Täällä päin nimittäin kaikilla tuntuu olevan kovin valkoiset hampaat. Yksityisellä sairausvakuutuksella ilmeisesti kustannetaan näppärästi vuosittainen hampaiden valkaisu.
Tai jotain, en tiedä. Itsehän en ole juurikaan jaksanut hammaslääkärissä käydä, paitsi silloin viime vuonna legendaarisella "mene pois" -lääkärillä.
Kunnalliselle kun on niin vaikea päästä, ja pitkään ajattelin etten jaksa yksityistä maksaa, kun ei hammaslääkärikäynti tuntunut muutenkaan niin kivalta ajatukselta. Joten mun hampaat on mitä on. Mutta nyt kun olen katsellut paikallisten hymyjä, olen valitettavan lähellä sitä, että tilaisin jonkun hampaidenvalkaisupaketin nettidrugstoresta.
En tiedä onko sellaisista oikeasti hyötyä, mutta luulisi kuitenkin että enemmän kuin hampaita valkaisevasta hammastahnasta, mistä ei ole mitään hyötyä.

Jenkeissähän on tapana (muodonmuutossarjojaa ja E!:n ohjelmia katsottu urakalla.

Toisaalta, parempi niin, että lääkäri tiedosti omat kykynsä eikä lähtenyt kokeilemaan onneaan. 
), ahistus
Mitä, jos seuraaja ei enää ymmärräkään mua? 
Siellä kun siinä saa olla myös yskänlääke ja joku puudute samassa napissa, niin ne tietenkin helpottavat oloa enemmän. Muualla (Euroopassa?) tällainen yhdistelmä on ilmeisesti kielletty. Tai ei ehkä onnistuisi reseptivapaasti myydä, joten meidän markkinoille ei tuollaista edes yritetä tuoda.
tuolle heartlessin tarinalle. Toivottavasti sait hampaan kuntoon!