Voihan raivoitku. Syynä ovat "ystävät". Tämä on ollut huonoin ystävävuosi ikinä, menetin kolme ystävää:
Ystävä nro 1. meni sänkyyn eksäni kanssa muutama päivä meidän eron jälkeen vaikka "ystäväni" hyvin tiesi, että haluaisin vielä koittaa yhteenpaluuta eksän kanssa. No, siinä meni sekä "ystävä", että poikakaveri.
Ystävä nro 2. Miespuolinen tämä tyyppi siis, laskin jopa yhdeksi tärkeimmistä ystävistäni. Tapailtiin sen kanssa joskus vuonna miekka ja kivi, mutta homma loppu lyhyeen ja meistä tuli mielettömän hyvät ystävät. Pari vuotta sitten tyyppi alkoi seurustella ja olin ihan onnessani sen puolesta, kun tyttökin oli mukava ja fiksu. No. Tänä vuonna selvisi, että tyttöystävä on kuolettavan mustasukkainen minusta ja luulee, että koitan vampata miehen itselleni ja katselen ystävääni kuulemma "sillä silmällä". Lopputulos: me ei saada ystäväni kanssa enää liikkua kahdestaan, ei jutella, ei mitään. Ja ystäväni jopa suostuu moiseen paskaan. Joten ei voida olla enää ystäviä.
Ystävä nro 3. Liian vaikea tilanne selitettäväksi. Lyhyesti: Ystäväni katkaisi juuri välit, koska luulee, että olen kiinnostunut sen ihastuksesta ja yritän vampata sen itselleni. Tämä siitä syystä, että kyseinen mies on kaverini ja se on pari kertaa nukkunut minun sohvalla, kun sillä ei ole ollut majapaikkaa. Ystäväni ei kuulemma voi luottaa minuun, kun hän kuvittelee että meillä olisi jotain kiinnostusta toisiimme. Ensinnäkään mies ei vastaa ollenkaan miesmakuani, pidän sitä kaverinani, olen kiinnostunut ihan eri miehestä ja en muutenkaan kulje tuolla iskemässä kavereitten miehiä/ihastuksia, niinkuin kaikki nyt ilmeisesti kuvittelee.
Mikä näitä ihmisiä vaivaa??? Ymmärtäisin paremmin tälläistä käytöstä, jos oltaisiin teini-ikäisiä, mutta nämä ihmiset ovat kolmenkympin kieppeillä ja luulisi, että käytös olisi hieman fiksumpaa ja ystäviä olisi opittu arvostamaan. En oikein tiedä mitä nyt tekisin. Ja miten minun pitäisi käyttäytyä, kun naiset kokee minut uhaksi, vaikka faktahan on se, että minä oon kauheen ujo ja en ikinä iske ketään. Lisäksi on lojaali kavereita kohtaan ja koitan viimeiseen asti olla hyvä ystävä. Koitappa tässä nyt olla hyvä ystävä, kun täytyy näköjään lähteä etsimään uusia kavereita entisten tilalle. No, onneksi parhaat ja rakkaimmat ystävät ovat kyllä edelleen tallella ja niihin ei välit tuolla tavalla voi katketa. Mutta kukaan kaveri ei koskaan ole minulle itsestäänselvyys, joten loukkaa aivan vietävästi, että minua ei sitten arvostetakkaan samalla tavalla.