Ilmeisesti siis joku meikkivoiteen tyylinen? (Olen muutenkin tosi tietämätön meikkiasioissa. Meikkaan aika harvoin enkä ole koskaan käyttänyt esim. meikkivoidetta.)
Ilmeisesti siis joku meikkivoiteen tyylinen? (Olen muutenkin tosi tietämätön meikkiasioissa. Meikkaan aika harvoin enkä ole koskaan käyttänyt esim. meikkivoidetta.)lumikukka kirjoitti:Mikä on bb? Mulle tulee mieleen vain big brotherIlmeisesti siis joku meikkivoiteen tyylinen? (Olen muutenkin tosi tietämätön meikkiasioissa. Meikkaan aika harvoin enkä ole koskaan käyttänyt esim. meikkivoidetta.)

Onko siltä saatanan ärsyttävältä mainokselta onnistunut joku välttymäänkin? Joo ei mulla muuta, painun pois teijän ketjustanne.lumikukka kirjoitti:Mikä on bb?
Jorssi kirjoitti:Onko siltä saatanan ärsyttävältä mainokselta onnistunut joku välttymäänkin? Joo ei mulla muuta, painun pois teijän ketjustanne.lumikukka kirjoitti:Mikä on bb?

Jorssi kirjoitti:Onko siltä saatanan ärsyttävältä mainokselta onnistunut joku välttymäänkin? Joo ei mulla muuta, painun pois teijän ketjustanne.lumikukka kirjoitti:Mikä on bb?

juttu on kynsilakka. Laitoin vain yhden kerroksen, että se tuskin edes näkyy. Haalean pinkkiä kun on muutoinkin.
En oo koskaan ollut kova pitämään kynsistäni huolta ja
Shay kirjoitti:Mun kynnet on ihan silppua.En oo koskaan ollut kova pitämään kynsistäni huolta ja
ne on suurimmat osan ajasta melko lyhyet, kun katkeavat jossain vaiheessa kuitenkin, kun
niillä jotain erehtyy tekemään. Nyt ne ovat vain monta kertaa huonommassa kunnossa kuin
ennen. Joka ikinen kynsi repeää reunasta ennen kuin on kerennyt kasva juuri ollenkaan.![]()
Mikähän puutostauti muhun on nyt iskeny...

Pitää koittaa muistaa juoda sitä lisää,Kibaya kirjoitti:Jotenkin "bare skin beautifier" kuulostaa niin luonnottomalta, että siihen suhtautuminen ei oikein onnistu.![]()
Paljaalle ihollehan ne laitetaan kaunistukseksi. L-S kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Jotenkin "bare skin beautifier" kuulostaa niin luonnottomalta, että siihen suhtautuminen ei oikein onnistu.![]()
Mutta eikö kaikki meikit ole bare skin beautifiereita, kun oikein silmiin katsotaan?Paljaalle ihollehan ne laitetaan kaunistukseksi.

Pitäiskö sen toimiakkin?
Vai enkö mä vaan muhittanut tota mömmöä tarpeeksi kauan?
Vai oliko mun säärikarvat liian lyhyet? Tuo on siis tuommoista levitettävää mömmöä, mitä sitten sienellä hangataan pois ihosta. Kuin paksulti sitä pitää olla? 
Yleensä höyläilen.

En mää vaan. Hyvä kun muistan edes, minkä ikäinen olen ollut.
Dear Eki, olenko epänormaali?
Mää muistan vaan silloisen parhaan kaverini ensimmäiset kuukautiset, kun se mainosti niitä koko päivän, ja ne sattuivat naistenpäiväksi. 
Lyyra kirjoitti:Ylen sivuilla oli joku juttu kuukautisista ja niihin suhtautumisesta. Siinä väitetään, että kaikki naiset muistavat ensimmäiset kuukautisensa. Muistatteko te?En mää vaan. Hyvä kun muistan edes, minkä ikäinen olen ollut.
Dear Eki, olenko epänormaali?
Mää muistan vaan silloisen parhaan kaverini ensimmäiset kuukautiset, kun se mainosti niitä koko päivän, ja ne sattuivat naistenpäiväksi.
Muutenkin tuo kuukautisiin suhtautuminen on minusta ihan kiinnostavaa. Itse puntaroin sitä melko lailla aina, kun kuukautisia syystä tai toisesta mietin. Mutta nyt väsyttää niin paljon, että en kyllä pysty kirjoittamaan sitä kaikkea auki (enkä tiedä haluanko edes). Mutta mitä te ootte mieltä, jos sopii kysyä?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa