Kibaya kirjoitti:Jos se on sappi ja se poistetaan (ei sii kivet...) Et kyll syö rasvapitsaa sen jälkeen ihan heti

Oikeassa kädessä 8 reikää. Vasemmassa vaan kaks, kun se toinen hajos ja sen jälkeen ei voinut koskea koko käteen.

Kibaya kirjoitti:Onneksi sain paperit mukaan mitä siellä oli ollut ja käynyt. Samoin leikkauskertomuksen. Jään mielenkiinnolla odottamaan mitä teksteihin tulee.
Eikö niissä papereissa ollut tekstiä? 
. Kolme päivää sitten alkoi niin järkyttävä kurkkukipu, että ilman jatkuvaa särkylääkkeitten vaikutuksen alaisena olemista en kestä. Ilman lääkettä en voi syödä tai nukkua ja senkään avulla aika huonosti. Eilen kävin todistustenjaon jälkeen lääkärillä. Ei kuulemma usko tämän olevan angiina, mutta ehkä joku muu viruksen aiheuttama nielutulehdus. Pitäisi nyt illalla soittaa päivystykseen, onko ne jo saanut mun nielunviljelyntulokset. Mulla on resepti valmiina ja säntään kyllä heti apteekkiin, jos tämä on jotain, minkä voi hoitaa antibiooteilla, vaikka normaalisti antibiootteja välttelen. Tulee ihan helvetin kiva joulu, kun ainoa asia mistä joulussa edes pidän on ruoka, ja nyt siitäkään ei voi nauttia. Samoin kun Poika olis vienyt mut valmistujaisten kunniaksi syömään ihanaan ravintolaan, niin arvatkaa pystyinkö lähtee. Hiphei. Olen lähinnä nukkunut muutaman päivän, vaikka varsinaista kuumettakaan ei ole ollut kuin yhtenä päivä muutaman tunnin. Huomenna pitäisi aamusta lähteä kotikotiin. On tässä onneksi tää ja huominen aikaa koittaa parantua edes vähän, että vois ruuasta nauttia aattona. Ja ensimmäisenä porukoiden luona menen kyllä saunaan ja saunon kaikki pöpöt pois mun kropasta.

Hetkellisesti huono olo menee ohi ja sitten taas on huono olo. Onneksi tämä ei sentään syömistä estä. 
Lyyra kirjoitti:damn
Onneksi valmistujaispäivälliselle pääsee myöhemminkin.
Toivottavasti paranet pian. Kurkkutaudit on ihan mätiä.

ja satunnainen tukkoisuus
kuukausikaupalla 
.damn kirjoitti:Tuntuu, että se nielupaise on tulossa takaisin. Kurkku on todella kipeä samalla tavalla kuin joulukuussa. Äärimmäisen huono juttu tämä on sen takia, että jos se on taas paise, niin joudun sairaalaan ja nielurisaleikkaukseen.
Onni onnettomuudessa olis se, että sen jälkeen sais syödä niin paljon jätskiä kuin huvittaa. 
skray kirjoitti::paijaus: Onni onnettomuudessa olis se, että sen jälkeen sais syödä niin paljon jätskiä kuin huvittaa.

damn kirjoitti:skray kirjoitti::paijaus: Onni onnettomuudessa olis se, että sen jälkeen sais syödä niin paljon jätskiä kuin huvittaa.
Huonompi homma, jos ei tykkää jäätelöstä...

No, d-vitamiinia ja sinkkiä ja ties mitä muuta naamaan. Ehkä tää tästä. Taistele elimistö, taistele!
en jaksa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa