Varmaan samasta syystä kuin ne toiset fiksut ihmiset, jotka katsovat Salkkareita, Kaunareita, Maajussille morsianta, Tanssii tähtien kanssaa ja mitä näitä nyt on. Ei tämä Big Brother ole yhtään sen typerämpää viihdettä kuin nuo muutkaan. Jokaiselle jotain.Lyyra kirjoitti:Mua on ihmetyttänyt jo pitkään, että miksi muuten ihan fiksulta vaikuttavat ihmiset kuluttavat vuodesta toiseen aikaansa BB:n katsomiseen.

skray kirjoitti:Ja joka vuosi niitä uteliaita vaan riittää, valitettavasti.

Lyyra kirjoitti:Tajusin joskus vuosia sitten, että ei ole mitään syytä nolostella, jos tykkää jostain musiikista. Jos siitä on itselle iloa, niin antaa mennä vain.

lumikukka kirjoitti:skray kirjoitti:Ja joka vuosi niitä uteliaita vaan riittää, valitettavasti.
En mäkään BB:stä välitä, mutta ei mua toisten kiinnostus sitä kohtaan häiritse. Miksi häiritsisi? Kenenkään ei ole pakko katsoa eikä kuunnella. Sitä paitsi, eiköhän meillä kaikilla ole TV-ohjelmienkin suhteen "guilty pleasuremme". Vai katsooko joku muka vain uutisia ja dokumentteja, eikä mitään hömppää?

lumikukka kirjoitti:En mäkään BB:stä välitä, mutta ei mua toisten kiinnostus sitä kohtaan häiritse. Miksi häiritsisi? Kenenkään ei ole pakko katsoa eikä kuunnella. Sitä paitsi, eiköhän meillä kaikilla ole TV-ohjelmienkin suhteen "guilty pleasuremme". Vai katsooko joku muka vain uutisia ja dokumentteja, eikä mitään hömppää?
Ei mulla mitään mielipidettä ohjelmasta tai formaatista muuten ole, sama kai se mulle on mitä siellä pyörii, kun en muutenkaan telkkaria kovin paljoa katsele.Lyyra kirjoitti:Mua on ihmetyttänyt jo pitkään, että miksi muuten ihan fiksulta vaikuttavat ihmiset kuluttavat vuodesta toiseen aikaansa BB:n katsomiseen.

Viimeksi katsoin BB:tä vuonna 2007.

Triple H kirjoitti:Ei kerkee quoteilla, mutta sanon vaan että mulla on eksoottinen top3 tällä hetkellä
1. Joni
2. Markus
3. Tea

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa