Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 10 Kesä 2008 23:33

Heheh... No sanotaan, että pyllyn hyvä ulkonäkö ilahduttaa useimmin niitä, jotka ovat sen takana. :tilt:
Fantsu

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 10 Kesä 2008 23:36

Fantsu kirjoitti:Heheh... No sanotaan, että pyllyn hyvä ulkonäkö ilahduttaa useimmin niitä, jotka ovat sen takana. :tilt:

Nojuu, varmasti. Mut myös mua. :keijo:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 11 Kesä 2008 07:46

kaneli kirjoitti:
Fantsu kirjoitti:Heheh... No sanotaan, että pyllyn hyvä ulkonäkö ilahduttaa useimmin niitä, jotka ovat sen takana. :tilt:

Nojuu, varmasti. Mut myös mua. :keijo:
Heh. Mä ainakin hetkittäin vihaan omaa lättäpersettäni. Jos löytyy pöksyt tahi kengät, joissa pylly näyttää hyvältä, niin aivan saletisti niitä käytän. En nyt käsitä, miksei voisi pukeutua korkoihin ja vaikka vielä minihameeseenkin ihan vain omaksi ilokseen. :friikki:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 11 Kesä 2008 08:34

Korkkikset ja minarit niille jotka niistä tykkäävät! Antaa mennä tytöt! Kuva

Mä olen itse sitä koulukuntaa, joka ei oikein tunne oloaan kotoisaksi hamosissa.
Jos lähden hippaamaan, niin kaikkein parhaan bilefiiliksen saa aikaan napakasti
istuvilla farkuilla. Ja mulla on aika hyvä farkkupylly vaikka itse sanonkin :tilt:

Yritin keväällä hakea itselleni sopivia korollisia kenkiä, mutta kaikki tuntuivat
vähän liian söpöiltä ja tyttömäisiltä. Ostin sitten lopulta crocsit, eli aika lähel-
le korkkareita - not :pahis:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 11 Kesä 2008 08:37

Komp Em.

Kyllä minäkin verhoilen itseni mieluusti vaatteilla, joissa tunnen itseni naiselliseksi ja jotka tuntuvat hyvältä päällä - jos joku muukin sattuu ajattelemaan niin, se on vain extraa :virnu: Eikä siihen naiseksi itsensä tuntemiseen todellakaan tarvita välttämättä hametta, kyllä ne napakasti istuvat farkut ajavat asian mahtollisesti paremminkin.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja kaneli » Ke 11 Kesä 2008 11:53

shaana kirjoitti:Eikä siihen naiseksi itsensä tuntemiseen todellakaan tarvita välttämättä hametta, kyllä ne napakasti istuvat farkut ajavat asian mahtollisesti paremminkin.

Siks mulla onki farkut tänään jalassa! :superhymy:

Mul on pienet tissit, mut omasta mielestäni parempi pylly ku Tsei Loulla. Et ku löytyy kengät, joissa pylly näyttää ekstrahyvältä, niin totta kai mä ne jalkaan viskaan!
Tosin nyt on laukkuongelma, joten voi olla, että kengät vaihtuuki toisiin. :raps:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 11 Kesä 2008 12:25

Emilia kirjoitti:En nyt käsitä, miksei voisi pukeutua korkoihin ja vaikka vielä minihameeseenkin ihan vain omaksi ilokseen. :friikki:

Voihan sitä tehdä mitä vain, mutta luulen, että suurin osa ihmisistä pukeutuu kuitenkin kiinnittääkseen toisten immeisten huomion ja ilo tulee siitä, että huomaa muidenkin (itsen lisäksi) tykkäävän. Ehkä tätä ei aina vain tiedosteta.

Ite ainakin laitan sievät vaatteet ja korkkarit, että näyttäisin muiden silmissä hyvältä. (Not likely to happen...) Jos pukeudun itseäni varten, laitan kulahtaneet röntsövaatteet, joissa on vain yksinkertaisesti kiva olla. Nytkin olen tyylikkäästi kotiasussa :tilt: ja tunnen itseni naiseksi. Mikäs sitä muuttaisi.

Mutta älkää hyvät ihmiset vaan ajatelko, että minä tuomitsen jotain vain siksi, että ajattelen vähän eri tavalla. Ei minulla sellaista valtaa ole! :kauriinsilmät: Vielä.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Deni » Ke 11 Kesä 2008 13:31

Sippura kirjoitti:Korkkikset ja minarit niille jotka niistä tykkäävät! Antaa mennä tytöt! Kuva

:o

Mä näytän ihan transulta jos vedän tuollaiset ylleni.

Hameet käy kyllä, kunhan ne on sellaisia polvimittaisia ja oikein leikattuja. Korkokengissä en vaan koskaan ole kotonani. Mä olen liian iso niihin.

Mut oon ihan supertyytyväinen uuteen hiusväriini. :sydän:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 11 Kesä 2008 13:38

Deni kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Korkkikset ja minarit niille jotka niistä tykkäävät! Antaa mennä tytöt! Kuva

:o

Mä näytän ihan transulta jos vedän tuollaiset ylleni.

Niin minäkin. Sen takia ne, joille ko. yhdistelmä sopii, saavat
käyttää niitä minunkin puolestani :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Leirum » Ke 11 Kesä 2008 13:42

Jaa. Kyllähän sitä tavallaan pukeutuu toisia ihmisiä varten (ja tässäkin ehkä toisia naisia varten). Mutta itselle ainakin tulee todella epämukava olo jos tajuan pukeutuneeni rumasti. Yleensähän se tapahtuu sitten kun on lähteny jo kotoaan, että tajuaa näyttävänsä ihan hIrveeltä, iik! Ja se vaikutta koko mielialaan ja sitä kautta olemukseen. Noidankehä :seko

Mutta sitä en allekirjoita, että (yleensä) pukeutuisin miehiä varten. Jos pukeutuisi miehiä varten, tulisi luultavasti vetäneeksi päälleen sellaista, mistä miesten yleisesti ottaen kuvitellaan pitävän: lyhyt hame/tiukat housut, paljastava yläosa, korkokengät. Mutta se on rumaa. Pukeutumisen kultainen sääntökin jo sanoo, että jos paljastaa jotakin alhaalta pitää peittää ylhäältä ja toisin päin.

Tai ehkä minulla vaan on isoja ongelmia. :jaaha:
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

ViestiKirjoittaja Plei » Ke 11 Kesä 2008 17:51

Leirum kirjoitti:Tai ehkä minulla vaan on isoja ongelmia. :jaaha:

:virne: No ei mun mielestä.

Itsehän olen tullut siihen lopputulokseen, että niitä tissivaon- tai
perseentuijottajia en edes halua tuntea, joten kuljen kaapunnilla
ja kaikkialla lähes järkijään löysähkössä vaatetuksessa. Baarikuteet
ovat myös samat kuin päiväsaikaankin. Korkkareita en käytä
muulloin kuin juhlissa. Hameen pistän päälle, kun on tosi kuuma.

Eli toisin sanoen, miesten mielipide painaa pukeutumisessa. Ei vaan
ehkä juuri siten kuin ehkä pitäisi. :pepsodent:

No joo, mutta vakavasti puhuen, onneksi maailmassa on myös paljon
miehiä, jotka pitävät musta ihan tällaisenakin. Ja niihin mä haluan
tutustua.

Joten pukeudun siis muita varten niinkö häh?

:sekopää: :sekopää: :sekopää:

Ehkä kuitenkin silti, kaikesta huolimatta, olisin taipuvainen
ajattelemaan, että ensisijaisesti pukeudun ihan vain itseäni miellyttääkseni.
Ja myös jonkin verran kertoakseni ajatusmaailmastani ja arvoistani.
Miesten miellyttäminen tulee jossain sijalla öö.

-----------------------

Voi mikä ajatuksen virtaus! Ensin meinasin, että koko teksti jää
julkaisematta, kun kirjoitan samaan tahtiin kuin ajattelen. Mutta
sitten mietin, että antaa mennä, parhainta ja selkeintä Pleitä ikuna!
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 12 Kesä 2008 11:24

Mä olen joskus pohtinut tuota filosofista "ketä varten laittaudut" -kysymystä. Olen tullut siihen tulokseen, ettei siihen voi vastata yksiselitteisesti (toisaalta, mä en aina ymmärrä tällaisia juttuja). Meidän päätöksiin ja tekoihin kuitenkin vaikuttaa niin moni asia, joista suurin osa tiedostamattomia, ettei tuollainen määrittely vain ole kovin järkevää.

Itse en kuitenkaan pysty kuvittelemaan tilannetta, missä X pukeutuisi tiettyyn vaatekertaa vain sen vuoksi, että kuvittelee miesten pitävän siitä. No, kai sekin on mahdollista, mutta varsin harvinaista, epäilen. Siis tarkoitan tilannetta, että X pukeutuisi niin, että omiin silmiin näyttäisi kaamealta tai tuntisi olonsa tukalaksi, mutta takaraivossa ajatuksena siintää "mutta miehet tykkää kuitenkin". Lähtökohta kuitenkin on useimmiten se, että X tuntee itse itsensä viehättäväksi, ja siksi voi myös kuvitella jonkun toisenkin tuntevan samoin.

Voidaan toki myös kuvitella tilanne, missä X:llä on sellainen vaate päällä, mikä tuntuu X:stä itsestä rumalta tai epämukavalta. Jos X saa kuitenkin kehuja vaatteesta tai ulkonäöstään (vaikka vastakkaiselta sukupuolelta), hän voi vaatteen laittaa toistekin päälle. Ei hän siltikään pukeudu "miehiä varten", vaan saadakseen uudestaan positiivista palautetta ja tunteakseen itsensä kauniiksi.

No mutta se siitä keittiötsykologiasta. Mä kuitenkin olen sitä mieltä, että ensisijaisesti ihminen pukeutuu itsensä vuoksi, kukin omista syistään.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 12 Kesä 2008 11:40

Aurora B. kirjoitti:Mä olen joskus pohtinut tuota filosofista "ketä varten laittaudut" -kysymystä. Olen tullut siihen tulokseen, ettei siihen voi vastata yksiselitteisesti (toisaalta, mä en aina ymmärrä tällaisia juttuja). Meidän päätöksiin ja tekoihin kuitenkin vaikuttaa niin moni asia, joista suurin osa tiedostamattomia, ettei tuollainen määrittely vain ole kovin järkevää.

Tällainen ajatus minullakin on ollut. Monet vaan julistavat pukeutuvansa vain itseään varten, mikä lievästi huvittaa. Varmaan minäkin tein niin joskus nuorena, mutta muutama vuosi lisää on auttanut avaamaan omaa käyttäytymistä paremmin. Sitä paitsi käyttämäni ilmaus "suurin osa" ei ole synonyymi sanalle "kaikki", vaikka reaktioista niin voisi päätellä.

BTW: En tiedä kuka alkoi puhumaan pukeutumisesta miehiä varten, mutta minä sen en ollut :p
Fantsu

ViestiKirjoittaja Vanilla » To 12 Kesä 2008 20:36

Sampoottomuusjuttuja! En oikein tiennyt, mihin ketjuun tähän olisin laittanut (kemikaaliketjuun, tänne vai mihinkä). Menköön nyt tänne, kun olen aiheesta aiemminkin tainnut muutaman postauksen väsätä.

Yhdeksän viikkoa kestänyt sampoottomuuteni ottaa takapakkia :sekopää: Kun viimeksi kestin ilman soodaa pari viikkoa aivan kivuttomasti, nyt oli kerta kaikkiaan pakko pestä kunnolla soodan ja etikan kanssa jo viikon ja kahden päivän jälkeen. Pääni erittää talia niin paljon, että kun harjaan hiukseni kunnolla (n. 5 minuuttia joka ilta), jopa sormenpääni tulevat harmaanvalkoisiksi. Siis aivan kuin hevosta rapsutellessa. Että jee jee vaan!

Nyt pesun jälkeen hiukset ovat taas puhtaan tuntuiset ja näköiset, mutta kun äsken harjasin, niin sama juttu.

Nooh, ehkäpä tämä menee tästä ohi. Kun olen lukenut muiden kokemuksia, niin suurimmalla osalla tulee tällainen takapakkivaihe joskus seitsemännen tai kahdeksannen viikon paikkeilla. En todellakaan aio palata sampoon ja hoitoaineen käyttöön. Hiukseni ovat nyt niin paljon runsaammat ja mielestäni kivemman näköiset. Ja tärkeintä on tietysti, että luonto kiittää :tilt:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja tiipetti » Pe 13 Kesä 2008 09:53

shaana kirjoitti: Eikä siihen naiseksi itsensä tuntemiseen todellakaan tarvita välttämättä hametta, kyllä ne napakasti istuvat farkut ajavat asian mahtollisesti paremminkin.

Paitsi, jos on tapaus, jolla ei ole takapuolta juuri lainkaan ja se naisellinen lantion kaarikin puuttuu. Napakoissa
farkuissa sulaudunkin hyvin 11-vuotiaiden tyttökerhoon, ellei rusinaista naamaani huomata. Vaikka samanlaiset
säpinät ne ovat hameessakin. Silloin tosin itsellä on edes hiukkasen naisellisempi olotila. Tai ok. Tyttömäisempi.

Ja joo, olen ihan avoimesti kateellinen naisille, joilla on lantio. En muutenkaan tykkää kierrellä vaateostoksilla, mutta
silloin kun sellaiselle on pakko suunnata, palaan tavallisesti kotiin lannistuneena. Kaikki housut lököttävät, korostavat
poikamaista vartaloani ja hameetkin istuvat ihan eri tavalla kuin niiden pitäisi. Ole siinä sitten kunnollinen nainen. :huoh:

Joskus parikymppisenä, kun piti olla niin kliseisen rock ja niittivyötetty, lantion puutos sopi imagoon paremmin kuin
hyvin. Mutta nykyään, kun tuollaisilla katu-uskottavuuspullisteluilla ei ole mitn merkitystä, olisi ihan kivaa kasvaa naiseksi.

Ulkoisesti siis, jätetään henkimaailmat syssymmälle.
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
tiipetti

ViestiKirjoittaja Duussi » Pe 13 Kesä 2008 10:09

tiipetti kirjoitti:Ja joo, olen ihan avoimesti kateellinen naisille, joilla on lantio.

No tää on just tätä, että pisamaiset ei tykkää pisamistaan ja muut haaveilee niistä.
Multa se lantio löytyy, ja antaisin mitä vaan että saisin vaikka päivänkin kokeilla olla
sellainen lantioton hoikkapoikapötkylä. Ehkä jonain päivänä synnytyssalissa olen toista
mieltä :epäilevä: mutta useammin toivoisin suoraa vartaloa kuin kaarellista. Tyhmäähän se on
kuluttaa energiaa tällaisten miettimiseen, asialle kun ei paljoa voi tehdä.

Mutta sen toki vois tehdä, että opettelis korostamaan ja häivyttämään oikeita kohtia.
Millaisia ne vaatteet sitten niinku olis, jotka ei ehkä istu niin hyvin lantiottomille, mutta
lantiollisille kävisivät? Oma vaatesilmäni ei hoksaa, terv. nimim. Farkut ja löysä tunika.
Eikä tässä, yhtään missään
ole mitään normaaliuteen viittaavaa
Duussi

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Pe 13 Kesä 2008 11:33

tiipetti kirjoitti:Ja joo, olen ihan avoimesti kateellinen naisille, joilla on lantio.

Hep, liityn avoimesti kateellisten kerhoon. Minun lantio ei ole pelkästään suora, vaan joistain kulmista katsottuna se näyttää vällillä jopa koveralta. Ei siis kaarru ulospäin, vaan sisäänpäin :friikki: . Jos haluan oikein piinata itseäni, zoomailen lantionseutuani juurikin niistä huonoimmista kuvakulmista. Minun lantionympärys on vähintään kahta kokonumeroa pienempi kuin muu vartalo, ja siitäkin ympäryksestä suurin osa tulee muhkeasta persuksesta, ei nätistä lantionkaaresta. Ei ole naisellinen olo, ei. Ehkä olisi kiva olla pitkä ja hoikka, mutta olenkin lyhyt ja pötkylä. Kyllähän tähän tottuu, eikä tämä nyt niin kamalaa ole, mutta ottaisin kyllä mielelläni lantiolleni muutaman sentin lisää.

Duussi kirjoitti:Millaisia ne vaatteet sitten niinku olis, jotka ei ehkä istu niin hyvin lantiottomille, mutta
lantiollisille kävisivät?

Lantiollisille käy tämän hetken korkeat vyötäröt, mutta itse en laittaisi esim. korkeavyötäröisiä housuja päälleni mistään hinnasta. Myös kapealinjaiset kynähameet näyttävät paremmalta lantion kera kuin ilman. Ja monet mekot, ja puolipituiset housut. Lantion mukana todennäköisesti seuraavaa vyötäröä taas olisi kiva korostaa vöillä ja muulla kivalla. Tuossa on ainakin vaatteita, joita pitäisin jos saisin oikean lantion vaikka päiväksi tai viikoksi.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja tiipetti » Pe 13 Kesä 2008 11:56

Duussi kirjoitti:

No tää on just tätä, että pisamaiset ei tykkää pisamistaan ja muut haaveilee niistä.

No miulla ei ole mitään rutisemista omista pisamistani. Ja onneksi saan niitä näin kesäisin lisää ihan
pyytämättäkin. :p

Mutta ainahan sitä jostain pitää saada valittaa, ei mene päivä pilalle. :hymyhali:
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
tiipetti

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 13 Kesä 2008 16:44

Vanilla kirjoitti:Yhdeksän viikkoa kestänyt sampoottomuuteni ottaa takapakkia :sekopää: Kun viimeksi kestin ilman soodaa pari viikkoa aivan kivuttomasti, nyt oli kerta kaikkiaan pakko pestä kunnolla soodan ja etikan kanssa jo viikon ja kahden päivän jälkeen. Pääni erittää talia niin paljon, että kun harjaan hiukseni kunnolla (n. 5 minuuttia joka ilta), jopa sormenpääni tulevat harmaanvalkoisiksi. Siis aivan kuin hevosta rapsutellessa. Että jee jee vaan!

Olin tulossa juuri avautumaan asiasta. :tilt:

Siis tuosta talista. Hiuksen pesin toissapäivänä ihan vedellä vaan ja puhdasta tuli ja muuten, mutta en tiedä miten sitä päänahkaa täytyisi jynsätä. :friikki: Sitä talia ei näy ulospäite, mutta kun kynsillä vetää saa aikamoisen keon aikaiseksi. Seuraavassa pesussa täytyy näemmä käyttää juuriharjaa. :epäilevä:

Soodapesusta muuten. Kerran viikossa riittää ja varmaan kauemminkin, mutta sitä on kiva viikon alussa olla varmasti freesi. :kauriinsilmät: Ja kaikki on oikeestaan kivasti ja kivuttomasti mennyt, mutta ihan kuin kaksihaaraiset olisivat lisääntyneet. :friikki: Ja jos jokin asia ärsyttää niin kaksihaaraiset. :pahis: Elämä menee kun kyttää vaan hiuslatvojaan. Tietenkin voin vain kuvitella, että niitä olisi normaalia enempi.

Mitäköhän hoitojuttuja sitä keksisi hiuksiin? Ilman että tarvitsee shampoisiin ja hoitoaineisiin koskea.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja irvikissa » Pe 13 Kesä 2008 16:59

Nugat kirjoitti:Mitäköhän hoitojuttuja sitä keksisi hiuksiin? Ilman että tarvitsee shampoisiin ja hoitoaineisiin koskea.

Ainakin kananmunaa ja olutta käytetään hiustenhoidossa, mutta en nyt muista miten ne vaikuttavat enkä tähän hätää ehdi etsiä tietoa. Mutta kerro ihmeessä täällä jos löydät jotain infoa.
irvikissa

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 13 Kesä 2008 17:09

Tuolta ainakin löytyy muutama niksi. Toimivuudesta en tosin osaa sanoa juuta enkä jaata, sillä itse en kemikaalitonta hiustenpesua harrasta. Tuskin edes osaisin luopua shampoosta ja hoitoaineesta.
Maija

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 13 Kesä 2008 17:19

Tässä näin äkkiä löydettynä muutama vinkki tämmöisestä keskustelusta:

Tässä eräs toinen suosikkini, "päästä varpaisiin-naamio", jota käytän sekä hiuksiin, kasvoihin ja koko vartaloon. Ihanteellinen juuri kuorinnan jälkeen miedossa saunassa tai muuten vain. Ravitsee ihoa ja hiuksia. Hiukset saavat upean kiillon ja iho pehmenee ja napakoituu ja saa satiinimaisen hehkun. Smiley

1 dl kermaa
2 rl hunajaa

Halutessasi tehosta parilla tipalla joko Ruusu -tai Rosmariini-öljyä.

Anna vaikuttaa ainakin 15-25 min. Huuhtele, älä pese. Pese hiuksistasi ainoastaan juuri, jos hiuksillasi on tapana rasvoittua. Toista 1-2 krt viikossa tai aina kylpiessäsi, jos aikasi antaa myöden.

Kiiltoa tummiin hiuksiin;
Huuhtele ne viimeiseksi haalealla tai kylmällä Vihreällä teellä. 4-5 pussia litraan vettä. Tuoksuta/tehosta parilla tipalla Rosmariini öljyä tai muuta hyvälle tuoksuvaa öljyä.

Hiusnaamio kuiville/pitkille hiuksille;

1/2 dl auringonkukka/oliiviöljyä
2-3 rl Jojobaöljyä
1/2-1 rl valkoviini-etikkaa
3 rl hunajaa
3-5 tippaa Rosmariini öljyä

Anna vaikuttaa ainakin 1/2 tuntia. Pese päänahka, mutta älä pituuksia. Toista 1 kerran viikossa.

Maija olikin kerennyt pistämään lisää niksejä. Kaikki niksit kuulostavat jotenkin herkullisilta. :tilt: Ei kyllä kauppa hoitoaineita tee näiden jälkeen mieli, ainakaan kun aineksia lueskelee. :virne:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 13 Kesä 2008 17:22

irvikissa kirjoitti:
Nugat kirjoitti:Mitäköhän hoitojuttuja sitä keksisi hiuksiin? Ilman että tarvitsee shampoisiin ja hoitoaineisiin koskea.

Ainakin kananmunaa ja olutta käytetään hiustenhoidossa, mutta en nyt muista miten ne vaikuttavat enkä tähän hätää ehdi etsiä tietoa. Mutta kerro ihmeessä täällä jos löydät jotain infoa.

Tulee kohta banaania jos rupeette ehdottelemaan oluen käyttöä mitenkään muuten kun sisäisesti :nirppa: Se on oluen häväisemistä tommonen.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 13 Kesä 2008 17:30

Kuolo kirjoitti:
irvikissa kirjoitti:

Tulee kohta banaania jos rupeette ehdottelemaan oluen käyttöä mitenkään muuten kun sisäisesti :nirppa: Se on oluen häväisemistä tommonen.

"Molin vaa hiuksia pesemässhä *hik* huppeliskeikkaa. Siitä tämä aromi." :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 13 Kesä 2008 17:57

Kuoloa ei miellytä ajatus oluessa kylpemisestä? :O:

"Minä tässä olen juuri *hörp* kylvyssä." :tilt:
Maija

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa