Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 13 Kesä 2008 17:57

Olut kuuluu nauttia sisäisesti :varmatieto:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 13 Kesä 2008 18:01

No en minäkään olutta ostaisi sen takia, että saisin kaataa sitä päälleni. Siksi pidän oluen oluena ja hoitoaineen hoitoaineena. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 13 Kesä 2008 18:56

Eikö ne uuet, isot pullot just sopis hiuskylvyksi suuremmallekki pehkolle. :lanppu:
Sitten suodatetaan vajista hiukset ja juuan saunakaljana. :friikkipeukku:

Mun hiukset ei ala mua. :norsu: Ehkä ne tykkäis musta enemmän, jos
juottasin niille kaljaa... :raps: Toivottavasti ne kuitenki on huomena
hieman suopeammalla tuulella ja suostuu taipumaan mun tahtoon.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Leirum » Pe 13 Kesä 2008 19:18

Jossain leffassa Julia Robertsin hahmo käyttää majoneesia hiustenhoitoaineena, eli kai juuri sen kananmunan takia. Ainakin siinä on sellanen koostumus, jonka voi kuvitella levittävänsä hiuksiin vrt. pelkkä kananmuna.
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 13 Kesä 2008 19:31

Shay kirjoitti:Eikö ne uuet, isot pullot just sopis hiuskylvyksi suuremmallekki pehkolle. :lanppu:
Sitten suodatetaan vajista hiukset ja juuan saunakaljana. :friikkipeukku:

Hyi olkoon. :virne:

Joo ei mulla muuta. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja kaneli » Pe 13 Kesä 2008 20:02

Eiks oluesta jää ällö haju hiuksiin? :epäilevä:

Nimimerkillä Olut on pahaa.
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 13 Kesä 2008 20:05

Mä käsitin että kaljapesussa lorotellaan sitä olutta hiuksiin ja ollaan samanaikaisesti kita ammollaan. Otsis varsinkin on syytä huuhdella tarkasti. Se vaatiikin jo taitoa, ettei tippa mene hukkaan. :virne:

Mutta joo. Yök. En pidä oluesta. :tilt: Mutta kanamunista joo. Jos ne on keitetty 10 min. Pitääkö keitetyt kanamunat kuoria ennen päähän hinkkaamista? :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja heartless » Pe 13 Kesä 2008 22:24

Mun käsittääkseni oluen teho hiustenhoidossa perustuu siihen, että olutta nautitaan (sisäisesti tietenkin!) niin paljon, että hiusten kunto ei voisi vähempää kiinnostaa. :pepsodent:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 13 Kesä 2008 22:37

Ostin tänään elämäni ensimmäisen kesämekon. Tai itseasiassa kaksi. :virne: En tiedä, osaanko koskaan käyttää niitä (sillä hinnalla olis pare osata!), tai tuleeko edes tänä kesänä säitä, että niitä voi pitää paleltumatta, mutta nyt mulla on kaksi kesämekkoa. Toinen on beige ja raidallinen ja toinen on, yllätysyllätys, pinkki. Ne todennäköisesti lihottaa mua (tai siis oikeammin, eivät onnistu peittämään ylimääräistä), muttei se haittaa.

Se toinen tarvitsee kyllä ehdottomasti seurakseen uudet kengät... :juoni:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Vanilla » La 14 Kesä 2008 22:30

heartless kirjoitti:Mun käsittääkseni oluen teho hiustenhoidossa perustuu siihen, että olutta nautitaan (sisäisesti tietenkin!) niin paljon, että hiusten kunto ei voisi vähempää kiinnostaa. :pepsodent:

Ai joo. Myös vodka on oikein sopivaa hiustenhoitoon juurikin tällä periaatteella. :lanppu: Maistuukin paremmalta.

En tiedä olenko laiska vai mitä, mutten ole oikein jaksanut innostua noista hiusnaamioista sun muista. Mulle se on joko sooda- ja etikkapesu, tai pelkkä vesipesu, tai vesipesu ja etikkahuuhtelu. Ei inspaa alkaa leikkiä minkäänlaisilla kananmunilla ja jukurteilla, vaikka kuulemani mukaan ne toimivat kyllä.

On muuten ihanaa, että perusteellisen hiustenpesun jälkeen hiukset pysyvät puhtaina niin pitkään. Toissapäivänä pesin nämä, ja tuntuvat vieläkin aivan puhtailta (vaikka harja meneekin edelleen kovin valkoiseksi).

Lantioasiassa komppailen kyllä Duussia:
Duussi kirjoitti:Multa se lantio löytyy, ja antaisin mitä vaan että saisin vaikka päivänkin kokeilla olla
sellainen lantioton hoikkapoikapötkylä.

Mulla ei ole edes ollut lantiota kovin kauaa, enkä tiedä, olenko edelleenkään verrattain kovin leveälantioinen... Mutta haluaisin kyllä olla paljon paljon kapeampi. :hullu: Etenkin, kun heppu on tuollainen kukkakeppi. Näytän sen vieressä kovin leveältä.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Fantsu » Su 15 Kesä 2008 00:03

Mie pesen tukan Garnier Fructisilla. Kyllä tuntuu niin puhtaalta ja pöyheältä.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 15 Kesä 2008 13:23

Lupasin laittaa kynsistä kuvia, kunhan saan kameraa lainaan. Kamera näköjään ei ota kovin tarkkoja lähikuvia (tai minä en osaa sitä säätää), mutta jos nyt jonkinlaista kuvaa noista koristeista saa. Mun "ohuet köynnökset" toteutui paksuina tribaaleina... Ne näyttää kyllä läheltä hyvältä -onhan niissä timangejakin! :superhymy:- mutta kaukaa musta reuna muistuttaa lähinnä kynnykseen potkaistua varvasta. :pahis:

Klik

Lisäys. Koska nyt pääsin taas kameraan käsiksi, niin oli pakko ikuistaa mun kesämekko. :tilt: Toinen on vielä ompelimolla, sitä en saanut kotiin, mutta toista voin jo hehkuttaa. Vielä kun tulisi sellaiset ilmat, että pääsisi niitä pitämään.

Suomen seuraava huippumalli & kesämekko edestä
Ja takaa
Ja pitihän sen kumppaniksi ostaa uudet kengät :ahihi:
Viimeksi muokannut Outolintu päivämäärä Su 15 Kesä 2008 19:10, muokattu yhteensä 1 kerran
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Outolintu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 15 Kesä 2008 13:35

Vaikka kuva onkin aika epätarkka, voin hyvin kuvitella, että kuvio näyttää hienolta läheltä katsottuna. :)

Yritin itse tehdä peukalon kynteen tribaalikuviota muutama päivä sitten. Ei oikein onnistunut. Päädyn poistamaan sen kynsilakan poistoaineella ja lakkasin kynnet ihan vain yksivärisiksi.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 15 Kesä 2008 21:28

Ah, tykkään Outolinnun kynsistä. :)
Mun tanssijan koipiin ei tommosii kyl tehä. :kade:

Mä tarttisin pienen, hopeisen laukun. Edellämainitulle tästä jo avauduinkin. :seko
Mut siis sen pitäis olla nätti eikä liian kallis. Alle 30 euroo oisin valmis sijoittamaan, ehdotuksia? :kauriinsilmät:
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 15 Kesä 2008 22:23

Käviskö tällainen? :tilt:

Yritin katsoa laukusta merkkiä, muttei siinä lue. Se maksoi kuitenkin alle 30e. Onneksi kengät sitten tasapainotti summan, ettei vain päässyt halvalla. :virne:
Death thought about it.
Outolintu

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ma 16 Kesä 2008 20:47

Maija kirjoitti:No en minäkään olutta ostaisi sen takia, että saisin kaataa sitä päälleni. Siksi pidän oluen oluena ja hoitoaineen hoitoaineena. :virne:

Kaadoin provinssissa vahingossa kaljaa päähän, mutta ei hiukset siitä kyllä parantuneet. (Tämä saattoi toki johtua myös hiusta kuluttaneesta festarikampauksestani :virne: )

Lantio asiaan täytyy minun kommentoida pisama-vertauksen takia. Minulla on pisamia, enkä niistä oikeastaan pidä, vaikka niitä usein näteiksi kehutaan. Tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että minulle on jäänyt traumoja lapsuusajoista, jolloin minua on pisamien takia kiusattu. Lapset osaavat olla todella julmia. :huoh:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja kaneli » Ma 16 Kesä 2008 23:03

Outolintu kirjoitti:Käviskö tällainen? :tilt:

Yritin katsoa laukusta merkkiä, muttei siinä lue. Se maksoi kuitenkin alle 30e. Onneksi kengät sitten tasapainotti summan, ettei vain päässyt halvalla. :virne:

Mä en ala, ku sul on noin kivoja asusteita! :viha:
Mut käviskäviskävis! :superhymy:
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja ceuro » Pe 20 Kesä 2008 14:13

Prismassa roikkuili kolmenlaisia pieniä, hopeanhohtoisia käsilaukkuja alennetulla hinnalla 7,90.
Mulle tuli heti tää kanelin hopealaukkuhinku niistä mieleen. Ovat näköjään tänä kesänä niin in ja pop, että ovat markettikamaa. Vai onko ne sit ollu jo viime kesän poppia, jos nyt on jo markettikamaa ja alennuksessakin... :riips:

Toinen tyttöasia: kesässä on hyvä juttu se, että iho ei kaipaa juuri lainkaan kosteutuksia. En oo tarvinnut naama- ja käsirasvoja pitkiin aikoihin edes saunan/suihkun jälkeen. Jei! :viileä:

Tyttöasia III: jännitän pikkuisen papa-koeneitsyyden menetystä. Varasin ensi viikolle ajan, kun tuli kutsu. Kaupungin nettisivuilla lukee, että seulontakutsuja tulee viiden vuoden välein 35-60-vuotiaille (enkä siksi osannutkaan kutsua odottaa), mutta eipä onneksi näköjään pidäkään paikkaansa. Saan siis kohta "nauttia" ilmaisesta terveydenhuollosta ja alkaa jännittää tuloksia. Entäs jos löytyykin jotain... :hullu:
...tai sitten keitän muina naisina kahvia ja unohdan
ceuro

ViestiKirjoittaja teuwo » Pe 20 Kesä 2008 14:30

ceuro kirjoitti:Toinen tyttöasia: kesässä on hyvä juttu se, että iho ei kaipaa juuri lainkaan kosteutuksia. En oo tarvinnut naama- ja käsirasvoja pitkiin aikoihin edes saunan/suihkun jälkeen. Jei! :viileä:

:huoh: Oispa noin. Kesäisin saa rasvailla vielä enemmän kuin talvella. Ulkotöissä kun viihdyn, niin saan aamulla rasvailla suojakertoimet iholle, sitten ruokiksella lisäillä ja töiden jälkeen suihkun jälkeen uudestaan aurinkorasvat iholle ja harjoituksiin, joiden jälkeen taas suihkuun ja after sunit iholle sekä kunnon rasvat jalkapohjiin. Luonto kiittää ;) Jos oisin nuorempi ja tyhmempi, niin nauraisin noille rasvauskerroille, mutta ehkä järkeä on tullut lisää ja turhamaisuutta vähemmän, niin en kaipaa iholleni syvää rusketusta. Sitä tulee muutenkin ihan tarpeeksi, kun ihoni ruskettuu ihan tarpeeksi helposti.
Huolimatta näistä kaikista rasvauksista iho voi oikein hyvin, eikä se kuki tai kutise.

Kaupungilla haahuillessa saatoin löytää itselleni takin. Ehkä. Sunnuntaina sen sitten näkee, kun ehdin sovittamaan sitä. Hinta ois kukkarolle oikein sopiva, kun tuli tuo odottamaton vuokrankorotuskin. Toivossa on hyvä elää.
teuwo

ViestiKirjoittaja ceuro » Pe 20 Kesä 2008 14:49

Juu aurinkorasvaus on viisautta. Suojakertoimia pitää olla, vaikka ei kosteutusta tarviiskaan, jos pitempään ulkona viettää aikaa. Itse en osaa kuitenkaan esimerkiksi alle tunnin ulkoiluja laskea pitkäksi ajaksi, vaikka keskipäivällä varmasti jo yli 15 minuutin auringossaoloaikoja varten pitäisi aurinkovoidetta laittaa.
Pitäis ehkä ostaa joku isolierinen hattu aurinkosuojaksi. Mulla ei iho rusketu ja luomia on paljon, mutta toisaalta ei iho niin kovin helposti palakaan ja se palaminen kai on se pahin asia ihosyöpäriskin kannalta.
ceuro

ViestiKirjoittaja irvikissa » Pe 20 Kesä 2008 16:35

ceuro kirjoitti:Tyttöasia III: jännitän pikkuisen papa-koeneitsyyden menetystä. Varasin ensi viikolle ajan, kun tuli kutsu. Kaupungin nettisivuilla lukee, että seulontakutsuja tulee viiden vuoden välein 35-60-vuotiaille (enkä siksi osannutkaan kutsua odottaa), mutta eipä onneksi näköjään pidäkään paikkaansa. Saan siis kohta "nauttia" ilmaisesta terveydenhuollosta ja alkaa jännittää tuloksia. Entäs jos löytyykin jotain... :hullu:

Näissä on vissiin kuntakohtaisia eroja? Multa on otettu papa joka toinen vuosi siitä lähtien kun aloin syödä pillereitä ja sitä kautta tarkistuttaa konepellinaluseni vuosittain, vaikka olen alle kolmikymppinen. Kolmen papan kokemuksella voin sanoa, että ainakaan itse operaatiota ei kannata jännittää, se ei tunnu miltään.
irvikissa

ViestiKirjoittaja ceuro » Pe 20 Kesä 2008 17:08

irvis kirjoitti:Näissä on vissiin kuntakohtaisia eroja?

Kutsun mukana tuli kaikenlaisia esitteitä ja tuo syöpäjärjestöjen kohdunkaulan syöpää ehkäisevä joukkoseulonta pitäisi niiden mukaan olla kaikissa kunnissa viiden vuoden välein 30-60-vuotiailla, mutta joissain kunnissa kutsun saa 25- ja 65-vuotiaatkin.
Mä olen aina uusittanut pillerireseptin tapaamatta ketään hoitohenkilökuntaa, joten konepellinalusia ( :virne: ) tai muutakaan ei ole tarkistettu sitten ensimmäisen reseptin saannin jälkeen. Lienee siis jo aikakin käydä katsastuksessa.
Kiitti tsemppauksesta!
ceuro

ViestiKirjoittaja Migreeni » Pe 20 Kesä 2008 22:10

irvikissa kirjoitti: Kolmen papan kokemuksella voin sanoa, että ainakaan itse operaatiota ei kannata jännittää, se ei tunnu miltään.

Ei tunnu juu, mutta se tilanne on aina vähintäänkin jollain tapaa nöyryyttävä. Tuntuu jotenkin tyhmältä istuskella jalat harallaan ilman housuja, kaikki paidat päällä ja sukatkin mahdollisesti jalassa.
Sitten joku vielä survoo erinäisiä työkaluja sisääsi ja puhelee samalla säästä tms. :seko

Mutta tulosten jännittäminen on silti vielä ahdistavampaa. :bubbles:

Kyllä on kiva olla tyttö. :hullu:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Emilia » La 21 Kesä 2008 04:06

Mullekin kävi kutsu kohdunkaulansyöpäseulontaan. Kattelin, että varattavat ajat sattuvat just sopivasti keskelle lomaa. :peukku: Nice.... Ei sillä, papa on napattu kyllä ennenkin.. Mulle tulleessa seulontakutsussa ei tosin ollut mitään esitteitä, mitä nyt vähän jotain hapatusta papilloomaviruksesta.. Ja seulonta tehdään näköjään jo 25-vuotiaille. Jippiajee....
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ma 23 Kesä 2008 13:32

Mua sanottiin tädiksi eilen. Onhan se toki jo ajankohtaista kun olen melkein saavuttanut 15 vuoden kypsän iän. :epäilevä:
Tilanne meni siis näin: Olin Hesburgerin vessassa. Ollessani asioillani vessaan tuli pieni poika mumminsa kanssa.
Kun sitten tulin vessasta, seisoi poika lavuaarin edessä niin ettei siihen päässyt pesemään käsiä.
Sitten tämä vanhempi rouvashenkilö sanoi pojalle, että tämän pitää väistää, että TÄTI pääsee pesemään kädet. Ja voin kyllä sanoa, että en todellakaan näytä yhtään ikäistäni vanhemmalta, päinvastoin.
(tiedän kyllä että ylireagoin :virne: )
Gaffa

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa