Pvi kirjoitti:Ja nyt täältä olen lukevinani, uuden suunnan, mä en jaksa noita muita kannattajia, enkä halua kuulua siihen joukkoon.
Mä taas näen sen, että muitakin ärsyttää se, että joka tuutista kaikuu se, ketä kukakin kannattaa ja mitä joku kansanedustaja on sanonut. Lähes kaikki postaukset tuntuvat olevan jonkin sortin henkilöpalvontaa.

Mun kavereiden postauksissa ei ole näkyvillä sellaista pohdintaa kuin esimerkiksi viime eduskuntavaaleissa. Ei näy esimerkiksi sellaista listausta kuin kaverini laittoi vastaukseksi toiselle kaverilleni eduskuntavaaleissa. Siinä oli perusteltu, miksi hän koki, että jotkut ehdokkaat olivat hyviä. Ei mitään sellaista koska puolue -horinaa vaan ihan kunnon perusteluita siitä, miksi jotkut voisivat jopa saada jotain eduskunnassa aikaan. Ja silti kyseinen ihminen totesi, että hän ei aio yhtään näistä mainitsemistaan henkilöistä äänestää. Toi kuitenkin hienosti näkökulmaa eri ehdokkaisiin.

Munkin mielestä on mun on turha postata mitään vaaleihin liittyvää, kun järkevät näkökulmat puuttuvat uutisoinnista eikä kunnollista keskustelua synny.

Mulla on ainakin iskenyt vaaliväsymys. Vaikka en ole vielä FB:n vaaliprobagandaan kyllästynyt, mua vaivaa se, että tuntuu, että en vain kertakaikkiaan löydä itselleni hyvää (tai edes vähiten huonoa) ehdokasta.

Olen kyllä yrittänyt miettiä, mutta silti tuntuu, että Mikki Hiiri olisi ehkä paras "ehdokas". Mikkiä en kuitenkaan äänestä, sillä se olisi periaatteitteni vastaista. Verorahojahan ei siihen tuhlata, että ääntenlaskijat laskevat ei-merkityksellisiä ääniä.

Kai mä jostain jonkun ehdokkaan vaalisunnuntaiksi kaivan. Vaikka tällä hetkellä on sellainen Ihan sama -fiilis.