theia kirjoitti:Mä koen, että tolla mun tyypillä on kaks jalkaa tai sitten se vaan kuulee musiikin kovin erilaisesti kuin minä![]()
Montakos jalkaa sillä sit pitäis olla?

theia kirjoitti:Mä koen, että tolla mun tyypillä on kaks jalkaa tai sitten se vaan kuulee musiikin kovin erilaisesti kuin minä![]()

Lyyra kirjoitti:theia kirjoitti:Mä koen, että tolla mun tyypillä on kaks jalkaa tai sitten se vaan kuulee musiikin kovin erilaisesti kuin minä![]()
Montakos jalkaa sillä sit pitäis olla?

skray kirjoitti:Teiple
Triple H kirjoitti:skray kirjoitti:Teiple
Teiple tässä terve.
Ei oo mun vika, että e ja r on vierekkäin näppäimistössä.skray kirjoitti:Triple H kirjoitti:skray kirjoitti:Teiple
Teiple tässä terve.Ei oo mun vika, että e ja r on vierekkäin näppäimistössä.

. Eli reilu 200 km/vko eli reilu 29 km/pvä. Kappalemääräisesti ajelin vähemmän kuin viime vuonna, mutta lenkit olivatkin sitten pidempiä. Pisin 145 km ja yli sadan kilometrin lenkkejä tuli toista kymmentä. En olisi kyllä vielä keväällä moista uskonut. Mutta hauskaa oli ja se oli pääasia!
. Tai no jos käytetään kuitenkin nimitystä lenkkeily, niin ei iske masennus heti ekan yrityksen jälkeen
. Jos selviän hengissä, yritän pukata rapsaa. Ja jos tässä talven mittaa pääsen reilusti alle yhdeksän kympin, niin palkitsen itseni ensi kesänä uudella fillarilla
Maasturi vähän himottaisi.. vaivoin sain pinnisteltyä etten mene jo kauppaan
.
Niissä on juuri hyvin välillä hitaasti kiihtyvää ja välillä hidastuvaa meininkiä ja yhteiskesto sopivasti vähän yli yhdeksän minuuttia siten, että ehtii alussa laittaa crosstrainerin asetukset ja lopussa jäähdytellä. Yhdeksän minuuttia on se aika, jonka viitsin tuossa olla, sen pidempään ei noin yksitoikkoista viuhtomista jaksa. 

Nyt olen opetellut foksia ja fuskua. Fusku vei sydämeni. Ihanan vauhdikas ja leikkisä tanssi. Tykkään. 

Tavoitteena on työmatkapyöräily pari kertaa viikossa. Ja kunhan saan aikaiseksi ostaa uikkarit, niin jatkan taas uiskentelua ja vesijumppaa, kerta viikossa riittää, jos saan pidettyä hyötyliikuntaosiosta kiinni. Raskauden aikana (yli 1,5 vuotta sitten...) ostetussa rannekkeessa on vielä ainakin 25 käyntikertaa ladattuna.
olen tyytyväinen suoritukseeni.
. Tulin just reippaalta lenkiltä ja on ihanaa käpertyä peiton alle teekupposen kanssa, kun ulkona oli niin viileää. Toivottavasti tälläinen ilma jatkuu vielä jonkin aikaa, en kaipaa lunta, joka hankaloittaa lenkkeilyä pururadalla. Vielä kun saisi useammin kavereita raahattua lenkille, kaipaan seuraa urheillessani, en oikein ole yksilöurheilija. Vaikka yksin lenkkeillessä kuuntelenkin musiikkia, niin ei se ole yhtään niin kivaa, kuin juttelu kaverin kanssa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa