Vastahan mä ne reilu 2 kuukautta sitten leikkautin ja nyt on jo hirmuinen ylikasvanut rauhka. Lyhyet hiukset.

Niiden pitäisi olla kunnossa vielä, mutta mieluummin myisin pois kun säilytän sitten taas siihen kun haluan synkistellä.
Ostan sitten taas uuden satsin. Mulla on myös yksi Santen musta-hiusväri, mutta en ole koskaan kokeillut sitä. Se on ollut lähinnä hätävarana.

skray kirjoitti:Mäkään en pysty pitämään hiuksia tolleen korvilla, kun meen automaattisesti heti vetämään ne korvan taakse. Siksi (ja paksuutensa vuoksi) hiukseni ovatkin 99% ajasta ponnarilla.

Hiuksista tuli hamppua ja pesemisen 

Leikkasin eilen illalla (yöllä) hiukseni. Leikatut alueet ovat n. 1,5-4 cm pitkät ja pitenevät siis ylöspäin mentäessä. Ylhäältä jätin n. 4 cm kaistaleen hiuksia leikkaamatta. Kyseisten hiusten pituus on n. 15 cm. 

Mitäs siihen sitten sanomaan, kesäblondi lähti. On mulla kyllä paljon kotoisampi olo tässä tummassa pehkossa.
Tykkään. Vaaleat värit eivät näytä käyvän mulle, keltaiseksi menee väkisin.
Nyt saa sitten taas stressata tyvikasvun kanssa jupinaa mutinaa...urakka kirjoitti:Kun noista kasvi/hennaväreistä on ollut puhetta, niin miten ne toimii normiväreillä vaalennettuihin hiuksiin, jos haluaa vetää punaiseksi? Olen niitä joskus nuoruudessani kokeillut, ja silloin ainakin sain hyvän värin, mutta toisaalta pohjalla oli oma maantienharmaa. Tällä hetkellä on siis tosi nätillä juurikasvulla varustettu muutamaan kertaan blondattu hamppureuhka, joka pitäis saada eriväriseksi, lopputuloksesta riippuen kenties myös reilusti lyhyeksi.
Mutta onko kellään kokemusta tämmöisistä värihommista? Haluaisin siis mahdollisesti saada oman värin takaisin näkyviin, tai ainakin päästä noista tujummista väreistä eroon.
Kysyminen ei mitään maksa ja jos kampaaja vaikuttaa kivalta niin penkille vain.
Heillä on kuitenkin kaikki tiedot ja kokemukset ja oikeat mömmöt.
Tosin ei mulla olis varaa värjäyttää normaalillakaan kampaajalla, ei sen puoleen. Pitääpä alkaa tutkailemaan tilannetta vähän aktiivisemmin, eiköhän tilanne johonkin suuntaan ratkea. 
urakka kirjoitti:Ekokampaajalle pääsyhän olisi ihan ideaalitilanne, mutta ainakin täkäläinen kampaaja on hintojensa puolesta ihan ulottumattomissa...Tosin ei mulla olis varaa värjäyttää normaalillakaan kampaajalla, ei sen puoleen. Pitääpä alkaa tutkailemaan tilannetta vähän aktiivisemmin, eiköhän tilanne johonkin suuntaan ratkea.
-tyylillä, notta: "Määää on tässä vaan aatellu, että mitäköhän tapahtuis JOS värjäyttäis tämmösen...
Mut mää mietin viellä mitä teen heiiippa kiitos vinkeistä!" 
Siitä tulee sitä punaisempi mitä kauemmin päässä pitää ja mitä useimmin värjää. Netistä löytyy kun etsii eri henna-laatuja, niissä on vähän sävyeroja. Mulla on pari pakettia Jamilaa (myyn pois jos joku haluaa
), mutta en ole koskaan kokeillut pitää sitä niin kauan, että on oikeesti punaiset hiukset. Kun yrittää saada mustaa niin sitä hennaa ei ole tarvinnut pitää kuin sen verran, että näytän Conanilta.
Vaikka se on semmoista töhräämistä ja heinänhajua, niin se tuntui tukassa niin paljon paremmalta kun nää kemikaalimössöt. 

Nugat kirjoitti:urakka kirjoitti:Etsin edelleen sitä sennaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa