Mulla on taas erittäin vahva tuntemus, että antennijohto nyppästään seinästä vuodenvaihteessa. Ei töllöstä tule kuin tauhkaa ja uusintoja, joista nekin suurin osa tauhkaa. Joku aivokuollut ohjelmasuunnittelija (mitä ne nyt ikinä on, jotka miettii, mitä milloinkin näytetään) on keksinyt, että viikonloppuisin, kun ihmisillä olisi mahdollisesti aikaa istua telkun ääressä, niin näytetään uusintoja 4:n putkissa

Ensi sunnuntaina esim. tulee 8 jaksoa Innoa

4 jaksoa tulee putkeen ainakin Frasieria, Rillit huurussa, Paratiisi, Homma haltuun, Lego City, Poliisit... Loput ohjelmat onkin sitten uusintoja (kuten myös osa putkiohjelmista) viikolta tai menneiltä vuosilta, usein molemmilta. Joku kanava lähettää samaa leffaakin useamman kerran viikossa. Joskus kanavasurffaillessa huomaa, että jotain ohjelman jaksoa näytetään 5. kertaa vuoden sisään niin että sen muistaa ja huomaa, vaikka kyllä harvoin telkkua katsoo. Siis mitä helvettiä?
Ei paljon tule katsottua telkkua, eikä ohjelmistojakaan enää, kun ei sieltä kuitenkaan mitään tule. Sitten jää nekin vähäiset helmet, esim. hyvät dokkarit, näkemättä. "Lisäaineet lautasellamme" osui silmään vahingossa ja sainkin katsottua 1,5 osaa, kun 3 niitä tuli. Petyin siihenkin

Aivan liian pintapuolinen ja epätieteellinen, vaikka jotain mielenkiintoista lisätietoa niistä saikin. Jäi kuitenkin sellainen tuntuma, että dokkaria tehtäessä kiintotähtenä oli vastata kysymykseen "Eihän lisäaineet ole pahasta, eihän?".
Plääh. Mä vissiin vaadin televisio-ohjelmilta liikaa. Joka tapauksessa tämä mediamuoto alkaa olla mulle liian aivokuollutta, että jaksaisin vaivautua katsomaan ja maksamaan siitä.