lojumaan kämpän nurkkaan. Ajattelin tällä viikolla imuroida sen kämpän täältä
nurkasta tuonne toiseen nurkkaan, jossa sen paikka on. Samalla tulisi puhastaki.

Työkaveri oli saanut pojaltaan (8 v.) kortin etukäteen. Kortissa oli runo, jonka alun olen jo unohtanut, mutta lopussa luki "äiti olet ihana, vaikka olet lihava". :D Eikä tää äiti edes ole lihava.. Herttaista.Walker kirjoitti:"Korttiin täytyy laittaa jotain, mistä äiti tykkää. Ei voi kirjoittaa, että
äiti on tyhmä. Kortti ei saa olla tavallinen eikä hurja"
Sade kirjoitti:yksin kotona kyhjöttäminen on minusta usein suorastaan laatuaikaa, joten siksikin tykkään menovapaista viikonlopuista.
Tietenkin jäin ilman kakkua.

Näin vietetään viimeistä kesälomapäivän aamua. Huomenna alkaa työt uudessa paikassa ja aivan hitusen voi olla että jo jänskättää.
Vietin siinä sitten koti-illan pianoilemalla Mandsurian kukkuloita niin.
ja kirsikkapuut odottavat käsittelyä. Joka olisi pitännyt tehdä Ennen kukkimista.
Yritän vielä pelastaa tilanteen. Niissä on joku typerä pöpö, joka mussuttaa kukkaset poskeensa ja tekee lehtiin kasvaimia. Viherpeukalo keskellä kämmentä ryhtyypi toimiin. 
Mulla oli tosin jo eilen sunnuntaifiilis, nyt joutuu elämään kaksi sunnuntaita peräkkäin.

) vien suosikki-nuorimieheni Korkeasaareen tänään.
Paitsi Alkoon joutuu juoksemaan ajallaan

Nyt täällä tosin alkoi jo aurinkokin vähän kurkkia.
Se on muuten jännä, miten mulle tulee nykyään aika harvoin krapulaa pelkästä punkusta. Sitten kun vedän olutta (niinkö juhannuksena), niin tulee ihan maailman kauheimmat krapulat ja puhutaan norjaa puolipäivää. Toisaalta se on niin päivästäkin kiinni, joskus tuntuu ettei pullo punkkua nouse ollenkaan päähän eikä tule krapulaa, joskus kilahtaa jo ensimmäinen lasillinen ja krapulakin on järkyttävä.
Toivottavasti tästä illasta ei seuraa jälkimmäistä. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa