Voisko joku vaan ostaa meille känpän

shaana kirjoitti:
Haluan kertoa teille työmatkallani tapaamastani veikkosesta. Tapasin hänet ja hänen ihastuttavan puolisonsakin jo viime kesänä. Tämä iloinen ja äänekäs pariskunta asustavat työpaikkani katolla - ovat nimittän lokkejaTähän aikaan niillä alkaa olla pesimäpuuhat jo vissiinkin hyvässä mallissaan, kun ovat kovin kiukkuista plaatua. Syöksähtelevät päin ja kirkuvat kuin tapettavat
![]()
Ne ovat hyvin aggressiivisia tapauksia. Hyökkivät päälle ja vartioivat pesää autojen katoilta. Sen sijaan, että häädettäisiin lokit, osa meidän autopaikoista siirrettiin.
Tekisi oikeasti mieli mennä joku yö kokomustassa ja huppu päässä ampumaan ne saa**nan paholaislinnut ja rikkoa niiden munat. Kaupan päälle voin myös asfaltoida sen yhden pikkiriikkisen kohdan parkkipaikkaa, josta vielä ruoho kasvaa. 
Just semmosia, joita oon kattellu eli minikorko (n. 3-5 senttiä), kävelyyn ja hameen kanssa sopivat. Olen tyytyväinen, koska selvisin vieläpä halvalla. Ostin myös pussilakanasetin, jossa pääväri on vihreä. Tajusin, ettei mun makuuhuoneessa ole ikinä käytetty vihreää, joten nyt on aika. Aloitin lakanoista. :DDnd kirjoitti:Mielenkiintoinen tieto on, että rakennuksen reunasta täytyy olla viisi metriä tontin rajaan. Lähempää ei saa lohkaista, kuin ehkä joissain erikoistapauksissa.

Gluu kirjoitti:Johtuukohan tuo lokkien aggressiivisuus siellä pk-seudulla stressaavasta ja kiireisestä
elämäntyylistä, kun ei ainakaan mun huudeilla lokit hyökkäile tai käy kimppuun.

Shay kirjoitti:Gluu kirjoitti:Johtuukohan tuo lokkien aggressiivisuus siellä pk-seudulla stressaavasta ja kiireisestä
elämäntyylistä, kun ei ainakaan mun huudeilla lokit hyökkäile tai käy kimppuun.
Kyllä ne käy kimppuun ihan misä tahansa, jos mennee tarpeeksi lähelle niitten pesiä. Nimim. kokemusta on.

Gluu kirjoitti:Miksi joku menis lokin pesää lähentelemään?
Eihän tässä missään etelämantereella olla.
shaana kirjoitti:Tiedän muuten yhden luonnollisen lokinkarkoittajan - tiirat.
Tiirat vaan sattuvat olemaan ovelampia, tervänokkaisempia ja parempia lentämään.
Nimim. kokemusta on myös.
Yritin eilen puhua pomon kanssa mun varsin tukalasta olosta ja tyytymättömyydestä, mutta pomo lähti ensimmäisen virkkeen jälkeen omituisen verukkeen varjolla pois huoneesta. Vähän ajan päästä huone oli pimeä, ja pomo tavoittamattomissa. Hohhoijaa.
Yksi hyysättävä, jolle myös olen hokenut joka toisesta asiasta eieieiei, niin siltä tulee vaan alentuvasti kommenttia "Älä nyt ole tuollainen" tai "Kyllä sä nyt tän pikku homman voit". HV.Gluu kirjoitti:Eikö Kati voisi noin hankalassa tilanteessa jäädä vain kotiin?
Aivan käsittämätöntä!! Tyhjäkäynnillä siis tuntikausia!! Mikä järki on rakentaa näitä putsausvehkeitä niin, että se saa virtansa tyhjäkäynnillä olevasta autosta??! Mitkään huutomerkit eivät tähän riitä!!!!! Sydäntä särkee luonnon ja kukkasten puolesta 

), mutta pelkkä pilvinen taivas ja ketuttava tuuli eivät saa oikein kesäfiilistä pintaan. Tässähän saa kohta melkein vetää villasukat jalkaan.
Deni kirjoitti:Hetkittäin sitä tosiaan kaipaisi omaa autoa. Esimerkiksi silloin, kun käy Lidlissä, ja raahaa fillarilla kotiin mm. 9 litraa vissyä, 4 litraa mehua, 4 litraa limsaa ja 2 litraa maitoa. Mä epäilen, että mun pyörän kantokyky oli aika siinä ja siinä, ihme ettei eturengas vääntynyt soikeaksi kun virittelin kaiken ostamani sarviin ja etukoriin. Mun kulku oli myös painolastin takia varsin huteraa, onneksi ei tarvinnut suorittaa mitään nopeita väistöliikkeitä.

?
Voi kun se oli söpö. Valokuvasinkin sitä, mutta kuvista ei tullut kovinkaan hyviä, kun olin niin täpinöissäni. Siili oli menossa meidän vattupensaaseen ja sanoin sille: "Älä mee sinne, mä haluun ottaa susta kuvia." Siili lähti peruuttamaan pois pusikosta ja tuli mua kohti.
Sitten pysähtyi ja lähti pois.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa