Maija kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Olen kärsinyt koko talven kauheasta päänahan kutinasta.
Tänään ostin apteekista Decubal-merkkistä kutiavan ja ärtyneen päänahan hoitoon tarkoitettua ainetta. Ja ajattelin alkaa pesemään palashampoolla. Väittävät sellaisen ainakin olevan parempi. Tiedä sitten, onko, kun minusta tuntuu, että on kutissut ihan samalla tavalla. No muutaman kokeilun jälkeen kai tämä selviää. Ensin pesu palashampoolla, sitten muutaman minuutin hiusnaamio tuosta apteekkitökötistä.
Mä olen käyttänyt kutiavaan päänahkaan system 4 -sarjan tuotteita. Mulla on auttanut tosi hyvin, se on jopa hillinnyt mun niskassa olevan atooppisen ihottuman aiheuttamaa kutinaa. Kun kutinatilanne on hallinnassa, koko ihottumaläiskäkin pääsee parantumaan helpommin. Pahimmillaan kutina on ollut sitä, että en ole öisin saanut nukuttua tai jos olen nukkunut, olen kuulemma unissani raapinut niskaa. Voi luoja sitä kirvelyä sitten aamulla!
Tuo System 4 -sarja on ollut mulle pelastus ja kampaajakin kehui, että mun päänahkani on vuodenaikaan nähden ihmeen hyvässä kunnossa verrattuna moneen muuhun asiakkaaseen.
Kiitos, Maija, vinkistä. Mulla ei tietääkseni ole edes mitään atopiaa, joten jos ne tehoaa atoopikolle, niin saattaisivat tehota minullekin.
Muistelisin törmänneenikin noihin tuotteisiin apteekissa, mutta olisinkohan sitten päätynyt Decubaliin hinnan vuoksi, tai jotain..

Mennään nyt tällä, mitä on, ja mietitään noita sitten, jos tämä ei auta.

Oltiin heti samalla aaltopituudella sen suhteen, että yleensä kampaamoissa saa moneen kertaan pyydellä leikkaamaan lyhyemmäksi. 

Entistäkin lyhyemmät sivuilta ja päältä pikkuisen pidemmät kuin viime leikkauskerran jälkeen. Tykkään! 
Ehkä nää mun hiukset lyhenevät taas seuraavalla leikkuukerralla. Jospa uskallaudun jopa pyytämään sivuhiusten leikkaamista koneella. 

niin miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä. Nyt kelpaa