theia kirjoitti:Mä oon miettinyt, että onko Cat Deeley ihan äärettömän pitkä, vai kaikki tanssijat lyhyitä?
Tästä on jo puhuttu. :soosoo:
Jorssi kirjoitti:Ei se Cat Deeley ole kuin 175cm, mutta kun nuo tanssijat tuppaa olemaan aika lyhyitä ja DeeleyllaShay kirjoitti:Mää oon miettiny jo kauan: Onko Cat Deeley tosiaan noin hirviä pitkä!?!!?! :shock:
Viimekaudella ainoastaan Dimitri taisi yltää Catin mittoihin...
oli aina jotkut seittemän sentin piikkarit jalassa. Musa tais Dmitryn ohella olla Catia pidempi.
En ois halunnu Anyan lähtevän, mutta sen soolot ei tosiaan oo kovin vaikuttavia,
vaikka tällä viikolla tuli hurja parannus edelliseen. Hokin lähtö ei yllättäny. Se tanssii
paritansseja pökkelösti.

En itse uskalla etsiä niitä kun pelkään spoilaantuvani. Tosin noitakin katsomalla, jos vilkaisee muitten liittyvien videoitten otsikoita, voi saada vinkkiä siitä kuka ei ainakaan tipu seuraavaksi, tai sitä seuraavaksi, mutta se ei ole niin vaarallista kunhan ei spoilaannu kokonaan.
Vielä kun se sais sen tuomareidenkin mainitseman verhon kokonaan
Taitaa olla ensimmäinen kerta kun tekee mieli nähdä vierailija eikä kelata esityksen yli.
alkoi se biisikin kyrsiä, ja tosiaan Robsonin rutiini ei hirveän erikoinen mun silmään ollut.
Ne pussas. 

Odottaisin tuollaista kommenttia joltakulta tavikselta, joka ei ole juurikaan tanssia katsonut, mutta että asiantuntija on tuota mieltä on minusta hiukka kummallista. Minusta tanssissa ei tarvitse olla mitään yksiselitteisiä juonikuvioita tai merkityksiä, eikä tuossa kettujutussakaan minusta oleellisinta ollut se, olivatko tytöt nimenomaan kettuja vai ehkä jotakin muuta. No, minun makuuni ohjelman koreografiat ovatkin usein liiankin selitettyjä ja helppoja. 

Kai se sielä kuitenki oli?