Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ke 13 Kesä 2012 10:46

Mikä on bb? Mulle tulee mieleen vain big brother :virne: Ilmeisesti siis joku meikkivoiteen tyylinen? (Olen muutenkin tosi tietämätön meikkiasioissa. Meikkaan aika harvoin enkä ole koskaan käyttänyt esim. meikkivoidetta.)
lumikukka

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 13 Kesä 2012 11:03

lumikukka kirjoitti:Mikä on bb? Mulle tulee mieleen vain big brother :virne: Ilmeisesti siis joku meikkivoiteen tyylinen? (Olen muutenkin tosi tietämätön meikkiasioissa. Meikkaan aika harvoin enkä ole koskaan käyttänyt esim. meikkivoidetta.)

Mulla meni kans tuo skrayn viesti vähän samaan sarjaan kuin Yabban tietokoneviestit. En ymmärtänyt sanaakaan. :keijo:

Kerrottakoon nyt täälläkin, että leikkasin hetken mielijohteesta hiukset kun kävin eilen suihkussa. Vähän latvoista kuivia ja virttyneitä pois, mutta tuntuu, että sitä pituutta lähti ehkä liikaa. Ei oo myöskään mitään hajua, miltä nää näyttäis, jos päästäisin ne vapaaksi. Napsin vaan suurpiirteisesti öbaut samalta korkeudelta molemmilta puolilta. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 13 Kesä 2012 11:08

lumikukka kirjoitti:Mikä on bb?
Onko siltä saatanan ärsyttävältä mainokselta onnistunut joku välttymäänkin? Joo ei mulla muuta, painun pois teijän ketjustanne.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 13 Kesä 2012 11:09

Jorssi kirjoitti:
Onko siltä saatanan ärsyttävältä mainokselta onnistunut joku välttymäänkin? Joo ei mulla muuta, painun pois teijän ketjustanne.

:virne:

Oon määkin sen mainoksen nähnyt, mutta ei se silti tarkoita, että tietäisin mitä bb on.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ke 13 Kesä 2012 11:14

Jorssi kirjoitti:

Me myytiin digiboksimme pois noin vuosi sitten, joten onnekseni olen välttynyt. :virne:
lumikukka

ViestiKirjoittaja theia » Ke 13 Kesä 2012 11:27

Näytti tuo linkki kertovan notta Bare skin beautifier.
Se, että mikä se on, ei hajuakaan. :keijo:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja skray » Ke 13 Kesä 2012 13:45

En mäkään oo tietonen siitä, mistä toi lyhenne bb tulee, mutta ymmärrän asian niin, että se on niinku kosteusvoide ja meikkivoide yhteen sekotettuna, mutta enemmän kosteuttava kuin peittävä voide. Kai. :keijo:
Ja ajattelin myös, ettei kukaan oo voinu välttyä Garnierin bb,bb,bb,bb,bbb,bbb,bb,b,b,b,b,b,b,b,bbbbbbbbb-mainokselta ja siten tietäs vähän mistä on kyse. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 13 Kesä 2012 20:07

:ei:
Nyt täytyy sanoa, etten ymmärrä yhtään mistä täällä puhutaan. En ole niitä bb-mainoksia ymmärtänyt, enkä ymmärrä tuotettakaan :keijo:
Jotenkin "bare skin beautifier" kuulostaa niin luonnottomalta, että siihen suhtautuminen ei oikein onnistu. :sori:

:tyttö: juttu on kynsilakka. Laitoin vain yhden kerroksen, että se tuskin edes näkyy. Haalean pinkkiä kun on muutoinkin.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ke 13 Kesä 2012 20:16

jossain (mainoksessa varmaankin, ehkä vichyn) luki että bb tulee sanoista blemish balm, ja että on alunperin kehitetty kauneushoitolakäyttöön, kun ihonpuhdistus tekee naamasta kirjavan, ni tämä voide sitten samalla vähän peittää värillä, että hoitaa herkistynyttä ihoa.
annastindeli

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 13 Kesä 2012 20:57

Mun kynnet on ihan silppua. :huoh: En oo koskaan ollut kova pitämään kynsistäni huolta ja
ne on suurimmat osan ajasta melko lyhyet, kun katkeavat jossain vaiheessa kuitenkin, kun
niillä jotain erehtyy tekemään. Nyt ne ovat vain monta kertaa huonommassa kunnossa kuin
ennen. Joka ikinen kynsi repeää reunasta ennen kuin on kerennyt kasva juuri ollenkaan. :(
Mikähän puutostauti muhun on nyt iskeny...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 13 Kesä 2012 21:53

Shay kirjoitti:Mun kynnet on ihan silppua. :huoh: En oo koskaan ollut kova pitämään kynsistäni huolta ja
ne on suurimmat osan ajasta melko lyhyet, kun katkeavat jossain vaiheessa kuitenkin, kun
niillä jotain erehtyy tekemään. Nyt ne ovat vain monta kertaa huonommassa kunnossa kuin
ennen. Joka ikinen kynsi repeää reunasta ennen kuin on kerennyt kasva juuri ollenkaan. :(
Mikähän puutostauti muhun on nyt iskeny...

Sinkki?

Mää haluaisin vihdoin eroon mun sormienpureskelutavastani, mutta en oikeasti keksi muuta keinoa kuin hypnoosin. :friikki:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 13 Kesä 2012 22:21

Syön sinkkipikolinaattia joka ilta. :sori:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Dnd » To 14 Kesä 2012 05:06

Saattaa olla muukin puutostila, mutta epäilisin kalsiumin / magnesiumin puutosta.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Shay » To 14 Kesä 2012 12:11

Mää syön paljon maitotuotteita ja magnesiumitkin vedän sinkin kanssa iltaisin. :virne:

Edit. Nyt kun mietin asiaa, on maito jäänyt hieman vähemmälle viime aikoina. :raps: Pitää koittaa muistaa juoda sitä lisää,
mutta en silti usko, että kyse on siitäkään.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja damn » To 14 Kesä 2012 15:54

Mulla meni kynnet huonoon kuntoon kun en syönyt c-vitamiinia pariin kuukauteen purkista. Joudun siis syömään c-vitamiinia raudan imeytymishäiriön takia, mutta unohdin ostaa lisää vitamiineja ja en olisi uskonut sen vaikuttavan kynsiin. Nyt kun olen taas syönyt monta kuukautta c-vitamiinia säännöllisesti, niin kynnet on taas hyvässä kunnossa.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja L-S » La 16 Kesä 2012 05:38

Kibaya kirjoitti:Jotenkin "bare skin beautifier" kuulostaa niin luonnottomalta, että siihen suhtautuminen ei oikein onnistu. :sori:

Mutta eikö kaikki meikit ole bare skin beautifiereita, kun oikein silmiin katsotaan? :keijo: Paljaalle ihollehan ne laitetaan kaunistukseksi.

(En ole nähnyt kyseistä mainosta enkä tiedä yhtään mistä on kyse.)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 16 Kesä 2012 13:14

L-S kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Jotenkin "bare skin beautifier" kuulostaa niin luonnottomalta, että siihen suhtautuminen ei oikein onnistu. :sori:

Mutta eikö kaikki meikit ole bare skin beautifiereita, kun oikein silmiin katsotaan? :keijo: Paljaalle ihollehan ne laitetaan kaunistukseksi.

Tämähän siellä mun kommentissa pilkottaa myös takana.

Myönnän, että mun ajatusmaailmassa arkimeikkaaminen on kääntymässä tähän ajatussuuntaan. Luonnottomuuteen. Toki pienellä ehostamisella voi korostaa parhaita puoliaan. Maskeeraus on sitten jo eri maailmasta, mutta tuntuu että se "arkimeikki" vaatii enemmän tuotteita kuin isomman luokan teatterimaski erikoishahmolle.

Mutta mä asun oman kotini kuplassa. Todellisuudesta en tiedä niin kauheasti :keijo:
Saa valaista ja korjata vääriä ajatuspatoutumia :tilt:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » La 16 Kesä 2012 14:49

Joo, monelle arkimeikkaaminen tuntuu ainakin olevan kovaa hommaa sen perusteella, mitä nyt ihmisiä tulee vastaan. Monet tuntuvat meikkaavan samalla tavalla tai yhtä paljon arkena kuin juhlanakin. Mä en jaksais. :sori:
Siksi toi bb-voide oliskin kelpo ratkaisu arkeen, kun vois edes vähän ehostaa, mutta ei tarvitsisi nähdä niin kovasti vaivaa.
skray

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 17 Kesä 2012 19:16

Veet-ihokarvanpoistoaine. :riips: Pitäiskö sen toimiakkin? :keijo: Vai enkö mä vaan muhittanut tota mömmöä tarpeeksi kauan? :riips: Vai oliko mun säärikarvat liian lyhyet? Tuo on siis tuommoista levitettävää mömmöä, mitä sitten sienellä hangataan pois ihosta. Kuin paksulti sitä pitää olla? :epäilevä:

En osaa. :nirppa: Yleensä höyläilen.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 17 Kesä 2012 19:53

Vastaan itselleni. :nirppa:

"sä et vaaaa osaaa daaa. pitää venaa kunnolla!! et se niinqu vaikuttaa ja lotraa sit mömmöö sillee paksulti. ääliö :nirppa:
syämmel: venus96 "

Kokeilin uudestaa vähemmän hosuen. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Shay » Su 17 Kesä 2012 20:57

Mää käytin tota mömmöä joskus. Se poltti ihon rikki, mutta jätti karvat. :friikkipeukku:
Mun sääret on niin hemmetin kuivat, ettei niille voi tunkea mitään mömmöä...
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 19 Kesä 2012 00:55

Ylen sivuilla oli joku juttu kuukautisista ja niihin suhtautumisesta. Siinä väitetään, että kaikki naiset muistavat ensimmäiset kuukautisensa. Muistatteko te? :riips: En mää vaan. Hyvä kun muistan edes, minkä ikäinen olen ollut. :sori: Dear Eki, olenko epänormaali? :hämillään: Mää muistan vaan silloisen parhaan kaverini ensimmäiset kuukautiset, kun se mainosti niitä koko päivän, ja ne sattuivat naistenpäiväksi. :riips:

Muutenkin tuo kuukautisiin suhtautuminen on minusta ihan kiinnostavaa. Itse puntaroin sitä melko lailla aina, kun kuukautisia syystä tai toisesta mietin. Mutta nyt väsyttää niin paljon, että en kyllä pysty kirjoittamaan sitä kaikkea auki (enkä tiedä haluanko edes). Mutta mitä te ootte mieltä, jos sopii kysyä?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ti 19 Kesä 2012 08:12

Lyyra kirjoitti:Ylen sivuilla oli joku juttu kuukautisista ja niihin suhtautumisesta. Siinä väitetään, että kaikki naiset muistavat ensimmäiset kuukautisensa. Muistatteko te? :riips: En mää vaan. Hyvä kun muistan edes, minkä ikäinen olen ollut. :sori: Dear Eki, olenko epänormaali? :hämillään: Mää muistan vaan silloisen parhaan kaverini ensimmäiset kuukautiset, kun se mainosti niitä koko päivän, ja ne sattuivat naistenpäiväksi. :riips:

Muutenkin tuo kuukautisiin suhtautuminen on minusta ihan kiinnostavaa. Itse puntaroin sitä melko lailla aina, kun kuukautisia syystä tai toisesta mietin. Mutta nyt väsyttää niin paljon, että en kyllä pysty kirjoittamaan sitä kaikkea auki (enkä tiedä haluanko edes). Mutta mitä te ootte mieltä, jos sopii kysyä?

En mäkään kyllä muista ensimmäisiä kuukautisia, mutta sen verran muistan, että minkä ikäinen olin kuukautisten alkaessa. :keijo:

Mulla muuttui suhtautuminen kuukautisiin aika huomattavasti, kun siirryin kuukupin käyttöön. Niin paljon mukavampi olo kuukupin kanssa. :keijo:
Dictum, factum.
Niina-Maria

ViestiKirjoittaja skray » Ti 19 Kesä 2012 09:05

No mä muistan, että mun menkat alko kesällä. Ja olinkohan mä 13 vai 14, sitä en muista. :keijo:
Mä muistan sen, koska olin ratsastusleirillä juuri sillä viikolla ja ne on aina kesällä.

Mulle on tullut yleinen vaatekriisi. Mä en enää tykkää mun vaatteista, mutta silti en halua luopua niistä "jos joskus kuitenki sitten tykkäisin". Mä kyllä käytän vaatteitani, mutta suurimmassa osassa ei huvita lähteä mihinkään. Tylsää.
skray

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 19 Kesä 2012 10:13

Mä muistan ekat kuukautiseni. Oltiin kesälomamatkalla. Autossa selkääni särki kovasti ja ihmettelin sitä, kun ei selkä yleensä niin kovasti autossa kipeydy. Huoltoaseman vessassa syykin selvisi - ekat kuukautiset. Sitten piti mennä äidille sanomaan, että mulle pitää ostaa siteitä. Olin vähän ihmeissäni, sillä painoin tuossa vaiheessa vielä niin vähän, että terkkari oli sanonut, että kuukautiseni eivät todennäköisesti ala vielä pariin vuoteen. Olin tuolloin muistaakseni 13-vuotias.

En olisi todennäköisesti ensimmäisiä kuukautisia muistanut, jos kuukautiset olisivat alkaneet esimerkiksi kotona. Ei se nyt niin suuri juttu ollut. Ymmärrän kyllä, että jos kuukautisista järkyttyy kovasti tms., ne kyllä muistaa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa