Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 18 Elo 2012 23:46

Voi olla pelastus, mutta en mä a) saa niitä jalkaan ja b) pysty pitämään niitä. Mitään niistä. Kun jo tavalliset sukat on näissä turvonneissa ilmapalloissa liikaa. ITkettää jo pelkkä ajatus sukista :pillitys:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 19 Elo 2012 11:34

Mites Kiban vaatekriisin kanssa lopulta kävi? Toivottavasti hyvin :hymyhali:

Mä mainitsin eilen illalla tuolla Ilmoituksissa että olin suunnitellut lauantai-illan iloksi vähän
lakkailevani kynsiä. Otin tuossa alkukesästä geelivahvistukset omiin kynsiini ja nyt kun entiset
töpökynteni ovat saaneet rauhassa kasvaa geelien suojassa kolmisen kuukautta, alkavat kynteni
olla varsin upeannäköiset vaikka itse sanonkin :D

Ajatuksena mulla oli siis lakata tämännäköisten kynsien päälle sellainen liukuvärjätty glitterlakkaus,
jollaisia olen bongannut useampia eri kynsiblogeissa. En ole aiemmin testaillut tuollaista, mutta
ihan hyvin ne sitten lopulta onnistui. Klik!

Voi olla etten kovin kauaa jaksa näitä kynsissä katsella, mutta tämän nykyisen geelilakkauksen
hyvä puoli on se, että kun poistan nämä glitterhässäkät niin alta paljastuu tuo ranskalainen mani-
kyyri. Eri asia sitten on että miten pitkään näitten poistossa menee, glitterlakan irtisaaminen ase-
tonittomalla kynsilakanpoistoaineelta on tuuuuskaaaaaa.

Näitten kynsien lisäksi mä oon viime aikoina oikein kunnostautunut tyttöilyssä :D Oon löytänyt täydellisen
luomivärin pohjustusaineen, joka pitää jopa mun ruttuluomissa luomivärit paikoillaan koko päivän
(Urban Decay Primer Potion) sekä ehkä vieläkin täydellisemmän luomiväripaletin, josta jaksan hihkua
kaikille jotka jaksavat kuunnella :täpinä: Urban Decay Naked. Toi paletti on saanut mut heräämään aamuisin 10
minuuttia normaalia aikaisemmin, että saan rauhassa testailla eri värivaihtoehtoja meikatessani. Tolla ei
voi mennä silmämeikki pieleen!

Ja sitten vielä yksi ihanuus, nimittäin Gina Tricot -myymälöistä löytyvät liquid eyelinerit. Hommasin noista
suosittelun jälkeen heti tummanharmaa/mustan, violetin, pinkin, ruskean ja kullan ja ne on aivan älyttömän
ihania :täpinä: Ja hintakin alle 4 eukkia kipale. Jos joku olis sanonut mulle vielä muutama viikko sitten että tulisin
laittamaan kirkkaan pinkit rajaukset saati kullanväriset niin olisin nauranut päin naamaa, mutta nyt on mieli
muuttunut. Mulla on ollut jopa töissä tuota pinkkiä silmissä, eikä se oo ollut ollenkaan överiä.

Tyttöily :pomppuhymy:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja L-S » Su 19 Elo 2012 11:49

Liukuvärjätty glitter-lakkaus :tipahdus:
Osaisinpa itsekin, mutta varmaan se olisi vaikeaa, ainakin mulle. :tilt:

Mun tyttöily on viime aikoina rajoittunut kynsien lakkailuun. Laitan yleensä joka toiseen sormeen yhtä väriä ja joka toiseen toista, tuleehan sitä erikoisuutta silläkin. :keijo:

Tyhmää kun silmät tuntuvat olevan sen verran huonossa kunnossa, että silmämeikkiä ei hirveästi viitsi tai uskalla laittaa. Siis kun aamulla herätessä on rähmää silmissä ja näkö sumea, niin ei kovasti tee mieli laittaa mitään ripsivärejä saati luomiväriä. :epäilevä: Vaikka sama kai se on miltä mä näytän arkipäivisin, kun ei töissäkään juuri ketään tapaa näinä päivinä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 19 Elo 2012 13:29

No, siinä kävi sitten niin että löysin vahingossa yhdet housut. Kiireellä housut kassiin, paikanpäälle ja silittämään. Käytännössä laitoin itseni valmiiksi perillä :keijo: mikä oli vähän ehkä koominen tilanne.

Housut eivät puristaneet, eivät olleet farkut tai verkkarit ja kaikki meni ihan ok.

Juhlat oli tosi ihanat :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja annastindeli » La 25 Elo 2012 18:40

Tänään tulikin tyttöiltyä vähän isommalla rahalla. :tyttö:

Poistin nimittäin eilen varastoista kaikki vanhat meikkituotteet, kun lähes kaikki perustuotteet on jo vuosia vanhoja.
Niinpä nyt ostin meikkivoiteen, kivipuuterin, poskipunan ja aurinkopuuterin. Menin Kicks:iin ja pyysin myyjältä apua
tuotteiden ja sävyjen valintaan. Lisäksi ostin poskipunasiveltimen, muut siveltimmet miulla olikin jo hyvät. Vielä pitäis
uus ripsiväri etsiä. Ja ehkä peitepuikko tai valokynä.

Nyt on Lumenen kuultomeikkivoide (alennuspöydästä)
Lumenen matta aurinkopuuteri
Make Up Storen poskipuna (matta sekin) ja
Isa Doran puuteri
annastindeli

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 28 Elo 2012 01:20

Uuuu jee.
On näistä naishormoneista jotain iloakin. Ovulaatiokiimakutina!
Naurattaa, kikatuttaa, ei malta pysyä paikallaan, hyvä että just just housuissaan.

Voisko tää jatkua vähän aikaa vielä? Paljon kivampi on kun pms kuoppa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 10 Syys 2012 19:48

Ei oo kyllä aikoihin sattunut näin paljoa. :bubblesfriikki: :itku:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 10 Syys 2012 20:36

Lyyra kirjoitti:Ei oo kyllä aikoihin sattunut näin paljoa. :itku:

:paijaus:

Ihan tyhmää, jos siitä ronkkimisesta ei ollut mitään iloa. :(

--------

Mun pms on pahentunut ja se alkaa aina vain aikaisemmin. :epäilevä: Kuukaudessa on näköjään vain muutama hilpeä päivä enää. :epäilevä:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 10 Syys 2012 23:24

:paijaus: Lyyralle!

Kävin tänään gynellä. Täytin esitietolomakkeen, mutta tuntuu, että siitä ei ollut juurikaan hyötyä. Gynekologi kyseli multa samoja kysymyksiä kuin esitietolomakkeessa. :keijoei: Ja taas tuli ilmi lääkäreiden ym. terveydenhuoltohenkilökunnan huoli mun painosta. Gyne kysyi painon (joka on siis viimeiset n. 6 vuotta ollut lähes sama) ja sen jälkeen kysyi, oliko minulla kuukautisia ennen pillereitä. Olin suunnilleen näin: :O: "Joo, jostain 14 vuotiaasta." Minkä mä sille voin, että olen tällainen linnunluinen tyttö. :sori: Tämä lääkäri ei sentään sanonut, että pitäisi saada lisää painoa. Pitäis varmaan alkaa bodaamaan, jotta saisi massaa lisää tai jotain... (Joo, en alkaa.)

Olihan se toki jonkin verran inhottavan tuntuista, mutta ihan hyvin meni. Nyt saa taas hetkeksi mielenrauha, kun papa-koe on otettu. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 11 Syys 2012 02:34

Pvi kirjoitti:Uuuu jee.
On näistä naishormoneista jotain iloakin. Ovulaatiokiimakutina!
Naurattaa, kikatuttaa, ei malta pysyä paikallaan, hyvä että just just housuissaan.

Voisko tää jatkua vähän aikaa vielä? Paljon kivampi on kun pms kuoppa.

Ihan kuoppan pohjaan ei ole vielä törmätty, mutta kevyttä yksinolon ja sylinkaipuun yhdistelmää on havaittavissa. Tiukkeneekohan tää alamäki vielä, vai pääsenkö tällä kertaa helpommalla?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 30 Syys 2012 19:22

Olenko ainoa keijotar, jolla on ihan älytön määrä koruja? Miten te säilytätte korujanne? Oon varmaan vuoden yrittänyt miettiä jotain järkevää tapaa säilyttää niitä siten, etteivät menisi solmuun tai ettei tarvisi pitää minigrip-pusseissa tai jotain. Tää on ihan mahdoton tehtävä. :friikki:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Su 30 Syys 2012 20:19

Täällä on kanssa koruja vaikka kuinka ja säilytyksessä olisi parantamisen varaa. Montakymmentä kaulakorua roikkuu peilin reunuksessa, ei ne siinä solmuun mene, mutta ei ne kyllä kovin siistiltäkään näytä. Rannekoruja on kanssa paljon ja ne lojuu siellä täällä laatikoissa ja en ikinä löydä tarvittavaa korua kun sitä etsin. Olen tässä itsekin koittanut keksiä jotain järkevää säilytysratkaisua, mutta ei ole vielä tullut vastaan.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Maija » Su 30 Syys 2012 20:53

Tykkään säilyttää koruja korkkitauluun kiinnitettynä. Nappikorvikset voi vain tuikata siihen kiinni ja kaulakorut yms. voi kiinnittää nastalla siihen roikkumaan. :D
Maija

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 30 Syys 2012 21:17

Googlailin asiaa ja törmäsin tähän. Tuossa olisi jopa potentiaalia. :virne:
On vaan ehkä parempiakin kohteita, joihin voisi käyttää 180 euroa... :jaaha:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » Su 30 Syys 2012 21:40

Mullakin on kyllä ihan liikaa koruja, varsinkin ottaen huomioon, että käytän niistä arjessa vaihdellen korkeintaan kaksia korviksia ja kahta kaulakorua, välillä en käytä mitään. Tuolla ne kaapissa lojuu. Mulla on ovien takana pari kirjahyllyn hyllyä, jotka on varattu meikeille ja koruille. :töktök: Ei se kaappi täynnä ole, ja osittain täynnä jotain ilmaismeikkipusseja, joita saa kaupanpäällisinä kun ostaa naamavoidetta... mutta ne korut lojuvat sekamelskana siellä hyllyllä. Osa on jossain rasiassa ja osa ei. Solmussa ja silleen. Kun sieltä ei löydä mitään eikä perusaamuina ole energiaa tai kärsivällisyyttä etsiä, niin ei niitä sitten tule käytettyäkään.

:sori:
En tiedä onko koruille olemassa mitään järkevää säilytysratkaisua. :keijo: Mummolla oli aikoinaan hieno pöytä, jonka kannen saattoi nostaa ja sen alle sai laitettua pieniin hauskoihin lokeroihin koruja. Ihastelin sitä kovasti lapsena. Se oli ehkä ihan näppärä. :keijo: Kaupoissa näkee usein sellaisia "korutelineitä", jotain muotinuken torson muotoisia systeemejä joihin saa ripustettua koukkuihin muutaman kaulakorun. En mä kyllä sellaistakaan haluaisi, ne on melko typerän rihkaman näköisiä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 30 Syys 2012 23:28

Jos tykkää askarrella paskarrella, tulitikkuaskeista saa tehtyä kivan pienen rasian. Laittaa vaikka 5x2 rasiaa ja laittaa pahvista vahvikkeen pohjaan ja sivuille. Sitten, kun vielä tekee siihen kannen, kätevä säilytysrasia on valmis. :D Tosin tuohon ei ihan hirmuista määrää koruja mahdu. Kaulakoruille se on erityisen hyvä, kun niillä on tapana mennä solmuun.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » Ma 01 Loka 2012 10:18

Mä näin kaverilla että korvikset oli tuikkutelineessä (tyyliin tämä) roikkumassa koukustaan tuossa reunalla.

Ja oon miettinyt että voisi askarrella-paskarrella henkarista kaulakoruille telineen - laittaa puiseen henkariin koukkuja ja sitten maalata/koristella henkari, niin sitä kehtaisi pitää esilläkin :tilt:

Mulla on tällä hetkellä korut sekasorrossa muutamassa pienessä laatikossa (ja käsikorut on teillä tietämättömillä)... pitäisi siis itse jaksaa askarrellapaskarrella :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ma 01 Loka 2012 19:21

Kaulakoruja varten oon laittanu hyllyn sivuseinään, ulkopuolelle pienehköjä koukkuja 4kpl riviin. Siinä ovat "helmet" ja muut isommat riipukset.

Kaveri oli jossain (netissä kai) nähny idean tehdä valokuvakehyksistä korvakoruteline. Se teki semmosia ja miäkin tein itelleni oman. Siinä on siis kehyksen taustapahvin päälle laitettu joku yksivärinen kangas ja sen päälle pitsi. Siihen sopii riippuvat korvikset. Nappikorviksille en oo vielä keksiny fiksua paikkaa
annastindeli

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 01 Loka 2012 19:28

Äh. Mää en jotenkin innostu näistä tällaisista taulu- ja hyllyviritelmistä. En halua pitää korujani jatkuvasti esillä.

Laitoin ne nyt kylppärin kaappiin. Varmaan saavat jonkun kosteusmyrkytyksen siellä, mutta kun ei oikein muutakaan ole. :(
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Ma 01 Loka 2012 21:17

Mä ostin korurasiaksi kannellisen puisen rasian, jossa kaikki makaa sekamelskana. Siellä säilytän pääasiassa kaulakoruja. Korvikset on sitten aina olleet vessan kaapissa pienessä kipossa. Muistaakseni se on vanha kahvikuppi, josta on korva irti. Ja ne nappikorvikset, joita käytän ja jaksan välillä vaihtaakin, on sekamelskana siinä sen kipon vieressä hyllyllä. Tai näin asiat ainakin oli vanhassa kämpässä. Nykyisessä en edes tiedä, missä koruni tällä hetkellä ovat. Ehkä siinä laatikossa, jossa lukee "kylppäri". :keijo:

Mä oon nyt miettinyt tämäntapaista korupuuta. Siinä ahdistaa enimmäkseen vaan se pöly, mitä se kerää. Nimen omaan pölyn takia hankin vuosi sitten sen kannellisen rasian koruilleni sen tilalta, että ne lojuivat punaisessa mariskoolin kopiossa. :keijo:

muoks. Olen ollut havaitsevinani, että monet roikottavat kaulakorujaan kylppärin naulakossa niissä koukuissa, joissa ei ole pyyhkeitä. Monet näistä ihmisistä ovat olleet sinkkunaisia. Roikottaakohan puolisonsa kanssa asuvat korujaan eri tavalla kuin sinkut? Mulla ne ei roiku ollenkaan.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 01 Loka 2012 21:30

Mulla on tuollainen korupuu, mutta siihen ei oikeastaan voi laittaa kuin ne pari sormusta, jotka omistan, ja joka oksalle yhden parin korviksia roikkumaan. On se tosi nätin näköinen, ja toki kun siinä näkysällä ovat, niin tulee useammin käytettyäkin. En oikein tiedä/muista, miksi lakkasin käyttämästä sitä. Nyt ehkä voisi taas kokeilla.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 01 Loka 2012 21:59

Mie haluaisin korupuun tai semmoisen seinälle laitettavan roikkutelineen. Joskus yritin sellaista seinäversiota tehdä rautalangasta, mutta keskenhän se jäi, kun harhaannuin muihin hommiin. Taitas olla helpointa ostaa jostain valmiina, mutta kun minä ite...
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja skray » Ti 02 Loka 2012 08:09

Theia mietti tossa pari viestiä sitten, että henkarista voisi tehdä korutelineen lisäämällä koukkuja. Tässä sulle henkari, jossa on vähän enemmän tilaakin koukuille kuin tavallisessa henkarissa ja muutenkin olis hauskemman näkönen kuin sellanen tavallinen. :tilt:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja theia » Ti 02 Loka 2012 11:00

skray, tuohan on supernätti :) ja aika tyyris, mutta toisaalta, jotkut korupuut mitä oon kattellut on ollut about saman hintaisia mutta epäkäytännöllisempiä... :raps:

---

eilen hetken mielijohteesta värjäsin tukkani tummemmaksi. Tällä kertaa en käyttänyt kestoväriä, vaan "ainoastaan" sävytettä. Saa nähdä kuinka kauan väri pysyy hyvänä. :tilt:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja urakka » Ke 03 Loka 2012 10:48

skray kirjoitti: Olen ollut havaitsevinani, että monet roikottavat kaulakorujaan kylppärin naulakossa niissä koukuissa, joissa ei ole pyyhkeitä. Monet näistä ihmisistä ovat olleet sinkkunaisia. Roikottaakohan puolisonsa kanssa asuvat korujaan eri tavalla kuin sinkut? Mulla ne ei roiku ollenkaan.

Mulla on ainakin sekä sinkkuna että pariutunena roikkuneet korut kylppärin naulakossa, eikä se näytä miestäkään haittaavan, sama homma on molemmilla siskoilla. :tilt:

Jossain vaiheessa hankin rautakaupasta tms. teräksisiä S-koukkuja, joista voi ripustaa useamman toistensa kanssa peräkkäin, niihin voi eri koukkuihin laittaa rannekorut, kaulakorut ja riippuvat korvikset. Ihan hauskan näköinen mun mielestä, huomasin myös että tuli erilaisia yhdistelmiä mieleen, kun kaikki oli siinä yhtäaikaa näkyvillä, niin ei aina jumiutunut samaan tylsään komboon. Tosin mun korukokoelma ei ole mikään päätähuimaava, enkä arkena edes käytä mitään, jos ei ole jotain kylästelyä tai kahvittelua tiedossa, mihin muutenkin miettii ulkonäköä vähän tarkemmin.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa