Yleistä keskustelua asiasta siis!
Tuosta sarjasta. Mukavilta ja fiksuilta naisilta vaikuttavat. On se tosiaan ihme, kun joillekkin ei vain löydy sitä kumppania. Mulle tuli vain
-fiilis tuosta ruonotehtävästä, mutta mä taitaisinkin olla väärä ihminen sellaiseen.
Koska itseäni ei kiinnosta niin en voisi kuvitella, että omaa kumppaniakaan kiinnostaisi. Mutta onko tämä sitten ongelma, jos en etsi kumppania mukavuusalueeni ulkopuolelta, jos se löytyisikin sieltä?
Vaikeaa!Itselläni on vähän vaikea ottaa asiaan lopulta tähän asiaan kantaan näin kylmiltään, vaikka sinkku olenkin ja ketjun aloitin. Oman ajatukseni mukaan kaikki kuitenkin lähtee itsestä, mitä itsestään ajattelee ja kuinka sitä omaa säteilyään levittää. Jos tässä on ongelmia niin eihän se vetovoima toimi. Mun on ollut vaikea arvostaa itseäni koko elämän ajan ja tätä olen työstänyt näinä vuosian, kun olen saanut voimia kerättyä. Ja tulostahan se on omalla tavallaan tuottanut tässäkin asiassa, mutta ei täysin toiveitteni mukaan.
Mutta pidän näitä kokemuksia ennen kaikkea opettavaisina ja että niillä on ollut tarkoituksensa, vaikka syvempiä suhteita niistä ei ole syntynytkään. Ja koen, etten olisikaan vielä valmis ja huomaan valmistelevani asioita muuten, mutta argh miksi sitä ei vain voi olla avoin ja valmiina isollekkin puun takaa tulevalle muutokselle jota suhde toisi, vaan täytyy pitää arki mukavana ja turvallisena.
Siinähän menettää niin paljon lopulta! Argh muutoksen ja hylkäyspelot. 
Mutta on se jännä, vaikka ihminen olisi kiva ja kaikinpuolin mainio, niin miten he voivat olla yksin? Toisaalta on niitä kummallisiakin pariskuntia joilla on kaikki omalla tavallaan pielessä, mutta vetovoimaa sekin. Kait. Oppimistehtävä.
Lukekaa Sydänmagneetti-kirja. Se on hyvä.
:hörhör:Polveilevan ajatusoksennuksen perään tilaan itselleni komean timpurin, jolla olisi tehtävä mun torpassa.

Ikään kuin ainoa mahdollisuus olisi nettideittailu ja jotenkin niin kovaan yrittämiseen mitä se mitä ilmeisimmin vaatisi mulla on melko vähän kiinnostusta, eikä energiaakaan ole juuri tällä hetkellä. Mutta toisaalta, en tiedä. Välillä ärsyttää, välillä ei juurikaan kiinnosta.

Joo, parisuhteet on todella vaikeita.