theia kirjoitti:Luettu:
Susan (?) O'Flanagan - Yours, Faitfully
Susan (?) O'Flanagan - Stand By Me
- Irkkuhömppää, ihan ok, ei mitään ihmeellistä. Kyllä ne nyt luki. Vähän ärsytti se naiskuva siellä.
Pitäisi ehkä rajoittaa kirjojen ostelemista ja kirjastossa käymistä... Eikä mun pitäisi lukea tätäkään ketjua, kun mielenkiintoisten kirjojen lista vaan kasvaa.
Jatkan varmaankin suman purkamista näistä: Riikka Pulkkinen: Totta, Siri Huvstedt: Lumous, Jo Nesbo: Punarinta ja Neil Gaiman: Unohdetut jumalat .Achsoo! Joku ässällä alkava, sen muistin. En ollut kirjannut itselleni kun sukunimen enkä "jaksanut" guugeloidakaankmaria kirjoitti:theia kirjoitti:Luettu:
Susan (?) O'Flanagan - Yours, Faitfully
Susan (?) O'Flanagan - Stand By Me
- Irkkuhömppää, ihan ok, ei mitään ihmeellistä. Kyllä ne nyt luki. Vähän ärsytti se naiskuva siellä.
Kirjailija on Sheila O'Flanagan![]()

).
Lyyra kirjoitti:Onko tuo Reiki & Karuna se Matthew Swordin kirja? Se on muistaakseni ihan hyvä (paitsi viimeinen kappale).
Mäkin voin koittaa vastailla jos sulla on niihin juttuihin liittyviä kyskiä?

Ei tämä kuitenkaan mikään ylivaikea kuitenkaan ollut, aika helppolukuinen.
Aina kun olen yrittänyt aloittaa jotain vaikeampaa teosta on tehnyt mieli lukea vain jotain Asterixia, Pahkasikaa yms.

.Suvi kirjoitti:
Mika Waltari: Valtakunnan salaisuus
Lainasin tämän samaan aikaan kirjastosta Trimalkion pitojen kanssa, ja olen joutunut uusimaan lainan jo kolme kertaa. Vaikka tykkäänkin Waltarista, tämä ei etene jostain syystä (tai etenee tosi huonosti). Puolet olen saanut jo luettua.

).

Etenkin loppu. Kieli oli suhteellisen karkeaa, ja sekin ahdisti aina välillä. Kuitenkin tosi hyvin kirjoitettu, ja tarina sai minut kyllä mukaansa. Kyllä tämän varmaan luen myöhemminkin, kun tiedän mitä odottaa.
Hirveän aidon ja todenmukaisen tuntuinen, ainakin sen takia, koska taiteilija käytti kavereidensa isovanhempia ja omia isovanhempiaan sarjakuvan henkilöiden esikuvina. Edelleenkin ainoa sarjakuva, jota lukiessa olen itkenyt. Toisaalta tässä on paljon lämminhenkistä huumoriakin. Ihana. 
) Mutta tykkään edelleen ihan hirveästi tästä. Kirjassa käsitellään politiikkaa, ystävyyttä ja rakkautta eri muodoissaan. Yksi kiehtova piirre teoksessa on ihmisten kaksineuvoisuus ja seksuaalittomuus, ajatus sellaisesta maailmasta, jossa sukupuoliroolit eivät määrittele ihmistä.
Useita eri tarinoita, mutta silti yhtenäinen tarina. Samalla kerrottiin, minkälaista oli olla nuori Bosnian sodan aikana. Päähenkilö tuntui olevan (minua kaksi vuotta nuoremman! ) kirjailijan alter ego. Jäin ihan koukkuun tähän kirjaan ja luinkin sen tosi nopeasti. Kirjasta löytyisi varmaan enemmänkin tasoja, jos tämän lukisi uudestaan.
En kuitenkaan ole koskaan fanittanut mitään niin intohimoisesti kuin kirjan henkilö, mutta tiedän jonkun verran sellaisia tapauksia. Kirja oli muutenkin hauska, mutta pari viimeistä sivua saivat minut repeämään.
Hornby. 
Kinsella on edelleen parasta aivot narikkaan lukemista. 
Menettelihän tuo ja 675 sivua tuli kuitenkin aika nopeasti luettua.
Ei tämä kuitenkaan niin hyvä ole, että pitäisin tätä omassa hyllyssäni, vaan ajattelin laittaa ko. kirjan kiertoon. Sitä telkkarisarjaa tuli vähän ikävä.Kibaya kirjoitti:Luettavana:
Vitsaus-trilogian päätösosa, Yö Ikuinen (The Night Eternal)
Vielä.
kivasti aliarvioidaan taas lukijat " - fiilis.
Se oli kolmen sivun mittainen, mutta aivan loistava aloitus kirjalle. Koko ajan sitä odotti, että miten se alku liittyy tarinaan. Tarinaan, joka oli groteskin ihana. Toisen kappaleen aikana alkoi oksettamaan. En suosittele ihan heikkovatsaisille tätä kirjaa. Niin elävästi oli ihmisen kuolema kirjoitettu. Luin vielä illalla kirjaa ja mietin, että olenko ihan sekaisin. Kuka lukee viimeisenä jotain murhakirjoja, joissa veri lentää ja kiduttamisen uhrin tunteet voi tuntea hyvin elävästi. 
Odotin kauniita sanoja kuvaamaan kaunista asiaa, Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa