Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Purple » Ma 16 Kesä 2008 10:25

Onnea Lumikille! Talo näyttää hienolta. :) Erityisesti tykkään pihasta, kiva kun puutarhassa ollessa saa katsella puita eikä naapurin makuuhuoneen ikkunaa.

Loman suunnittelu alkoi. Sitä kuvittelee, että ei ole mitään erityisiä suunnitelmia, mut se ja se ja se nyt tietysti. Sitten ottaa palan ruutupaperia, piirtää sille heinäkuun ja rupeaa merkkaamaan kuka on missä milloinkin. Kummikerääntymähuvipuistopäivä on ehdottomasti saatava mahtumaan johonkin, mutta yks on reissussa tuon viikon ja toinen on leirillä tuon viikon ja mä nyt en ainakaan tuolla viikolla kun kaverit tulee. Mökkikeikan vois tehdä tuolloin, mut ei tuolloin ja tietty jos tuun kotiin tuona päivänä niin ehkä. Koskas mä teille tuun ja niin, mennäänkö me sinne jossain välissä. Neljä viikkoa ei muka yhtäkkiä tunnukaan kovin pitkältä ajalta. Mut on se, pakko olla, koska siellä on oltava runsaasti myös niitä päiviä, jolloin ei ole mitään suunnitelmia.

Lomaa odotellessa iski niskajumi. :bubbles: Ilmaantui lauantai-iltana, jatkuu edelleen. Pään kääntäminen sattuu, selällään ei voi nukkua, istuminenkin on välillä hankalaa. Melko raikasta.
Purple

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 16 Kesä 2008 11:02

Onnea Lumikille ja Siipalle ostoksesta! Talo näyttää hienolta ja valoisalta,
lienee remontoitu lähiaikoina vai miten olikin noin siistin näköinen kuvissa?

Täällä palaudutaan seikkailusta nimeltä Provinssi. Väsymys on melkoinen,
ja oli ihana nukkua viime yönä omassa sängyssä auton etupenkin sijaan.

Lyhyt työviikko, Jussi viikonloppuna :O: Joko se on jo keskikesä?
Ja tasan 2 kuukautta häihin.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja skray » Ma 16 Kesä 2008 11:11

Ihana viikonloppu!
Provinssi oli mahtis ja nyt jo päätin, että ens vuonna siellä on oltava uudelleen. Ja mahdollisimman isolla porukalla tietysti. :superhymy:

Onnea Lumikille Talosta. Ihanaa elämää Talossa toivotan ma. :)

Nyt katse jo kohti juhannusta. Keskiviikkona iltapäivällä mä jo voin kirmata juhannuksenviettoon, kun on viimenen työpäivä ennen juhannusta. Ihanaa, vähän lomantapaista sitä oikeaa kesälomaa ootellessa. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 16 Kesä 2008 12:35

Onnea talollisille :hehei:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 16 Kesä 2008 12:44

Kiitoksia jälleen kaikille onnitelleille! Tämä tuntuu toistaiseksi ihan uskomattomalta, mutta ehkä ajatukseen ehtii tottua muuttoon mennessä. :superhymy:

Sippura kirjoitti:Talo näyttää hienolta ja valoisalta,
lienee remontoitu lähiaikoina vai miten olikin noin siistin näköinen kuvissa?

Joo, on remontoitu viimeisten kymmenen vuoden aikana sekä ulkoa että sisältä: sähköt/putket, vessat ja sauna 1997, katto 2000, ja julkisivu ja ikkunat 2004. Lisäksi on tehty paljon muuta pienempää remonttia (seinän maalausta ja laminaatin laittoa sun muuta) välillä 1996 - 2007.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 16 Kesä 2008 15:47

Noin 12 tunnin kuluttua olen pari aikavyöhykettä idemmässä. Uusi Seelanti kutsuu :superhymy:
Matkakuumetta en ole ehtinyt vielä kovin paljoa nostattamaan kun on ollut niin kova stressi, mutta ehkä sen vielä ehtii. Tekisi mieleni vuokrata pyörä ja pyöräillä siellä vähän. Tai käydä joku päiväretki vähän kauempanakin. Katotaan mihin rahkeet ja rahat riittää.

Tai no katotaan, että ehinkö ees lentokoneeseen aamulla. Kaveri kehuskeli, että Airtrain on pettäny sen joka kerta kun se on sillä yrittänyt kentälle päästä...
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ma 16 Kesä 2008 21:00

Sippura kirjoitti:Täällä palaudutaan seikkailusta nimeltä Provinssi.

Täällä myös. Tänään oli hehkeetä mennä aamuvuoroon töihin :umpfh:

Mutta oli kyllä aivan mahtavaakin mahtavampi viikonloppu! :superhymy:

Lumikille onnea uuteen kotiin! Näyttää tosi hienolta tuo talo.

Nyt pitäisi sinnitellä 4 päivää töissä ja sitten onkin jo juhannus. Ja sen jälkeen lähden Norjaan viikoksi :jami:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 17 Kesä 2008 03:48

Shay kirjoitti:että silloin kun kaikki vastustaa ja tapahtuu vaikka ja mitä,

Käsitin tämän lauseen väärin. Kaikki vastustaa ei sitten tarkoittanutkaan ihmisiä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Atlantis » Ti 17 Kesä 2008 10:18

Onnea myös täältä talon valtauksen johdosta! Liekö olen tulossa keski-ikään, vai mikä on, kun itsekin olen viimeisen vuoden aikana vakavasti harkinnut muuttoa pois Helsingistä. Korkeintaan siis johonkin Riihimäelle. :virne:

Itsellä ei muuta ilmoitettavaa kun että taas on flunssa ja kesäkurpitsa otsassa sen mukainen.
Ego sum qui sum
Atlantis

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 17 Kesä 2008 11:07

Onnittelut komean oloisesta, asumisvalmiista okt:sta täältäkin. Itse tein vastakkaisen liikkeen ja möin oman kämppäni pois. Muuton tuoksinassa kaveri raahasi katsomaan viereisen rapun asuntoesittelyä omaani isommasta kämpästä jonka neliöhinta oli ~700 euroa pienempi. Teki mieli ostaa se, kun vastaavan kämpän pintaremontti on jo tuttua tointa. :pepsodent:

Muuta ilmoitusta: ryypiskelin kolme päivää enkä ole vielä nähnyt krapulaa. :juoni:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 17 Kesä 2008 15:16

Työ-Seinäjoki koettu. Perjantai meni vähän ihmetellessä ja pohtiessa, miten kamalalta sitä on itse männä vuosina näyttänytkään selväpäisten talkoolaisten silmissä. :seko Lauantaina menoon oli jo tottunut ja känniääliöihinkin osasi suhtautua jo huumorilla ja huvituksella. Lipunmyynti oli enimmäkseen kivaa lukuunottamatta muutamia tyyppejä, jotka tulivat katkaistulla rannekkeella / väärällä lipulla / ilman lippua / ilman aivoja penäämään sisäänpääsyä festivaalille. Suurin osa tyypeistä kuitenkin osasi käyttäytyä, tai tuli pilke silmäkulmassa kyselemään lippuja, mikä oli varsin viihdyttävää paikoin. Mulle tarjottiin mm. kokovartalohierontaa ja seksipalveluita korvaukseksi sisäänpääsystä. Kohteliaasti kuitenkin kieltäydyin jälkimmäisestä, ja edellisille ilmoitin, että meidän hierominen ei juurikaan auta mutta että voin soittaa pomomme Harrin paikalle, sille varmasti hieronta kelpaa. Hierojapojat kuitenkaan eivät ehdotuksesta innostuneet, vaan poistuivat paikalta rannekkeitta. Kumma juttu.

Sunnuntaina viimeinen vuoro loppui klo 17, minkä jälkeen minut pystyi paikantamaan pääalueen anniskelualueelta Fosters-tölkki kourassa. Et jos siellä näkyi keltatunikainen, punatukkainen neito ryystämässä kaljaa onnentäyteinen virne naamalla, se olin minä. :viileä:

Foo Fighters oli ihanainen, lähes täydellinen (Walking after Youn olisin halunnut vain kuulla). Sen jälkeen Rytmikorjaamolle ilmaisen oluen kimppuun. :viileä: Huippua oli eikä krapulakaan maanantaina vaivannut, vaikka sitä kovasti pelkäsin.

Viime yönä nukuin vaatimattomat 13 tuntia, oli vähän kertynyt vissiin univelkaa. Tämän päivän missiona olisi saada aivot taas prosessoimaan asioita.

Ensi vuonna vissiin uudestaan töihin. Reippaasti plussan puolelle jäätiin.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Duussi » Ti 17 Kesä 2008 15:55

Plei kirjoitti:Lauantaina menoon oli jo tottunut ja känniääliöihinkin osasi suhtautua jo huumorilla ja huvituksella.

Me ei kai vielä siinä portilla oltu känniääliöyden piirissä, mutta
kyllä oli tervetullut olo festareille kun sai rannekkeen Pleikalta :tilt:

Ja olipas kiva Provinssi muutenkin. Lonkeroa ja saunomista ja Davee ja kaikkee.
Arkeakaan ei kestä enää kuin rapiat kaks työpäivää, juhannukselta lomalle juhuu!
Eikä tässä, yhtään missään
ole mitään normaaliuteen viittaavaa
Duussi

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 17 Kesä 2008 17:01

Plei kirjoitti:Et jos siellä näkyi keltatunikainen, punatukkainen neito ryystämässä kaljaa onnentäyteinen virne naamalla, se olin minä. :viileä:

Hahaa! Näin sut :superhymy:

Tosin vasta Foo Fightersin keikan jälkeen kun jonotettiin isossa ruuhkassa pois. Että jos huomasit, että semmoinen keltaisella sadetakilla, punaisella tositositakkuisella tukalla ja roikkuvilla punaisilla tähtikorviksilla varustettu tyttö tuijotti lähietäisyydeltä ihmeen pitkään, se olin minä. Olin nimittäin ihan varma forden kuvien perusteella, että se olet sinä, mutta pelkäsin kolmen päivän ryyppyputken tekevän tepposet, enkä uskaltanut kysyä suoraan. :virne:
Migreeni

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 17 Kesä 2008 18:37

En tainnut huomata. Mut huomasin varmaan ainakin sun takin, koska
olen jo pitkään haaveillut keltaisesta sadetakista. :sydän:

Oisit vaan tullut repimään hihasta. :)
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 17 Kesä 2008 19:38

Galileo kirjoitti:Muuta ilmoitusta: ryypiskelin kolme päivää enkä ole vielä nähnyt krapulaa. :juoni:

Ei sitä yleensä näekkään. Sen tuntee. :lanppu:

---

Mullon tylsää. Mitään ei tapahu. Haluan elämän. Mistähän sais halavalla?
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja moralhazard » Ti 17 Kesä 2008 20:16

Shay kirjoitti:Mullon tylsää. Mitään ei tapahu. Haluan elämän. Mistähän sais halavalla?

Määrittele elämä, niin ehkä voimme auttaa :annahymy:
are you there?
moralhazard

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 17 Kesä 2008 22:49

moralhazard kirjoitti:Määrittele elämä

http://fi.wikipedia.org/wiki/El%C3%A4m%C3%A4
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 17 Kesä 2008 23:08

Otti niin rankasti päästä ja ahdisti mahasta, että oli lähdettävä kävelylle.
Noin neljän kilsan jälkeen ei enää satanut edes vettä. Hittojako siinä sitten
toiset mokomat päälle. Se on mulle paljon se. Eikä edes helpottanut. Ainakaan
niin paljon kuin olisin toivonut. Ei kai sitten mikään.. :epäilevä:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 17 Kesä 2008 23:37

Plei kirjoitti:
Oisit vaan tullut repimään hihasta. :)

No ehkä silti parempi, että en tullut, kun tosiaan sen kolmen päivän rilluttelun ja Foo Fighters fiilistelyjen jälkeen en olisi varmaan edes osannut muodostaa lausetta: Oletko sinä Plei? :virne:
Migreeni

ViestiKirjoittaja Deni » Ti 17 Kesä 2008 23:54

Neljädee "Apua, syön itseni hengiltä" alkoi yököttää niin paljon että oli pakko lähteä lenkille.

Harmi, ettei tähän aikaan oikein uskalla lähteä taajaman ulkopuolelle edes koiran kanssa. Onneksi matkaani turvasi poliisipartio, joka kurvaili iloisesti ympäriinsä.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 18 Kesä 2008 10:19

Katsoin dokkaria noin kaksi sekuntia ja heräsi kysymys: koska äijä ei voi liikkua, kuka tuo sille ruokaa niin, että se voi syödä itsensä hengiltä? Vaimo varmaan... :epäilevä: Pitäisi olla sula mahdottomuus päätyä tuollaiseen kuntoon, mutta ei taida olla vaimollakaan kaikki kotona. Lehdestä bongasin, että pojalla uhkaa olla sama kohtalo: mistä jesse saa niin paljon rahaa, että voi mässyttää mielinmäärin? TAI Miksi kotona on kaapit täynnä roskaruokaa? Kaiken takana lienee samainen vaimo -> äiti. Ei voi käsittää. Tähän soppaan oli varmaan dokkarissa joitain selityksiä, mutta ei sellaista voi selvänä katsoa...

Edit: Just joo. Perhe eli Raamatun mukaan ja vaimon piti totella miestä :epäilevä:
Fantsu

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 18 Kesä 2008 11:10

Vai että juhannus, ja ihan nurkan takana. Mitenkäs sekin nyt pääsi yllättämään
näin, ensin Provinssi ja nyt juhannus. Miten aika kuluu näin nopeasti? :O:

Tehtiin Avokin kanssa päätös kotijuhannuksesta, eli sään salliessa luvassa gril-
laamista, tissuttelua, leffojen katselua, hengailua ja mikä parasta - nukkumista
omassa sängyssä :hymyhali: Ei tartte lähteä minnekkään mutaan rypemään tai palelemaan
sateeseen.

Tarkemmin kun ajattelee, niin tästä juhannuksesta tulee varmaan ihan huippu! :superhymy:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja friikkis » Ke 18 Kesä 2008 12:19

Pääsin haluamaani kouluun! :superhymy: Kuukauden päästä pääsen pois riistofirmasta, eikä ikinä enää takaisin! :superhymy:

Ei mulla muuta. :superhymy:
friikkis

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 18 Kesä 2008 12:41

Onneksi olkoon, friikkis! :peukku:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 18 Kesä 2008 13:21

friikkis kirjoitti:Pääsin haluamaani kouluun! :superhymy: Kuukauden päästä pääsen pois riistofirmasta, eikä ikinä enää takaisin! :superhymy:

Onnea! :superhymy:

---

Mitäs minulle?

Ei oikeastaan mitään. Paitsi että keitin äsken tajuttoman hyvät kahvit. :tilt:
Maija

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa