Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Suvi » To 22 Maalis 2012 20:40

damn :paijaus:

Juuri meinasin tulla valittamaan mun menkkavaivoista, mutta eipä tämä taida olla mitään tuon rinnalla. Ärsyttää vaan koko ajan, ja kaikki hajut tuntuvat tunkevan nenään normaalia vahvempana. Nytkin taitaa naapuri laittaa ruokaa... tai jotain. Lisäksi tekee koko ajan mieli syödä jääkaappi tyhjäksi. No, söin sen verran, että tuli paha olo. :keijo:

Lisäksi ostin ihanat kengät, jotka ovatkin liian isot. :pillitys:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Shay » To 22 Maalis 2012 21:35

Mää tein palapeliä ja itkin tänään. :friikkipeukku: Epäilen, että sekin johtuu hormoneista, sillä mulla ei pitäisi olla mitään syytä seota. :keijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 22 Maalis 2012 21:46

damn kirjoitti: Tämän kierteen olen saanut vasta e-pillereitä syödessäni, joten syytän niitä. En kuitenkaan voi lopettaa pillereiden syöntiä, sillä olen maailman hedelmällisin ihminen ja hyvä etten tule raskaaksi pelkästään siitä, jos joku mies katsoo minua. Ottaa niin päähän olla nainen :kiroilu: .

Miten olis kierukka?
Mun mielestä sen voi saada vaikkei olisikaan synnyttänyt. (Joissain paikoissa tätä pidetään ehtona kierukalle...)

Mun naiseus ja tyttöys on ihan hukassa.
Ei siis menkat vaan yleisfiilis siitä, mitä on olla nainen.
Hirveitä rytkyjä joutuu pitämään päällä, kun en saa legginssejä jalkaan että voisin pitää edes hameita kotona.
:huoh:

Tarttisin uusia vaatteita, mutta ainakin netissä olevat versiot on kaikki jotain pastellihirviöitä
HYI!
Erehdyin lukemaan muotiblogeja ja meinasin oksentaa. Ihan oikeasti! Kamalia rytkykkeitä!
:ei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja annastindeli » To 22 Maalis 2012 22:58

Miä oon saanu yhts:ltä jopa reseptin kierukalle, "runsaisiin kuukautisiin" niin sais Kela-korvauksenkin. En oo vaan hakenu, kun ajattelin olla nyt jonkin aikaa ilman, jos vaikka olot helpottais. Satakunta euroa se kai maksais.
annastindeli

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 23 Maalis 2012 19:48

damn kirjoitti:Joudun kohta hankkimaan tähän estolääkityksen, kun tämä uusiutuu jatkuvasti ja hankaloittaa normaalia elämää.

:paijaus: Kannattaa kokeilla syödä karpaloita, puolukoita ym. hapanta. Terveyskirjastokin sanoo: "On myös havaittu, että karpalo- tai karpalo-puolukkamehu (2 dl aamuin illoin) vähentää infektion uusiutumista. -- On muitakin keinoja varmistaa, etteivät virtsatieinfektiot toistu tosin näiden neuvojen tehosta ei ole vahvaa tutkimustietoon perustuvaa näyttöä: Huolehdi, että juot nestettä riittävästi; juominen lisää virtsan määrää ja nopeuttaa virtsan vaihtumista rakossa. -- Runsas C-vitamiinin nauttiminen happamoittaa virtsaa ja hidastaa joidenkin bakteerien lisääntymistä virtsassa."

Toivottavasti saat jostain avun. :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja lumikukka » Pe 23 Maalis 2012 20:21

marenkienkeli kirjoitti:
damn kirjoitti:Joudun kohta hankkimaan tähän estolääkityksen, kun tämä uusiutuu jatkuvasti ja hankaloittaa normaalia elämää.

:paijaus: Kannattaa kokeilla syödä karpaloita, puolukoita ym. hapanta. Terveyskirjastokin sanoo: "On myös havaittu, että karpalo- tai karpalo-puolukkamehu (2 dl aamuin illoin) vähentää infektion uusiutumista. -- On muitakin keinoja varmistaa, etteivät virtsatieinfektiot toistu tosin näiden neuvojen tehosta ei ole vahvaa tutkimustietoon perustuvaa näyttöä: Huolehdi, että juot nestettä riittävästi; juominen lisää virtsan määrää ja nopeuttaa virtsan vaihtumista rakossa. -- Runsas C-vitamiinin nauttiminen happamoittaa virtsaa ja hidastaa joidenkin bakteerien lisääntymistä virtsassa."

Toivottavasti saat jostain avun. :hymyhali:

Karpalo tosiaan auttaa. Mä olen saanut karpaloita popsimalla alkavan virtsiksen hoidettua pois ilman lääkkeitä. (Pidempään vaivanneeseen tulehdukseen tarvitaan toki jo lääkitystä ettei tulehdus pääse leviämään.) Toimii siis varmasti estolääkityksenäkin, tai ainakaan siitä ei ole haittaa joten kannattaa kokeilla.
lumikukka

ViestiKirjoittaja damn » Pe 23 Maalis 2012 21:10

Olen kokeillut vaikka mitä kotikonsteja. Minulla toistuu tämä tosiaan usein ja viime aikoina olen usein saanut sen pois juomalla PALJON karpalomehua kun oireet alkavat. Mutta silti muutaman kerran vuodessa oireet vaan jatkuvat ja on pakko hakea antibiootit. Alkaa hermot mennä :( . Pitäisi varmaan kokeilla syödä karpalokapseleita. Ei vaan huvittaisi syödä enää mitään lisäravinteita, kun joudun tällä hetkellä popsimaan purkista myös c-vitamiineja(mulla ei rauta imeydy ruuasta ilman niitä ja hemoglobiini on pohjalukemissa) ja aftojen hoitoon toista rohtoa. Tuntuu että aloitan joka aamun kasalla vitamiineja ja lääkkeitä. Milloin elämästä tuli näin vaivaista.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 23 Maalis 2012 21:18

Aftoista pääsee (ainakin joskus) eroon, kun vaihtaa hammastahnan vähän miedommaksi. :lanppu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » La 24 Maalis 2012 05:36

Juu mä tiedän, olen viimeiset 15 vuotta käyttänyt vain samaa hammastahnamerkkiä, kun esim pepsodentista tulee heti aftoja. Tämäkin on joku vitamiinin puutostila, vaikka syön monipuolisesti niin saan aftoja. Yksi rohdosvalmistekuuri on sellainen, että sen kun syön, niin muutaman vuoden saan olla täysin ilman aftoja. Outoa.
damn

ViestiKirjoittaja Nugat » La 24 Maalis 2012 15:13

Mulla tulee aftoja tavallisten markettien hammastahnoista ja ei luomuista tomaateista. Mitä tomaattisempaa sitä kivuliaampi olotila suussa. :friikki: Ilmeisesti kyseessä ovat tuholaistorjunta-aineet tai jotain. Muutenkin jos tulee syötyä kovin epämääräistä ruokaa maustettuna monella lisä-aineella, niin se tietää myös ongelmia.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 24 Maalis 2012 15:41

Monellehan tosiaan se ihanainen hammastahnan vaahtoamisen aiheuttava aine natriumlauryylisulfaatti (sodium lauryl sulfate/sodium laureth sulfate) aiheuttaa aftoja. Vaikka mulle ei tulle aftoja kyseisen aineen takia (vaihto kyseistä ainetta sisältämättömän ei ole muuttanut sitä, että muutaman kuukauden välein tulee afta), olen käyttänyt hammastahnaa, jossa ei ole natriumlauryylisulfaattia, kun ei siitä ylenmääräisestä vaahtoamisesta varsinaisesti hyötyäkään ole.
-----------

Mun kynnet on taas paremmassa kunnossa. Ne olivat parin kuukauden ajan hirmuisen helposti halkeilevat. Yritin kovasti miettiä, mikä on muuttunut, mutta en keksi mitään ravitsemuksellista tai muutakaan syytä siihen, että kynnet eivät enää halkeile lähellekään yhtä helposti. Jännää. :riips:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 26 Maalis 2012 14:46

Pääsin tänään vähän ulos äidin ystävällisellä avustuksella :virne:
Käytiin niinkin hurjassa paikassa kuin tarjoustalossa :keijo:
En saanut ostaa olkista helvetin leveälieristä kesähattua. Soli pinkki. Ja superisti keijo. Olis sopinut mun kesäisiin kyynärsauvoihin tosi hyvin. En saanut. Äiti uhkasi että joudun kävelemään kotiin, jos ostan sen :epäilevä:

Sen sijaan löysin sellaisia ysäri-henkisiä tuubi"toppeja", joita käytettiin ala-asteella lappuhaalareiden alla. Vähän kuin urheilurintaliivit, mutta ilman olkainpuolta.
Ratkaisee mun yövaateongelman ihan totaalisesti!

Koska :tissit: on pirulliset ja ovat öisin vain ja ainoastaan tiellä. Muutoin on niin helvetin (anteeksi kielenkäyttö) kuuma, ettei voi todella pitää mitään paitaa päällä. Käyn nykyisellään jo pahimpina öinä kuivaamassa selkää kostealla pyyhkeellä. :ei:
Tämä tuubitoppi siis päästää minut paidoista eroon ja kuitenkin tuon hinkkiosasto pysyy jotenkin kuosissaan. Ei, en meinaa pukeutua ysäriin noin muuten :keijoei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Ti 27 Maalis 2012 20:04

Kävin tänään vähän tyttöilemässä kaupungilla, kun ajattelin, että kohta on talo, johon kaikki rahat menee vaikkei haluaiskaan ja sitten ei pääse shoppailemaan ollenkaan. :keijo:

Ostin henkkamaukalta harmaan t-paidan ja musta/valko/tummansinisen tunikan.
Oli kiva löytää peruspaidaksi toi t-paita, kun myin kaikki paitani kirpparilla. Tunikakin on tervetullut valikoimiini. Ajattelin pitää sitä vyön kanssa. :tilt:
Lindexistä ostin korvikset. Ne roikkuu ja niissä on mustia höyheniä. Inkkarikorvikset! :inkkari:

Pääsisköhän huomenna kampaajalle? Mulla on lahjakortti ja jos siellä olis yhtäkkiä huomiselle jo tilaa, kun oven edessä oli tänäänkin drop in -kyltti... Uudet hiukset olis kivat.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja urakka » Ke 28 Maalis 2012 02:45

Mulla on ollu tyttöily ihan hukassa koko talven, johtuu varmaan surkeista keleistä, kun ulos ei ole huvittanut mennä ilman parkaa, vaelluskenkiä, kinttaita ja karvalakkia. :virne: Kevään korvalla se kuitenkin aina jostain putkahtaa, ja niin kävi tänäkin vuonna. Kaikki lähti siitä, että opettelin käyttämään käsilaukkua ja korkokenkiä, ja nykyään tuntuu ihan luontevalta lähteä vaikka baariin kannat kopisten pikkuruinen laukku kainalossa, hurjimpina kertoina jopa meikatulla naamalla. Mies on tästä hämmentävän mielissään, ei ole ikinä sanonut halaistua sanaa, että mun pitäisi käyttää naisellisempia vaatteita, mutta nyt kun olen oma-aloitteisesti siihen ryhtynyt, niin on ihan innoissaan. :virne:

Tukka on uusi, joskaan ei kovin tyttömäinen, mutta silti hieno. Sellainen sivusiili pitemmällä toisella puolella, niin nähty, mutta kovasti tukkaa on kehuttu. Kasvattelin ihan raivolla tukkaa melkein vuoden, kun sitten tajusin, että pitkä tukka ei ensinnäkään sovi mulle, enkä toiseksikaan oikeasti halua sellaista, niin leikkasin sitten pois. :tilt: Nyt enää mietin, että pitäisköhän heittäytyä niin hurjaksi, että laittais jonkun värin? Kirkkaanpunainen tai platinablondi houkuttais, molempia olen joskus kokeillut, ja molemmat toimii ihan hyvin, mutta se värin ylläpito tahtoo monesti vähän jäädä... Oma väri on ollut päässä jo pitkään, ja toisaalta tykkään tästä maantienharmaasta kovasti, varsinkin kesällä kun tulee aurinkoraitoja.

Tyttöilyksi laskettaneen se, että olen ollut jo pari viikkoa syömättä karkkia. Olen aivan toivoton sokerihiiri, voisin elää suklaalla ja muulla mässyllä, mutta nyt olen pitänyt tiukan linjan. Tänään söin Pätkiksen, ja riemukseni huomasin, että sen syömisestä tuli vähän etova olo, olen viimein pääsemässä eroon sokerkoukusta. :woohoo:

Ja sitkeyttä kaikille menkkaongelmista kärsiville, toivottavasti apuja löytyy. Mullakin oli aiemmin menkkojen kanssa vaikka mitä ongelmia, oli kamalat kivut ja ihan järkyttävän runsaat, mutta nykyään ne on maltillistuneet, eihän siinä mennytkään kuin melkein kymmenen vuotta. :jaaha: Ihan helpottavaa, että ne nykyään alkaa, kestää aikansa ja loppuu, ja kiertokin on tosi säännöllinen, ilman mitään hormonaalista ehkäisyä.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 28 Maalis 2012 10:17

Oman maantiesävyn kanssa voi leikitellä myös ilman värjäystä. Sitruunalla saa lisää aurinkoraitoja (voi puristaa mehua suoraan hiuksiin ja lähteä päiväksi aurinkoon), kamomillahuuhtelu vaalentaa, tee tummentaa, ja luin juuri jostain ekokampaamoja käsittelevästä naistenlehtijutusta, että pakastemustikoista voi sulattaa huuhteen, jolla saa jonkinlaista hienoa tuhkanharmaata!
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Ke 28 Maalis 2012 13:50

skray kirjoitti:Pääsisköhän huomenna kampaajalle? Mulla on lahjakortti ja jos siellä olis yhtäkkiä huomiselle jo tilaa, kun oven edessä oli tänäänkin drop in -kyltti... Uudet hiukset olis kivat.

Pääsi kampaajalle! :superhymy:
Soitin sinne aamulla ja menin heti. Hiukset leikattiin ja ripset värjättiin. Hiuksista tuli ihanan keveät kun taas pääsi eroon paksuudesta aika lailla ja ripsien värjäys ei ollut paha juttu. Meni ihan hyvin muuten, mutta siinä vaiheessa kun ylimäärästä väriä alettiin poistaa, meni sitä toiseen silmään ja kirveli ihan helvetisti. Mutta se ei kestäny kauaa, eikä tullut silmä edes punaseks. Toiseen silmään jäi vähän väriä niin, että näyttää siltä kuin olis rajaus. :keijo: Mutta se luultavasti (toivottavasti) lähtee kun menee ekaa kertaa suihkuun. Nyt täytyy seurata kuinka kauan toi ripsien kestoväri vaikuttaa ja koska pitäis mennä uudestaan jos meen uudestaan.
Ja lisäks kampaaja sai houkuteltua mut tekeen jonkun syvähoidon hiuksiin, maksusta tietysti, mutta onneks oli se lahjakortti, niin loppujen lopuks maksoin koko lystistä itse 3 euroa. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja kaneli » La 31 Maalis 2012 16:23

Mun pitäis löytää joku kiva kevättakki. Mielellään sellainen, jota voi käyttää sekä tennareiden että vähän fiinimpien kenkien kanssa. Keväällä ei viittis pyöriä pelkässä mustassa takissa, mutta toisaalta tuntuu, että sellainen kevättakkikausi on niin lyhyt, ettei uudella takilla välttämättä tee juuri mitään. On tää tyttöily vaikeeta! :hullu:

Jos jollain on ehdottaa superkosteuttavaa naamiota kuivalle iholle, otan ehdotuksia vastaan! :D
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 31 Maalis 2012 16:41

kaneli kirjoitti:Jos jollain on ehdottaa superkosteuttavaa naamiota kuivalle iholle, otan ehdotuksia vastaan! :D

Oliiviöljy. :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Su 01 Huhti 2012 10:55

Yritin tyttöillä ja värjäsin hiukset. Ei niistä edes huomaa, että ne on värjätty. :pillitys:
Tummanruskea, my ass. Ois pitäny pistää mustaksi. :norsu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 01 Huhti 2012 18:35

Kuukuppi tippui vessanpyttyyn. :läps:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja kaneli » Ma 02 Huhti 2012 12:25

Lyyra kirjoitti:
kaneli kirjoitti:Jos jollain on ehdottaa superkosteuttavaa naamiota kuivalle iholle, otan ehdotuksia vastaan! :D

Oliiviöljy. :tilt:

Mä oon vähän keijo enkä tykkää oliiviöljyn hajusta. Pelkään kanssa, että tahrisin itseni siihen. :virne: Onneksi Elisabeth Ardenin Eight hour cream auttaa pahimmassa hädässä!
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja theia » Ma 02 Huhti 2012 12:34

Lyyra kirjoitti:Kuukuppi tippui vessanpyttyyn. :läps:

Tarviiko sitä ihan kaikkea kertoa? :friikki:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja damn » Ma 02 Huhti 2012 16:20

Kävin viikonloppuna kiertelemässä kirppareita ja löysin aivan ihanat kengät. Ihan uudet ja maksoivat 8. Minulla ei ole ikinä ollut noin tyttömäisiä kenkiä ja pelkäsin ensin ettei koroilla käveleminen sopisi jaloilleni. Käytin noita kuitenkin viikonloppuna häissä ja häitten jälkeen olin vielä niissä juhlatamineissa baarissa neljään asti, eikä missään vaiheessa sattunut jalkoihin. Taisin löytää uudet lempikengät :sydän: . Harmi vain, ettei mun normaalit vaatteet sovi yhtään noitten kenkien kanssa, niin en tänään voinut laittaa niitä jalkaan, kun lähdin kaupungille. Seuraavana on sitten ostoslistalla sellaiset housut, joiden kanssa voin käyttää noita. Ostin myös alennusmyynnistä kevättakin, maksoi vaan 10. Jei.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 02 Huhti 2012 21:25

theia kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Kuukuppi tippui vessanpyttyyn. :läps:

Tarviiko sitä ihan kaikkea kertoa? :friikki:

Kaiken muun kertomani jälkeen tämä oli se viimeinen pisara? :virnei:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 06 Huhti 2012 10:53

Ei ole naamio, mutta minun kuivan ihoni pelastus on ollut NaturCaren Aloe Gel. Tuoteselosteissa luvataan sen myös auttavan mm. lihaskipuihin, hyttysenpistoihin ja palovammoihin sekä siivoavan talosi ja vaihtavan autostasi renkaat. Itse en muista sen vaikutuksista niin tiedä, mutta olen käyttänyt sitä kosteusvoiteen tapaan. Iho ei ole pitkään aikaan näin hyvässä kunnossa. Kuivuuden lisäksi geeli on auttanut stressin aiheuttamiin pieniin punaisiin näppyihin leuassani. Nyt niistä ei ole tietoakaan. Levittämisen jälkeen iho ei jää rasvaiseksi. Imeytymisen aikana kasvoissa tuntuu vain pientä kiristystä, mutta se menee hetkessä ohi. Suosittelen!
Maija

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa