Tais tulla jo lauantaina. Meni ihan ohi iteltä, että varma en ole, mutta ainakin niitä lähetyksiä tuli Telkku.comin mukaan kolme putkeen lauantaina.Shay kirjoitti:Milloin pudotuslähetys muuten on?
Tais tulla jo lauantaina. Meni ihan ohi iteltä, että varma en ole, mutta ainakin niitä lähetyksiä tuli Telkku.comin mukaan kolme putkeen lauantaina.Shay kirjoitti:Milloin pudotuslähetys muuten on?

Tai sit Aaron Marcellusin.

Scheissea...Ei kyllä minua suorituksena niinkään vakuuttanut, vaikka ihan hyvä olikin. En tiedä olisiko riittänyt jatkoon ilman kyyneleitä. Deandren jatkoa en ymmärrä millään. Itse olisin laittanut hänen tilalleen Briellen, vaikka se sfyl-veto ei mikään järisyttävä ollutkaan. Reed on kyllä ihan viihdyttävä tyyppi omassa lajissaan, mutta ei sovellu tällaiseen skabaan, kuten nähtiin. Erika Van Pelt oli selkeästi pudotusshown paras ja ansaitsi jatkopaikkansa. Toivottavasti jatkossa myös Amerikan kansa huomaa, kuinka hyvä se tyttö onkaan.Lyyra kirjoitti:Jeremy Rosado - Kä-sit-tä-mät-tö-män upea Sing For Your Life -veto.
Toivottavasti ei. Jos nyt noilla maneereilla tarkoitat samaa kuin luulen, niin mielestäni ne vaan parantavat Phillipin esityksiä. Ehdoton suosikkini tässä vaiheessa.Lyyra kirjoitti:Phillip Phillips - Yksi omaperäisimpiä, mitä olen Idolissa nähnyt. Kiinnostava. Saadaanko maneerit karsittua? Toivottavasti.
Jorssi kirjoitti:Toivottavasti ei. Jos nyt noilla maneereilla tarkoitat samaa kuin luulen, niin mielestäni ne vaan parantavat Phillipin esityksiä. Ehdoton suosikkini tässä vaiheessa.Lyyra kirjoitti:Phillip Phillips - Yksi omaperäisimpiä, mitä olen Idolissa nähnyt. Kiinnostava. Saadaanko maneerit karsittua? Toivottavasti.
Kaksi sanaa - Mitä vikaa?Laaksonen kirjoitti:Kaksi sanaa - Dave Matthews.
Jorssi kirjoitti:Kaksi sanaa - Mitä vikaa?
Jorssi kirjoitti:No tätä Dave Matthews -diggaria ei häiritse pätkääkään. More power to you, Phillip Phillips!

Jorssi kirjoitti:Top 13 show katsottu. Taso on todella kova tänä vuonna, mutta mielestäni tytöt vie laadussa poikia tänä vuonna. Hyviä olivat Colton, Erika, Heejun, Hollie, Jessica, Phillip, Skylar. Loputki veti ihan ok:sti, ehkä Deandre ja Shannon huonoiten. Luulisin, että pojista putoaa joko Joshua, Jermaine tai Jeremy, koska Deandre saa kaikki ihkutusäänet. Tytöistä putoaa todennäköisesti Shannon. Myös Elise on varmaan vaarassa, mutta muiden en osaa kuvitella putoavan.

Jorssi kirjoitti:Jacob Lusk, joka oli vaan huono kaikessa muussa...

Turhaan siinä silmiä pyörittelet. Kyllä sen kuuli ihan jokainen. Heti kun lähti mukavuusalueen ulkopuolelle, niin laulu meni huutamiseksi ja usein vielä täysin ohi nuotin. Ehkä siksi se juuri yritti tehdä joka ikisestä laulamastaan biisistä jonkun gospelsovituksen. Sanalla sanoen siis huono ja siksi jenkit sen onneks ulos äänestikin. Sitä en kiistä, etteikö se voi loistaa jossain alttarilla gospeloimassa ja siinä onkin varmaan hyvä, mutta mitään mainstream-musiikkia se ei kyllä osaa laulaa ollenkaan.Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Jacob Lusk, joka oli vaan huono kaikessa muussa...
Jorssi kirjoitti:Turhaan siinä silmiä pyörittelet...Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Jacob Lusk, joka oli vaan huono kaikessa muussa...

Jorssi kirjoitti:^Kummallista miten äkkiä olet aina syyttämässä toisia kirjoittajia kilareista ja herneiden nenään vetämisestä. Jos tuonkin viestin luet vaikka toiseen kertaan, niin saatat huomata, että on kilarit kaukana. Mä en yksinkertaisesti vaan välitä näistä nettikeskusteluista niin paljoa, että viitsisin niiden perusteella kilareita vetää. Ja oletko todella sitä mieltä, että täysin turha yhden hymiön viesti on keskustelua tai mielipiteen ilmaisua? Monella muulla foorumilla tuollaiset heitettäisiin suoraan roskiin täysin turhina viesteinä. Ja tämäkään viesti ei sitten ollut mikään kilahdus, vaan pelkkä vastaus omaan viestiisi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa