Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

Re: Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

ViestiKirjoittaja kaneli » La 04 Elo 2012 19:40

Mä tapasin yhen kivan pojan. :nolo:
Nyt tosin sitten taas pohdin, onko se oikeasti musta kiinnostunu ja mitä se musta oikein haluaa. Vai haluaako mitään. Ei viittis heti hyökätä toisen kimppuun miljoonan kysymyksen kanssa, mutta silti ois kiva vähän selvittää, mitkä toisen fiilikset on. On tää vaikeaa! :hullu:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Shay » Su 05 Elo 2012 14:32

kaneli kirjoitti:Mä tapasin yhen kivan pojan. :nolo:
Nyt tosin sitten taas pohdin, onko se oikeasti musta kiinnostunu ja mitä se musta oikein haluaa. Vai haluaako mitään. Ei viittis heti hyökätä toisen kimppuun miljoonan kysymyksen kanssa, mutta silti ois kiva vähän selvittää, mitkä toisen fiilikset on. On tää vaikeaa! :hullu:

:hymyhali: Ihkua!

Määki tapasin yhen tyypin jo aikaisemmin tänä vuonna, mutta nyt kun pitkänmatkanihastukseni on menneen talven (kesän) lumia niin
voisin tutustua lähemmin tähän söpöön, mutta ujoon poikaan. :hullu: Yritin koko eilisillan lämmitellä sitä ja oli välillä vähän sellainen fiilis,
että lähden jo kävelemään, kun se katteli koko ajan muualle ja otti pientä etäisyyttäkin välillä... :jaaha: Olin hirveä limanuljaskastalkkeri! :virne:
Mutta pisti se mulle viestiä illan jälkeen, että varmaan se haluaa nähä vielä. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 05 Elo 2012 18:22

Shay kirjoitti:
kaneli kirjoitti:Mä tapasin yhen kivan pojan. :nolo:

:hymyhali: Ihkua!

Määki tapasin yhen tyypin jo aikaisemmin tänä vuonna, mutta nyt kun pitkänmatkanihastukseni on menneen talven (kesän) lumia niin
voisin tutustua lähemmin tähän söpöön, mutta ujoon poikaan. :hullu: Yritin koko eilisillan lämmitellä sitä ja oli välillä vähän sellainen fiilis,
että lähden jo kävelemään, kun se katteli koko ajan muualle ja otti pientä etäisyyttäkin välillä... :jaaha: Olin hirveä limanuljaskastalkkeri! :virne:
Mutta pisti se mulle viestiä illan jälkeen, että varmaan se haluaa nähä vielä. :tilt:

:paijaus:
Mä niin tiedän ton fiiliksen! Itellä ihan samanlainen, kun ei tunne toista. Rasittavaa, kun ei tiedä, mitä toinen ajattelee!
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 08 Elo 2012 11:02

Shay kirjoitti:Olin hirveä limanuljaskastalkkeri! :virne:

Etana :virne: Jätitkö limavanan taaksesi? :virne:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja damn » La 11 Elo 2012 04:38

Ei voi kerrankin jotain näin hyvää tapahtua minulle! On tyyppi ja se on mielettömän kiinnostunut minusta, eikä tarvitse arvailla mitä toinen tuntee. Miksei voitu jo aiemmin kertoa tunteistamme, kun niitä on ollut jo kauan, niin olisin välttynyt edelliseltä paskalta säädöltä. Viimeisin tunti elämässäni oli ihanin kaikista, kun istutaan pimeässä satamassa pitämässä toisiamme kädestä kiinni ja puhutaan kaikesta. Ja minä niin stressasin ekoja treffejä sen kanssa, mutta ne tapahtui ihan vahingossa baari-illan jälkeen ja parempaa ei ole. Huomenna nähään taas. :sydän:
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Shay » Su 12 Elo 2012 14:18

Kuolo kirjoitti:
Shay kirjoitti:Olin hirveä limanuljaskastalkkeri! :virne:

Etana :virne: Jätitkö limavanan taaksesi? :virne:

Iilimato minä oon. :virne:

Oon kyllä ihan pihalla tuon miehen kanssa. Toisaalta se juttelee mulle ja välillä ihan vihjailevastikin,
mutta toisaalta se on etäinen ja sulkeutunut. Aattelin, että sanon sille suoraan... no, tai melkein
suoraan... että oon kiinnostunut siitä ja jos kiinnostus on molemminpuolista niin hyvä, mutta
jos ei niin ois hyvä munkin tietää, etten ihan täyttä aasia tee itsestäni... :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja skray » Su 12 Elo 2012 19:21

Eilen tuli täyteen 11 vuotta tuon miehekkeen kanssa. :sydän:
Käytiin oikeen ravintelissa syömässä sen kunniaks. Tosin mentiin vaan Amarilloon, koska mieheke oli unohtanut siistit kenkänsä meidän talolle, eikä sillä ollu kuin työkengät mitä laittaa jalkaan, niin ei sitte kehdattukaan mennä sinne hienompaan paikkaan, mihin aluks oli tarkotus. :virne:

Mieheke höpönassu. :sydän: :hullu:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 12 Elo 2012 20:08

Onneksi olkoon! :hymyhali: :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 13 Elo 2012 01:10

Ihaninita tommonen!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja skray » Ma 13 Elo 2012 09:47

Kiitos. :hullu:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 13 Elo 2012 16:31

Oi, onnea Skray! :hymyhali:

Ja onnea muillekin uusiin ja vanhoihin suhteisiin. :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ke 15 Elo 2012 19:34

Reilu viikko ja sitten mieheke muuttaa taas mun ja lasten luokse. :sydän: Ei enää pelkkiä viikonloppu vierailuja! Ja lapset on niiiiiin onnellisia, että
minun sydän meinaa pakahtua myös onnesta! :sydän:
Dictum, factum.
Niina-Maria

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 27 Elo 2012 21:10

Iilimatoilu - success! :woohoo:

Tänään sain pusuja ihan urakalla. Se vaati kyllä pitkän tovin lämmittelyä, mutta
tulihan se sieltä! Pitää tunkea jäitä varmaan hattuun pari kiloa, muuten tätä
tyttöä viedään kohta ja kovaa. :tipahdus:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 28 Elo 2012 12:01

Shay :virne:
Mahtavaa!

---

Täällä aloitettiin kaukosuhteilu. Pari päivää vasta mennyt ja nyt jo on kauhea ikävä. :hullu: Onneksi on Skype.
Maija

ViestiKirjoittaja damn » Pe 31 Elo 2012 13:47

Voi että. Olen ihan liian ihastunut siihen tyyppiin, josta viime viestissäni tässä ketjussa sanoin. Viime yönä se kysyi voisinko kuvitella olevani sen tyttöystävä. Voisin :hullu: . Asiaa ei siis mitenkään sitten kuitenkaan virallisesti sovittu, kun oltiin humalassa ja oli puhe että saman vois päättää selvinpäin. Mutta silti. :sydän: :sydän:
damn

ViestiKirjoittaja kaneli » Pe 31 Elo 2012 21:44

damn kirjoitti:Voi että. Olen ihan liian ihastunut siihen tyyppiin, josta viime viestissäni tässä ketjussa sanoin. Viime yönä se kysyi voisinko kuvitella olevani sen tyttöystävä. Voisin :hullu: . Asiaa ei siis mitenkään sitten kuitenkaan virallisesti sovittu, kun oltiin humalassa ja oli puhe että saman vois päättää selvinpäin. Mutta silti. :sydän: :sydän:

Damn! :hymyhali:

Mäkin vähän niin kuin odottelen tuollaista kysymystä, mutta pahoin pelkään, ettei sitä tule. :hullu:
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 31 Elo 2012 21:54

Voi että teidän ihmissuhdeasioista on ihana lukea. Onko mulla serkun häiden jäljiltä edelleen vaaleanpunaiset lasit päässä vai meneekö suurimmalla osalla hyvin? :hymyhali:

Mä oon taas ihan ihastunut-rakastunut tuohon Miehekkeeseen. :ahihi: :hullu: :sydän: On se jännä, miten sitä välillä onkin tällaisia kausia, että on niin kuin vastarakastunut.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 12 Syys 2012 16:36

Iilimato tuli liiskatuksi. :huoh:

Mut vaihdettiin lennosta johonkin parempaan. Ja mää ku hetken erehdyin luulemaan löytäneeni jotain... jotain löytämisen arvoista. :huoh:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 12 Syys 2012 21:24

:paijaus:

Jos se ei ymmärrä hyvän päälle, niin sen menetyshän se on.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja damn » To 13 Syys 2012 11:20

Shay :paijaus:
-------

Itseäni lainaten:
damn kirjoitti:Ei voi kerrankin jotain näin hyvää tapahtua minulle! On tyyppi ja se on mielettömän kiinnostunut minusta, eikä tarvitse arvailla mitä toinen tuntee.

:gaah: . Olen tässä hajoillut pari viikkoa. Joo, se tykkää minusta, siitä ei ole epäilystäkään. MUTTA. Olen taas kerran löytänyt hankalan ihmisen, jolle yhteydenpitäminen on ihan uskomattoman vaikeaa. No nykyään se sentään vastaa jos laitan viestin, oli vaihe että se ei edes vastannut :epäilevä: . Sillon kun ollaan yhdessä, niin kaikki vaan toimii. Se on pelottavan paljon samanlainen luonteeltaan kun minä, ihan kuin olisi löytänyt sielunkumppanin. Ja se on aika friikkiä, sillä ollaan molemmat aika outoja :friikki: . En oikein tiedä mitä mun pitäisi tästä meiän jutusta ajatella. Se on just se mies jonka haluan ja minä kuulemma olen sen elämän nainen. Kunpa vaan tapahtuisi muutos tässä yhteydenpidossa ja nähtäs useammin. Ei tämä loputtomiin näin voi olla, mulla hajoo pää.
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 13 Syys 2012 11:59

:paijaus: Shay ja damn.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 13 Syys 2012 20:36

damn kirjoitti:Shay :paijaus:
-------

Itseäni lainaten:
damn kirjoitti:Ei voi kerrankin jotain näin hyvää tapahtua minulle! On tyyppi ja se on mielettömän kiinnostunut minusta, eikä tarvitse arvailla mitä toinen tuntee.

:gaah: . Olen tässä hajoillut pari viikkoa. Joo, se tykkää minusta, siitä ei ole epäilystäkään. MUTTA. Olen taas kerran löytänyt hankalan ihmisen, jolle yhteydenpitäminen on ihan uskomattoman vaikeaa. No nykyään se sentään vastaa jos laitan viestin, oli vaihe että se ei edes vastannut :epäilevä: . Sillon kun ollaan yhdessä, niin kaikki vaan toimii. Se on pelottavan paljon samanlainen luonteeltaan kun minä, ihan kuin olisi löytänyt sielunkumppanin. Ja se on aika friikkiä, sillä ollaan molemmat aika outoja :friikki: . En oikein tiedä mitä mun pitäisi tästä meiän jutusta ajatella. Se on just se mies jonka haluan ja minä kuulemma olen sen elämän nainen. Kunpa vaan tapahtuisi muutos tässä yhteydenpidossa ja nähtäs useammin. Ei tämä loputtomiin näin voi olla, mulla hajoo pää.

En tiedä, onko tämä vain oma tuntemukseni ja klisee, mutta miespuoliset henkilöt eivät välttämättä ajattele yhteydenpidolla olevan paljonkaan muuta merkitystä kuin informaation vaihto ja tietojen välittäminen. Naispuoliset henkilöt ehkä kokevat, että yhteydenpidon määrällä ja laadulla viestitetään muutakin kuin vain niitä asioita, joita viestissä kerrotaan. Tästä varmaan tulee usein suhteissa ongelmia, kun toinen ei ollenkaan osaa ajatella, että yhteydenpidolla on muutakin merkitystä kuin yhteydenpito. Toinen ei välttämättä ihan oikeasti vain tajua, että toinen odottaa tai ei odota esimerkiksi vastausta viestiin tietyn ajan kuluessa. Toisaalta voi olla niinkin, että kun liian intensiivinen yhteydenpitokin voidaan kokea negatiivisena, niin toinen voi varoa sitäkin.

Kuitenkin yhteydenpidosta ja näkemisestä voinee varmaan keskustella suoraan toisen kanssa? Tämäkin on niitä kliseitä, mutta mielestäni naiset yleensä eivät tarpeeksi rohkeasti sano asioita miehille suoraan. Etenkin, kun yleensä miehet ymmärtävät vain suoraa puhetta. Itse pitäisin siitä, että suhteesta ja esimerkiksi yhteydenpidosta käytäisiin jonkinlaista keskustelua ja toinen kertoisi asioista avoimesti, niin tietäisi vähän, mitä toinen odottaa ja missä mennään - molemmin puolin.

Nämä tosiaan ovat kuitenkin vain tällaisia pikaisia ajatuksia aiheesta, enkä tiedä, ymmärsinkö damnin tilanteen edes oikein.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja damn » Pe 14 Syys 2012 04:36

päivänpolttaja kirjoitti:En tiedä, onko tämä vain oma tuntemukseni ja klisee, mutta miespuoliset henkilöt eivät välttämättä ajattele yhteydenpidolla olevan paljonkaan muuta merkitystä kuin informaation vaihto ja tietojen välittäminen. Naispuoliset henkilöt ehkä kokevat, että yhteydenpidon määrällä ja laadulla viestitetään muutakin kuin vain niitä asioita, joita viestissä kerrotaan. Tästä varmaan tulee usein suhteissa ongelmia, kun toinen ei ollenkaan osaa ajatella, että yhteydenpidolla on muutakin merkitystä kuin yhteydenpito. Toinen ei välttämättä ihan oikeasti vain tajua, että toinen odottaa tai ei odota esimerkiksi vastausta viestiin tietyn ajan kuluessa. Toisaalta voi olla niinkin, että kun liian intensiivinen yhteydenpitokin voidaan kokea negatiivisena, niin toinen voi varoa sitäkin.

Kuitenkin yhteydenpidosta ja näkemisestä voinee varmaan keskustella suoraan toisen kanssa? Tämäkin on niitä kliseitä, mutta mielestäni naiset yleensä eivät tarpeeksi rohkeasti sano asioita miehille suoraan. Etenkin, kun yleensä miehet ymmärtävät vain suoraa puhetta. Itse pitäisin siitä, että suhteesta ja esimerkiksi yhteydenpidosta käytäisiin jonkinlaista keskustelua ja toinen kertoisi asioista avoimesti, niin tietäisi vähän, mitä toinen odottaa ja missä mennään - molemmin puolin.

Nämä tosiaan ovat kuitenkin vain tällaisia pikaisia ajatuksia aiheesta, enkä tiedä, ymmärsinkö damnin tilanteen edes oikein.

Me ollaan juteltu aiheesta. Ja olen kyllä tottunut siihen, että miesten tapa pitää yhteyttä on ihan eri. Enkä todellakaan päivittäin koita kysellä kuulumisia tai että nähtäisiin. Mutta kohtuullista olisi jos kahden viikon aikana tyyppi edes kerran kysyisi minulta miten menee? No ei oo kysynyt. Pakosti tulee olo, että kiinnostaako toista. Ja kun ollaan juteltu niin tyyppi on pahoillaan ja on viime keskustelun jälkeen tosiaan jopa vastannut kun kysyn joskus kuulumisia. Mutta on se silti liian vähän siihen nähden, että sama ihminen puhuu kuinka oon sen elämän nainen ja voisinko seurustella sen kanssa. Vaikka tyypistä niin paljon pidänkin, että seurustelisin sen kanssa vaikka heti, niin toivoisin vähän enemmän kommunikaatiota kuin kerran viikossa viestiin vastaamista. En ole koskaan jutellut kenenkään miehen kanssa niin paljon kuin sen, luulisi sen tietävän. Mutta ei. Tänä iltana taas petyin ja pahasti.

Toinen asia. Minun kaverit on suurin osa miehiä. Tänään "paras" miespuolinen kaveri koitti kovasti iskeä mua. Luulin sen ensin olevan vitsi ja nauroin kunnolla. Kun juttu jatkui jo useamman tuntia niin kyse ei ollut vitsistä. Kerroin rakastavani toista. Ei se enää yllyttänyt mukaansa, mutta silti vihjaili. Tulin itkien kotiin, kun ainoa kenet haluan on se, josta aiemmin olen täällä puhunut. Enkä muutenkaan lähde kenen tahansa matkaan tai muuten vaan harrasta seksiä kenentahansa kanssa. Miten miehet kehtaa????
damn

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 14 Syys 2012 10:47

päivänpolttaja kirjoitti:En tiedä, onko tämä vain oma tuntemukseni ja klisee, mutta miespuoliset henkilöt eivät välttämättä ajattele yhteydenpidolla olevan paljonkaan muuta merkitystä kuin informaation vaihto ja tietojen välittäminen. Naispuoliset henkilöt ehkä kokevat, että yhteydenpidon määrällä ja laadulla viestitetään muutakin kuin vain niitä asioita, joita viestissä kerrotaan. Tästä varmaan tulee usein suhteissa ongelmia, kun toinen ei ollenkaan osaa ajatella, että yhteydenpidolla on muutakin merkitystä kuin yhteydenpito. Toinen ei välttämättä ihan oikeasti vain tajua, että toinen odottaa tai ei odota esimerkiksi vastausta viestiin tietyn ajan kuluessa. Toisaalta voi olla niinkin, että kun liian intensiivinen yhteydenpitokin voidaan kokea negatiivisena, niin toinen voi varoa sitäkin.

Oikeasti tämä on totta.

Poikkeuksia tietenkin on, mutta näin yleensä me miehet puhumme vain kun on asiaa. Me emme harrasta piilomerkityksiä ja me emme ymmärrä piilomerkityksiä. Jos haluat sanoa jotain, sano se konkreettisesti.
"Korjaa tuo" ei toimi.
"Korjaa tuo [tarkka aika ja päivämäärä]" toimii.

Ihan vaan varoituksena: "rakastan sinua" tai muusta tämänkaltaisesta heitosta tulee sitten vastineeksi yleensä "ok".
Se merkitsee "tieto on tallennettu, hyvä tietää, minäkin [miehelle käsittämättömiä tuntemuksia joita ei voi pukea miehen puheeksi] ja jatketaan tällä tavoin kunnes toisin ilmoitetaan".
Summa summarum: miesten mielestä silloin puhutaan kun on ongelmia. Kun ei puhuta, kaikki on hyvin.

Tekijällä oli huumorintajua :virnu:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 14 Syys 2012 13:37

Mr. Smith kirjoitti:Poikkeuksia tietenkin on, mutta näin yleensä me miehet puhumme vain kun on asiaa. Me emme harrasta piilomerkityksiä ja me emme ymmärrä piilomerkityksiä. Jos haluat sanoa jotain, sano se konkreettisesti.
(---)
Summa summarum: miesten mielestä silloin puhutaan kun on ongelmia. Kun ei puhuta, kaikki on hyvin.

Mä oon mies! :lanppu:

Oikeesti, koko ikäni olen katsellut naisten tekemisiä lähinnä sivustakatsojan roolissa enkä ikinä ole oikein ymmärtänyt suurimpaa osaa niistä jutuista, joita pidetään perinaisellisina. En ole koskaan oikein ollut kiinnostunut puunaamaan itseäni sen suuremmin, muotivaatteita en ole koskaan ostanut, teini-iässä en koskaan osallistunut kaverien jatkuvaan kikatteluun vaan pidin sitä ärsyttävänä jne jne. Mutta näitäkin tärkeämpi juttu on se, että mä toimin just niin kuin Smitti kuvaili. Kun mä sanon jotain, mä tarkotan nimenomaan sitä enkä jotain muuta, mikä kuulijan pitäisi itse tajuta kontekstista tai jostain - en tajua sitäkään, että miten sitä muka voisi tajuta mitä toinen tarkoittaa, jos se ei sano sitä ääneen. En myöskään kaipaa päivittäin/viikoittain/kuukausittain tulevaa rakkaudentunnustusta. Siippa on kertonut mulle, että se rakastaa mua, joten se rakastaa mua kunnes toisin ilmoittaa, ja sama pätee mun tunteisiin sitä kohtaan. "Miespuolinen" ajatteluni pätee myös tuohon yhteydenpitoasiaan: mä otan yhteyttä jos on asiaa, en muuten vaan. En voi sietää sitä, että pitäisi vaikka puhua puutaheinää puhelimessa ihan vaan siksi, että oltaisiin yhteyksissä.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö