(ja mä sentään käytin nuorena Windows 95:tä paljon pidempään kuin olisi ollut tarpeen ja järkevää, joten en halua samaan enää
) Näin lyhytjänteinen on nykyihminen... En haluaisi olla näin tekniikan perään, mutta kuitenkin tykkään leikkiä tekniikan kanssa, enkä mä puhelinta pääasiassa puhumiseen käytä, nyt varsinkin monenlainen nettiviestintä olisi tarpeen mobiilistikin.
Aloin himoita Galaxy S:ää lopulta, mutta pahuksen kalliita, kakkonenkin maksaa kaikesta huolimatta kuin pienikokoinen tietokone.
Eikös juhannuksen jälkeen perinteisesti ole alennusmyyntejä?
Katselin noita halvempia Galaxyja, mutta toisaalta en haluaisi että se osoittautuukin sitten samanlaiseksi leluksi kuin tuo nokialainen, joka oli sillä ostohetkellä halvimpia älypuhelinmalleja, joku nuorisomalli. Silloin ajattelin vielä, että en mä oikeasti tarvitse älypuhelinta, mutta haluaisin nyt kuitenkin. Tosin eihän se mun aiemmin käytössä ollut Samsungkaan mitään parhaimpia Samsungeja ollut, pari vuotta vanha malli jota ei täällä myydä lainkaan, mutta ajoi asiansa muutamista ongelmista huolimatta. Ehkä pitäisi yrittää perehtyä HTC:ihin. 

Ja nälkä kasvaa syödessä, joten olisin nyt kovasti galakseihin suuntautumassa. Tokihan se S II on halvempi kuin iPhone (tai no, jossain kytkykaupassa oli aika lailla samoissa hinnoissa pienimmällä gigabittimäärällä varustettu iPhone, mutta en mä sitä pienintä ottaisi kuitenkaan kun tuntuu että loppuu heti kesken), mutta tuntuu se vaan silti kalliilta, kun aiemmin en ole koskaan maksanut kännykästä jotain 130 euroa enempää. Pitää vaan omalla kohdalla miettiä miten paljon siitä puhelimesta oikein viitsisi maksaa. Just alle neljänsadan näyttäisi kakkosen nyt saavan eräältä taholta. Operaattorikytkyjä vähemmälläkin siis edes vähäsen. 

Joten ehkä jotkut eivät koe tarpeelliseksi ottaa niitä pois tai olla laittamatta. Monethan tosin hankkivat puhelimiin suojakalvoja erikseen, en ole varma ovatko ne mitä puhelimissa on tehtaalta tullessa usein jopa ohuempia, joten voi olla että niihin töhnää menisikin.
Samsung joka tapauksessa. Olin etukäteen miettinyt jotain parempaa mallia (en tietenkään enää muista, mitä), mutta se oli aivan väärän tuntuinen kädessä. Nyt sitten en taas tiedä yhtään 
" 
Minen uskalla päivitellä mun mobiilinettiä, kun on tuo Saunalahden nopsa+ vielä vanhalla hinnalla, kun nykyään se on 20 ja itellä se on jotain 14-15 , kiitos Saunalahden "kerran tehtyjä sopimuksia ja sovittuja hintoja ei muuteta, jos liittymää ei päivitetä" -politiikan