Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

Re: Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

ViestiKirjoittaja annastindeli » To 03 Touko 2012 22:39

:pillitys: :gaah: :kiroilu: :epäilevä: :kieli: :huoh:

En päässy kielikurssille Ruotsiin kesällä. En siis saa tehtyä kieliharjottelua. On siis oltava koko kesä töissä paskassa paikassa paskalla palkalla. :huoh: On muutenkin koko kielen opiskelu niin vaikeaa, motivaatiota ei ole nimekskään. Ja sitä kun on pakko opiskella jos joskus tahtoo valmistua ja saada töitä. En miä edes oikeasti haluais opettaa ruotsia, mutta kun on oltava pitkä sivuaine ja useimmiten se on just englanti-ruotsi yhdistelmä millä töitä sais. Enkä miä muita kieliä osaakaan. En miä mitään osaa.
annastindeli

ViestiKirjoittaja shaana » To 07 Kesä 2012 18:21

Ihmettelen, miksi aina, oli matka mihin päin tahansa, on vastatuulta edessä jossain kohti.
Kai se vain on niin, että vastatuulessa pitää vain painaa kovemmin eteenpäin ja vastus
helpottaa jossain vaiheessa. Olisihan se melkoista, jos muutokset sujuisivat kaikki kuin
tanssi eikä tarvitsisi läpikäydä niitä ns. second thoughtseja. Henkilökohtaisesti olen
jotenkin kasvanut sellaiseen suuntaan, että tarvitsen merkkejä ja merkityksiä valitsemilleni
asioille ja ratkaisuille, ja kohta olisi sellaisten kohtaaminen paikallaan ettei aivan unohdu
miten ja miksi päädyinkään tähän nykyiseen elämäntilanteeseeni.. :lanppu:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 07 Kesä 2012 18:48

shaana kirjoitti: Olisihan se melkoista, jos muutokset sujuisivat kaikki kuin tanssi eikä tarvitsisi läpikäydä niitä ns. second thoughtseja. Henkilökohtaisesti olen
jotenkin kasvanut sellaiseen suuntaan, että tarvitsen merkkejä ja merkityksiä valitsemilleni asioille ja ratkaisuille, ja kohta olisi sellaisten kohtaaminen paikallaan ettei aivan unohdu miten ja miksi päädyinkään tähän nykyiseen elämäntilanteeseeni.. :lanppu:

Niinhän se on. Itsellänikin varmaan tässä muutto häämöttää, ja taloudellinen tilanne on sen jälkeen melko arvaamaton varmaan melko pitkään, ja opintojenkin tekeminen hankaloituu, koska koulu jää eri kaupunkiin. Siksi muutto arveluttaa. Toisaalta muuton puolesta puhuu se, että sosiaaliset mahdollisuudet ja harrastusmahdollisuudet paranevat huomattavasti, ja vapaa-aika ei rajoitu enää oman kodin seinien sisälle. Kyllä ne ns. second thoughtit kuuluvat mielestäni asiaan aina, kun isoja muutoksia tapahtuu. Nehän osoittavat vain harkintakykyä. Toisaalta, jos niitä alkaa liikaa kuuntelemaan, sitä päätyy elämänsä loppupuolella katumaan monia asioita, ja se ei kuulemma ole vanhuusiän mielenterveydelle hyväksi. Kyllä ne merkit ja merkityksetkin sulle vielä näyttäytyy siellä, varmasti. :hymyhali:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja shaana » To 07 Kesä 2012 21:21

Lyrdio :hymyhali:

Kyllä niitä tulee, tänäänkin jo tuon postauksen jälkeen.
Joo, olen joskus hieman kärsimätön ja toivon merkkejä
näkyvän jatkuvasti, ja onhan niitä kun vain osaa ja malttaa katsoa.
:hullu:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 07 Kesä 2012 21:32

shaana kirjoitti:Lyrdio :hymyhali:

Joo, olen joskus hieman kärsimätön ja toivon merkkejä näkyvän jatkuvasti, ja onhan niitä kun vain osaa ja malttaa katsoa. :hullu:

:femmat: Tiedän kyllä tunteen. Joskus sitä jaksaa olla niin ahdistunut pelkästä olemisesta, ettei huomaa ympärillään olevia kivoja juttuja lainkaan. Että niistäkin voisi vain oppia nauttimaan, kun jaksaisi katsoa tarpeeksi tarkkaan. :hullu:

Edit: Tän ketjun nimen lukeminen saa aikaan ketjureaktion siihen, että päässä alkaa soimaan eräs euroviisu. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 08 Kesä 2012 18:41

Lyyra kirjoitti:
shaana kirjoitti:Lyrdio :hymyhali:

Joo, olen joskus hieman kärsimätön ja toivon merkkejä näkyvän jatkuvasti, ja onhan niitä kun vain osaa ja malttaa katsoa. :hullu:

:femmat: Tiedän kyllä tunteen. Joskus sitä jaksaa olla niin ahdistunut pelkästä olemisesta, ettei huomaa ympärillään olevia kivoja juttuja lainkaan. Että niistäkin voisi vain oppia nauttimaan, kun jaksaisi katsoa tarpeeksi tarkkaan. :hullu:

Voi kyllä, voi kyllä. :hullu:

Mulla olisi niiiiiiiin mukavaa oikesti nyt. Kaikkea kivaa tekemistä, kivoja ihmisiä, kesä, aurinko, lämpö, luonto! :pilvi:
Mut kun on tämmönen kävelevä aivopieru niin totta kai pitää synkistellä ja odottaa, milloin se "parempi" alkaa. :epäilevä: En ymmärrä mun päätä, ottakaa se pois. :nirppa:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 15 Kesä 2012 20:23

Olo on :sekopää:.

Kriiseilen ja stressaan taas ihan kummallisista ja lopulta kai melko turhista asioista.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 25 Kesä 2012 12:15

Euforia :pilvi: En tiedä, mitä olen elämässäni oikein tehnyt, että mun kaveripiiristä on muodostunut näin huippu. Ystävien miehetkin ovat poikkeuksetta hyviä tyyppejä, joiden kanssa on ihanaa viettää aikaa. Meidän poppoo :sydän:

Sydän on onnesta sykkyrällä myös siksi, että oma pikku perhe vain on niin ihana :sydän: Jokin taika tässä juhannuksessa oli. Sitä vain jotenkin havahtui hoksaamaan, kuinka rakas armas sohvaperuna onkaan ja kuinka ihana, suloinen, valloittava, hauska, hassu ja söpö meidän jälkikasvu on. Pakahdun :hullu: :sydän:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 09 Heinä 2012 10:24

Vituttaa ja väsyttää. Vituttaa enemmän. Väsymyksen kestäisi, jos ei vituttaisi. :epäilevä:

Kaikki toimii tänään jotenkin nihkeästi: sekä minä että masiinat täällä töissä. :kieli:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 20 Heinä 2012 23:11

Ahdistaa, enkä edes tiedä miksi. :huoh: :pillitys:

Ihan perseestä. :huoh:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 20 Heinä 2012 23:30

Vanhempien luona käyminen on nykyään aina jotenkin draamallista. :epäilevä:

:huoh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 21 Heinä 2012 22:02

Mä käyn ylikierroksilla.

Nomutku.

Kuva
:tulipää:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Ma 23 Heinä 2012 09:56

Maanantai ja eka työpäivä loman jälkeen. :gaah:
Heti alko vituttaa, kun työpaikan ovesta astu sisälle. Olisin voinu olla lomalla veielä pari viikkoa ainakin.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 31 Heinä 2012 23:13

Ahdistaa.
Itkettääkin.
Ihan kuin... jotain olisi ihan tuossa noin, sormien päässä, mutta ei sitten kuitenkaan ole yhtään missään mitään. Tyhjää vain.
"Piilovittuilua" ja sitä sellaista ähäkutti-vittuilua.
"XXXX ei kuitenkaan luovuta... (+kulmien kohotus merkitsevästi)".
Kiitti. Luovutin, kun en päässyt kävelemään.
:gaah:
Miksi mä jatkan, kun vaan ahdistaa niin paljon ja aina vaan enemmän.
Tuskastuttaa, kun ihmiset tiuskii toisilleen ja nakkelee niskojaan, mutta asioista ei sitten voida puhua suoraan.
Ei, koska se olisi jotenkin.... turhaa.
Tai jotain. Ihme sellaista eleiden tulkkausta pitäisi olla, kun ei asioista voida puhua muka suoraan. Mikä on ihan naurettavaa.
En mä ainakaan jaksa koko aikaa olla miettimässä mitähän asiat "oikeasti" tarkoittaa tai miten joitain asioita pitäisi tulkita. Jos ei voida sanoa suoraan, ei tartte sanoa ollenkaan. En jaksa sitä, että sitten niitä ollaan vatvomassa selän takana, mutta ei voida sanoa niiden ihmisten läsnäollessa. Ihmiset :gaah: :haukotus:
Missä kohtaa sitä kasvu- ja kehitysprosessia se lähtee taantumaan? Oonko mä missanut jotain, kun en ymmärrä sitä.

:avautuminen:
Menen itkemään itseni uneen.
Luovuttamaan, saatana :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Ke 01 Elo 2012 08:51

Voi Kiba! :hymyhali:
Mäkään en tajua sitä, että ei voida sanoa jotain edes melkein suoraan, vaan pitää joka asiasta vihjailla ja kertoa kiertoteitse ja sit kun mä en tajua, niin ihmetellään, että miksen tajunnut, kun ihan selkeesti toi tarkotti jotain ihan muuta kuin mitä se nyt sano. Mun reaktio: :täh:
En mä osaa yhdistellä päässäni kaikkia asioita vihjeiden perusteella, en ole Sherlock, vaikka niin haluaisin olla.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja theia » Ti 07 Elo 2012 16:03

alakulo :huoh:

En tiedä miksi :huoh:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 11 Syys 2012 18:45

Taisin saada kylmää kyytiä... Enkä tiedä yhtään miksi. :(
Odottelen tässä selitystä, jos sitä tuleekaan, mutta pahinta on epätietoisuus... :huoh:
Saisinko olla tyhmä ja väärässä vainoharhojeni kanssa? Sillä nyt oli oikeasti sellainen
tunne, että jostain olisi voinutkin tulla joskus jotain. Tymää...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 17 Syys 2012 18:00

Mulla on ollut viime aikoina usein sellainen höpsö, romanttinen olo. Olen kuunnellut romanttista musiikkia ja haaveillut häistä ja häätanssista. :hullu: :nolo: Niin ja suunnitellut, millaisen hääpuvun haluan. :keijoei: Ja kun eivät häät ole edes ajankohtainen juttu hetkeen (vuosiin), tuntuu tällainen vähän oudolta.

Eilen tapasin Miehekkeen ystävän vuoden ikäisen lapsen...Nyt meinaa vauvakuumekin iskeä päälle. :läps:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 19 Syys 2012 17:56

Marenki :virne:

Toihan on aika suloista jopa. Tai niin mä ainakin tahdon ajatella, koska itellä aika usein vähän samanlaisia olotiloja. :nolo:
Oon kyllä kotona ihan hyshys näistä fiiliksistä. :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja damn » Ke 19 Syys 2012 18:21

Ei elämä oikeesti voi olla näin ankeeta :epäilevä:.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 20 Syys 2012 11:10

Emilia kirjoitti:Toihan on aika suloista jopa. Tai niin mä ainakin tahdon ajatella, koska itellä aika usein vähän samanlaisia olotiloja. :nolo:
Oon kyllä kotona ihan hyshys näistä fiiliksistä. :virne:

Onneksi pahin häähöpsötysvaihe meni ohi. :virne: Joo, en minäkään Miehekkeelle näistä jutuista ole puhunut. :virnu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 20 Syys 2012 14:18

marenkienkeli kirjoitti:Onneksi pahin häähöpsötysvaihe meni ohi.

Varo vaan, se tulee vielä takaisin. :juoni:

Niin ei miulla siis mitään kokemusta ole. :vihellys:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 25 Syys 2012 17:40

Jotenkin kurja olo. Ensiksi nutkuin todella ihmeellisesti. Näin unta joka nosti tunteet pintaan, silleen snadisti vain. Sitten heräsin kipuun kun karnevaalit suvaitsivat alkamaan, nousin vetämään särkylääkkeitä ja nukahdin pilleripöhnään. Sitten uni jatkui hieman valoisammin mutta nosti vielä enemään tunteita ja ikävää pintaan. Ja mä ihmettelin, että mitä mää oon oikein hereillä ollessani funtsinut kun unetkin olivat semmoisia. :hämillään:

On niin kamalan synkkää ja harmaatakin. Kostean kylmää. Katselin kaupungilla ihmisiä. Kaikki ovat jotenkin niin tylsiä ja harmaita myös, mutta enpä mäkään taida joukosta erottua. Varsinkin keski-ikäiset naama alaspäin olevat pariskunnat huvittivat. :keijo: Siinä sitä mennään kuten ennenkin, mut ei oikein huvita mikään. :p :virne: Ja tästä mua alkoi ahdistamaan vanheneminen, oma ja vanhempien, fyysinen alamäki, mitähän töitä sitä oikeesti tekis mikä mielyttäis ja antaiskin jotain, että onko sellaista. Vai pitäiskö alistua vaan tekemään jotain...mekaanisesti vain. :p

Tulis jo lunta ja joulu. :pillitys:

Nyt on pitkän aikaa niin hilpeä olo, etten yhtään tykkää vaipua taas tämmöiseen. Onnekis tämäkin mennee ohi.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja damn » Ma 08 Loka 2012 12:20

Jos elämässäni ei ole hetkeen ollut isoja ongelmia, niin minähän aiheutan niitä itse. Viikonlopun jäljiltä olo on tälläinen: :kauhistunut: :hämillään: :epäilevä: :läps: :läps: . Tuli taas tehtyä ja sanottua vääriä asioita väärille ihmisille. Ja väärät ihmiset kertoivat mulle vääriä asioita. Haluan hautautua maan alle ja en tule sieltä pois moneen vuoteen. Ajattelin aloittaa elämän johon kuuluu vain koulun loppuun käyminen, kotona jumitus ja urheilu.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja theia » Ma 08 Loka 2012 14:05

Hirveä morkkis. Onneksi mua on kotona halailtu paljon, niin alkaa tää kaamea olo jo vähän kadota. Pitääks aina olla känniääliö. :huoh:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa