Klikkaa mua

Klikkaa mua

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 13 Syys 2011 23:04

Johanna Vuoksenmaan uusi sarja nettideittailun maailmasta.

Ensimmäinen jakso ei tajuntaa räjäyttänyt. Parhaat naurut tarjosi tuotesijoiteltu Skoda Yeti, jossa lukee isolla Skoda ja rekkarina on Yet-1. Minna Suurosen hahmo oli paras, koska hän esitti viinaanmenevää naista tosi tunteella. Kännihuumori on aina hauskaa.

Koukuksi tarkoitettu kohta, että netin kovis onkin reaalimaailman mamis, oli aika tylsä ratkaisu. Ei hassummin toteutettu, mutta lähtökohdiltaan tylsä. Koska nythän tän kuuluu mennä niin, että se tapaa muutaman huonon ja sit se löytää jonkun hyvän ja sit ex-mieskin innostuu ja sit se tapaa vielä duunissakin jonkun ja sit sil on kolme miestä ja mitä mä nyt teen... ja silleen.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

Re: Klikkaa mua

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 14 Syys 2011 11:00

Mä hämmästyin sitä, miten vähän kuvotus-reaktiota Minttu Mustakallio sai mussa aikaan. Sen maneerit oli karsittu pois :o: Erityisesti puheessa se oli todella hämmästyttävää. Mustakalliolla on to-del-la raivostuttavat puhemaneerit ja päämaneerit. Mutta niitä ei ollut! Pelkäsin jo siinä alkukohtauksessa, että kohta tulee se sille ominainen nuotitus ja äänenpainot, mutta ei! Hyvä! :jami: Sarjaa voi siis katsoa toisenkin jakson!

Minna Suuronenhan on ollut aika usein Vuoksenmaalla roolissa ;) Mikä nyt ei näyttänyt kovin huonolta :D

Pirjo Lonka ja Eero Ritala saivat mussa vaan aikaan :rotflmao: - reaktion.

Kaipa sitä katsoa voi, vaikka juonikuvio on jo aika selkeä. Todennäköistä on, että tämä Ella törmää siihen vessan ovella olleeseen janppaan vielä uudemman kerran ja niille tulee suhde. Näin epäilen - vahvasti. Miksikö? No siksi, kun se janppa oli hyvä ammattinäyttelijä :virne:
Aukoton logiikka :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja tiipetti » Ke 14 Syys 2011 13:12

Minen lämpene kännihuumorille enkä tunne antipatioita Minttu Mustakalliota kohtaan, mutta Klikkaa mua oli positiivinen yllätys.
Lopussa huuliltani lipsahti ihan aito naurukin, mikä meinaa sitä, että tänä syksynä uudella telkkarillani on muutakin käyttöä
kuin maanantai-iltainen Good wife.

Jotain hyvää kotimaista sarjaa olen tässä odotellutkin, ja ainakin ensimmäisen jakson perusteella Klikkaa mua täyttää nyt sen tyhjiön.
Sopivan kevyttä ja soljuvaa, jotta saa aivonsa narikkaan ennen yöunia.

Osasyynä viehätykseen on varmaan sekin, että olen itsekin jumahtanut treffi-ikään, joten totta kai kiinnostaa, miten Ellalle
käy seuraavilla taateleilla. Aineksia treffimaailmassa ainakin riittää. Itsekin jäin eilen muistelemaan niitä yli yhdentoista vuoden takaisia
treffejäni, joilla treffikumppaniani luultiin sutenöörikseni.

:pepsis:
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
tiipetti

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 14 Syys 2011 21:08

Kattelin ekan jakson Katsomosta. Ei hirveän paljon mielenkiintoa herättänyt sarjaa seuraamaan.

Oliko tämän tarkoitus tarjota jotain komediallisia elementtejä, sillä itse en ainakaan tuosta hirveästi
sellaisia löytänyt... :riips: Melko turhaa ihmisuhteen etsintähömppää. Voisin katsoa toisekkin, jos
ei ole parempaa tekemistä... Luultavasti on.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 14 Syys 2011 21:21

Mäkin katsoin Katsomosta, tän ketjun innoittamana jopa.

Ei tehnyt juurikaan vaikutusta. Jotenkin aivan surkeaa kaikilta osin.
Skodakin nauratti vain siksi, että Pascal mainitsi sen. Muuten en oikein
löytänyt huumoria, jos siinä sellaista oli.

Tuli oikeastaan vähän ikävä Kalliota. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja damn » Ke 14 Syys 2011 22:40

Satuin katsomaan jakson, kun oli tylsä ilta, eikä mitään tekemistä. Ei kauheasti herättänyt mitään tunteita, aika perushöttöä, enkä sellaisesta juurikaan pidä, kaipaan nerokasta huumoria tai todella koukuttavia juonenkäänteitä. Jos joskus satun olemaan telkkarin ääressä kun tämä tulee, voin katsoa, mutta eipä tästä mikään "pakko seurata"-sarja tullut.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja tgr » Ke 21 Syys 2011 13:37

Mä tykkään.

Onhan tässä tämmöstä ilmiselvyyttä ja sellasta, mutta hauskaa se silti on. Kattellaan mimmosia
sattumuksia tulee vielä..
tgr

ViestiKirjoittaja shaana » To 22 Syys 2011 17:35

Kibaya kirjoitti:Mä hämmästyin sitä, miten vähän kuvotus-reaktiota Minttu Mustakallio sai mussa aikaan. Sen maneerit oli karsittu pois :o: Erityisesti puheessa se oli todella hämmästyttävää. Mustakalliolla on to-del-la raivostuttavat puhemaneerit ja päämaneerit. Mutta niitä ei ollut! Pelkäsin jo siinä alkukohtauksessa, että kohta tulee se sille ominainen nuotitus ja äänenpainot, mutta ei! Hyvä! :jami: Sarjaa voi siis katsoa toisenkin jakson!

Mä sain just semmosen oksennusreaktiot, joita pelkäsinkin. Vaihdoin kanavaa samointein, enkä meinaa katsoa, en vain pysty. :friikki:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja damn » Pe 23 Syys 2011 13:26

Olenkohan maailman ainoa ihminen, joka tykkää Minttu Mustakalliosta :kauhistunut: . Olen nimittäin tuttavapiirissä tehnyt galluppia ja kukaan niistäkään ei pidä siitä ja olen aika hämmentynyt.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 23 Syys 2011 15:40

damn kirjoitti:Olenkohan maailman ainoa ihminen, joka tykkää Minttu Mustakalliosta :kauhistunut: .

Et ole. :keijohei: Mä diggaan sitä. :D

(En ole katsonut tätä sarjaa, koska ykköseltä tulee samaan aikaan Downton Abbey :pilvi: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja skray » Pe 23 Syys 2011 19:04

Mun mielestä Minttu on myös ihana. :hullu:
Tätä sarjaa en tosin seuraa, kun en paljon telkkaria enää katso muutenkaan. Jospa joskus sitten ehkä boksilta jaksais kattoa, jos sellanen tulee. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 02 Loka 2011 14:05

Mintun maneerien puute alkaa rapistua :epäilevä: Pahat puheessa olevat maneerit painotukseen ovat palanneet. Ensimmäiset jaksot olivat vain jotain katsojien kosiskelua siihen, että kehitystä on tapahtunut. Tai sitten ohjaaja ei ole voinut/jaksanut hioa niitä pidemmälle ja lopulliseen versioon on päästetty maneerisia puheottoja. Grr.

Juonellisesti kuvio alkaa olemaan aika selvä. Veikkaan edelleen, että se vessakaveri, joka tässä jaksossa olikin muuttunut remppakaveriksi on se Ellan viimeinen mies. Hohhoijaa. Liian selkeä juonikaari, jos näin tulee tapahtumaan :haukotus:

Sarjassa on parasta Pirjo Lonka ja Miina Suuronen. Sekä se italialainen mies :keijo: Suomalaiset asenteet eivät. Mintun roolin töksäyttely on kammottavaa katsottavaa.

En silti vielä lopeta katsomista.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 02 Loka 2011 23:30

Mulla on ensimmäisen osan jälkeen tulleet vielä boksilla, mutta saatan unohtaa koko sarjan siihen yhteen osaan. Saapi nähdä.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ke 05 Loka 2011 11:11

Minusta ihan hauska sarja. Harvoin katson mitään suomalaista, mutta tämä on ihan hyvä.

Paras oli minusta Tiina Lymin hahmo joka oli sen yhden deittiäijän ex-vaimo. :virne: Mä repesin sille kun mies tuli hakemaan lapsia mukaan treffeille ja se ex-vaimo piikitteli. "Pistäkääs lapset päivämäärä muistiin, kun isänne tuli ihan oma-aloitteisesti teitä katsomaan" ja "katsokaas nyt oikein tarkkaan, että muistatte isänne naaman, niin ette eksy". :virne:
Eowyn

ViestiKirjoittaja Tr*ina » To 06 Loka 2011 00:19

Kibaya kirjoitti:Mä hämmästyin sitä, miten vähän kuvotus-reaktiota Minttu Mustakallio sai mussa aikaan. Sen maneerit oli karsittu pois :o: Erityisesti puheessa se oli todella hämmästyttävää. Mustakalliolla on to-del-la raivostuttavat puhemaneerit ja päämaneerit.

Niin samaa mieltä. En ole ikinä ymmärtänyt mitä muuta Mintussa on kuin sen hassunhauska naama.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 16 Loka 2011 14:40

Katsoin pari jaksoa. Sakke ja Esko. Eppu Salminen oli aika hauska Sakke, vaikka sen hahmon piti olla vain hirveä. Että siinä mielessä meni vähän pieleen. Mutta oli hauska jakso.

Esko-jakso oli turhan samanlainen kuin Taivaan tulissa sen tehtaanjohtajan tarzanistuminen. Tuokin on nykyään yksi suuntaus, että ihmisen pitää löytää eläin sisältään ja olla pelkkä vietti-ihminen. Minna Suuronen onnistuu olemaan hyvä, vaikka istuu vain työpöydän ääressä puhelimessa ja sotkee muistilehtiötä. :hymyhali:

Nämä Vuoksenmaan päänaishahmot ovat kyllä aika hirveitä tyyppejä Tahdon asia -Miia Nuutila ja tämän sarjan Minttu. :ei: Mitä kertoo kirjoittajasta nämä? :virnu:

Ja ei se yläaste ja Tommi Korpelan rehtorikaan ihan uskottavia olleet. Eikä se tyttö ole seiskaluokkalaisen oloinen niin mitenkään.

Jatkoa vielä:

En tiedä, onko sarjan alkuperäinen tarkoitus se, että katsojat samaistuisivat pääosanaisiin ja ajattelisivat: "Kuin minun suustani!" vai onko tarkoituksena esittää komedian muotoon puettu kritiikki tällaista yleistä sähläystä vastaan.

Sarjassa näkyy kyllä nykyajan ongelmia: Oikeastaan kaikki hahmot ovat yksinäisiä eikä yhteiselo kenenkään kanssa onnistu. Kaikki ovat eronneita, karanneita tai salajuoppoja, jotka virallisesti täyttävät jotain tehtävää ja siviilissä ovat aivan hukassa.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 10 Marras 2011 13:29

En sitten ehtinyt katsomaan kovinkaan pitkään.
Tuli kaikkea muuta (lue:teatteria).

Mutta nyt toi Minttu luke ilta-sanomien sivuilla lastenkirjaa ja sieltäpä nousee ihan ensimmäisissä lauseissa jo esiin ne mua ainakin inhottavat maneerit.
Kuunelkaa sanaa "hiekkaa". Ja lauseiden loppuja. :gaah:
tai se itsensä esittely :epäilevä:
Minttu lukee lapsille (lapsiraukat)
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 14 Maalis 2014 00:00

Uusi kausi alkoi tänään.
Moniko katsoi?
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja iisa » Ma 17 Maalis 2014 19:45

Jo!! Miten tuntuu, että kaikki sarjat menee multa ohi. No, onneksi kai tämänkin näkee netistä.
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
iisa

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 06 Huhti 2014 13:34

Onneksi voi todellakin katsoa jaksot katsomosta. En mä saa niitä ikinä ajoissa katsottua :keijo:

Neljä jaksoa on nyt tullut ja pari aika hienoa karikatyyrityyppiä on saatu kehiin. Toinen on Minna, Ellan exän, Eeron uusi tyttöystävä. Minna on perheterapeutti, jonka äkkipikaisuus on vähän friikkiä ja pelottavaa. Kuitenkin hieno hahmo siinä tuuliviiriydessään. Mistään ei oikeastaan voi puhua ilman, että mukana on suuri tunneskaala, useimmiten kaamea räjähdys. Näyttelijänä on aivan loistava Lotta Lindroos, joka saa luonnollisella tavalla ilmaistua reagointiherkän Minnan ja luotua mukaan asioita, jotka ovat just niin todellisia että ne naurattaa. Varsinkin kun Eero on kiitettävän pelkistetty tavallinen mies. Toisinsanoen aikalailla myös Minnan kanssa pihalla. Minnalla on ilmeisesti aika paljon periaatteita, joita ei kuitenkaan voi kertoa kenellekään, vaan hän pitää niistä ihanan itsepäisesti ja joustamattomasti kiinni ja räjähtelee vähän siinä sivussa. IRL Minnan kaltaiset ihmiset on kyllä pelottavia ja rasittavia.

Hienoista hahmoista huolimatta en ole ihan vielä syttynyt toiselle kaudelle. Olen ehkä hieman kyllästynyt sarjan perusideaan, mutta jos vaan muistan, katon koko kauden.
Myös päähahmojen esittäminen "ainoina normaaleina" on näkökulmana vähän tökkivä, mutten usko senkään toimivan että päähenkilöt olisivat enemmän karrikoituja ja nettideittipersoonien ja idioottien työkavereiden hahmot olisivat niitä normaalimpia :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

Paluu Leffa.tv