Lyyra kirjoitti:
Yhdistä oikeat kaupungit seuraaviin artisteihin:

Laaksonen kirjoitti:Lyyra kirjoitti:
Yhdistä oikeat kaupungit seuraaviin artisteihin:
Drexciya - Detroit
Portishead - Bristol
Prince - Minneapolis
Melt-Banana - Tokio
Olisko nyt?![]()
Lyyra kirjoitti:Ehdottaisin muuten sääntölisäystä. Mun mielestäni ei ole reilua, että joku tulee vastaamaan vain viimeisen itsestäänselvyys-/nopeuskisavinkin perusteella ja vie pisteen kovan työn tehneiden arvailijoiden nenien edestä. Ehdottaisinkin siis, että jos ei arvaa alkuperäiseen kysymykseen mitään, ei saa arvata sitten lisävinkkienkään perusteella. Tai jos arvaa, niin vastausta ei tarvi ottaa huomioon. Käykö muille?
Esimerkiksi mulla menee usein ohi useampikin kysymys sinä aikana, kun en ehdi Fordella käydä.

Lyyra kirjoitti:Tuohon marengin pohdintaan siitä, ettei tule mitään mieleen, niin varmasti tulee. Arvaus on arvaus, eikä sen ole pakko olla oikein. Voihan jokainen valita itselleen vakioarvauksen, jonka vastaa kaikkiin mistä ei ole hajuakaan.
OK, korjaan, ei tule mitään (edes etäisesti) järkevää mieleen. On aiheita, joista ei tiedä kuin yhden nimen ja sekin on unohtunut ja sitten sen saa monien vihjeiden jälkeen kaivettua mielen sopukoista. Aika markinaalisiahan tuollaiset tilanteet ovat, mutta, mutta... 
Mutta ehkä meillä on vain niin erilaiset lähtökohdat. Mulla on auttamattoman huono yleistieto musiikin ja kirjallisuuden suhteen (enkä urheilutiedossakaan ole mikään haka), että usein vain lukaisen kysymyksen läpi ja jatkan eteenpäin, kun en jaksa miettiä, mitä arvaisin, kun ei ole aavistustakaan siitä, mikä voisi olla oikea vastaus. En minä siis tahallani niitä vihjeitä odota. Musta vaan on turhauttavaa vastata jotain diipadaapaa, jos tiedän, että vastaus on väärin.
En kai ole vieläkään oikein päässyt irti piilevästä perfektionismistani. 

Triple H kirjoitti:Onhan se koomista lypsää vastausta, jos sillä vastauksella ei ole merkitystä. Kaikki tyylillään, mulkkujahan kaikki saa olla.
,yhtäkkiä tuli mieleen, luulen tietäväni mitä asiaa Laaksonen hakeeLyyra kirjoitti:Tai jos arvaa, niin vastausta ei tarvi ottaa huomioon.
Triple H kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Tai jos arvaa, niin vastausta ei tarvi ottaa huomioon.
Kyllähän se piste olisi jäänyt saamatta, vaikka copy+pasteen olisi ollut aikaa. Mutta ihan sama, jos tämä visa halutaan viedä nyt pilkunnussimisen vakavaksi, niin vedetään vaan sitten.
Mä voisin ehdottaa, että jos joku jättää toistuvasti oikean vastauksen jälkeen, laittamatta uuden kysymyksen, kunnes Laaksonen tulee muistuttamaan viikon päästä, voi jatkossa jättää tämän henkilön oikeat vastaukset huomiomatta, pitääkseen visan etenemisen sujuvana.
Sovitaan näin.Walker kirjoitti:Itse kysymykseen,yhtäkkiä tuli mieleen, luulen tietäväni mitä asiaa Laaksonen hakee

Walker kirjoitti:Provinssirock 2012
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa