Fantsu kirjoitti:Heheh... No sanotaan, että pyllyn hyvä ulkonäkö ilahduttaa useimmin niitä, jotka ovat sen takana.
Heh. Mä ainakin hetkittäin vihaan omaa lättäpersettäni. Jos löytyy pöksyt tahi kengät, joissa pylly näyttää hyvältä, niin aivan saletisti niitä käytän. En nyt käsitä, miksei voisi pukeutua korkoihin ja vaikka vielä minihameeseenkin ihan vain omaksi ilokseen.kaneli kirjoitti:Fantsu kirjoitti:Heheh... No sanotaan, että pyllyn hyvä ulkonäkö ilahduttaa useimmin niitä, jotka ovat sen takana.
Nojuu, varmasti. Mut myös mua. :keijo:

Eikä siihen naiseksi itsensä tuntemiseen todellakaan tarvita välttämättä hametta, kyllä ne napakasti istuvat farkut ajavat asian mahtollisesti paremminkin.shaana kirjoitti:Eikä siihen naiseksi itsensä tuntemiseen todellakaan tarvita välttämättä hametta, kyllä ne napakasti istuvat farkut ajavat asian mahtollisesti paremminkin.

Emilia kirjoitti:En nyt käsitä, miksei voisi pukeutua korkoihin ja vaikka vielä minihameeseenkin ihan vain omaksi ilokseen.
ja tunnen itseni naiseksi. Mikäs sitä muuttaisi.
Vielä.Sippura kirjoitti:Korkkikset ja minarit niille jotka niistä tykkäävät! Antaa mennä tytöt!

Deni kirjoitti:Sippura kirjoitti:Korkkikset ja minarit niille jotka niistä tykkäävät! Antaa mennä tytöt!
:o
Mä näytän ihan transulta jos vedän tuollaiset ylleni.

Leirum kirjoitti:Tai ehkä minulla vaan on isoja ongelmia.
No ei mun mielestä.
Aurora B. kirjoitti:Mä olen joskus pohtinut tuota filosofista "ketä varten laittaudut" -kysymystä. Olen tullut siihen tulokseen, ettei siihen voi vastata yksiselitteisesti (toisaalta, mä en aina ymmärrä tällaisia juttuja). Meidän päätöksiin ja tekoihin kuitenkin vaikuttaa niin moni asia, joista suurin osa tiedostamattomia, ettei tuollainen määrittely vain ole kovin järkevää.

Kun viimeksi kestin ilman soodaa pari viikkoa aivan kivuttomasti, nyt oli kerta kaikkiaan pakko pestä kunnolla soodan ja etikan kanssa jo viikon ja kahden päivän jälkeen. Pääni erittää talia niin paljon, että kun harjaan hiukseni kunnolla (n. 5 minuuttia joka ilta), jopa sormenpääni tulevat harmaanvalkoisiksi. Siis aivan kuin hevosta rapsutellessa. Että jee jee vaan!
shaana kirjoitti: Eikä siihen naiseksi itsensä tuntemiseen todellakaan tarvita välttämättä hametta, kyllä ne napakasti istuvat farkut ajavat asian mahtollisesti paremminkin.
tiipetti kirjoitti:Ja joo, olen ihan avoimesti kateellinen naisille, joilla on lantio.
mutta useammin toivoisin suoraa vartaloa kuin kaarellista. Tyhmäähän se ontiipetti kirjoitti:Ja joo, olen ihan avoimesti kateellinen naisille, joilla on lantio.
. Jos haluan oikein piinata itseäni, zoomailen lantionseutuani juurikin niistä huonoimmista kuvakulmista. Minun lantionympärys on vähintään kahta kokonumeroa pienempi kuin muu vartalo, ja siitäkin ympäryksestä suurin osa tulee muhkeasta persuksesta, ei nätistä lantionkaaresta. Ei ole naisellinen olo, ei. Ehkä olisi kiva olla pitkä ja hoikka, mutta olenkin lyhyt ja pötkylä. Kyllähän tähän tottuu, eikä tämä nyt niin kamalaa ole, mutta ottaisin kyllä mielelläni lantiolleni muutaman sentin lisää.Duussi kirjoitti:Millaisia ne vaatteet sitten niinku olis, jotka ei ehkä istu niin hyvin lantiottomille, mutta
lantiollisille kävisivät?
Duussi kirjoitti:tiipetti kirjoitti:Ja joo, olen ihan avoimesti kateellinen naisille, joilla on lantio.
No tää on just tätä, että pisamaiset ei tykkää pisamistaan ja muut haaveilee niistä.

Vanilla kirjoitti:Yhdeksän viikkoa kestänyt sampoottomuuteni ottaa takapakkiaKun viimeksi kestin ilman soodaa pari viikkoa aivan kivuttomasti, nyt oli kerta kaikkiaan pakko pestä kunnolla soodan ja etikan kanssa jo viikon ja kahden päivän jälkeen. Pääni erittää talia niin paljon, että kun harjaan hiukseni kunnolla (n. 5 minuuttia joka ilta), jopa sormenpääni tulevat harmaanvalkoisiksi. Siis aivan kuin hevosta rapsutellessa. Että jee jee vaan!
Sitä talia ei näy ulospäite, mutta kun kynsillä vetää saa aikamoisen keon aikaiseksi. Seuraavassa pesussa täytyy näemmä käyttää juuriharjaa.
Ja kaikki on oikeestaan kivasti ja kivuttomasti mennyt, mutta ihan kuin kaksihaaraiset olisivat lisääntyneet.
Ja jos jokin asia ärsyttää niin kaksihaaraiset.
Elämä menee kun kyttää vaan hiuslatvojaan. Tietenkin voin vain kuvitella, että niitä olisi normaalia enempi.Nugat kirjoitti:Mitäköhän hoitojuttuja sitä keksisi hiuksiin? Ilman että tarvitsee shampoisiin ja hoitoaineisiin koskea.
Tässä eräs toinen suosikkini, "päästä varpaisiin-naamio", jota käytän sekä hiuksiin, kasvoihin ja koko vartaloon. Ihanteellinen juuri kuorinnan jälkeen miedossa saunassa tai muuten vain. Ravitsee ihoa ja hiuksia. Hiukset saavat upean kiillon ja iho pehmenee ja napakoituu ja saa satiinimaisen hehkun. Smiley
1 dl kermaa
2 rl hunajaa
Halutessasi tehosta parilla tipalla joko Ruusu -tai Rosmariini-öljyä.
Anna vaikuttaa ainakin 15-25 min. Huuhtele, älä pese. Pese hiuksistasi ainoastaan juuri, jos hiuksillasi on tapana rasvoittua. Toista 1-2 krt viikossa tai aina kylpiessäsi, jos aikasi antaa myöden.
Kiiltoa tummiin hiuksiin; Huuhtele ne viimeiseksi haalealla tai kylmällä Vihreällä teellä. 4-5 pussia litraan vettä. Tuoksuta/tehosta parilla tipalla Rosmariini öljyä tai muuta hyvälle tuoksuvaa öljyä.
Hiusnaamio kuiville/pitkille hiuksille;
1/2 dl auringonkukka/oliiviöljyä
2-3 rl Jojobaöljyä
1/2-1 rl valkoviini-etikkaa
3 rl hunajaa
3-5 tippaa Rosmariini öljyä
Anna vaikuttaa ainakin 1/2 tuntia. Pese päänahka, mutta älä pituuksia. Toista 1 kerran viikossa.
Ei kyllä kauppa hoitoaineita tee näiden jälkeen mieli, ainakaan kun aineksia lueskelee. 
irvikissa kirjoitti:Nugat kirjoitti:Mitäköhän hoitojuttuja sitä keksisi hiuksiin? Ilman että tarvitsee shampoisiin ja hoitoaineisiin koskea.
Ainakin kananmunaa ja olutta käytetään hiustenhoidossa, mutta en nyt muista miten ne vaikuttavat enkä tähän hätää ehdi etsiä tietoa. Mutta kerro ihmeessä täällä jos löydät jotain infoa.
Se on oluen häväisemistä tommonen.Kuolo kirjoitti:irvikissa kirjoitti:Nugat kirjoitti:Mitäköhän hoitojuttuja sitä keksisi hiuksiin? Ilman että tarvitsee shampoisiin ja hoitoaineisiin koskea.
Ainakin kananmunaa ja olutta käytetään hiustenhoidossa, mutta en nyt muista miten ne vaikuttavat enkä tähän hätää ehdi etsiä tietoa. Mutta kerro ihmeessä täällä jos löydät jotain infoa.
Tulee kohta banaania jos rupeette ehdottelemaan oluen käyttöä mitenkään muuten kun sisäisestiSe on oluen häväisemistä tommonen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa