Deni kirjoitti:Irvis, kerro sitten, onko se hyvää. Mä nimittäin tarvisin jonkin vähän tavis-meikkivoidetta kevyemmän, mieluusti aurinkosuojallisen töhnän käyttöön näin kesäksi.
Tuote on siis Lumenen Instant sun dual pack, jossa on 15 SPF aurinkovoide ja sävytetty päivävoide. Voiteet ovat samassa pakkauksessa mutta tulevat eri säiliöistä, mikä on ihan kätevää, jos ei aina halua käyttää molempia. Yhden auringossa vietetyn päivän käytön jälkeen olen ihan tyytyväinen. Aluksi iho kiilsi vähän turhan paljon, mutta se saattoi johtua aurinkovoiteen alle levittämästäni tavallisesta kosteusvoiteesta. En ilennyt levittää aurinkovoidetta suoraan pestylle iholle, vaikka päälle levitettävä päivävoidehan on kosteuttava. Voiteet kuitenkin imeytyivät ja lopputuloksena on ihan ok kuulas iho. En käyttänyt tänään puuteria tai muita meikkituotteita. Päivävoiteen sävy on vähän tumma, mutta ainakin omalle naamalleni se meni ihan hyvin. Voide on kuitenkin aika ohutta. Pikkuisen jos vielä päivettyykin, niin a vot.
Yhteenvetona: parempiakin vastaavia tuotteita varmaan löytyisi, mutta kyllä tuo alle kympin hintoineen ihan käyttökelpoinen pakkaus on.

Ihana saada väri päähän, vaikka väri onkin sama kuin ennenkin. 
Ikävää sinänsä. En kuitenkaan haluaisi lopettaa pillereiden syömistä, kun ne kuitenkin helpottavat elämää huomattavasti. Menkkakivuista en ole kärsinyt oikeastaan koskaan, mutta lievä akneni parani melko pian, kun aloitin pillerit. Ja se säännöllisyyskin on ehdottomasti hyvä puoli.
Get Carried away!

Sen takia en käykään kuin kerran puolessa vuodessa, jos sitäkään. Ensin yleensä jahkailen pari viikkoa, että mille kampaajalle uskallan mennä, ettei tule liian kalliiksi tai huono leikkaus. Sitten kun käyn, olen tyytymätön lopputulokseen, pääasiassa siksi että olen itse liian varovainen ja käsken lyhentää ihan vähän vaan ja sitten lopputuloksesta hädin tuskin huomaa että on leikattu. Nytkin taas edestä hiukset on silmillä ja takaa edelleen ärsyttävän pitkät. Pitäisi osata selkeästi päättää mitä haluaa eikä keksiä vasta kotona, että ei tää ole hyvä. Mitenköhän senkin oppisi?

Se lisäsi entisestään stressiä ja vainoharhaisuus iski. Kaiken maailman kauhukuvat kännissä (muka) harrastetusta seksistä iskeytyivät tajuntaan. Muisti meni yksissä bileissä ja vaikka olin 99,99% varma, etten ole harrastanut seksiä siellä(, vaikka siellä oli tyyppi, jonka kanssa mulla on ollut ennenkin säätöä ja jonka kanssa siellä suutelin). (Enkä olisi sitä tehnyt ilman kortsua.) Vainoharhaisuus muuttui niin pahaksi, että tein raskaustestin. Yllättävän helppo oli hakea sellainen apteekista, vaikka vähän hävettikin. Onneksi en ole raskaana. En ole missään nimessä vielä valmis äidiksi.
Olen aivan huumassa noista kaikista, erityisesti kengistä.. Nyt pitäisi jo rientää suihkuun ja laittamaan varpaankynsiä ja kynsiä ja hiusta ja silmiä jaja.. lähden illalla laivalle. Kerrankin saan olla tosilady