Tapahtui näinä päivinä 10 vuotta sitten, että Trivial Pursuit -peliringin toisella puolella istunut iso korsto, jolla oli reikä sukassa, aiheutti allekirjoittaneessa

ja

-tuntemuksia.
Vieläkin hän on ihanin, komein, ärsyttävin, suloisin, hassuin, raivostuttavin ja veikein tyyppi, jonka tunnen

Ja hänellä on sukkakori täynnä sukkia, joissa on reikä

Siitä huolimatta, ihana mies tuo minun aviomieheni, armas sohvaperunani

Siirapista jatkan asialinjalla, deittailusta nyt on jokunen vuosi, kuten kävi jo ilmi, mutta en kyllä muista pahemmin pohtineeni, kuka tarjoaa ja kenelle. Jos mulle on tarjottu edellisillä treffeillä, mä olen tarjoutunut tarjoamaan seuraavalla kerralla. Joskus olen maksanut, joskus on kielletty osallistumasta kustannuksiin. Molemmissa pitkissä suhteissa, missä olen ollut, niin molemmat osapuolet ovat ajatelleet raha-asioista niin kuin minä: ihan sama, kunhan nyt ei liiallisuuksiin mene. Nytkin on käytännössä sama kukkaro käytössä molemmilla, eikä kumpikaan kyttää, mitä toinen ostelee. Jos lompakko uhkaavasti ohenee, niin molemmat ymmärtää kiristää kukkaron nyörejä. Muuten eletään kuin siat pellossa

Mun mielestä tyhmintä on raha-asioista tappeleminen. Onneksi on aina osunut kumppaniksi samanhenkinen tyyppi, raha-asioissa ainakin, jos nyt muuten on vikaan mennytkin.