kännikeijottelua iltojen ratoksi

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 20 Marras 2011 15:55

jarkko kirjoitti:Pikkuisen hiljaisemman päivän jälkeen pienessä sievässä muistuu mieleen aivojen sopukoista sellainenkin paikka kun Forde.

:hymyhali:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 02 Joulu 2011 22:20

Olut, olut, olut, kossujohdannainen. Rento fiilis ja pää täynnä hyvää mieltä. Oma elo menee mainiosti ja fordelaisillakin tuntuu menevän hyvin, jee! Iloitsen :hymyhali:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 02 Joulu 2011 23:16

Mun jääkaappui on täynnä alkomahoolisa. ÅPitää tyhjentää. :keijo: Jouluolutta ja glogendaalia. :)
En oo ees vielä gänässä, mutta typotan muuten vain...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja damn » Ma 19 Joulu 2011 05:47

Kaveri sitten yllytti juomaan. Minua ei oo kauheen vaikee ylipuhua baariin, joten tuli taas lähettyä. Mutta ainoana tyttönä en koskaan muista sit', että naisen kroppa(pieni kun olen) ei ehkä kestä samaa juomatahtia kuin miesten, vaikka hyvä viinapää mulla onkin. Tuntuihan nuo muutkin humalassa olevan, mutta ite en muista milloin oisin näin kännissä ollut sunnuntaina, Se ei välttämättä niin paljoa edes kirjoitulksessa näy, sillä osaan skarpata, mutta vannon sammuvani sänkyyn ihan just.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Suvi » La 10 Maalis 2012 04:44

Duuuniporukan omakustnene bileet .K´:jami: Keilarata sentään meni nfirman piikkin (esimies) . Olin ihan yklönen keiluauksessa meidän joukkueessa "". Yhden duunikevaerin kanssa puhuttin Hectorista ja Brucsa Burdesaa Brusesta. (en osaa :huoh: ) (Windoes update kännissä + y=) WEhkä on aika meennä nukkumaan, sillä huomenna Tamperseeelle eili tänään. :D Mä näen tyyppiä jota en ole nähnyt khteen voreeen vaikka se on enemmänkin kavetrin kaveri, elinyt nukkumaan . Bongaa kihoirusvirheet :huoh:

Loma alkoi :wohohooo: :woohooo: Tai mmaanataina on eka viralline lompäivä. Saan tehdö mitä ikinä haluan :sydän: Tällä on hyvä aloittaa :keijo: :huih. :huoh:

Juotin minut kämnniin, heitn minut seinään. :juoh: ja hietin kokokiset päälleni. ja joku heigtti o baarissa kalaaajjjaaa vai mitä se nyt olikaan päälleemi. Pesukeone peswe4re :titl:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 10 Maalis 2012 10:16

:virne:

Tuo viesti vois olla esimerkkinä tietosanakirjan kohdassa Fordeviestit: Kännikeijottelu. Nappisuoritus. :peukku:

Voi Suvi :paijaus:

Suvi kirjoitti: :juoh:

:virnei:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » La 10 Maalis 2012 10:55

Suvi kirjoitti:(Windoes update kännissä + y=)

Kuulostaa helvetilliseltä. :virne:

Joo, Suvin viesti oli kyllä hieno, ja hyvä että on kivaa. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 12 Maalis 2012 20:09

Voihan keijoei. :läps: :keijo:

No, saatinpahan tähänkin ketjuun vähän elämää. :keijo: Eikä ollut edes tukka kipeä seuraavana aamuna. :keijo:

P.S. Nyt en ole kännissä.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja urakka » La 24 Maalis 2012 04:57

Kävin baarissa, ja sain muutaman (viiden pienen, eli riskirajan alapuolella mennään :aukku: , mutta harjoituksen puutten vuoksi tämäkin tuntuu) oluen voimalla kamalan syvällisiä ajatuksia, joita onneksi en jakanut kenenkään kanssa. Mitään en inhoa yhtä paljoa kuin punaviiniä nurkkapöydässä nuuskivia baarifilosofeja.

Tapasin myös kamalan mukavan tyypin, jonka kanssa kävin parhaan keskustelun pitkään aikaan. Oltiin molemmat melko selvinpäin, niin juttelukaan ei ollut mitään sönköttämistä, vaan ihan oikeita ajatuksia. Oli kivaa jutella vieraan miehen kanssa parisuhteesta, lasten hankkimisesta ja muusta oleellisesta, ja vielä sillä lailla, että molemmat oli varattuja pettämisen vastustajia. Tätä tulen pohtimaan lisää jossain muussa ketjussa, mutta nyt oli pakko päällimmäiset höpöt ajatukset purkaa johonkin.

On se hyvä, että forde palasi elämääni, ei tarvinnut tätäkään facebookiin lätkäistä. :hymyhali:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 24 Maalis 2012 13:55

Ihan parasta kotikännin tekemistä on mielestäni Vancouverin olympialaisten "whole event" -videot YouTubessa. :D Niissä ei ole selostusta, ei studiota, ei Sakke Pietilää sössöttämässä koti-Suomessa sekavia, ei Tapsa Suomista dramatisoimassa. Ihan vain se urheilutapahtuma kaikkine nahkoineen ja karvoineen.

Kännin jossain vaiheessa niihin voi vaikka karaokena selostaa itse :virne: Kokeilin joukkuemäellä ja ihan hyvin meni. :tp:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Nugat » La 07 Huhti 2012 14:37

Joo. Nyt ei ole ilta. Mut onko sillä niin väliä. :keijo:
Kukaan ei usko mua, mutta mä teen tässä risottoa johon lorautin reippaahkosti valkkaria, mutta sitä jäi vielä pulloon. No, ajattelin maistaa stiä että onko se muuten juomakelpoista, hyllystä vain jotain nappasin että tuohon ruokaan saa sekoitettua. Se olikin aika hyvää. Onneksi oli vaan pieni puollo. Herrasiunaa se näousee helposti mpäähän mulle nykyään. Hitto kun en kehtaa korjata mun krijoituksia. :virne: Mut tehän tiedätte että mä typotan uutenkin tälleen eiks je? :keijo:

Ja ennen kuin aloin tekemään ruokaa laitoin ittelleni lasillisen lampaanmaridaaniin tarkoitettua punkkua, ihan vaan ruuanlaittojuomaksi. en mä taida tartteta sitä enää.

:keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 07 Huhti 2012 17:24

Pieni vahinkokänni ruoanlaiton yhteydessä on just parashta :keijopeukku:
Aranwe

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 09 Huhti 2012 00:28

On tämä päihtyminen kyllä jännittävä ilmiö. Ruuan kanssa lasillinen, jälkiruuaksi pari lasillista, ja hiprakka on valmis. Ei mikään kaatokänni eikä edes oikeastaan mikään kunnon humala. Pystyssä pysytään ja ajatus juoksee ja hyvällä tuulella ollaan ja kivaa on. Silti, jos vaikka kissan raksut lentelevät ympäri lattioita tai cd-levy tipahtaa lattialle, sitä saa itselleen kehitettyä hirvittävän morkkiksen siitä, kuinka ei saisi näin paljoa juoda, ja kuinka "just tämän takia en juonut kolmeen vuoteen", vaikka syyt olivat ihan toisaalla.

Tällaisessa tilanteessa se todella paljastuu, kuinka korkealla ne rimat itsen suhteen ovat. Pienikin kömpelöys tai vahinko on elämää suurempi epäonnistuminen. :keijoei:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 13 Huhti 2012 23:46

Kaksi siideriä ja kaksi lasi akyuoihuviiniä. Ei saa pyyhkiä sanoja pois. Ei! Häiritsee kirjoitusvihre. Perkele!
Tässähän menee ihan maine. MIkä maine :muahaaha:

Ultra bra laulaa kivasti.
Huomenna on treenit :keijo:
Hyvin mä vedän.
Kroppa on ihan löysä, vaikka mitään selkeää humalaa ei olekaan. Nonni! nyt rupeaa kirjoitus sujimaaankin, kun sijoitin sorkmet oikein. :läps: Ei pid kehiskella :soosoo: Kalahtaa omaan nilkkaan vaan.
Niin. Huomenna Pludauksen treenit. Mennään aamusta ripustamaan sinne yht äkangasta. Tai aamupivästä. Kyyti tulee puolinpäivin :ikeijo:
Veikkaan, että ihan sama koska mulla on päässä vähän särkyä. Se tulee niin herkästi nykyisin. Ei haittaa! Wat evö.
Eipähän ole jännitystiloja tsässä muuten niin jäykässä ja kipeässä varressa. Särkee - kuten aina - mutta ihan sama! Moon löysällä fiiwiksellä.
Ihan kuin kissat tuolla sohvassa.

Seuraava lasillinen on vettä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 14 Huhti 2012 00:17

Kibaya kirjoitti:Seuraava lasillinen on vettä...
...sakeampaa, eiku...
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Triple H » La 14 Huhti 2012 03:32

Noniin pikkuhöpönassut.

Alku

Keskiosa

Loppu
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 14 Huhti 2012 21:30

Jottiin pikkupöhinät :ahihi:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 15 Huhti 2012 00:00

Mangoa margariitassa. Se ei ole pitsa. Ehe, ehe.
En näe näyttöä, lkoska istun nojatuolissa.
Seuraavaksi enemmän margariittaa nauttinut (ei siis vieläkään pitsaa) suvi: Ole hyvä!
(jaa miksikö - nokun me on pirunlaiskoi likkoi eiköä jakseta kirjautua erikseen suvin omille tunneareille. xseiuatana. Nyt sen suvin vuoro. )

Suvi: Kiitos :leijo: :leoijo: :keijo: tyhmä näppis. Em osaa qwertyä :leoijopeukku: (kiba huoim: mullahan on tässä näppäinten merkistö npinta kulunut pois. :keijo: saa tommoset vieraat arvailla mihin ne näppäimet on hävinny :virne: )
mangobiuleistä tuli euroviiseujen esikatselu :keijojMI: :INKKARi: (vapdsitb siis capsit pois :leijo: laululweija)
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Triple H » La 05 Touko 2012 02:43

joko myö voitettiin kolmas maailmanmestaruus.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja Huippis » To 17 Touko 2012 23:13

Humala, hyvä humala!
Voin eli join Mansikkakermaliköörin melekeen itte ja pari siiperiä ja kävin hoitamassa äsken hevosetkin!
Ukko on hei nukkumassa jo koska se menee töihi jo kuudeksi, eli... se SAA hoitaa hepat aamulla ja huippis saa nukkua, ihanaaaaaa!

piadtoin,,, eku ´eli paistoin makkaraa ja hyvää oli!
Huippis

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » La 19 Touko 2012 21:50

Sain helmikuussa synttärilahjaksi luomuvalkkaria pullon hyvältä ystävältäni. Nyt sitten vihdoinkin sen vasin ja täytyy sanoa, että sehän on vallan hyvääö.
Kyllä siitä känniinkin näköjään tulee. Pelottaa jo valmiiksi huominen aami. :keijo: Itseasiassa mun piti säästä se johonkin spessujuttuun, mutta nyt en
malttanut olla avaamatta. Keijo:
Dictum, factum.
Niina-Maria

ViestiKirjoittaja Yabba » Su 20 Touko 2012 00:20

So lng and thnk fo al the fises!!!
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja heartless » La 16 Kesä 2012 14:37

Ni ei rehkä iltojen ratoksi, mutta meillä on tänään päivätuparit ysäriteemalla ja vieraita ei vileä näy, joten olen tässä avokin kanssa nauttinit hieman drinkkejä. Ysärihumppa soi ja booli on hyvää. :D
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Suvi » La 16 Kesä 2012 20:09

Punkkua. :hymyhali:

Ja kohta punkkua ja Yellow Submarinen tuore DVD-julkaisu. :hymyhali:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Suvi » La 16 Kesä 2012 23:01

Suvi kirjoitti:
Ja kohta punkkua ja Yellow Submarinen tuore DVD-julkaisu. :hymyhali:

Kummakin loppuivat. Ja telkkarista tulee Saimaa-ilmiö, eikä mulla ole enää kuin vettä. :pillitys:
Suvi
Keijodemoni

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa