Oon löytänyt täydellisen
Urban Decay Naked. Toi paletti on saanut mut heräämään aamuisin 10
Ja hintakin alle 4 eukkia kipale. Jos joku olis sanonut mulle vielä muutama viikko sitten että tulisin 

Vaikka sama kai se on miltä mä näytän arkipäivisin, kun ei töissäkään juuri ketään tapaa näinä päivinä.
mikä oli vähän ehkä koominen tilanne. 

Lyyra kirjoitti:Ei oo kyllä aikoihin sattunut näin paljoa.

Kuukaudessa on näköjään vain muutama hilpeä päivä enää. 
Lyyralle!
Ja taas tuli ilmi lääkäreiden ym. terveydenhuoltohenkilökunnan huoli mun painosta. Gyne kysyi painon (joka on siis viimeiset n. 6 vuotta ollut lähes sama) ja sen jälkeen kysyi, oliko minulla kuukautisia ennen pillereitä. Olin suunnilleen näin:
"Joo, jostain 14 vuotiaasta." Minkä mä sille voin, että olen tällainen linnunluinen tyttö.
Tämä lääkäri ei sentään sanonut, että pitäisi saada lisää painoa. Pitäis varmaan alkaa bodaamaan, jotta saisi massaa lisää tai jotain... (Joo, en alkaa.)
Pvi kirjoitti:Uuuu jee.
On näistä naishormoneista jotain iloakin. Ovulaatiokiimakutina!
Naurattaa, kikatuttaa, ei malta pysyä paikallaan, hyvä että just just housuissaan.
Voisko tää jatkua vähän aikaa vielä? Paljon kivampi on kun pms kuoppa.

Ei se kaappi täynnä ole, ja osittain täynnä jotain ilmaismeikkipusseja, joita saa kaupanpäällisinä kun ostaa naamavoidetta... mutta ne korut lojuvat sekamelskana siellä hyllyllä. Osa on jossain rasiassa ja osa ei. Solmussa ja silleen. Kun sieltä ei löydä mitään eikä perusaamuina ole energiaa tai kärsivällisyyttä etsiä, niin ei niitä sitten tule käytettyäkään.
Mummolla oli aikoinaan hieno pöytä, jonka kannen saattoi nostaa ja sen alle sai laitettua pieniin hauskoihin lokeroihin koruja. Ihastelin sitä kovasti lapsena. Se oli ehkä ihan näppärä.
Kaupoissa näkee usein sellaisia "korutelineitä", jotain muotinuken torson muotoisia systeemejä joihin saa ripustettua koukkuihin muutaman kaulakorun. En mä kyllä sellaistakaan haluaisi, ne on melko typerän rihkaman näköisiä.
Tosin tuohon ei ihan hirmuista määrää koruja mahdu. Kaulakoruille se on erityisen hyvä, kun niillä on tapana mennä solmuun.

ja aika tyyris, mutta toisaalta, jotkut korupuut mitä oon kattellut on ollut about saman hintaisia mutta epäkäytännöllisempiä... 

skray kirjoitti: Olen ollut havaitsevinani, että monet roikottavat kaulakorujaan kylppärin naulakossa niissä koukuissa, joissa ei ole pyyhkeitä. Monet näistä ihmisistä ovat olleet sinkkunaisia. Roikottaakohan puolisonsa kanssa asuvat korujaan eri tavalla kuin sinkut? Mulla ne ei roiku ollenkaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa