L-S kirjoitti:Mun puvustossa huiveista on tullut vakiovaruste, koska palelen herkästi.Pitäisi vaan jaksaa panostaa huivin valintaan kun niitä kaapista löytyisi eikä päätyä siihen, että joka toinen päivä pitää vaan ulkohuivia sisälläkin kaulassa...
Sellaisia korviin asti ulottuvia tuubihuiveja en ehkä ymmärrä (tai tuubihuiveja muutenkaan). Pitkä kaulaliinatyyppinen sisähuivi kiedotaan siististi siten, että se taitetaan keskeltä kahtia ja huivin päät laitetaan siitä lenkistä läpi. 

L-S kirjoitti:No joo, olen mä nähnyt väitöstilaisuuksissa ihmisiä farkuissakin. Mutta toki kohteliasta on pukeutua edes vähän siistimmin. Kuulemma tämä ohje pätee varsinkin silloin, jos väittelijä on itselle tuttu.
Mutta hyvältä tuo valinta tuntui. Kiva tuollaiseen tilaisuuteen on kuitenkin edes pikkuisen parempaa laittaa päälle. 
Ihan hauska tuoksu ja kuitenkin aika mieto, toivottavasti se ei muutu ihan pian ärsyttäväksi. Useimpien deodoranttien kukkaistuoksut sun muut rakkaudet ovat oikeastaan aika ärsyttäviä, ja olen yrittänyt käyttää hajusteettomia deodorantteja, mutta niistäkään ei ole oikein löytynyt mieleistä: joku oli ihan tehoton, jossain muussa taas oli hajusteettomuudesta huolimatta joku hyvinkin epämiellyttävä ominaistuoksu, ja niin edelleen.
Varsinkin näin talvella ne on kaikenlaisista rasvoista, öljyistä ja leikkureista huolimatta usein sen verran kuivat, että repeilevät jo itsestäänkin, ja niitä on vaikea olla repimättä. Kynsinauhaleikkuri toimii joskus kyllä ihan hyvin, mutta valitettavasti usein onnistun myös repimään sillä jonkun verta vuotavan kohdan, ja ne ei sitten meinaa lakata vuotamasta pitkään aikaan.
Kannattaa siis olla varovainen. 
L-S kirjoitti:Kynsinauhaleikkuri toimii joskus kyllä ihan hyvin, mutta valitettavasti usein onnistun myös repimään sillä jonkun verta vuotavan kohdan, ja ne ei sitten meinaa lakata vuotamasta pitkään aikaan.Kannattaa siis olla varovainen.

Lyyra kirjoitti:Olen myös maailman huonoin kynsien lakkaaja. En saa mitenkään tasaista pintaa, ja suttaan ihan miten sattuu ympäri sormia. Varsinkin oikean käden kynsien lakkaaminen on hankalaa.

Ei onnistu. 

skray kirjoitti:... aloitan lakkaamisen väärällä kädellä ja sitten on helpompi lakata sillä oikealla kädellä se väärä käsi, vaikka kynsissä on jo lakka...

puolikarkea kirjoitti:skray kirjoitti:... aloitan lakkaamisen väärällä kädellä ja sitten on helpompi lakata sillä oikealla kädellä se väärä käsi, vaikka kynsissä on jo lakka...
Noin miekin teen, mutta ei se auta, yhtä suttua se jälki silti on.
Mä kyllä aina laikkaan oikealla kädellä ensin. Ikään kuin harjoittelen helpommalla kädellä ja jätän sen vaikeamman viimeiseksi. Lakkaan kynsiä sen verran harvoin, että joka kerta pitää uudelleen opetella (ainakin jollain tasolla) homma uudelleen. 
Yritin ensin laittaa normaalisti, eli hakaset suoraan taakse kiinni. Ei onnistunut, kun toinen käsi ei veny taakse. Sen jälkeen yritin laittaa hakaset edessä kiinni ja siirtää liivit toisinpäin, mutta ei siitäkään tullut mitään, koska selkä
Lopulta päädyin ostamaan rintaliivit, joiden toisessa kupissa on lisätoppausta ja toisesta se on revitty kaikki huitulan ketolaan.

Kibaya kirjoitti:Rintaliiviasiaa!
Nyt löytyi!
Mulla meni siellä hiton kopissa melkein puolitoista tuntia tän takia.
En ole ihan heti menossa uudestaan.

Ainakin joku nätti viininpunainen jne. Ja minähän en siis osaa tehdä huulimeikkiä, enkä varsinkaan osaa olla sen kanssa niin, että se ei menisi pilalle.
Hieno dilemma.L-S kirjoitti:No, ehkä sä onnistut seuraavalla kerralla. En mäkään joka kerta.

marenkienkeli kirjoitti:Mulla on tullut joku hassu ajatus siitä, että haluaisin huulipunia juhlakäyttöön.Ainakin joku nätti viininpunainen jne. Ja minähän en siis osaa tehdä huulimeikkiä, enkä varsinkaan osaa olla sen kanssa niin, että se ei menisi pilalle. Hieno dilemma.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa