Ihan virranhallintaa vaan 
Tämä voi tieten johtua Samsungin rakkaasta TouchWichistä joka ei ole mikään pieniruokainen mutta kiva vain jos sen uudistus vain pahensi tuota syöpöttelyä => ainoa ratkaisu on tuo vaihtoehtoisiin android-versioihin siirtyminenYabba kirjoitti:Miinuksena tosiaan kuitenkin ainakin minulla kasvanut akunkäyttö, aiemmin kun meni päivä yhdellä latauksella (tai puolikas jos käytti paljon), nyt tuntuu että puolikas idlaten (eli ei mitään suurempaa käyttöä) ja jos pelaa/väkertää jne niin muutama tuntiTämä voi tieten johtua Samsungin rakkaasta TouchWichistä joka ei ole mikään pieniruokainen mutta kiva vain jos sen uudistus vain pahensi tuota syöpöttelyä => ainoa ratkaisu on tuo vaihtoehtoisiin android-versioihin siirtyminen

Yabba kirjoitti:Onkos kukaan muu viimeisimmän päivityksen (4.1.2) jälkeen huomattavasti kasvaneeseen akunkulutukseen? Kun itellä tuo kulutus kasvoi huimasti, enkä kyllä ole asennellut mitään ylimääräistä ja uutta tähän.

Okei, jotain 10 senttiä kappale, mutta silti.
Puhelinasioissa sen verran, että mä en ole ikinä uskaltanut päivittää oman Galaxy SII:ni ohjelmistoa tohon nelosella alkavaan.
En jaksa sählätä ja pelkään että se vaan sotkee.
@gen.fi kirjoitti:Juu itsekin havaitsin tuon akun kulumisen jellybeanin päivityksessä.
Mutta alkaa tuo akkukin olemaan jo melkein 2 vuotta ollut kovassa käytössä.
Joten tilasin ebaystä 1800 mAh akun tuon alkuperäisen 1650 MAh:n tilalle.
Tuli eilen ja tänään ajattelin testata miten toimii.
L-S kirjoitti:Mä huomasin äskettäin, että mun pankki näemmä jopa laskuttaa niistä e-laskutiedotteiden lähettämisestä sähköpostiin.Okei, jotain 10 senttiä kappale, mutta silti.
Paperilasku on siitä kätevä, kun sen voi laittaa pöydälle muistuttamaan olemassaolostaan. Sähköpostilasku ei toimi samoin, kun ilmoitus hukkuu kaiken muun inboxiin päivittäin saapuvan materiaalin alta hyvin äkkiä, jos ei sitä maksa heti pois. Mutta sitten täytyy tietysti keksiä muita muistutuksia.
Tuleehan tuossa nettipankissa käytyä itsekin ainakin pari-kolme kertaa viikossa, tuskin sieltä jäisi mitään pahemmin erääntymään, mutta olisi joka tapauksessa yksi paikka lisää mitä kyttäillä säännöllisesti.Emeritus kirjoitti:Tarttis Gmailiin tota varten ns. sticky topic -toiminnon!![]()

Lyyra kirjoitti:Minusta on ylipäätään käsittämätöntä, että joku vielä tähän maailmanaikaan edes haluaa paperilaskuja.
Kibaya kirjoitti:Virastot vaativat paperilaskuja nähtäville, kuitteja maksetuista laskuista myös. Siis kuittia, ei tilitapahtumatulostetta. Kela on vaatinut multa näitä pariinkin eri hakemukseen. Enkä ole ainoa kenelle näin on käynyt. Ei oikeasti auta pätkääkään selittää miten laskut on sähköisessä muodossa ja elää vähäpaperista elämää. Mun mielestä on helpompi pitää järjestyksessä paperiset versiot kuin yrittää selvittää sähköisistä, että mitkäs kaikki sieltä pitääkään tulostaa. Toki, jos kokee toisen tavan helpommaksi niin antaa palaa.
Tarjotaanhan tuota vaihtoehtoa, mutta kuten niin moni muukin vaihtoehto, se on maksullinen, ehkäpä sen vuoksi, että sen paperin pyörittämiseen vaaditaan useampi kuin vain yksi ihminen (sähköiset palvelut on aika pitkälti automatisoituja).Mun mielestä on hyvä, että on sähköisiä palveluita, mutta pitää olla myös toinen vaihtoehto sitä haluaville.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa