Tosin näinkö sieltä saa tietojaan lopullisesti poistettua.

Jään pohtimaan seuraavaa liikettäni.

Lyyra kirjoitti:Spotifysta saa sellasella ruksilla estettyä sen musiikin näkymisen fb:ssä. Lisäksi tickerin saa piiloon erinäisillä selainlaajennuksilla. Mulla on Chromelle tää. Olettaisin, että muillekin selaimille löytyy vastaava.

Kun en mä omasta mielestä oo sitä koskaan hyväksynyt? 

En ole sellaista nähnytkään. Johtunee varmaan siitä, että työkoneella on adblock ja omassa läppärissä Safarissa Better Facebook-laajennus.
Yleensä siinä vaiheessa jää osallistumatta, varsinkin kun niistä ei tiedä, että lähettävätkö ne seuraavaksi jotain huomautuksia tai kutsuja kaikille kavereille tai muuta yhtä ärsyttävää. 
L-S kirjoitti:Mua ärsyttää, että nykyään entistä useammin kaikenlaiset arvonnat tapahtuvat Facebookissa. Että jos haluaisi voittaa jossain kilpailussa, niin pitää tykätä jostain kaupallisesta sivusta ja antaa firman sovellukselle pääsy tietoihinsa.
Harvinaisen ärsyttäviä tuollaiset. Sivuston tykkäämiset saa helposti sivuutettua, mutta jos kaveri tykkää jostain kuvasta ja vielä jakaa sen, ei sitä oikein voi olla huomaamatta. En tykkää. 

L-S kirjoitti:Mutta sentään yleensä "ei ostopakkoa" -limsapullokilpailussa on mahdollisuus lähettää postikortti. Noista Facebook-kilpailuista ei yleensä tunnu löytyvän mitään muuta vaihtoehtoa edes etsimällä. Jaa kuva kavereillesi, niin osallistut...
[/OT]

Kibaya kirjoitti:Facebook näyttää parhaat puolensa.
Suosittelee mulle Tauski Peltosta kaveriksi
Mitähän mä oon siellä sanonut/tehnyt kun tuo tuossa pöllöttää.

theia kirjoitti:Mä en jaksa kun mulla on muutama kaveri, jotka päivittäin postailee Facebookkiin "ihania" ja "kivoja" aforismeja. Yks keskittyy yksinäisyyteensä, toinen jatkuvaan urheiluun, kolmas vähän kaikkiin ja neljäs eläimiin.
En viittisi blokata niitä kokonaan, mutta ärrrrrsyttää!
No, en viitsisi, kun ovat kuitenkin ok kavereita, kyllä mä niiden statuksia haluan silloin tällön sieltä feedistäni lukeaLyyra kirjoitti:Ota ne pois sun syötteestä?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa