Big Brother 2012 - 8. kausi

Re: Big Brother 2012 - 8. kausi

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 11 Loka 2012 23:25

Mua on ihmetyttänyt jo pitkään, että miksi muuten ihan fiksulta vaikuttavat ihmiset kuluttavat vuodesta toiseen aikaansa BB:n katsomiseen. :hämillään:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 12 Loka 2012 02:00

Lyyra kirjoitti:Mua on ihmetyttänyt jo pitkään, että miksi muuten ihan fiksulta vaikuttavat ihmiset kuluttavat vuodesta toiseen aikaansa BB:n katsomiseen. :hämillään:
Varmaan samasta syystä kuin ne toiset fiksut ihmiset, jotka katsovat Salkkareita, Kaunareita, Maajussille morsianta, Tanssii tähtien kanssaa ja mitä näitä nyt on. Ei tämä Big Brother ole yhtään sen typerämpää viihdettä kuin nuo muutkaan. Jokaiselle jotain.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja skray » Pe 12 Loka 2012 08:10

Uteliaisuus saa varmaan monet katsomaan BB:tä. Siis sellaiset ihmiset, joita esim. seksi tai ryyppääminen kiinnostavat ja joilla ei ole omia kokemuksia niistä. BB:n kautta saa vakoilla ihmisten käyttäytymistä. Toisten käyttäytymisen vakoileminen on kivaa. Siksi kai Piilokamerakin on joskus keksitty. :keijo:
Ja joka vuosi niitä uteliaita vaan riittää, valitettavasti. :huoh:

Tätä kautta kuuntelin kerran, kun oli ehkä vartin päällä telkkari taustalla, kun ennen illan jaksoa tuli jotain katsomisen arvoista ja se jäi pyörimään, kun tiskasin. Oli kamalaa kuultavaa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja lumikukka » Pe 12 Loka 2012 08:46

skray kirjoitti:Ja joka vuosi niitä uteliaita vaan riittää, valitettavasti. :huoh:

En mäkään BB:stä välitä, mutta ei mua toisten kiinnostus sitä kohtaan häiritse. Miksi häiritsisi? Kenenkään ei ole pakko katsoa eikä kuunnella. Sitä paitsi, eiköhän meillä kaikilla ole TV-ohjelmienkin suhteen "guilty pleasuremme". Vai katsooko joku muka vain uutisia ja dokumentteja, eikä mitään hömppää? :virne:

Edit. Lainaus "Forden uusi lauluhaaste!" -ketjusta:
Lyyra kirjoitti:Tajusin joskus vuosia sitten, että ei ole mitään syytä nolostella, jos tykkää jostain musiikista. Jos siitä on itselle iloa, niin antaa mennä vain.

Voisiko tätä soveltaa myös TV-ohjelmiin? :)
lumikukka

ViestiKirjoittaja skray » Pe 12 Loka 2012 09:42

lumikukka kirjoitti:
skray kirjoitti:Ja joka vuosi niitä uteliaita vaan riittää, valitettavasti. :huoh:

En mäkään BB:stä välitä, mutta ei mua toisten kiinnostus sitä kohtaan häiritse. Miksi häiritsisi? Kenenkään ei ole pakko katsoa eikä kuunnella. Sitä paitsi, eiköhän meillä kaikilla ole TV-ohjelmienkin suhteen "guilty pleasuremme". Vai katsooko joku muka vain uutisia ja dokumentteja, eikä mitään hömppää? :virne:

Tarkotin kyllä enemmänkin sitä, että miksi tuota edes tehdään enää? Lopettaisivat jo ja keksisivät jotain muuta realityä, josta vois vakoilla ihmisten olemista.
Ei muuten varmaan ole yhtään telkkarinkatsojaa, jolla ei olis jotain guilty pleasure -ohjelmaa. :virne:
Ja voihan jollekin uutiset olla quilty pleasure, vai voiko? Onko uutiset aina hyväksyttyjen ohjelmien listalla vai katsooko joku uutisia, "vaikkei saisi"? :salaliitto:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 12 Loka 2012 19:13

lumikukka kirjoitti:En mäkään BB:stä välitä, mutta ei mua toisten kiinnostus sitä kohtaan häiritse. Miksi häiritsisi? Kenenkään ei ole pakko katsoa eikä kuunnella. Sitä paitsi, eiköhän meillä kaikilla ole TV-ohjelmienkin suhteen "guilty pleasuremme". Vai katsooko joku muka vain uutisia ja dokumentteja, eikä mitään hömppää? :virne:

En tarkoittanut kommenttiani mitenkään arvottavasti että ootte huonoja ihmisiä, kun katsotte BB:tä. Aivan sama mulle. Jokainen katsokoon, mitä lystää. Ei mua häiritse. Mikäs siinä, jos siitä saa sisältöä elämäänsä.

Oon vaan aidosti ihmeissäni, että tuollaiselle känniääliöpaneskeluohjelmalle löytyy kohdeyleisö, joka on jo ohittanut murrosiän.

Mutta katsonhan itsekin tosiaan Kauniita ja rohkeita enemmän kuin mielelläni.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja urakka » Pe 12 Loka 2012 20:36

Mulla on BB jatkuvassa tallenuksessa, oikein tehokasta lääkettä vaikka unettomuuteen ja motivaation puutteeseen. Vähän aikaa kun katselee sitä röökillä seisomista, sohvalla makaamista ja paskanjauhantaa, niin kummasti alkaa esim. tiskaaminen tuntua mielekkäältä tekemiseltä. :virne: Ei mulla mitään mielipidettä ohjelmasta tai formaatista muuten ole, sama kai se mulle on mitä siellä pyörii, kun en muutenkaan telkkaria kovin paljoa katsele.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 13 Loka 2012 12:14

Lyyra kirjoitti:Mua on ihmetyttänyt jo pitkään, että miksi muuten ihan fiksulta vaikuttavat ihmiset kuluttavat vuodesta toiseen aikaansa BB:n katsomiseen. :hämillään:

No tietenkin siksi, että vielä on vuodessa joitakin päiviä, joina ei pelata jääkiekkoa. :peukku:

--

BB:ssä on se hassu piirre, että siitä uutisoidaan innokkaimmin känniääliöinti ja paneminen, mutta se ei silti ole ohjelman kiinnostavin juttu. Kaikkein eniten siinä on kyse ihmisyhteisön muodostamisesta, jossa ihmiset ottavat eri rooleja. Aina tulee johtajia, kiusattuja, suosittuja, vaikka ihan sekalainen sakki taloon meneekin.

Keskusteluineen BB on myös arvo-ohjelma. Katsojat pääsevät tuomitsemaan, mikä on hyvää ja mikä huonoa käytöstä ja kuka pitää pudottaa. Kouluissa ja työpaikoilla satsataan työhyvinvointiin ja puututaan kiusaamiseen, mutta BB:ssä vain katsojien äänet pudottavat mätiä omenoita korista.

BB on myös siis surkean johtamisen demonstraatio. Isoveli johtajana on epäreilu, mielivaltainen ja rangaistusorientoitunut. Palkinnotkin jaetaan usein niin, että joku saa vaikka pizzaa ja muiden on pakko katsoa vierestä. BB pyrkii usein myös "hajottamaan" kilpailijoita. Tälläkin kaudella asukkaat puhuvat, että se yrittää hajottaa meitä ja siitähän tässä on kyse.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 13 Loka 2012 12:15

Pascal! :superhymy:
Kiitos selvennyksestä. Nyt jopa ymmärrän tätä vähän!
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ke 17 Loka 2012 19:16

Iida on noussut takaisin suosikikseni.

Iida ja Johanna ovat kumpikin talon hylkiöitä, mutta he reagoivat aivan eri tavalla syrjäyttämiseen. Johanna vetäytyy omiin olohinsa, ei osallistu, on luovuttanut. Tästä katsojat ovat palkinneet Johannan suosikkipystillä.

Iida taas toimii toisin, Iida ei suostu hänelle osoitettuun paikkaan. Iida tunkee väkisinkin porukkaan mm. röökipaikalle, missä juorukerho kokoontuu. Iida osallistuu sosiaaliseen elämään aktiivisesti. Yhdessä koosteessa nähtii tilanne, missä Iida oli mukana lohduttamassa Jonna I:tä JonnA:n ja Teijan kanssa. Nämä kolme henkilöä ovat olleet pahimpia Iidan panettelijoita.

Iida olisi halutessaan voinut alkaa puhua pahaa talon valtaeliitistä Katarinan ja Johannan kanssa. Näin Iida ei ole tehnyt. Vain päiväkirjahuoneessa Iida on toisinaan avautunut.

Olisiko niin, että talossa Iidaa vihataan siksi, että hän ei ole suostunut taipumaan valtaeliitin edessä? Totta kai Iidan käytöksessä on teennäisyyttä ja laskelmointia, mutta minusta se on positiivista sellaista. Se on selviytysmisstrategia mahdottomassa tilanteessa, missä talon valtaeliitti on päättänyt vihata Iidaa.

Jouko on menettänyt asemiaan minun silmissä. Viimeisin oli tämä JonnI:lle suuttuminen. Joukolla on mennyt alfauroksen rooli päähän. Häntä ei saa loukata, mutta hän itse saa tietenkin loukata toista. Tämähän on ollut koko ajan kuvia Joukon ja JonnIn suhteessa. Jouko kuvittelee muutenkin, että hänellä on vapauksia muihin näihin. Jättää osallistumatta töihin ja jätti tuomatta röökiä taloon: muut tarjotkoon!

Yllättäen Markus on noussut kakksossuosikekseni. Hän on oikeastaan ryvettymättömin kilpailja tässä joukossa. Ei ole sekaantunut krriseihin, ei ole ollut haukkuringissä ja on pitänyt yllä positiivista henkeä talossa. Hassua, kuinka kaikesta tästä huolimatta Markus ei ole ollut mukana suosikeista tai voittajasta puhuttaessa.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 17 Loka 2012 23:24

Mä en jaksa enää katsoa :huoh:

Tapahtuisi jotain, mikä sekottaisi pakkaa enemmän.
Ärsyttää liian monikin asia.
Uudet asukkaat eivät sotkeneet pakkaa juuri ollenkaan, vaikka eräiden "parisuhteen" väliin saatiinkin kitkaa. Mutta nainen pyysi anteeksi ja mies vaan oli munapää. Vähän aiemmin mies oli yrittänyt tehdä samaa ja silloinkin kai nainen pyysi anteeksi :epäilevä:
Ei vaan hermo kestä kattoa tommosta.

Sen lisäksi siellä ei ole ketään kiinnostavaa. Hirveä määrä paskan puhumista selän takana.
Valitusta ja narinaa ja lisää valitusta.
Ei, en jaksa katsoa.

No, tänään sieltä on viety tupakat pois. Siis tuotannon tupakat.
Ilmeiseti halutaan saada reaktioita tai kärhämiä aikaan nikotiinipäisille asukkaille.
:haukotus:

Ihan. Sama.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 18 Loka 2012 12:03

Mäkin oon katsonut viimeksi silloin, kun sairaalaviikko alkoi. Ihan hauskoja sairauksia oli kehitelty :virne:

En tiedä, miksi ja miten Johanna ja Katarina olivat päätyneet kaksistaan häätöäänestykseen, mutta sitä häätöä ei tarvinnut edes katsoa. Johanna taistelee voitosta ja oli kirkkaasti Katarinaa suositumpi.

Katarinan tiedän sanoneen, ettei halua tavata kuin ehkä Johannaa tosta porukasta myöhemmin. Ja miksi haluaisi tollasia paskaa puhuvia röökimuijia tavatakaan.

Ja tosiaan miehet ovat alusta asti saaneet hirveästi anteeksi vain harvinaisuutensa ansiosta. Jouko ja Tommi saavat käyttäytyä huonostikin, koska aina heihin lankeaa naisia. Ja naiset, kuten Jonna I. suorastaan haluavat satuttaa itseään tuon tyyppisillä miehillä.

Markushan on aika kiltti kaveri ja kuitenkin ymmärtää myös niitä, jotka ovat jäämässä porukasta syrjään. Tomissakin on yllättävää vahvuutta, koska on esimerkiksi Annelle sanonut Katarinan asemasta asioita ja muutenkin kestänyt Annen pahimmatkin huudot ja silti pysynyt kannassaan.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Tr*ina » La 20 Loka 2012 15:10

Viime viikolla BB saavutti puolivälin kautta. Siis apua, miten ikinä tällä porukalla saadaan aikaan mitään viihdettä vielä seuraava puolisko? :kauhistunut:

BB toistaa itseään. On yksi ihminen, josta en pidä, Teija aloittaa, se on tuo Iida. Niin kuultu virsi.

Myönnän, että tässä tapahtumattomuudessa jopa odotan kännibileitä. Näin alas on vajottu.
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ti 23 Loka 2012 10:23

En tiedä johtuuko siitä, että alkuun en ollut katsonut yhtään ja en ole ehtinyt kyllästymään, niin nyt kun olen viikon sisään nähnyt varmaan kolme jaksoa, niin ihan mielenkiintoistahan tuota on ollut seurata. Tai oikeastaan musta tuntuu pahalta se ihmisten pahansuopaisuus toista kohtaan, mutta kuitenkin ihan mielenkiintoista. On toisaalta aika jännää seurata lähes täydellisen uutispimennon jälkeen talon meininkiä. Miten ihmeessä noi kaikki niin paljon vihaavat Iidaa?
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 23 Loka 2012 16:21

Tietyllä tapaa nyt on alkanut heräämään kiinostus siitä, että mikä tämän kauden lopputulema on.
Itselläni ei ole suosikkeja, mutta kun katsoo tuota porukkaa tuolla nyt, niin enemmän tulee mieleen kenen ei toivoisi voittavan.
Periaatteessa ei kenenkään :keijo:
Voisko tulla joku superylläri ja taloon sisään joku semmoinen potentiaalinen voittajaehdokas.

Hei, sunnuntaina nukahdin talk shown aikaan ja eilen unohdin katsoa lähetyksen.
Onko tässä siis jo potentiaalia vieroittumista havaittavissa? :D
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ti 23 Loka 2012 20:55

Mä olen niiiiin koukussa nyt BB:hen! :o: Viimeksi katsoin BB:tä vuonna 2007.

No aloitetaan Teasta, siis saakeli kun on ärsyttävä valittaja! Kaikki on huonosti tai ihan perseestä. Ja aina Tea sanoo "mä arvasin että näin käy" tai "mä arvasin että se vielä sanoo noin". Sillä on näköjään joku hemmetin kristallipallo. Enkä ymmärrä miksi Tomin piti pyytää kännisanomisiaan Tealta anteeksi, kun Tea itse provosoi. Tomi on ihana ja toivon että pysyisi talossa vielä pitkään.

Sitten Jouko ja Jonna I. Mä ihmettelen miten Jonna voi olla noin typerä, ettei näe miten Jouko tahallaan tylyttää sitä? Vai eikö se vaan välitä? Siis oikeastaan mä vaan nauran sille naiselle, koska se on sille ihan oikein kun ilkeili Johannalle. :o:

Johanna oli ihana ja suloinen, harmi että se häädettii. :hullu:
Eowyn

ViestiKirjoittaja Triple H » La 27 Loka 2012 00:29

Ei kerkee quoteilla, mutta sanon vaan että mulla on eksoottinen top3 tällä hetkellä

1. Joni
2. Markus
3. Tea
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ma 29 Loka 2012 10:46

Triple H kirjoitti:Ei kerkee quoteilla, mutta sanon vaan että mulla on eksoottinen top3 tällä hetkellä

1. Joni
2. Markus
3. Tea

No huh-huh.

Joni ja Tea on jotain niin suurta vastenmielisyyttä aiheuttavia tyyppejä ettei mitään rajaa. Markus sen sijaan on ihan kärkipäässä omilla listoillanikin.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 29 Loka 2012 13:21

Jonipa lähti :keijo:

Tea, JonnaI ja Petteri on mun "menkää pois"-listalla.

Iida ja Jonna A taas voi mennä loppuun asti. Samoin kuin Markus ja Tommi.
Jarno on mulle vielä(kin) tapettia.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Pe 02 Marras 2012 23:40

Kuinka toi Tea voi olla noin rasittava?!?
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Tr*ina » La 03 Marras 2012 22:42

Suhteeni BB:een on tasoittunut. Katselen edelleen ohjelmaa, mutten odota siltä mitään. Subin päälle laittaminen kymmenenltä on yksi rutiini muiden muassa. BB-kilpailijoista on tullut osa arkea.

Jotenkin tuntuu, että meno talossa on tasoittunut. Johtuuko siitä, että viikkotehtävät ovat olleet enemmän porukkaa yhteenhiovia kuin repiviä? Vai siitä, että vihatut Johanna ja Katarina saatiin ulos? Iidan osa talossa ainakin on muuttunut. Iida tunnutaan hyväksyttyvän porukkaa nyt enemmän kuin aiemmin.

Olen kääntänyt takkini Jonna I:n suhteen. Minusta JonnaI:n vihaaminen on suhteetonta. Netissä JonnI:n itkuvideoista on kuulema tullut kauden suurin BB-menestys. Okei, JonnI ei ole ehkä talon välkyin eikä persoonallisin henkilö, mutta ei kai nyt sentään ärsyttävin tai pahinkaan? Minusta JonnI mukavan leppoisa.

Harmi vaan, että Tuotanto näyttää päättäneen, että JonnI:n on lähdettävä. Äänestyspotpurissa Jonnin tyhmän hämmästänyt naama nauravan Petterin ja Tean jälkeen on melko osoitteleva.

Itse toivoisin Tean lähtevän. Valivali koko ajan. Tean ansioista Jarnon pisteet ovat nousseet, hyvin kesti kitisijää. Petteristä tykkään jonkin verran. JonnA on taas alkanut ärsyttää hiukan. Jotenkin takakireä. Tomista en välitä. Tommia on kiva katsella ja Joukoa. Teija on noussut kisassa, saattaapa käydä niinkin, että Teijan kipakka alku unohtuu säyseämmän loppukauden tuoksinnassa.
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Pe 09 Marras 2012 21:23

Jos BB pidettäisiin Italiassa tällä kokoonpanolla, voittajasta ei olisi epäselvyyttä: Teija.

BB-Extrassa mietittiin tänään, onko Teijalle haittaa juonimisesta. Talossa ei ole ollut. Alkuviikosta näytettiin Teijan edellinen puukotus, se hämmensi kilpailijat hetkeksi. Viikkotehtävässä Teija pisti sitten herttaisintaan ja talossa nähtiinkin ehkä kaikkien aikojen lutuisin ja hauskin kilpailija. Taktiikka toimi,Teijaa ei muistettu häätöpisteitä jaettaessa. Omasta kusetuksestaan lumoutuneena Teija rohkeni jopa alkaa masinoida toisia äänestämään omia inhokkejaan. Intiimeissä keskusteluissa Teija nähtiin kannustamassa äänestämään milloin Iidaa, Tea ja Markusta.

Teija itse äänesti Tommia, hymyssä suin.

Teijaa on helppo paheksua. Mutta onko paheksunnassa mukana myös annos kateutta? Teija ei kanna omantunnontuskia pelaamisesta. Röyhkeys ja mielistely ovat osa taktiikkaa, joka tähtää 50 000 euron nappaamiseen. Ja mikä ihailtavinta: Teija ei ole jäänyt kiinni pelaamisesta! Muuta kuin meille...

Toinen viikon merkkitapaus oli Jarnon luovuttaminen. Se tarkoitti yhtä asiaa: Tuotanto epäonnistui taas asukasvalinnassa. Kolme lisäasukasta oli tämän kauden odotetuin käänne, mutta nopeasti se oli nähty. Yksi poistettiin talosta, toinen luovutti, kolmas häädettiin kättelyssä.

Jarnon luovutus oli fiksu veto. Statement BB-paskaa kohtaan. On helppo sanoa jälkeenpäin, että Jarnossa olisi ollut voittajapotentiaalia, nyt kun näimme hänestä vain parhaimman.

BB:n vedellessä viimeisiään voittaja alkaa olla jo selvä: Iida. Yksikään toinen asukas ei ole vetänyt kilpailua yhtä tyylikkäästi, sortumatta ensimmäiseenkään mokaan. Talossa Iidaa tosin haukutaan besserwisseriksi, mutta oikeasti: Onko kattava yleistietous todellakin suurin synti tässä sopassa?

BB- Extraa olen alkanut seuraamaan alun vieroksunnan jälkeen. Cristal Snow on edelleen takelteleva spiikeissä, mutta haastatteluissa Cristalin osallistuva tyyli piristää. Cristal on tuonnut Extran lähemmäs BB-faneja. Tosin, välillä mietityttää asettuuko Cristal liiankin selvästi tiettyjä kilpailjoita vastaan? Pitkään Cristal kävi Joukon vastaista kampanjaa, mutta myös Teija on saanut osansa.

Cristalin tyyli onkin sitten asia erikseen. Tänään sen tajusin, keneltä Cristal meikkeineen näyttää: Uuno Turhapurolta!
Tr*ina

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 11 Marras 2012 18:39

Voi ihan hyvin olla, että BB:n tuotanto on käskenyt Cristalia olemaan tiettyjä asukkaita vastaan ja puhumaan tiettyjen asukkaiden puolesta. Cristal on kyllä parempi kuin edellinen juontaja, mutta edelleen olen sitä mieltä, että Janne Kataja-Vappu Pimiä -kokoonpano oli kaikista BB:n juontajatilanteista paras. Oli osuva huomio Cristalin yhteys Uuno Turhapuroon. Cristalilla on jotenkin hirveän suomalaiset kasvonpiirteet ja olemus, enkä ole ihan varma, sopiiko tuollainen meikki niihin ollenkaan.

Tälläkin kaudella parasta antia ovat olleet Cristalin keskiviikkoiset tuokiot psykologi Teemu Ryhäsen kanssa, ja olenkin viime viikkoina katsonut vain keskiviikon BB-Ekstran. Sen verran tuli nähtyä BB-talonkin elämää, että koiratehtävä oli varsin hauska tai ainakin Jouko veti sen tosi hauskasti.

Se, että asukkaita poistuu talosta omasta tai tuotannon halusta, on mielestäni aivan inhimillinen asia ja paljon parempi ratkaisu se on kuin kameroiden edessä tapahtuva totaalihajoaminen.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 12 Marras 2012 01:58

Se jatkuva valittaja on ihan syvältä. Miks ne pöhköt ei äänestä sitä ulos... :epäilevä:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 15 Marras 2012 21:01

Keskiviikkona tuli taas katsottua Ekstra Ryhäsen takia. Samalla näin sen Markuksen rakkaudentunnustuksen Tealle, joka tapahtui asukkaiden juontaman Radio Novan lähetyksen kautta. Kun sitten näytettiin Teaa kommentoimassa asiaa päiväkirjahuoneessa, niin mielestäni Tean sanoissa oli ironiaa, vaikkei esimerkiksi Cristal juonnossaan sitä ironisena tulkinnut tai halunnut tulkita. Sanomattakin on selvää, että vähän liian suuria sanoja, vähän liian julkisesti ja vähän liian varhaisessa vaiheessa. Minusta tuo ja aikaisemmat BB-talon romanssit ovat pitkälti talon epäaidoille olosuhteille perustuvia ja osin puhdasta esittämistä sisältäviä illuusioita.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv