Tanssi, jos osaat!

Re: Tanssi, jos osaat!

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 03 Kesä 2008 21:23

theia kirjoitti:Mä oon miettinyt, että onko Cat Deeley ihan äärettömän pitkä, vai kaikki tanssijat lyhyitä?

Tästä on jo puhuttu. :soosoo:
Jorssi kirjoitti:
Shay kirjoitti:Mää oon miettiny jo kauan: Onko Cat Deeley tosiaan noin hirviä pitkä!?!!?! :shock:
Viimekaudella ainoastaan Dimitri taisi yltää Catin mittoihin...

Ei se Cat Deeley ole kuin 175cm, mutta kun nuo tanssijat tuppaa olemaan aika lyhyitä ja Deeleylla
oli aina jotkut seittemän sentin piikkarit jalassa. Musa tais Dmitryn ohella olla Catia pidempi.

En ois halunnu Anyan lähtevän, mutta sen soolot ei tosiaan oo kovin vaikuttavia,
vaikka tällä viikolla tuli hurja parannus edelliseen. Hokin lähtö ei yllättäny. Se tanssii
paritansseja pökkelösti.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 03 Kesä 2008 22:39

Tässäpä nuita sooloja:

Anya
Danny
Jaimie
Hok
Lauren
Neil
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Purple » Ti 03 Kesä 2008 23:42

Kiitos tiedoista ja kiitos videoista. :hymyhali: En itse uskalla etsiä niitä kun pelkään spoilaantuvani. Tosin noitakin katsomalla, jos vilkaisee muitten liittyvien videoitten otsikoita, voi saada vinkkiä siitä kuka ei ainakaan tipu seuraavaksi, tai sitä seuraavaksi, mutta se ei ole niin vaarallista kunhan ei spoilaannu kokonaan.

Tykkään Hokista, mutta ei se oikein paritansseissa pärjännyt, joten kaipa sen tiputus oli ihan aiheellista. Anya on tanssinut niin hyvin, sooloja lukuunottamatta, että noista kolmesta olisin tiputtanut Laurenin.
Purple

ViestiKirjoittaja Duussi » Ke 04 Kesä 2008 09:00

Mä oisin lähettänyt Neilin kotiin. Ihan sietämätön temppurata se sen soolo
(muistaakseni ennenkin, kun on ollut pudotusuhan alla). Just sitä, mitä on
jo täälläkin puhuttu. Ohjelman nimi ei ole So You Think You Can Jump.

Sen sijaan Danny! :sydän: Vielä kun se sais sen tuomareidenkin mainitseman verhon kokonaan
pois edestään ja antais itsestään vähän enemmän kuin upean liikkeen ja hurmaavan hymyn.
Eikä tässä, yhtään missään
ole mitään normaaliuteen viittaavaa
Duussi

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 04 Kesä 2008 19:37

Laurenin ja Dominickin soolot oli ihanan räväkkiä. Laceyn, Kameronin ja Dannyn soolot
oli myös hienoja. Perhanat menivät pätkimään taas tansseja ja kävin niille asiasta valittamassa. :norsu:

Mää en myös oikein ymmärrä Neilin soolojen hienoutta, koska niissä vaan hypitään ja pyöritään.
En muutenkaan oikein tajua sen hienoutta tanssijana... Tytöt taitaa tänä vuonna muutenkin
olla huomattavasti poikia parempia.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Purple » Ke 04 Kesä 2008 22:23

Hetkonen, jättikö ne näyttämättä nyt suurimman osan pariesityksistä? Kun en mä saa päähäni kuin kaksi, Danny ja Lacey sekä Kameron ja Sabra. Unohdanko mä jonku vai ketä ne muut parit edes oli? Jorssi, löytyiskö taas pätkiä? :kauriinsilmät:

Shayn kanssa oon ihan eri mieltä sooloista. Mä en tykännyt Dominicin soolosta yhtään, se oli jotenkin kovin nykivä. Lisäksi mua häiritsee sen vakava ilme, siitä ei koskaan tiedä onko se oikeasti vakava ilme vai onko se sen näin pilailen olevani vakava -ilme. Enkä tykännyt Laurenin soolostakaan, mua haittasi se, että se hymyili ja lähes naureskeli. Nigel tuntui kehuvan sitä, mut mulle ei toiminut. Laceykaan ei oikein iskenyt, vaikka sitäkin kehuttiin.

Kameronin soolosta tykkäsin, pariesityksessä se tosiaan ei ollut ihan niin hyvä kuin olisi pitänyt, mutta petrasi kovasti sooloon. Ja Danny oli taas kerran kaunista katseltavaa.

Seuraavassa jaksossa artistivieraana Mika. :) Taitaa olla ensimmäinen kerta kun tekee mieli nähdä vierailija eikä kelata esityksen yli.
Purple

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 05 Kesä 2008 01:16

Rupee kyllä tosissaan v*tuttaa kohta tää jaksojen mielivaltainen pätkiminen. Mikä tossakin nyt oli, että kaikkien muitten soolot näytettiin paitsi Jaimien. Muutenkin oli nyt vähän yksitoikkoinen jakso, kun samaa soolorutiinia vaan kerta toisensa jälkeen. (Eikä ollu mun mielestä edes mikään hyvä soolo, vaikka Wade Robsonin rutiinit yleensä onkin hyviä.) Laurenin soolo oli mun silmään paras.

Poispätkityt pätkät JuuTuupista:

Jaimie soolo
Lauren ja Pasha
Jaimie ja Dominic
Sara ja Neil
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja theia » To 05 Kesä 2008 11:17

Joo, mä karkasin tupakalle kun en jaksanut katsoa pelkkiä sooloja :epäilevä: alkoi se biisikin kyrsiä, ja tosiaan Robsonin rutiini ei hirveän erikoinen mun silmään ollut.

Kiitti Jorssi taas linkityksestä - tykkäsin Laurenin & Pashan hiphopista, oli jännä koreografia. Miten ihmiset pystyykään tanssimaan/liikkumaan noin?! Ja oli Sara & Neilkin ihan tyylikäs.

Jaimie ja Dominic ei kumpikaan oikein oo suosikkeja, tylsältä vaikuttaa.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » To 05 Kesä 2008 20:32

Kameron ja Jaimie lähti. Oon ihan tyytyväinen tulokseen.

Nelonen vastasi jaksoraiskauksiin näin vinguttuaan eka kuin jaksot on aina eri pitusia:
Seuraavalla kaudella koetamme mahdollisuuksien mukaan esittää vastaavanlaiset jaksot
pidemmällä ohjelmapaikalla, jolloin vastaavanlaista ongelmaa ei esiintyisi.

Ovat kuulemma muutki valittaneet.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Sade » To 05 Kesä 2008 21:16

Olen nyt viime viikkoina jonkin verran seurannut tätäkin sarjaa (ennen olin aina sen aikaan töissä, joten mitään aikaisempaa kokemusta sarjasta ei ole). Sen verran satunnaista katsominen on ollut, ettei minulla ole kaikista tanssijoista mitään mielikuvaa, mutta joka ikisessä ohjelmassa jota olen katsonut, huomio on kiinnittynyt Dannyyn. Siinäpä vasta liikekieli minun makuuni. Ihastuttavan sulavaa ja luonnollista.

Viime jakson sama soolo kaikille oli itse asiassa minulle varsin antoisa, koska en tosiaan ole onnistunut niin hyvää kuvaa kilpailijoiden ominaislaaduista luomaan, ja tuossa pääsi hyvin vertailemaan heidän persooniaan ja tyylejään. Dannyn ohella tykkäsin eniten Sabran tulkinnasta ja isosta liikkeestä. Vähiten tykkäsin Dominickista ja Pashasta.

Koreografia oli mitä oli, mutta toisaalta sitä paremmin pystyi kiinnittämään huomiota vain tanssijoihin, kun koreografia sinänsä ei ihastuttanut lainkaan. En muutenkaan ole kauhean ihastunut ohjelman koreografiohin. Ainakin nykytanssi - joka eniten on sydäntäni lähellä ja jota olen paljonkin katsonut - on useimmiten ihan liian viihdevelliä makuuni.

Noin muuten olin tykännyt molemmista tänään tippuneista tanssijoista. Ylistetty Lacey sen sijaan ei vetoa ollenkaan.

En tiedä, onko tästä jo keskusteltu, mutta katselukokemustani häiritsee se tuomariston Mary. Äänelleen ei ihminen kauheasti mitään voi, mutta onko pakko huutaa? Onko pakko riehua? Onko pakko huutaa ja riehua? Koko ajan? Riipivä tyyppi.
Sade

ViestiKirjoittaja Purple » To 05 Kesä 2008 23:42

Äääää! Kameron! Oisin niin halunnut sen vielä pysyvän kisassa, Dominic olisi joutanut pois. Samoin olisin mieluummin tiputtanut Laurenin kuin Jaimien, mut se menetys ei ollut niin iso kuin Kameronin menetys. :huoh:

Tajusin viimein, mikä mua Laurenissa tökkii. Ajattelin jo aiemmin että se ei vaan tunnu aidolta, ja sehän se tavallaan onkin. Se on sen jatkuva hymy/nauru. Ei kellään voi aina olla kivaa, joten ei aina tarvi hymyillä. Lopeta se!

Jorssille taas kiitos linkeistä. Jaimien ja Dominicin valssi ei toiminut, olin ihan samaa mieltä tuomareiden kanssa, Dominicin ilmehdintä ja liikehdintä vei huomion Jaimien nätimmästä liikkeestä. Ei hyvä ollenkaan. Sarasta ja Neilistä pidin, hauskaa katseltavaa, tykkään Sarasta tanssi tanssilta enemmän. Pashan ja Laurenin hip hop oli hillitön, hirmu hauska koreografia. Vaikka en Lauren-fani olekaan, niin tuon se veti kyllä hienosti.

Mut Kameron! :sydän:

Ärgh!
Purple

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 09 Kesä 2008 19:38

Pahoin pelkään, että mun suosikkitanssija (Lauren) joutuu lähtemään huomena. Mä tiputtaisin kyllä Saran pelkästään sen Hip-Hopin takia. Vaikutti niin puolivillasesti tanssitulta ja b-girl vielä. Pojista saa mun puolesta lähteä Dominic tai Neil.

Puuttuvat koreografiat:

Lacey & Neil - Latin Jazz
Lauren & Dominic - Rumba
Jorssi

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 10 Kesä 2008 20:50

Sara ja Dominic lähti. Dominicista en olis halunnu vielä luopua, kun se on kuitenki
tanssinu niin hyvin. Toisaalta Saran lähtöä oon oottanu jo kauan. Sabralle pijän
peukkuja, notta voittais.

Ja OMG, OMG, OMG onko Dominic ja Lauren siis sillai yhessä? :tipahdus: Ne pussas. :ahihi:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Sade » To 12 Kesä 2008 22:04

Tiputukset menivät nyt juuri niin kuin toivoinkin. Tytöistä Sabra on ylivoimaisesti suosikkini. Laceystä ja Laurenista en kummastakaan erityisemmin välitä, mutta Laceystä pidän kuitenkin tanssillisesti enemmän kuin Laurenista. Purple mainitsi aikaisemmin Laurenin jatkuvasta hymystä, joka häiritsi minuakin. Mutta myös Laceyn ilmeily on minusta aika ärsyttävää: mallinukke -hip hopista tykkäsin, mutta siinä Laceyn täytyikin olla ilmeetön. :virne:

Sabra sen sijaan ilmaisee tunnetta liikkeillä, ilman jatkuvaa suu auki ilmeilyä. Ja tykkään Sabran liikekielestä, paljon.

Pidin tällä kierroksella hirmuisesti Neilin ja Sabran molemmista paritansseista. Varsinkin se jazztanssi pöydällä oli kerrassaan mainio. Siksipä toivoinkin Dannyn ohella Neilin pääsevän finaaliin, vaikkein minulla kauheasti mitään Pashaakaan vastaan ollut.
Sade

ViestiKirjoittaja Shay » To 12 Kesä 2008 22:23

Pasha. :itku: :hymyhali:

Toivottavasti Neil ei voita, koska se ei kuitenkaan osaa tanssia kovin tunteellisesti
- paitsi ollessaan pahiksena. Danny on hieno tanssija, mutta siltäkin puuttuu hieman
tunnetta. Sabran tai Laceyn toivon voittavan. Sabra on ehkä kuitenkin paras. :raps:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja ahkera » Pe 13 Kesä 2008 08:21

:itku: Pasha tippus. Amerikkalaiset on ihan tymiä :itku: Voiskohan sille soittaa, että se vois tulla esiintyyn kyllä ahkeran olohuoneeseen vaikka vuodeks. Palkka olis surkee, mutta palvonta mahtavaa.
ahkera

ViestiKirjoittaja Purple » Pe 13 Kesä 2008 10:17

Aika yllättävää, että Neil pääsi finaaliin. Todella paljon se on parantanut menoaan kisan edetessä, eikä finaalipaikka mitenkään ansaitsematon ole, mutta silti vähän yllätti. Ison plussan se saa näyttelijäkyvyistään, kun se on pahis, niin se sitten kanssa näyttää pahikselta ilmeitään myöten.

Danny. :sydän: Suunnaton vääryys olisi ollut jos ei Danny olisi ollut finaalissa. Mielestäni koko kisan voittokin kuuluisi hänelle.

Laceykin kuuluu finaaliin, on ollut suosikkini tytöistä pitkin matkaa. Hieman täytyy kyllä myöntää että ihastus on himmentynyt, aloitti vahvemmin tai sitten olen vaan vähän jo kyllästynyt. (Tai sitten se on sitäkin, kun Kameron ei ole enää sen parina.)

Sabran hyvyys ei mulle aukene, ei vieläkään. Tai siis tanssiihan se hyvin, mutta silti se ei vaan jotenkin iske. Olisin mieluummin nähnyt Sabran tilalla finaalissa Saran, persoonana pidin siitä enemmän. Mut Neilin ja Sabran bisnestanssi oli kyllä hieno.

Melko lässäytys toteutukseltaan oli viimeisimpien tiputtaminen. Klap klap, yksinäisiä käsiä. Olisivat tippujatkin varmaan kaivanneet vähän yleisön hurrausta.
Purple

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 17 Kesä 2008 19:50

Finaalit on ohi. Voittajaa odotetaan. Toivottavasti voittaja on Sabra tai Danny.

Mun mielipiteet meni tännään tuomareitten kans ihan ristiin. Tykkäsin kettukoreografiasta,
joka oli aika nokkela, mutta poikien 'taistelevat torspot' -koreografiasta en tykänny. Sitäpaitti
Neil mokas Dannyn pään yli hyppäämisen, jota harjoitusvideossa monesti näytettiin. :nirppa:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Purple » Ti 17 Kesä 2008 20:08

Shay kirjoitti:Sitäpaitti Neil mokas Dannyn pään yli hyppäämisen, jota harjoitusvideossa monesti näytettiin. :nirppa:

Huomasin saman, tosin oletin, että koreografiaa oli helponnettu. Ei nimittäin ollut ensimmäinen kerta kun harjoituksissa on näytetty jotain vaikeaa liikettä, jota ei sitten itse ohjelmassa ole ollutkaan.

Toivon että Danny voittaa. Se on vaan niin ylettömän hyvä.

Tykkäsin jätkien taistelutanssista, Neil osoitti taas osaavansa eläytyä myös naamallaan, mutta suosikkini finaalikierroksen tansseista oli Laceyn ja Dannyn valssi. Niin kaunista kaarta, kiertoa ja pyörähtelyä että :sydän: .
Purple

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 17 Kesä 2008 20:53

Mulle on nyt aika sama kuka noista voittaa, mutta hieman petyn kyllä, jos se on Neil. Mäkin tykkäsin siitä kettu-jutusta, mutta siitä tappelukoriografiasta en. Mä nimenomaan oottelin siinä sitä, kun Neil hyppää Dannyn yli ja sitten sekin vaan lässähti. Energisempää odotin siltä kyllä harjotusten perusteella. Valssi oli tosi kaunis ja lindy hop oli kivan vauhdikas. Soolo ei oikeestaan ollu kovin hyvä kuin Dannylla. Tuloksiakin enemmän odotan kyllä Catin ja Nigelin tanssia.
Jorssi

ViestiKirjoittaja Sade » Ke 18 Kesä 2008 16:59

Tykkäsin myös kettutanssista. Itse asiassa todella paljon. Oikein piristyin sen aikana, että kerrankin jotain joka ei ole hirveää viuhtomista ja sätkyttelyä muttei myöskään äklöromanttista kukkien ripottelua. Yllättävää, että se oli tuomareiden mielestä niin "kokeileva" ja vaikea. "Onneksi meille kerrottiin että olitte kettuja koska en olisi muuten tajunnut sitä." :hämillään: Odottaisin tuollaista kommenttia joltakulta tavikselta, joka ei ole juurikaan tanssia katsonut, mutta että asiantuntija on tuota mieltä on minusta hiukka kummallista. Minusta tanssissa ei tarvitse olla mitään yksiselitteisiä juonikuvioita tai merkityksiä, eikä tuossa kettujutussakaan minusta oleellisinta ollut se, olivatko tytöt nimenomaan kettuja vai ehkä jotakin muuta. No, minun makuuni ohjelman koreografiat ovatkin usein liiankin selitettyjä ja helppoja. :sori:

Poikien tanssista pidin myös paljon. Ja Dannyn ja Sabran cha-chasta. Lindy hop (tai mikälie olikaan) oli varmaan oikein hyvä, mutta edusti sitten puolestaan sellaista tanssilajia, jota en vain voi sietää. Olen siis ilmeisesti tylsä. :tilt:

Voittoa toivon Dannylle tai Sabralle.
Sade

ViestiKirjoittaja moralhazard » Ke 18 Kesä 2008 17:07

Jorssi kirjoitti:enemmän odotan kyllä Catin ja Nigelin tanssia.

Siis onko tälläinen ihan oikeasti tulossa? No oli miten oli, spoilaannuin kun menin torvelona youtubeen sellaista
etsimään. Aamuisin pitäisi pitää visusti tietokone säpissä tai vähintäänkin pitäisi olla jokin älylukko koneessa,
että se ei aukeaisi jos on liikaa nollia taulussa :seko
are you there?
moralhazard

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 18 Kesä 2008 21:04

Mulla meni alkutohinoissa Jessi kokonaan ohi. :( Kai se sielä kuitenki oli?
Jos se oli Kameronin parina niin saattoi mennä ohi, koska tuijotin Kameronia
herkeämättä. :bubbles:

Se ihana cloggaajapoikaki oli sielä. :hymyhali:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Shay » To 19 Kesä 2008 20:56

Sabra voitti oikeutetusti. :hymyhali:

Danny saanee lohdutusta veljeltään, joka oli samassa osassa
viime vuonna (epäoikeutetusti :nirppa: ). Harmi, ettei Kameronin
ja Laceyn ekaa nykytanssiesitystä näytetty. Onneksi on juutuupi,
josta sen voi kahtoa. :hymyhali:

Millon alkaa uusi kausi? :täpinä:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 20 Kesä 2008 12:04

Jorssi kirjoitti:Tuloksiakin enemmän odotan kyllä Catin ja Nigelin tanssia.
:kieli:
Jorssi

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv