Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ke 04 Kesä 2008 16:28

Deni kirjoitti:Irvis, kerro sitten, onko se hyvää. Mä nimittäin tarvisin jonkin vähän tavis-meikkivoidetta kevyemmän, mieluusti aurinkosuojallisen töhnän käyttöön näin kesäksi.

Tuote on siis Lumenen Instant sun dual pack, jossa on 15 SPF aurinkovoide ja sävytetty päivävoide. Voiteet ovat samassa pakkauksessa mutta tulevat eri säiliöistä, mikä on ihan kätevää, jos ei aina halua käyttää molempia. Yhden auringossa vietetyn päivän käytön jälkeen olen ihan tyytyväinen. Aluksi iho kiilsi vähän turhan paljon, mutta se saattoi johtua aurinkovoiteen alle levittämästäni tavallisesta kosteusvoiteesta. En ilennyt levittää aurinkovoidetta suoraan pestylle iholle, vaikka päälle levitettävä päivävoidehan on kosteuttava. Voiteet kuitenkin imeytyivät ja lopputuloksena on ihan ok kuulas iho. En käyttänyt tänään puuteria tai muita meikkituotteita. Päivävoiteen sävy on vähän tumma, mutta ainakin omalle naamalleni se meni ihan hyvin. Voide on kuitenkin aika ohutta. Pikkuisen jos vielä päivettyykin, niin a vot.

Yhteenvetona: parempiakin vastaavia tuotteita varmaan löytyisi, mutta kyllä tuo alle kympin hintoineen ihan käyttökelpoinen pakkaus on.
irvikissa

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ke 04 Kesä 2008 19:57

kaneli kirjoitti:Mä yritän koko ajan miettiä parhainta ehkäisykeinoa itelleni. Mä en oo aiemmin harrastanu pitkiä suhteita ja menkkakivutkin on olleet ihan siedettäviä, eli mä en oo koskaan syöny e-pillereitä.
Mua ahdistaa ihan kauheasti ajatus siitä, että söisin jotain hormoneita. Varsinkin, kun niistä voi tulla tommosia teidän mainitsemia ikäviä sivuoireita. :hullu:

Mulla oli sama homma ennen kuin hankin pillerit. Inhotti ja pelotti ajatus hormonien syömisestä ja kaikenlaisista sivuoireista. Mulla ei myöskään ollut koskaan ollut kovin pahoja menkkakipuja, joten ei senkään takia ollut tullut pillereitä harkittua. Lopulta uskaltauduin kokeilemaan. Aluksi kaikki meni ihan jees, ei tullut oikeastaan mitään sivuoireita. Ajan mittaan pillerit kävi kuitenkin vähän turhankin tehokkaiksi, meni nimittäin kaikki halutkin. Vuoden verran kärvisteltyäni lopetin pillerit noin vuosi sitten. Tulipahan kokeiltua, ja voihan se olla että joskus myöhemmin koitan uudestaan jotain toista merkkiä. Nyt olen kuitenkin tyytyväinen ilman.

Negatiivisia kokemuksia kuulee paljon, mutta niistä ei kannata säikähtää. Hyvin moni on tyytyväinen pillereihin. Ainahan sitä voi kokeilla ja lopettaa sitten, jos ei tunnu hyvältä. :)
lumikukka

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 04 Kesä 2008 21:13

Mun hiuksia värjätään. :täpinä: Ihana saada väri päähän, vaikka väri onkin sama kuin ennenkin. :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Vanilla » To 05 Kesä 2008 09:44

lumikukka kirjoitti:Ajan mittaan pillerit kävi kuitenkin vähän turhankin tehokkaiksi, meni nimittäin kaikki halutkin.

Miekin olen tässä miettinyt, että onkohan mulla vain jonkinlainen piilostressi jatkunut jo monta kuukautta vai johtuisiko hormoneista. Mitä luultavimmin siis johtuu. :jaaha: Ikävää sinänsä. En kuitenkaan haluaisi lopettaa pillereiden syömistä, kun ne kuitenkin helpottavat elämää huomattavasti. Menkkakivuista en ole kärsinyt oikeastaan koskaan, mutta lievä akneni parani melko pian, kun aloitin pillerit. Ja se säännöllisyyskin on ehdottomasti hyvä puoli.

En tiedä sitten. :huoh:

(Sadas viesti, jee jee!)
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Duussi » To 05 Kesä 2008 10:09

lumikukka kirjoitti:Negatiivisia kokemuksia kuulee paljon, mutta niistä ei kannata säikähtää. Hyvin moni on tyytyväinen pillereihin. Ainahan sitä voi kokeilla ja lopettaa sitten, jos ei tunnu hyvältä. :)

Entäs kun on jo kerran kokeillut, lopputuloksena juurikin niitä negatiivisia itkuhirviökokemuksia,
mutta haluaisi kokeilla uudestaan.. tai haluaisi ja haluaisi, mutta on yhteisen ilon nimissä mennyt
niin lupaamaan. Varmaan tässä jo vuoden olen ollut menossa lääkärille pilleriasioissa, mutta vissiin
alitajunta on estänyt varaamasta sitä aikaa oikeasti.

Helpottaishan ne kai naistenpäivätuskia ja tois uutta leikki-intoa,
mutku se hormonit ja mielenterveys -yhdistelmä on niin epävarma.
En osaa päättää, mikä painaa vaakakupissa nyt eniten.

Noin muuten semmonen naisjuttu, että mennään huomenna tyttöjen kanssa Sinkkiksen
ensi-iltaan mekoissa ja korkkareissa, ja käydään cosmopolitaneilla tietysti. Kaupungin
baarimikot taitaa saada tehtailla niitä drinkkejä viikonlopun aikana normaalia enempi..
Eikä tässä, yhtään missään
ole mitään normaaliuteen viittaavaa
Duussi

ViestiKirjoittaja Kat » To 05 Kesä 2008 11:21

Duussi kirjoitti:mennään huomenna tyttöjen kanssa Sinkkiksen
ensi-iltaan mekoissa ja korkkareissa, ja käydään cosmopolitaneilla tietysti.

Samoin! Katsellaan ensin tyttöporukalla vikan tuotantokauden viimeiset jaksot, juodaan vähän cosmoja ja ollaan muutenkin pinnallisia hössöttäjiä :tilt: Get Carried away!
To be stupid, selfish and have good health are three requirements for happiness, though if stupidity is lacking, all is lost.
Kat

ViestiKirjoittaja kaneli » To 05 Kesä 2008 13:26

Joono emmä kyllä oo tullu hullua hurskaammaksi tässä pilleriasiassa. :hullu:
Toisaalta ei tilanne niitä välttämättä vaadi, mutta jotenkin tekis mieli kokeilla jotain muutakin ehkäisyä kuin vaan sitä kondomia. Ku kyllä se ainaki mun fiiliksiä ihan pikkasen häiritsee. :jaaha:
Mutku mä oon jo valmiiks vähän ailahteleva persoona ja menkkojen kanssa oon pärjäilly tähän asti, nii emmä tiiä. :huoh:

Mäki meen Sinkkuelämän ensi-iltaan huomenna, mut en oo ajatellu pynttäytyä normaalia enempää. Koska mähän oon aina hirveen chic. :gay:
Sitä paitsi Cosmopolitanit on kamalan makuisia! :umpfh:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja L-S » To 05 Kesä 2008 17:21

Mä olen sitten huono käymään kampaajalla. :friikki: Sen takia en käykään kuin kerran puolessa vuodessa, jos sitäkään. Ensin yleensä jahkailen pari viikkoa, että mille kampaajalle uskallan mennä, ettei tule liian kalliiksi tai huono leikkaus. Sitten kun käyn, olen tyytymätön lopputulokseen, pääasiassa siksi että olen itse liian varovainen ja käsken lyhentää ihan vähän vaan ja sitten lopputuloksesta hädin tuskin huomaa että on leikattu. Nytkin taas edestä hiukset on silmillä ja takaa edelleen ärsyttävän pitkät. Pitäisi osata selkeästi päättää mitä haluaa eikä keksiä vasta kotona, että ei tää ole hyvä. Mitenköhän senkin oppisi?
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Sippura » To 05 Kesä 2008 19:13

Saanko määkin kertoa omista pillerikokemuksista? :tilt:

Mä söin aikoinaan pilsuja vähän vajaa 10 vuotta, lopetin niiden nappailun
tuossa reilu 2 vuotta sitten. Syynä oli kuulemani kauhukuvat siitä, että
elimistö on niiden jäljiltä niin sekaisin, että raskautuminen ei välttämättä
onnistu kovin helpolla. Nyt on siis kroppa saanut olla pari vuotta ilman yli-
määräisiä hormoneja ja jonkun aikaa tosiaan kestikin että menkat löysivät
oman, luonnollisen kiertonsa. Nyt kierto on onneksi aika säännöllinen, mitä
nyt parin päivän heittoja voi olla puoleen tai toiseen. Suatanalliset kivut on
kyllä tulleet takaisin pillereitten syömisen lopettamisen jälkeen, mutta kaipa
ne nyt kestää, naisiahan tässä ollaan :tilt: Ja kortsuilla ollaan pärjäilty tähän
asti, ne on ainakin naisen kohdalla siisti ehkäisykeino :virne:

Niin ja siis voihan tietty olla, ettei elimistö vielä noin lyhyestä (?) pillereitten
syömisestä mene sekaisin, mutten kuitenkaan halunnut riskeerata. Jälkikasvua
tässä kuitenkin perheeseen toivotaan.

No juu, sitten muuta naisasiaa. Kävin shoppailemassa ja löysin pari suloista
pikkuhamosta ja kahdet bikiniyläosat. Alaosat oli niin tylsänmalliset (lue: eivät
imarrelleet alakroppaani) niin jätin ne ostamatta. Uidessa voi sitten käyttää
jotain muita uikkareita, näillä yläosilla bousaillaan Provinssissa ja Rukiissa :viileä:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Nugat » To 05 Kesä 2008 19:23

Suatanalliset kivut on
ne nyt kestää, naisiahan tässä ollaan :tilt:

Neuvola-täti sanoi minulle, että ota 2 panadolia ja 1 burana kun kuvittelen kipujen alkavan. Siis erittäin ajoissa. Siinä saa samalla tulehduskipulääkettä ja... öö.. sitä toista. :tilt:

Tämä onkin ainoa konsti, mikä minulla on toistaiseksi toiminut. En kyllä yhtään tykkää napsia mitään pillereitä, niin tämä satsi tuntuu kamalalta, mutta kun kivut iskee, niin enemmänkin kelpaisi. :tilt:

Inhottavaa, kun joskus (aika usein) kuvittelee, että NYT se alkaa ja vetää kipulääkeet ja valmistutuu kuumavesipulloin ja käperyy sohvalle viltin alle ja huomaa, että se oli väärä hälytys. Ja kun niitä vääriä hälytyksiä tulee useimmin, sitä miettii, että millaisessä pilleripöhnässä sitä oikein liikkuu. :sekopää: :seko
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja irvikissa » To 05 Kesä 2008 20:05

Nugat kirjoitti:
Suatanalliset kivut on
ne nyt kestää, naisiahan tässä ollaan :tilt:

Neuvola-täti sanoi minulle, että ota 2 panadolia ja 1 burana kun kuvittelen kipujen alkavan. Siis erittäin ajoissa. Siinä saa samalla tulehduskipulääkettä ja... öö.. sitä toista. :tilt:

Mullekin lääkäri sanoi, että buranaa pitäis alkaa syödä kuuriluontoisesti jo päivää paria ennen kuin olettaa kipujen alkavan. Olen kyllä itsekin huomannut, ettei se enää sitten auta kun kouristelee linkkarina lattialla. :raps:

Duussille sen verran, että kannattaa ehkä harkita ehkäisyrengasta. Omia kokemuksia ei ole, mutta moni ystävätär on kehunut. En kyllä tiedä mihin perustuu, kun samaa horppaahan sieltä erittyy, mutta kuitenkin. Positiivista olen kuullut. Tosin edellä mainittu lääkäri sanoi, että rengas ei auta kipuihin, että jos niihin haluaa apuja niin sitten ei käy.
irvikissa

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 05 Kesä 2008 20:43

Nugat kirjoitti:
Neuvola-täti sanoi minulle, että ota 2 panadolia ja 1 burana kun kuvittelen kipujen alkavan.

Eh.. Oma kokemus särkylääkkeistä kertoo, että sekottamalla parasetamolia ja ibuprofeenia saa melko tehokkaasti nupin sekasin. Tietty saattaa se kipuun tepsiä, mutta kannattaa vähän tarkkailla oloa. Kodeiini tohon soppaan tuo muuten vielä oman kivan lisänsä.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Kat » To 05 Kesä 2008 20:59

Nugat kirjoitti:Siis erittäin ajoissa. Siinä saa samalla tulehduskipulääkettä ja... öö.. sitä toista. :tilt:

Panadolin vaikuttava aine on parasetamoli, joka lievittää kipua ja alentaa kuumetta, mutta ei helpota tulehdusta. Parasetamoli ei ärsytä mahan limakalvoa, kuten useimmat tulehduskipulääkkeet. Olisikohan nauvolatädin logiikka ollut, että sen sijaan, että nappaa kolme Buranaa (tulehduskipulääke), saa saman tehoisen kivunlievityksen yhdellä Buranalla ja kahdella Panadolilla ilman ikäviä vatsanväänteitä...?

irvikissa kirjoitti: En kyllä tiedä mihin perustuu, kun samaa horppaahan sieltä erittyy, mutta kuitenkin.

Päivittäinen lääkeaineen annostelu (=pillerit) johtaa lääkeaineen pitoiduusen vaihteluun veressä -> sivuvaikutukset. Ehkäisyvalmisteiden tuotekehittelyssä pyritään pienentämään estrogeenin ja progestiinien pitoisuuksia ja käyttämään uusia, selektiivisempiä progestiineja.
Lisäksi kun hormoni imeytetään emättimen seinämän tai ihon läpi (=rengas/laastari), hormonien pitoisuudet veressä pysyvät tasaisina, jolloin on mahdollista käyttää pienempiä hormoniannoksia -> sivuvaikutukset vähäisempiä. Näin siis teoriassa, jokainen nainenhan on yksilö ja sopivin ehkäisy löytyy (valitettavasti) vain kokeilemalla. :huoh:
To be stupid, selfish and have good health are three requirements for happiness, though if stupidity is lacking, all is lost.
Kat

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 05 Kesä 2008 21:38

Hiusten värjäys onnistui paremmin kuin edellisissä kotona trehdyissä värjäyksissä. Ainoastaan taakse jäi tummempi läntti, mutta sekin on hiusten alla, eikä juurikaan näy (paitsi jos laittaisi kahdet ponnarit tai kahdet letit).

Epäsäännölliset kuukautiset ahdistaa. Ennen viime kuukautisten oletettua ajankohtaa mulla oli hirveä stressi ja ilmeisesti siitä syystä kuukautiset jäi kokonaan tulematta. :kauhistunut: Se lisäsi entisestään stressiä ja vainoharhaisuus iski. Kaiken maailman kauhukuvat kännissä (muka) harrastetusta seksistä iskeytyivät tajuntaan. Muisti meni yksissä bileissä ja vaikka olin 99,99% varma, etten ole harrastanut seksiä siellä(, vaikka siellä oli tyyppi, jonka kanssa mulla on ollut ennenkin säätöä ja jonka kanssa siellä suutelin). (Enkä olisi sitä tehnyt ilman kortsua.) Vainoharhaisuus muuttui niin pahaksi, että tein raskaustestin. Yllättävän helppo oli hakea sellainen apteekista, vaikka vähän hävettikin. Onneksi en ole raskaana. En ole missään nimessä vielä valmis äidiksi.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Outolintu » To 05 Kesä 2008 22:12

Kat kirjoitti:
Nugat kirjoitti:Siis erittäin ajoissa. Siinä saa samalla tulehduskipulääkettä ja... öö.. sitä toista. :tilt:

Panadolin vaikuttava aine on parasetamoli, joka lievittää kipua ja alentaa kuumetta, mutta ei helpota tulehdusta. Parasetamoli ei ärsytä mahan limakalvoa, kuten useimmat tulehduskipulääkkeet. Olisikohan nauvolatädin logiikka ollut, että sen sijaan, että nappaa kolme Buranaa (tulehduskipulääke), saa saman tehoisen kivunlievityksen yhdellä Buranalla ja kahdella Panadolilla ilman ikäviä vatsanväänteitä...?

Tai sitten se, ettei Burana saa ottaa kolmea. Jos normaali annostus ei lievitä kipua, niin kahta tulehduskipulääkettä ei saa sekoittaa. Eli ainoa käypä lisä tulehduskipulääkkeelle on parasetamoli. Ja vaikkei se tulehdusreaktiota poistakaan (eikä näin ollen kuukautiskipujen suurinta syytä), niin kyllä sillä kipu lähtee. Näin mäkin joudun menkkakipuihin lääkkeitä käyttämään, mikään tulehduskipulääke yksistään ei ole pitänyt kipua aisoissa, mutta kun yhdistän siihen maksimiannoksen parasetamolia, niin johan helpottaa. Ei sekään aina täysin, mutta lamaa kylla kivun taustalle. Ibuprofeeni + parasetamoli ei saa multa nuppia normaalia sekaisemmaksi, mutta mulla on kyllä kaveri, joka sanoo menevänsä Panadolista pöhköksi. Kodeiini taas, noh, sanotaanko että ei sovi työpäiviin. :seko

Ja sitten kun sitä Buranaa ei oteta kolmea, niin myöskään Panadolissa ei ylitetä kahden tabletin kerta-annosta (tai 6 tabletin päiväannosta) ettei hajoa maksa.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 05 Kesä 2008 22:55

Tuolla ilmariketjun puolella jo ostosreissustani kerroinkin. Jälleen kerran se meni niin, että ostin sellaista mitä en etsinyt, enkä löytänyt niitä asioita, joita lähdin ostamaan.

Ostin mustat ballerinat, joissa on rusetit kärjessä. Joudun ehkä ompelemaan niihin lenkit jalkapöydän kohdalle, että ne pysyvät paremmin jalassa. Mukaan lähti myös kivannäköinen lippalakki, hiuslenkkejä ja hennaväriä. Hennan käyttäminen jännittää vähän, kun en ole sillä aiemmin hiuksiani värjännyt.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja heartless » To 05 Kesä 2008 23:00

Uskaltaakohan tässä nyt sanoa, että mulla on lähes kivuttomat menkat. Ehkä kerran-pari vuodessa nipistää sen verran, että pitää ottaa joku särkylääke.

Minä en oo ikinä syönyt e-pillereitä, ja jos nyt vaan mahdollista on niin en aiokaan syödä. Mua pelottaa niiden aiheuttamat sivuvaikutukset ja muutenkin arveluttaa tunkea itseensä jotain ylimääräistä hormonia. Eli ehkäisy tapahtuu jatkossakin kortsuilla. Tai no, Eksän kanssa kokeiltiin myös Patentex oval- ehkäisypuikkoja ja ne oli kanssa ihan jees, ainoa haitta siinä oli se n.kymmenen minuutin odottelu (ja kortsuihin verrattuna tietty sotkuisempaa touhua).
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Outolintu » To 05 Kesä 2008 23:26

Mua huvittaa aina se, että mä en osaa kehittää pillereistä minkäänlaisia pelkoja. Itseasiassa elimistö laittaa oman hormonituotannon lepotilaan ulkopuolelta tulevien hormonien aikana, joten määrissä mitaten altistus estrogeenille ja progestiinille ei hirveästi muutu. Hormonitoiminta kyllä käynnistyy erittäin tehokkaasti kun pillereiden käyttö loppuu. Tästä kertovat ne tapaukset, kun raskaus on alkanut kun on unohdettu ottaa se levyn ensimmäinen ja ehkä toinenkin pilleri tauon jälkeen. Kiskon pillereitä ihan mielelläni, useammankin levyn putkeen. Haittavaikutukset on kyllä tuttuja, muttei nekään estänyt mua kokeilemasta melkein jokaista merkkiä yhdistelmäpillereitä. Minipillereitä taas en ole kokeillut, jostain syystä olen niitä kohtaan epäileväinen. Että ei kunnon hormonikuormassa mitään vikaa, mutta jos mennään mietoihin, niin usko loppuu. :virne: No mutta haluan tietää, koska menkat alkaa, enkä elää puolta vuotta odotuksessa, toisaalta en myöskään halua kolmen viikon vuotoja...

Haluaisin taas aloittaa pillerit, koska tietäisin tasan tarkkaan, koska olen kipeä ja toisaalta voisin vähentää kipuilun pariin kertaan vuodessa. Harmi vain, etten vieläkään ole löytänyt sopivaa merkkiä. Osasta kuivaa limakalvot, osasta lähtee halut, osa vaan ei tunnu sopivalta lukuisista pikkusyistä johtuen. Niin ja laastarit ei pysy! Haluaisin itseasiassa ehkäisykapselin tuikattuna ihon alle, mutta niissäkin on vain progestiinia, joten kah, olemme taas kohdassa "en pidä minipillereistä". :jaaha:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja elegia » Pe 06 Kesä 2008 20:02

Voi hyvänen aika sentään. Minä en osaa olla nainen. Lähdin tänään kaupungille kurkkaamaan vaatekauppojen tarjontaa, koska huomasin omistavani tasan KAKSI (2) inhimillisessä kunnossa olevaa t-paitaa, joilla kehtaa näyttäytyä julkisesti. Myös muista vaatteista on huutava pula, minulla ei esimerkiksi ole yhtiäkään kesäisiä shortseja taikka hametta.

Noh, kiertelin sitten keskustan kaikki vaatekaupat läpi, vähän välillä sovittelinkin, mutta totesin näyttäväni pöhköltä tai muuten vain epämuodostuneelta nykymuodissa. Yksi kiva musta hame sentään löytyi, mutta senkin palautin paikalleen, kun totesin sen olevan turhan tyyris. Vaan eipä olisi varaa nirsoilla. En siis saanut ostettua edes yhtä tavallista t-paitaa, jollaista myös tarvitsisin kovasti. :jaaha:
Että joopa joo, mistä löydän sisäisen naiseni ja himoshoppaajani? Vai pitääkö odottaa niin kauan, kunnes joudun pakosta menemään kauppoihin säkki päällä, kun vanhoista vaatteistani ovat viimeisetkin rippeet kuluneet? Hmph.

Sen sijaan sain ostettua uuden kassin! Tarvitsin tuollaista näpsäkkää ja helposti mukana pysyvää kassia keikoille ja festareille ja vähän muuhunkin menoon. Edellinen alkoi yllätys yllätys lahota käsiin ja kotoa löytyy vaan nahkaisia pikkukäsilaukkuja, mutta mitäs niillä festareilla tekee. :jaaha: Niin! Kauan tämänkin kassin metsästys kesti ja nyt ostin sitten viimeisessä hädässä kelpo hintaisen kassin, kauniilla mummon mekko-kuosilla. :superhymy: Kyllä kelepaa! :superhymy:
elegia

ViestiKirjoittaja Migreeni » Pe 06 Kesä 2008 23:22

Oon pitänyt tänä iltana tyttöily illan. Tehnyt jalkahoidon, lakannut kynnet ja kasvonaamiotakin pidin hetken aikaa... :superhymy:

Huippua kun on kesä ja ei ole mihinkään kiirus.
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja shaana » La 07 Kesä 2008 13:36

Päässäni katkesi joku suoni tänään.
Herättyäni poljin erääseen suureen kauppakeskukseen tekemisen puutteessa. Kiertelin kauppoja (kävin kahdessa) ja mukaani tarttuivat kaksi toppia, kaksi kesämekkoa, kolmet legginsit, yhdet rintsikat, aurinkolasit ja kolme paria kenkiä! :pahis: Olen aivan huumassa noista kaikista, erityisesti kengistä.. Nyt pitäisi jo rientää suihkuun ja laittamaan varpaankynsiä ja kynsiä ja hiusta ja silmiä jaja.. lähden illalla laivalle. Kerrankin saan olla tosilady :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja elegia » La 07 Kesä 2008 15:44

Hiukset kannattaa värjätä aina muutamaa tuntia ennen kekkereille lähtöä. Pää on täynnä tummia läikkiä, joita ei saa irti kirveelläkään. Tai ehkä just sillä. :friikki:
elegia

ViestiKirjoittaja Shay » La 07 Kesä 2008 16:37

Oon jo pitkän aikaa ollu ihastunut El Naturalistan kenkiin. Esim. nämä ovat
todella suloiset. Valitettavasti hintaa kengillä on ihan tarpeeksi, yli sata euroa. :p
Laatu voisi kuitenkin olla hinnan väärti, muttei taija noita raskia ostaa...

Mun kuukautiset on yli viikon myöhäsä. :friikki: Tosin raskaana en varmana ole. :epäilevä:
Kai tämä on edelleen noita mukavia ehkäisyrenkaan, jonka käytön lopetin
yli vuosi sitten, sivuvaikutuksia... Ei hormonit halua tasoittua tai jotain...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Sippura » La 07 Kesä 2008 19:53

heartless kirjoitti:Tai no, Eksän kanssa kokeiltiin myös Patentex oval- ehkäisypuikkoja

Hei tästä tuli mieleen, että me käytettiin eksän kanssa joskus vuonna kypärä
ehkäisyvaahtoa. Sen asentaminen olikin oma shöynsä :virne: Sellaisella asettimella
ammuttiin satsi vaahtoa sisään ja odoteltiin hetki. Sitä me käytettiin pillereit-
ten kanssa, haluttiin olla varmavarmoja. Kerran sen asettimen täyttö meni joten-
kin fiduiksi ja se koko syötin ampui itsensä poikkiksen huoneen kattoon ja jätti
sinne pienimuotoisen jäljen. Suunnilleen niihin aikoihin jätettiin sen käyttö eikä
mitään vahinkoja sitten sen jälkeen käynyt - lisävahinkoja kattoon tai ei-toivot-
tuja raskauksia.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » La 07 Kesä 2008 21:47

Sippura :rotflmao:

Minulla meni kuukautiset kevään aikana ensimmäistä kertaa eläissäni sekaisin, kierto lyheni vähän reiluun 20 päivään eli parin viikon välein oli sitten hilloviikot :pahis: Kavereiden keskuudessa aiheutti kovasti hilpeyttä, että taasko sinulla on! Koululääkäriltä sain sitten reseptin e-pillereille kierron tasoittamiseksi, kun meni niin häröilyksi muutenkin. Hyvä uutinen on, että ilmeisesti saan sairasvakuutuskorvausta pillereille, koska minulla on akneongelmaa :superhymy: Huono uutinen on, että nyt niitä saakelin kuukautisia ei kuulu, että pääsisin aloittamaan pillerit :epäilevä: Toivottavasti ei tule mitään tuolla aiemmin mainittuja oireita, kun niistä juuri olen koittanut päästä muutenkin eroon elämässäni.

Tänään saan tyttöillä siinä uudessa mustassa mekossa, ois taas lavatanssit tiedossa :virne: En ois kyllä itestäni ihan heti uskonu, että lavatansseista innostun! Eikun tanhuamaan...
Viisauden Lähde

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa