Miten vaikea on tottua siihen, että tunne on erilainen. Iso tuki rintojen välissä on ihan tosi outo. Jotenkin oon saanut sen painamaan jo kertaalleen rintalastaa väärin

)
L-S kirjoitti:Mä sentään puhuin just edellisellä sivulla vaikeudesta löytää sopivaa deodoranttia. Olen kyllä toistaiseksi mieltynyt ostamaani puuvillantuoksuun.![]()
Kato näin pitkä mun muistini on.

.

skray kirjoitti:Mä täällä inhoan menkkoja.
Mulla on koko ajan nälkä. 
skray kirjoitti:Miks mulla on sellanen muistikuva, että oon jostain kuullu/lukenu, että suomalaisten naisten yleisin kuppikoko on oikeesti 75F.
Ja jos toi pitää paikkansa, niin sittenhän damn ei oo yhtään sen isompi kuin muutkaan.
Mutta kun nyt ei saisi ostaa mustaa 
Ihmekös kun on vähän vähänlaisesti varoja tilillä
Onneksi jo huomenna pääsee soittamaan asiakaspalveluun 

No, onneksi näitä päiviä ei ole kovinkaan usein. Lähinnä kuukautisten toisena päivänä on sellaista, että on aivan pakko saada rasvaista ruokaa ja suklaata. 
Onneksi noita tosin on ollut vain kaksi eilen ja yksi sitä edellisenä päivänä.marenkienkeli kirjoitti:Tällä kertaa on ollut aivan kauheita kipukohtauksia. Yhtäkkinen kipuaalto, joka lamaa aivan täysin. Yritä siinä sitten kokoustaa.Onneksi noita tosin on ollut vain kaksi eilen ja yksi sitä edellisenä päivänä.
kuin talvella ja ajattelin että hankin itselleni ennen lomaa/loman alkaessa rakennekynnet. Vaan mistä saisi hyvät, halvat mutta kestävät kynnet? Osaisiko kukaan suositella pk-seudulta mitään hyvää paikkaa? 

Matkaan lähtivät ihanat roikkuvat korvikset, joissa oli hopeaketjuun kiinnitettynä lehtimäisiä juttuja ja joitain pieniä pallukoita. Ne korvissa tulee aika naisellinen ja nätti olo.
Kun rahaa jäi lahjakortista, ostin lisäksi nappikorvikset, joihin oli upotettu neliskanttinen, pieni "dimangi". Ihan nätit, mutta en välttämättä olisi noihin päätynyt, jos ei olisi ollut tuota lahjakorttia käytettävänä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa