Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Bunni » Ke 11 Kesä 2008 20:38

Mää en jaksa kattoa enää yhtään asuntoilmoitusta :sekopää:
Voisko joku vaan ostaa meille känpän :p
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat.
Bunni
Hupakko

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 11 Kesä 2008 22:51

shaana kirjoitti:
Haluan kertoa teille työmatkallani tapaamastani veikkosesta. Tapasin hänet ja hänen ihastuttavan puolisonsakin jo viime kesänä. Tämä iloinen ja äänekäs pariskunta asustavat työpaikkani katolla - ovat nimittän lokkeja :epäilevä: Tähän aikaan niillä alkaa olla pesimäpuuhat jo vissiinkin hyvässä mallissaan, kun ovat kovin kiukkuista plaatua. Syöksähtelevät päin ja kirkuvat kuin tapettavat :epäilevä:

Meidän duunin parkkipaikalla on lokkien pesä. Ollut jo monena kesänä, mihinkäs lokki kodistaan lähtis. :epäilevä: Ne ovat hyvin aggressiivisia tapauksia. Hyökkivät päälle ja vartioivat pesää autojen katoilta. Sen sijaan, että häädettäisiin lokit, osa meidän autopaikoista siirrettiin. :epäilevä: Tekisi oikeasti mieli mennä joku yö kokomustassa ja huppu päässä ampumaan ne saa**nan paholaislinnut ja rikkoa niiden munat. Kaupan päälle voin myös asfaltoida sen yhden pikkiriikkisen kohdan parkkipaikkaa, josta vielä ruoho kasvaa. :epäilevä:

En vaan taas käsitä, miten voi pari hevoskotkan kokoista lokkia mennä ihmisten terveyden edelle.
Ja jos ei jollekin käynyt jo selväksi, niin en todellakaan pidä linnuista. Mistään linnuista. Hyi.

Ostin tänään kahdet kengät. :superhymy: Just semmosia, joita oon kattellu eli minikorko (n. 3-5 senttiä), kävelyyn ja hameen kanssa sopivat. Olen tyytyväinen, koska selvisin vieläpä halvalla. Ostin myös pussilakanasetin, jossa pääväri on vihreä. Tajusin, ettei mun makuuhuoneessa ole ikinä käytetty vihreää, joten nyt on aika. Aloitin lakanoista. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 11 Kesä 2008 23:48

Dnd kirjoitti:Mielenkiintoinen tieto on, että rakennuksen reunasta täytyy olla viisi metriä tontin rajaan. Lähempää ei saa lohkaista, kuin ehkä joissain erikoistapauksissa.

Meidän koko taloa siirrettiin (siis paperilla) sen takia, kun suunnittelija ei ollut ottanut tätä jostain syystä huomioon. Vaikutti toooudella ammattitaitoiselta...
Fantsu

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 11 Kesä 2008 23:52

Tiedän muuten yhden luonnollisen lokinkarkoittajan - tiirat.
Tiirat vaan sattuvat olemaan ovelampia, tervänokkaisempia ja parempia lentämään.
Luonnollisissa oloissa tiirat saattavat vuodesta toiseen vallata lokkien pesimäalueita, rikkomalla tai
vierittämällä munat veteen. Siedän lokit, tiirat ovat saatanasta ja vielä yhdyskuntana mahdollisesti.
Tiirat ovat muuten kyllä kiehtovia lintuja :tilt:

*Viikon luontohetki*
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Gluu » To 12 Kesä 2008 09:14

Johtuukohan tuo lokkien aggressiivisuus siellä pk-seudulla stressaavasta ja kiireisestä
elämäntyylistä, kun ei ainakaan mun huudeilla lokit hyökkäile tai käy kimppuun. :tilt:

Tosin ei se ole helppoa mansessakaan: ihan vastikään lokkipariskunta teki "sitä", siis ihan
sitä itseään mun ikkunan edessä. Keskellä kirkasta päivää ja melkein keskellä kaupunkia.
Olisi saattanut herkempi ihminen mennä tolaltaan moisesta rietastelusta, mä vaan harkitsin
vihaisen tekstarin lähettämistä Aamulehteen. :raivo:
Gluu

ViestiKirjoittaja Shay » To 12 Kesä 2008 09:54

Gluu kirjoitti:Johtuukohan tuo lokkien aggressiivisuus siellä pk-seudulla stressaavasta ja kiireisestä
elämäntyylistä, kun ei ainakaan mun huudeilla lokit hyökkäile tai käy kimppuun. :tilt:

Kyllä ne käy kimppuun ihan misä tahansa, jos mennee tarpeeksi lähelle niitten pesiä. Nimim. kokemusta on. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Gluu » To 12 Kesä 2008 10:08

Shay kirjoitti:
Gluu kirjoitti:Johtuukohan tuo lokkien aggressiivisuus siellä pk-seudulla stressaavasta ja kiireisestä

Kyllä ne käy kimppuun ihan misä tahansa, jos mennee tarpeeksi lähelle niitten pesiä. Nimim. kokemusta on. :epäilevä:

Miksi joku menis lokin pesää lähentelemään?

Eihän tässä missään etelämantereella olla. :pepsodent:
Gluu

ViestiKirjoittaja Kati » To 12 Kesä 2008 10:21

Gluu kirjoitti:Miksi joku menis lokin pesää lähentelemään?
Eihän tässä missään etelämantereella olla.

Kun lokki rakentaa pesänsä (kirjoitin ensin peränsä) suoraan ulko-oven läheisyyteen, ei pesän lähentelyltä voi välttyä. Sitä on ihminen sisään-ulos, ulos-sisään liikkuessaan väistämättä läheisyydessä.

Ehdottaako Gluu ihmisliikenteen siirtämistä akkunain kautta tapahtuvaksi lokin pesimäaikaan?

Toinen oiva lokin pesän paikka on kulkuportin seutu. Edelleen työmaa-alueelle sisään-ulos, ulos-sisään - ja jälleen tulee lähennelleeksi lokkia.

Ehdottaako Gluu kotiin jäämistä?
Ehdota!
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Gluu » To 12 Kesä 2008 10:30

Eikö Kati voisi noin hankalassa tilanteessa jäädä vain kotiin?
Gluu

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 12 Kesä 2008 10:41

shaana kirjoitti:Tiedän muuten yhden luonnollisen lokinkarkoittajan - tiirat.
Tiirat vaan sattuvat olemaan ovelampia, tervänokkaisempia ja parempia lentämään.

Tiirat ovat myös aggressiivisempia puolustaessaan pesiään :epäilevä: Nimim. kokemusta on myös.

Lokit tyytyvät lähinnä kirkumaan ja kaartelemaan huolestuttavan läheltä pelotellakseen tunkeilijat pois (ja kai nekin kimppuun hyökkäävät, jos muniin käy kiinni). Tiirat käyvät ihan käsiksi reviiriään puolustaessaan, kymmenien metrien päässä pesästä. Tai siis nokiksi. Sen takia katselin juuri tuossa pari päivää sitten joltensakin huolestuneena, kun näin tiiran meidän työpaikan katolla :o:

Noh, ehkä mua suojaa sama *tutuksen verho, mikä Smithersiäkin. Kun löytyisikin uusi työpaikka :huoh: Yritin eilen puhua pomon kanssa mun varsin tukalasta olosta ja tyytymättömyydestä, mutta pomo lähti ensimmäisen virkkeen jälkeen omituisen verukkeen varjolla pois huoneesta. Vähän ajan päästä huone oli pimeä, ja pomo tavoittamattomissa. Hohhoijaa.

Eniten ehkä ottaa päästä se, että mulla ei ole enää hajuakaan, mitkä työt oikeasti kuuluvat mulle. Siis ne vanhat, mitä olen tänne tullut aikoinani tekemään, juu. Mutta meillä on myös yhdistetty toimintoja niin, että periaatteessa mun "hyysättävät" on tuplaantunut. Kukaan ei vain sano, että nyt teet näitä ja näitä hommia ja avustat noita tyyppejä. Duunit vaan oudosti "valuvat" tänne suuntaan. Samoin meillä jäi eläkkeelle yksi tyyppi, jonka töitä tein jo osittain, kun hän oli osa-aikaeläkkeellä. Nyt kun häntä ei enää ole, niin hänen hommansa roikkuvat tuolla ilmassa vain odottamassa hetkeä, kun en ole skarppina ja muista sanoa EI! Siinä sana, mitä mä olen hokenut tässä viimeiset pari viikkoa päivittäin, monta kertaa päivässä. Alkaa tympiä.

Alkaa tympiä myös noiden muiden asenne. Yksi työkaveri otti nokkiinsa, kun kieltäydyin varsin kovasanaisesti yhdestä tuon eläkkeelle jääneen hommasta. Hoin vaan eieieieieiei, mulle ei tuota vieritetä. No, se vieritettiin sitten toisen työkaverin niskoille, niin se suuttui siitä mulle :friikki: Yksi hyysättävä, jolle myös olen hokenut joka toisesta asiasta eieieiei, niin siltä tulee vaan alentuvasti kommenttia "Älä nyt ole tuollainen" tai "Kyllä sä nyt tän pikku homman voit". HV.

Sori, kuuluisi varmaan työvalitusketjun puolelle, mutta en jaksa ruveta puljaamaan tämän kanssa nyt.

Olisjolomaolisjolomaolisjolomaolisjolomaolisjolomaolisjolomaolisjolomaolisjolomaolisjoloma. Kuuppa räjähtää.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Kati » To 12 Kesä 2008 11:03

Gluu kirjoitti:Eikö Kati voisi noin hankalassa tilanteessa jäädä vain kotiin?

Minusta kyllä voisi.
Et viittis vielä esimiehelle pistää meiliä, että niin on lokin lähentely menny tässäkin firmassa mahdottomaksi, että on parempi vaan kotona ootella poikasten kasvua. Viittisitsä?
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Crux » To 12 Kesä 2008 11:21

Arvatkaapas mitä. Meidän kerrostalossa tehdään viemäreiden putsausta. Putsausfirman auto on ollut parvekkeemme edustalla koko aamun. Ja arvatkaapas mitä muuta. Se auto on ollut käynnissä viimeiset puolitoista tuntia!!! :bubbles: Aivan käsittämätöntä!! Tyhjäkäynnillä siis tuntikausia!! Mikä järki on rakentaa näitä putsausvehkeitä niin, että se saa virtansa tyhjäkäynnillä olevasta autosta??! Mitkään huutomerkit eivät tähän riitä!!!!! Sydäntä särkee luonnon ja kukkasten puolesta :huoh:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja Galileo » To 12 Kesä 2008 11:30

Ne putsausvehkeet vie kohtalaisesti energiaa. Mistäs se sitten pitäisi ottaa? Pyhästä voimasta? Duraceleista? Siirrettävästä tuulivoimalasta?
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Crux » To 12 Kesä 2008 11:44

Ihan sama. Pakkohan siihen on parempikin vaihtoehto olla kun tyhjäkäyttää autoa tuntitolkulla.
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja Galileo » To 12 Kesä 2008 12:02

Tuodaan aggregaatti mukana, niin auton voi sammuttaa. :lanppu:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 12 Kesä 2008 12:52

Pakkohan siihen on olla joo joku toinen vaihtoehto. Ihan pakko. Pakko pakko pakko!

Niin ne vaan ronksottelee tuolla tehtailllakin pesuautot ja imuautot ja vastaavat pitkin päivää. Siellä ois tarjolla virtaa vaikka kuinka isosta töpselistä kyllä, mutta kun niillä samoilla vehkeillä pitäs pystyä tekemään töitä missä vaan.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Maija » To 12 Kesä 2008 15:03

Heräsin vasta tunti sitten. :bubbles:

Väänsin koko viime yön äidinkielen tehtäviä, jotka piti palauttaa tänään. No, kuinka ollakaan, koulun ovet olivat ehtineet jo sulkeutua saapuessani paikalle. Pommiin nukkuminen on aina yhtä ilkeän tuntuista.
Onneksi sattuu olemaan ihan hyvät välit äidinkielen opettajan kanssa ja hän asuukin samoilla nurkilla kuin itsekin majailen, joten ei tämä nyt maailmaa kaada. Pikkuisen vain hävettää.

---

Haluaisin tietää, kuka vei täältä kesän? Ilma on ollut harmaa jo monta päivää. Ukonilmat olivat ihania ( :sydän:), mutta pelkkä pilvinen taivas ja ketuttava tuuli eivät saa oikein kesäfiilistä pintaan. Tässähän saa kohta melkein vetää villasukat jalkaan.
Maija

ViestiKirjoittaja Deni » To 12 Kesä 2008 15:37

Hetkittäin sitä tosiaan kaipaisi omaa autoa. Esimerkiksi silloin, kun käy Lidlissä, ja raahaa fillarilla kotiin mm. 9 litraa vissyä, 4 litraa mehua, 4 litraa limsaa ja 2 litraa maitoa. Mä epäilen, että mun pyörän kantokyky oli aika siinä ja siinä, ihme ettei eturengas vääntynyt soikeaksi kun virittelin kaiken ostamani sarviin ja etukoriin. Mun kulku oli myös painolastin takia varsin huteraa, onneksi ei tarvinnut suorittaa mitään nopeita väistöliikkeitä. :epäilevä:

Iltavuoro, iltavuoro, sitten kolmen päivän vapaa. Ai että.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Gluu » To 12 Kesä 2008 15:47

Deni kirjoitti:Hetkittäin sitä tosiaan kaipaisi omaa autoa. Esimerkiksi silloin, kun käy Lidlissä, ja raahaa fillarilla kotiin mm. 9 litraa vissyä, 4 litraa mehua, 4 litraa limsaa ja 2 litraa maitoa. Mä epäilen, että mun pyörän kantokyky oli aika siinä ja siinä, ihme ettei eturengas vääntynyt soikeaksi kun virittelin kaiken ostamani sarviin ja etukoriin. Mun kulku oli myös painolastin takia varsin huteraa, onneksi ei tarvinnut suorittaa mitään nopeita väistöliikkeitä. :epäilevä:

Lisää kantokykyä ja tasapainoa tarakalle asennettavalla pyörälaukulla?! :lanppu:

Kuva

Mahtuis limsan, mehun, vissyn ja maidon lisäksi kaljaakin. :lanppu:
Gluu

ViestiKirjoittaja Deni » To 12 Kesä 2008 15:51

Mutta kun mä en juo kaljaa. :huoh:

Tuo kyllä olisi näppärä, ainakin jos kuljettelisin moisia taakkoja fillarilla useamminkin. Nyt en ehkä viitsi vaivautua.
Deni

ViestiKirjoittaja Maija » To 12 Kesä 2008 15:55

Entäpä Kuva ?

Pirteän värinen viiri on plussaa.
Maija

ViestiKirjoittaja Deni » To 12 Kesä 2008 15:58

Tai ehkä sellainen pieni akantappajavaunu fillarin perään? :raps:

Hauva voisi matkustaa siinä. Se kun ei jaksa juosta pyörän rinnalla kuin pari kilsaa kerrallaan.
Deni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 12 Kesä 2008 16:58

Unohdin kertoa, että näin maanantai-iltana siilin. :hymyhali: Voi kun se oli söpö. Valokuvasinkin sitä, mutta kuvista ei tullut kovinkaan hyviä, kun olin niin täpinöissäni. Siili oli menossa meidän vattupensaaseen ja sanoin sille: "Älä mee sinne, mä haluun ottaa susta kuvia." Siili lähti peruuttamaan pois pusikosta ja tuli mua kohti. :superhymy: Sitten pysähtyi ja lähti pois.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja irvikissa » To 12 Kesä 2008 19:11

Kävin eilen ihmettelemässä ruotsalaisartisteja sateenvarjon alta. Pahoittelut takanani olleille, mutta en ollut kyllä ainoa, jos se hyväksytään tässä tapauksessa puolustukseksi. Yritin kyllä pitää varjoa mahdollisimman matalalla kiinni päälaessani.

Reissu pidensi jo ennestään mittavaa levyostoslistaani Anna Järvisellä ja Sahara Hotnightsilla. Annasta mulla ei ollut etukäteen juuri minkäänlaista mielikuvaa, mutta vaikutelma oli odotuksia parempi. Jostain syystä Anna myös vilkutti yhden biisin aikana mulle lavalta silmiini katsoen, mikä oli hämmentävää. Ajatteli varmaan, että tuolle maanisesti tuijottavalle mustakupuista tattia esittävälle hullulle on parempi olla kiva.

Sahara Hotnights oli levyiltä tuttu jo vuosien takaa, vaikka en yhtään plattaa omistakaan. Nyt näin tytöt ensimmäistä kertaa livenä ja rakastuin! Mielettömiä naisia! Etenkin rumpali oli loistava. Aloin välittömästi haaveilla omasta rumpusetistä. Otetaankohan Itä-Helsingin bändikoulun rumpulinjalle 26-vuotiaita?

Lupaan pyhästi hankkia kumpparit ja sadetakin ensi tilassa, ettei tarvitse enää mennä väkijoukkoihin sateenvarjon kanssa.
irvikissa

ViestiKirjoittaja tahris » To 12 Kesä 2008 20:18

Istuskelin kohtalaisessa tuulosessa eräässä puistossa lammen rannalla suuren vitutuksen vallassa.
Söin vähän kylmää hampurilaista ja heittelin pullanpalasia sorsille. Korkkasin viinipullon.
Soitin ex-anopille, joka tuli seurakseni. Siinä sitten keskellä kirkasta päivää tyhjennettiin
viinipullo pökkiin (oululaisten pitäisi tuntea ilmaus) ja jutusteltiin asioita halki ja sitten niitä näitä.
Lähdettiin molemmat omiin koteihimme, kun tuuli kävi liian vilpoiseksi ja viinipullokin osoitti
täydellisen tyhjentymisen merkkejä. Jäi hyvä mieli.
Eduskunnan kyselytunti jäi katsomatta, joka nyt harmittaa kovin.
Joskus voin mennä vuorille vain katsomaan
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
- PMMP: San Francisco
tahris

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa