Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 19 Kesä 2012 13:30

Joo, kyllä mä muistan sen päivän :isosilmä:
Olin menossa siitä parin päivän päästä kita- ja nielurisaleikkaukseen ja olin ihan paniikissa jos sotken siellä sairaalassa kaikki paikat.
Ei tullut mieleenkään kysyä mitään tampooneita sitä varten.

Kaikenlisäksi koko touhu alkoi koulussa :friikkipeukku:
Väänsin kuviksen tunnilla itkua, kun selkä oli niin kipeä. Vähän kuin nyt "vammaisena". Hirveä olo ja oksetti ihan porsaana.
Kaikki yrittivät saada mua lähtemään kotiin, mutta oli niin huono olo, että halusin vain maata paikallani.
Makasinkin sitten terkkarin odotushuoneessa kunnes äiti haki mut kotiin. Ei meillä vietetty naiseusjuhlaa, vaan olin seuraavankin päivän pois kotoa.
Se oli kamalaa.

Leikkausaamuna ne oli ohi :virne:

Mulla kävi sama kuin Kiimiksellä. Kaikki muuttui kun otin kuukupin käyttöön. Erityisesti tykkään siitä, että voin kuukautisista huolimatta viettää päivät kuten ennenkin. Aiemmin täytyi miettiä vessapaikat tarkkaan jos lähti johonkin. Yöt olivat kauheita, koska iho on herkkä ja reagoi siteisiin :friikkipeukku:
Ja kupin jälkeen mun kipuilu menkkojen kanssa on myös muuttunut. Jotenkin kipu on laimeampaa ja sen saa laantumaan lääkityksellä. Ei enää sitä oksentelua kivusta ja särystä. :D
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 20 Kesä 2012 15:01

Tosi hämärästi muistan ekat menkat. Eipä niissä mitään ihmeellistä ollut silloin eikä ole ollut sen jälkeenkään. Ne on mulle vähän sellanen välttämätön paha näin naisena. Kokeilin käyttää kahta e-rengasta peräkkäin, että välttäisi yhdet menkat välistä, mutta seurauksena oli melkein koko kuukauden kestävä tiputtelu. No, nyt ainakin tietää tarkalleen, milloin menkat alkaa.

Kaverin häät on lauantaina ja oon koittanut ettiä jotain mekkoa sinne. Mahdottomuus. Käsittämätöntä, miten vähän juhlamekkoja kaupoissa on tällä hetkellä. Ja jos jotain onkin, ne on todennäköisesti vaaleanpunaisia. Hyi saatana. :hullu: Menen sitten jossain vanhassa mekossani, en vaan osaa päättää kahden välillä, kun molemmat on vähän huonoja vaihtoehtoja.
Viimeksi muokannut Emilia päivämäärä Ke 20 Kesä 2012 16:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 20 Kesä 2012 16:16

Kyllä muistan ekat menkat :epäilevä:

Meillä ei ole koskaan ollut äidin kanssa mitenkään luontevat keskusteluvälit tällaisissa asioissa. Äiti oli jossain vaiheessa lykännyt mulle paketillisen vaippojen kokoisia, perkeleellisen epämukavia siteitä ja sanoi, että "tiedät kyllä mitä varten". Kai niistä koulussa oli jotain puhuttu, ei nyt tule mieleen, mutta mulla on vieläkin syvällä sisimmässäni joskus sellainen olo, että niissä on jotain hävettävää. Saati sitten silloin, kun menkat varsinaisesti alkoi...

Olin onneksi jo tulossa koulusta kotiin, kun pyörämatkalla totesin housujen kastuvan... Inhaa oli se. Hävetti ja vähän jopa pelotti, kun huomasi, että se oli verta. En uskaltanut nostaa kankkua satulasta ennen kotipihaa, vaan liikennevaloissa pyöräilin ympyrää, ettei tarvitse pysähtyä. Kotona soitin äidille töihin, joka vaan muistutti aiemmin saamastani paketista. Housut pesin itse käsin, koska en kehdannut jättää pyykkikoriin.

:huoh:

Ei se siitä helpottanut pitkiin aikoihin. Ensinnäkin hävetti aina pyytää äidiltä lisää siteitä. Toisekseen äiti osti aina halvinta mahdollista laatua, järkyttävän epämukavia ja ahdistavia. Kuukautisten epäsäännöllisyys vaivasi. Sitten tuli vielä kuukautiskivut ja hormonimyrskyt. Olin aina vihainen kuukautisten aikaan, kaiken sen epämukavuuden ja häpeilyn takia. E-pillerit auttoivat kipuihin ja säännöllisyyteen, maksoin ne itse, kun en kehdannut äidin kanssa asiasta puhua. Jossain vaiheessa taisin saada sanotuksi äidille, että ostais nyt edes vähän ohuempia versioita siteistä. Tamponeita kokeilin vasta, kun muutin pois kotoa. Olivat vielä epämukavampia kuin siteet.

Nyttemmin ei nuo kuukautiset hetkauta elämää suuntaan tai toiseen. Toki tässä on aikuistunut, ei tarvi enää hävetä moista asiaa eikä ne muutenkaan aiheuta kummempia muutoksia mussa, mitä nyt vähän saattaa pahimpana päivänä turvottaa. Ei aiheuta särkyjä eikä mielialat heilahtele tai muutakaan, ja kuukuppi ( :sydän: ) vei mennessään viimeisetkin epämukavuuden tunteet. Toki näin raskaana ollessa on mukavaa, kun ei tarvi nähdä sitäkään vähää vaivaa kuin kuppeilu :keijo:

Sen verran käy nuorta Aukku-parkaa sääliksi, että olen päättänyt, että meillä kotona tällaisista asioista puhutaan avoimesti. Samankaltaisen ei-puhuta-näistä-asioista -kasvatuksen saanut armas sohvaperuna on jo joutunut läpikäymään monen vuoden siedätyshoidon, jälkikasvukin alkaa pikkuhiljaa saada osansa :keijo: Itsensä potkiminen pois opitusta suhtautumistavasta on kuitenkin pitkällinen prosessi, välillä on vaikea olla häpeilemättä, mutta kyllä tämä tästä :tilt:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 27 Kesä 2012 20:40

Gynekologireissut on aina yhtä kivoja. :friikki: Tämänkertainen lekuri oli onneksi suht normaali edelliseen huuhkajaan verrattuna... Ja sain kuvia munasarjoistani. :keijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 27 Kesä 2012 20:43

Shay kirjoitti: Ja sain kuvia munasarjoistani. :keijo:

Oliko hienot? :keijo:

Mulla on ens viikolla ronkinta ja "toimenpide". :kauhu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » To 28 Kesä 2012 16:25

Lyyra kirjoitti:
Shay kirjoitti: Ja sain kuvia munasarjoistani. :keijo:

Oliko hienot? :keijo:

Mulla on ens viikolla ronkinta ja "toimenpide".

Joo. :keijo: Paitsi en tiiä, mikä tuo kolmas kuva on. Löydän siitä vauvan pään. :virne: Kai gyne ois maininnu, jos oon raskaana. :keijo:

:paijaus: Eipä nuo ronkinnat sun muut koskaan kivoja ole. Jos on kiva lääkäri, niin helpottaa paljon.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 30 Kesä 2012 19:01

Kävin ostoksilla. Ei löytynyt yhtään hyvää lyhythihaista ( :friikki: ) tai pitkähihaista. Mutta löysin muita kivoja juttuja. Kultasepänliikkeestä ostin (osittain lahjakortilla) itselleni kellon ja korvikset. Kello on oikein nätti ja siro. :tyttö: Mun ensimmäinen oikea naisten kello. :superhymy: Lyösin myös kivan, halvan jakun, jota voi käyttää jossain semijuhlallisissa tilaisuuksissa. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 03 Heinä 2012 22:21

Lyyra kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Meni hermot näihin hankaluuksiin. Varasin ajan gynekologille. Pitääks pelätä? En oo ennen käynyt. (Tiedän, olen vanha, ja olisi pitänyt.) :nolo:

No nyt on sekin koettu.
Mulla on polyyppejä. :friikkipeukku:
Mun pitää mennä johonkin tähystysoperaatioon. :pillitys:

Mutta lääkäri lupasi, että sitten kun polyypit saadaan pois, vuoto vähenee, ja kivutkin vähenee. Ja se lupasi tuon ainakin neljä kertaa.

Sain myös kipulääkereseptin.

Ristiriitaiset fiilikset. :riips:

Noniin. Ylläoleva viesti on kirjoitettu tammikuussa (ja sen sisällä oleva alkuperäinen lainaus joskus viime vuoden puolella). Huomenna on vihdoin se tähystysoperaatio, jonka piti olla jo alkukeväästä. Siihen sain YTHS:n gyneltä lähetteen, jota julkisen puolen tyypit ei ole vaivautuneet lukemaan kertaakaan vaan ovat huvikseen ronkkineet ja kiduttaneet mua ihan vaan todetakseen, että joo, tähystykseen.

Pelottaa ihan saatanasti. :bubblesfriikki: :kauhu:

Ja kaiken lisäksi tässä kevään mittaan on myös kerrottu, että vaikka sieltä polyyppi poistettaiskin, niin ei se välttämättä vähennä vuodon määrää tai kipuja. Että onpa sitten helvetin kivaa, jos oon tyhjän takia kulkenut tuolla kidutettavana, ja vielä maksanut siitä itseni kipeäksi. :friikkipeukku:

Lisäksi on kerrottu, että tää toimenpide pitäisi tehdä kierron ensimmäisten kymmenen päivän sisään, ja nyt ollaan jo reippaasti yliajalla, kun puhelimessa ajan varannut hoitsu sanoi, että ei se oon niin päivän päälle. Viimeksi kun mulle yritettiin kierron tässä vaiheessa jotain tehdä, niin koko höskä epäonnistui ja sain vaan traumoja. Että kiva sitten kun meen sinne huomenna ja koko toimenpide kosahtaa kun ne ite on neuvoneet väärin. :friikkipeukku:
Seuraavaa yritystä nimittäin ei tule. :epäilevä:

Joo, en odota kuuta taivaalta. Jos joku onnellinen on vielä siinä asemassa, ettei ole koskaan käynyt gynekologilla, mun neuvoni niille henkilöille on: Älä koskaan käykään. Tää oli yks mun elämäni typerimpiä päätöksiä. :friikki:

Seuraavaksi pitänee hankkiutua raskaaksi, että pääsee niistä kivuista vihdoin eroon. :töktök:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 04 Heinä 2012 13:12

Olen hengissä mutta tokkurainen.
Ja en ehkä ole nähnyt miltä Pascalin trumpetti näyttää (ks. Pascalin allekirjoitus tai Moldovan euroviisu), mutta olen nähnyt miltä kohtuni näyttää. Sisältä. :pahis:

Yksi elämäni karseimpia kokemuksia kyllä. :friikkipeukku:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 04 Heinä 2012 14:06

:halitus: Lyyralle!
Toivottavasti jatkossa menee hyvin.

Lyyra kirjoitti:Jos joku onnellinen on vielä siinä asemassa, ettei ole koskaan käynyt gynekologilla, mun neuvoni niille henkilöille on: Älä koskaan käykään. Tää oli yks mun elämäni typerimpiä päätöksiä. :friikki:

Mä en usko, että se pohjimmiltaan on kovinkaan typerä päätös - päin vastoin. Vaikka olet sen takia joutunut kärsimään, ainakin nyt tiedetään, missä on vika ja saat siihen ehkä apua. Ehkä nyt on väärä ajankohta sanoa näin. Toivottavasti olet kuitenkin eri mieltä vaikka vuoden kuluttua.

Minä sanoisin, että vaikka joillainen on ikäviä kokemuksia gynekologilla käynnistä, siellä kannattaa käydä.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 04 Heinä 2012 19:42

Mulla on gynejen ja muittenkin lääkärien kohdalla sellaiset kokemukset, ettei ne mitään tiedä tai tajua, mutta
edelleen jaksan uskoa, että jossain tässäkin maassa on lääkäri, joka tietää, mistä puhuu. :jaaha:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 04 Heinä 2012 22:33

Kostoksi hankin levyjä (listattu omassa ketjussaan) ja uudet rintaliivit ja niihin sopivat pikkikset. :ahihi:

marenkienkeli kirjoitti: :halitus: Lyyralle!
Toivottavasti jatkossa menee hyvin.

Lyyra kirjoitti:Jos joku onnellinen on vielä siinä asemassa, ettei ole koskaan käynyt gynekologilla, mun neuvoni niille henkilöille on: Älä koskaan käykään. Tää oli yks mun elämäni typerimpiä päätöksiä. :friikki:

Mä en usko, että se pohjimmiltaan on kovinkaan typerä päätös - päin vastoin. Vaikka olet sen takia joutunut kärsimään, ainakin nyt tiedetään, missä on vika ja saat siihen ehkä apua.

Tämänpäiväisen jälkeen on lähinnä helpottunut olo siitä, ettei tuonne tarvi enää mennä. Ei siksi, että se varsinainen ongelma olisi ratkennut ja hoidettu, koska sitähän ei tiedetä. Se joko selviää tai ei selviä seuraavien kuukautisten myötä. Jos kautiset pysyy ennallaan, vika ei ole selvinnyt, jos kivut ja vuoto vähenee, niin sitten ehkä on selvinnyt.

Se mua on tässä rassannut eniten, että kukaan ei tunnu tietävän edes, että miksi oon alunperin edes sinne mennyt.
Kyllä mä luotan siihen, että lääkärit osaavat hoitaa ja tietävät mitä tekevät, mutta olisihan heidän ihan hyvä tietää myös, että miksi. Jos ei muuten, niin edes jotta potilas ja lääkäri puhuisivat samasta asiasta.

Sitten kun oon iso ja rikas, aion etsiä käsiini omalääkärin joka vaivaan. Yhden, joka tietää mitä mun jalkojen välissä tapahtuu, yhden, joka tietää mitä mun suussa tapahtuu, ja yhden, joka tietää mitä muuten tapahtuu. Toivottavasti sille tyypille ei ole siinä vaiheessa enää tarvetta, joka tietäisi mitä mun päässä tapahtuu, mutta jos on, etsin sellaisenkin. Ärsyttää olla yhden vaivan takia kolmen eri lääkärin ja ainakin yhtä monen hoitajan ja vielä parin toimistosihteerinkin pompoteltavana, kun jokainen neuvoo eriä.

Mutta Shaylle kiitokset sympatiasta ja marengille haleista. :hymyhali:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 15 Heinä 2012 14:49

Perjantaina pengoin eräällä varastolla laatikoita etukumarassa ja rintaliivien molemmat kaarituet paksahtivat poikki. Poks, poks!

Oli siis pakko suunnata alusvaateosastolle. Paikkaan, jossa en koskaan oikein tiedä miten päin pitäisi olla. Olin etukäteen tehnyt selvityksiä ja todennut, että yhdestä ketjuliikkeestä olen ostanut ne kaikki kahdet, joista nyt toiset olivat käyttökelvottomassa kunnossa. Sinne siis.
En tiedä onko vika minussa, vai tuossa ketjussa, vai meidän kaupungin liikkeessä, kun siellä olevat koot päättyivät kaikki B80:neen. Tai sitten oli se DD95, ei välimuotoja. DD-kin näytti suureksi osaksi kaksosten pipoilta ja muodottomilta kangaspaloilta. Löysin kuitenkin etsinnän ja pyörimisen jälkeen jotain, minkä arvelin sopivan. Arvelukseni osuivat oikeaan. Onneksi.

Mutta en ymmärrä tuota rintaliivi-bisnestä. Ovatko kaikki aikuisemmat ja isotissisemmät siirtyneet jo verkkokauppoihin ja erikoisliikkeisiin?
Vai pyörinkö mä ihan väärien ketjujen liikkeissä?
Nämä hankinnat nyt olivat hätähankinnat ja pika-apua, mutta missä ihmeessä on kunnollisia rintaliivejä?
Ei voi olla liikaa vaadittu että olisi muutakin kuin valkoista, mustaa, ihonväristä tai hirveää pitsiällötystä?
Olen siinä nirso, etten siedä pitsiä yläkeholla. Se kutittaa ja on inhottava, mutta en suostu siihen että ainoa vaihtoehto on jotain mummoa ja kaksosten-pipo-osastoa. Muodottomia, värittömiä, hajuttomia, mauttomia pidikkeitä. Yhteen aikaan oli väriä ja erilaista kuosia. Missä ne on nyt?
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 15 Heinä 2012 15:00

Joo ei ketjuliikkeistä kannata etsiä, ellei siis ole kyseessä joku isompi ja laadukkaampi kuten Sokos tai Stockmann. Lindexit, Seppälät ja muut harrastavat tätä että on näitä teinikokoja (65-80 AA-D), ja sitten on näitä ns. "great girls" :gay: -kokoja (90-110 E-G) Niiden ajatusmaailmaan ei mahdu, että jollain pienempikokoisella ihmisellä voi olla isot rinnat (vaikka eikö se ole juuri se, mitä maailmalla ihannoidaan?). :töktök:

Itse suunnistan nykyään pääsääntöisesti erikoisliikkeisiin.

Ja miten kaarituet voivat mennä poikki? :friikki:

Edit. Mulla on kai alkaneet kuukautiset. En ole varma, kun ei satu juurikaan. :O:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 15 Heinä 2012 15:17

Lyyra kirjoitti:Ja miten kaarituet voivat mennä poikki? :friikki:

Sillai, että tissien koko muuttuu. Kai :epäilevä:
Mulle käy tollain aika usein noiden toppaamattomien tissiliivien kanssa. Nythän ne meni poikki kun olin vähän etukenossa.
Noikin liivit oli hankittu ihan ammattilaisen avulla ja olivat kyllä täysin oikean kokoiset.
Mutta niin vaan kävi, että naps. Olin jo hetken miettinyt, että pitäisiköhän päivittää rintaliivit ympärysmitaltaan toiseen kokoon.
Noi sporttiliivit on siitä hyvät, ettei ympärysmitan heittelyt vaikuta niihin. Mutta en mä halua niitä päivittäin pitää.

Saatanan selkävaivat :gaah:
Jos toi selkäosasto kestäis vaatteiden kosketuksen eri tavalla, niin ei tarttis miettiä. Nyt on taas sellainen, että jokainen vaatekappale tulee miettiä osastolla "mikä ei satu selkään". Jotkun rintaliivitkin?! :ahdistus:

Vedän seuraavaksi lakanaa ja jeesusteippiä ympärille. Niillä pysyy. :epäilevä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Shay » Su 15 Heinä 2012 15:21

Lyyra kirjoitti:Ja miten kaarituet voivat mennä poikki? :friikki:

Määkin aattelin eka lukevani levottomat unet -ketjua, kun eihän tuollaista voi tosielämässä tapahtua. :virne:

Jos ei satu olemaan 85B-kokoa niin rintaliivejä on pakko etsiä Stockalta tai Changesta yms. kalleista liikkeistä.
Itse olen 70C eikä niitäkään usein löydy ketjukauposta, kun kaikki 70 koon kupit ovat A:ta. 65:stä puhumattakaan...
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 15 Heinä 2012 15:26

Monetkohan tuet multa on tissiliivi-elämän aikana mennyt poikki?
Aika tosi monet!
Tai kieroon. Sekin on musta aika omituista, että rintaliivien kaarituet menee kieroon :virne:

Mutta mä tykkään toppaamattomista. Ehkä se on se juttu. Nappakka kangas on parempi kuin toppaus.
Ei mitään pushareita mulle. Ei ainakaan niitä, missä on vähintään 5cm sitä ainesta siellä sisässä.
Ehkä mun tarttee raahata itseni johonkin changelle missä se myyjä heiluu mitan kanssa. Ja mikään ei purista, eikä ahdista.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 16 Heinä 2012 21:56

Mä liityn hämmästelijäkuoroon poikkimenneistä kaarituista ja hoikkiin isotisseihin.
Toisen ryhmän jäsenenä käytän melkeinpä säännönmukaisesti urheiluliivejä töissä (tietty)
vapaalla, arkena ja usein jopa juhlassa. Olen kovasti paljon harmissani, että kauniita sportti-
toppeja olen nähnyt vain muutaman hassun kerran joista yksi on ollut sopiva. Stella
McCartneyn toppi muutaman vuoden takaa on aivan täydellinen. Tukeva ja puristamaton.
Kaunis ja käytännöllinen. Miksi ei voi niin täydellistä vaatetta olla enää kaupoissa?

Lyyra kirjoitti:Edit. Mulla on kai alkaneet kuukautiset. En ole varma, kun ei satu juurikaan. :O:

JEEE!
Omiani tässä odottelen etumus ja ohimot kireänä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 16 Heinä 2012 21:59

Pvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Edit. Mulla on kai alkaneet kuukautiset. En ole varma, kun ei satu juurikaan. :O:

JEEE!
Omiani tässä odottelen etumus ja ohimot kireänä.

Joo tuo oli väärä hälytys. Ihan samat kivut kuin aina ennenkin. :huoh:
Kannattikin siis stressata puoli vuotta sitä tähystystä.. :friikkipeukku:

Edit. Ja taidan lopettaa nää tän aiheen raportoinnit nyt tähän. Kiviäkin kiinnostaa. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Ti 17 Heinä 2012 09:17

Siis kyllä mulla on joskus menny rintsikoiden kaarituet poikki ja vielä useammin ne on lähteneet omille teilleen jommasta kummasta reunasta, useammin sisäreunasta. Kiva huomata kesken päivän, että kaarituki törröttää paidan alla ihan missä sattuu. :keijo:
Mä uskon, että se kaaritukien katkeaminen johtuu siitä, että rintsikoita on esim. pesty koneessa, jolloinka kaarituki on voinu osua johonkin ja tullut jotain murtuman tapaista ja sitten vaan ootellaan, koska se pettää ja menee poikki. Mutta siis silti pesen edelleen koneessa rintsikkani. :keijo:
Nykyään mulla on oikeastaan vaan kahdet rintsikat, joita käytän, koska kaupoissa ei yksinkertaisesti myydä mulle sopivaa kokoa. Ei edes tunnetuissa nettikaupoissa (esim. halens, ellos, netanttila). Pitäis kai tilata jostain ulkomailta, mutta vähän pelottaa, jos ne ei sitten ookaan sopivia, kun en ole varma koosta (koska en ole päässyt missään testaamaan, kun ei kaupoissa ole kokoja), enkä oikeen osaa tuota palautuskäytäntöä niissä ja kun useimmiten pitäis maksaa luotolla... Noissa kotimaassa tunnetuissa kaupoissa on se hyvä puoli, että palautus on aina helppoa ja maksaa saa osissa jos huvittaa. Oonko missannu täysin jonkun nettikaupan?
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 17 Heinä 2012 11:13

Changella on ainaskin nettikauppa, ja puotejakin ympäri ämpäri. Siellä riittää kokojakin aina pikkutissistä megahinkkeihin asti.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 17 Heinä 2012 13:06

Mulla on kerran vääntynyt kaarituki keskeltä (ei kovin pahasti tosin). Ei niitä rintsikoita kovin kauaa voinut enää tuon jälkeen käyttää, mutta hetken kuitenkin, kun sain kaarituen väännettyä takaisin oikeaan muotoonsa. :virne:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » Ti 17 Heinä 2012 13:15

Change vaikuttikin ihan kelpaavalta, pitää joku päivä ottaa ja tilata. :raps:
Kiitos Lyyra vinkistä!
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 18 Heinä 2012 19:59

Jos te syntiset olette pesseet liivinne koneessa, niin en ihmettele, jos kaarituet menevät poikki. :soosoo:

Työkaveri tokaisi tänään: Onko sulla silmä mustana vai onko tuo jotain luomiväriä? :epäilevä: Tiedän, että olen
huono meikkaamaan, mutta tuo oli jo aika huono... Vissiiin värit levenny kesähelteellä vähän...
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 18 Heinä 2012 21:15

Mää oon pessyt liivini koneessa jo vuosikausia, eikä ikinä ole mennyt kaarituki poikki. (Ja nyt tietenkin kun uhoan näin, niin ekat menee poikki. :keijo: )

Käsinpeseminen on niin työlästä, eikä oikein ole tilaa tai välineitäkään sellaiseen. :huoh:
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa