teitä katsomaan" ja "katsokaas nyt oikein tarkkaan, että muistatte isänne naaman, niin ette eksy". 
Kibaya kirjoitti:Mä hämmästyin sitä, miten vähän kuvotus-reaktiota Minttu Mustakallio sai mussa aikaan. Sen maneerit oli karsittu poisErityisesti puheessa se oli todella hämmästyttävää. Mustakalliolla on to-del-la raivostuttavat puhemaneerit ja päämaneerit.

Mitä kertoo kirjoittajasta nämä? 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa