Baariin otan mukaan puuterin, koska inhoan sitä, kun naama kiiltää.
Kaikki kynsilakkani yhtä lukuun ottamatta (liian korkea korkki) mahtuvat pussukkaan. Hyvä syy olla ostamatta kynsilakkoja: enää ei yhtään mahtuisi kyseiseen pussukkaan. 
Lyyra kirjoitti:Törmäsin tänään Hullujen Päivien katalogia selatessani Meine Base -suolaan (aka Orgon-suolaan). Olen jotain tuollaista vastaavan kaltaista suolaa käyttänyt joskus ihon puhdistuksessa, mutta en tuota nimenomaista tuotetta. Onko kellään kokemuksia tuosta? Törppö oli meinaan aika reilussa alennuksessa.

skray kirjoitti:Siskoni käyttää kaikkeen meikkaamiseen siveltimiä. Myös meikkivoiteen levittämiseen. Mä oon aina käyttänyt meikkivoiteen levittämiseen meikkisientä, siis silloin kun vielä meikkivoidetta käytin melkein päivittäin. Mites te muut teette? Jos joku käyttää aina siveltimiä, niin miksi? Miksi ne on parempia kuin sieni? Olen myös joskus kuullut, että meikkivoiteen voisi levittää käsin niin kuin tavallisen voiteen. Tekeekö joku niin? Miksi?

skray kirjoitti:Siskoni käyttää kaikkeen meikkaamiseen siveltimiä. Myös meikkivoiteen levittämiseen. Mä oon aina käyttänyt meikkivoiteen levittämiseen meikkisientä, siis silloin kun vielä meikkivoidetta käytin melkein päivittäin. Mites te muut teette? Jos joku käyttää aina siveltimiä, niin miksi? Miksi ne on parempia kuin sieni? Olen myös joskus kuullut, että meikkivoiteen voisi levittää käsin niin kuin tavallisen voiteen. Tekeekö joku niin? Miksi?
. No kirjoitan tämän nyt kuitenkin tänne.
Ei kauheasti kannusta ostamaan body shopin huulirasvoja jatkossa. 

), mutta ei sitä hyväksi hoitoteholtaan voi kehua. Nyt miulla ei ole jäljellä kuin noita värillisiä voiteita, kun toinen hyvä loppui ja toinen katosi. Yritän malttaa mieleni ja olla ostamatta yhtään uutta huulirasvaa, kun iHerb-tilauksen mukana olis tulossa kaakaovoipuikko ja mehiläisvahapohjainen huulirasva.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa