Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 09 Maalis 2013 11:58

Nää rintaliivit on ihan kivat ja tukevat, mutta.
Miten vaikea on tottua siihen, että tunne on erilainen. Iso tuki rintojen välissä on ihan tosi outo. Jotenkin oon saanut sen painamaan jo kertaalleen rintalastaa väärin :pahis:

:keijoei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja tgr » Pe 15 Maalis 2013 10:03

Mä käytän sitä mitälie kristallidödöä ja jos on tiukka paikka tiedossa niin laitan vielä jotain ns. oikeaa tuoksullista
dödöä kainaloon tuplaestämään hajua. En myöskään tykkää mistä tahansa dödöstä, vaan yksi suosikki on ollu joku
dödö jossa tuoksu oli joku green apple tai jotain. Ehkä nykyään Dove Natural Touch. Siinä oli kiva raikas tuoksu, joka
ei hyökänny päälle.
tgr

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 15 Maalis 2013 10:22

Mulla on kans sellainen kristallideodorantti. Tiukan paikan tullen ei ole tullut mieleenkään käyttää muuta. Ei mua lievä hien haju niin kauheasti haittaa. (Mutta vastasiko tgr nyt johonkin ikivanhaan viestiin? :riips: )
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 15 Maalis 2013 10:30

Mä sentään puhuin just edellisellä sivulla vaikeudesta löytää sopivaa deodoranttia. Olen kyllä toistaiseksi mieltynyt ostamaani puuvillantuoksuun. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 15 Maalis 2013 10:51

L-S kirjoitti:Mä sentään puhuin just edellisellä sivulla vaikeudesta löytää sopivaa deodoranttia. Olen kyllä toistaiseksi mieltynyt ostamaani puuvillantuoksuun. :keijo:

:lanppu: Kato näin pitkä mun muistini on.

Mää näin "puuvillantuoksuista" wc-raikastinsuihketta yhtenä päivänä. Milleköhän puuvilla tuoksuu? :riips:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 09 Huhti 2013 20:43

Vaikuttaakohan verenluovutus kuukautisten runsauteen? Kävin ennen menkkoja verta luovuttamassa ja menkat jotenkinsa loppuivat ennen kuin kunnolla alkoivatkaan.... En kyllä nyt valita ollenkaan. :virne:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 09 Huhti 2013 20:56

No jos vaikuttaa, niin mulla on vaikuttanut täysin päinvastaisesti kuin sulla. :friikki:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Su 14 Huhti 2013 17:15

Ostin täydelliset rintaliivit. Nämä olivat kyllä niin hyvä löytö, että täytyy ostaa samanlaiset tai hyvin samantyyppiset heti kunhan raaskii sijoittaa taas rahaa tälläiseen. Ainoa mitä en meinaa hyväksyä on se, että kuppikoko on 75F. Miksi pitää olla näin iso rintojen kohdalta :( .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja skray » Ma 15 Huhti 2013 07:37

Miks mulla on sellanen muistikuva, että oon jostain kuullu/lukenu, että suomalaisten naisten yleisin kuppikoko on oikeesti 75F. :raps:
Ja jos toi pitää paikkansa, niin sittenhän damn ei oo yhtään sen isompi kuin muutkaan. :virne:

Mä täällä inhoan menkkoja.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 15 Huhti 2013 10:51

skray kirjoitti:Mä täällä inhoan menkkoja.

:femmat: Mulla on koko ajan nälkä. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Ma 15 Huhti 2013 18:40

skray kirjoitti:Miks mulla on sellanen muistikuva, että oon jostain kuullu/lukenu, että suomalaisten naisten yleisin kuppikoko on oikeesti 75F. :raps:
Ja jos toi pitää paikkansa, niin sittenhän damn ei oo yhtään sen isompi kuin muutkaan. :virne:

No ainakin omasta mielestäni, kun haluisin a tai b-kupin rinnat. Ehkä joku kaunis päivä leikkauksella.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 31 Touko 2013 23:52

Olen menossa häihin kesällä ja mekko-ongelma on ilmeinen. Kun pitäisi löytää liila/violetti mekko. Ja eihän näillä norskeilla tänä keväänä ole kuin beigeä ja sinistä. Ja kaikkea ihanaa mustaa! :sydän: Mutta kun nyt ei saisi ostaa mustaa :epäilevä:

Nyt tuli postimyyntipaketissa 8 mekkoa, joista jopa kaksi on potentiaalisia, joskaan eivät aivan täydellisiä. Toinen erä odottaa saapumista ja sit pääsen vertailemaan, mikä on paras. Vaan kun alkaa olla lähemmäs 1000 euroa Zalandolla kiinni niin olisi kiva päästä palauttamaan ne ei-sopivat pian :P

En tykkää shoppailusta silloin, kun pitää löytää jotain tiettyä. Nimim: Menen ostamaan kenkiä, tulen kotiin kolme paidan ja laukun kanssa
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ke 05 Kesä 2013 23:37

Haahaa! Eka tilaus Zalandolta on veloitettu tililtä tuplasti! :D Ihmekös kun on vähän vähänlaisesti varoja tilillä :D Onneksi jo huomenna pääsee soittamaan asiakaspalveluun :D

:epäilevä:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Outolintu

ViestiKirjoittaja Outolintu » To 06 Kesä 2013 09:39

Huh, tänään oli ylimääräinen rivi hävinnyt. Meinasi hetken tykytellä sydämestä :P
Death thought about it.
Outolintu

ViestiKirjoittaja skray » To 06 Kesä 2013 23:05

Ootteko te muut naiset huomanneet, että Alwaysin siteissä olis siivissä jotenkin ekstrapitävät liimat?
Mulla lähtee niiden kanssa taju kohta. :gaah:
Aina meinaa koko side revetä palasiksi kun yrittää irrottaa silleen siististi. Ja jää pikkareihin liimajälkiä. :epäilevä:

Mietin aluksi, että on ehkä joku viallinen erä, mutta nyt on jo muutamat menkat tässä mennyt ja aina vaan uusia paketteja ostaessa on sama ongelma.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 06 Kesä 2013 23:30

skr, ei ole tuo ongelma pelkästään Alwayseissä. Kai tämä on joku kaiken kattava trendi. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 07 Kesä 2013 14:01

Kun käytin siteitä, rikoin lukuisan määrän pikkareita liiman kanssa. Ne housut vaan hajos :keijoei:
Tästä on kuitenkin jo parikin vuotta aikaa.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Pe 07 Kesä 2013 22:03

Ei tämmöstä ongelmaa vielä viime vuonna ollut. :sori:
Ennen tuntu, että se liima ei pysy tarpeeks hyvin ja nyt ei meinaa lähteä irti ollenkaan.
Mietin jo, että johtuuko se pikkareista vai siteistä. :keijo:

--

Tekis mieli mennä shoppailemaan, mutta ei vaan oo rahaa. :huoh:
Tai on rahaa, muttei niin paljon, että shoppailuun olis.
Saan tosin mennä shoppailemaan sähköhammasharjan.. :raps:
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 08 Kesä 2013 01:01

Mä oon käyttänyt siteitä vissiin viimeeksi joskus -09/-10 :sori:
Ja sitä ennen ne kyllä hajotti multa monetkin pikkarit haaruksista.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 12 Kesä 2013 11:39

Ei mulla kyllä oo Libressen kanssa ollu tollasia ongelmia... Ei nyt eikä ennen. Always oli joskus aika kovaliimainen, mutta muuttui sitten huonommaksi. En oo käyttäny niitä vuosiin.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 12 Kesä 2013 12:43

Mulla on kuukautiset. Eilinen olikin sitten melkoinen mielitekopäivä. Rasvaisia keksejä, hampurilaista, suklaata... :pahis: No, onneksi näitä päiviä ei ole kovinkaan usein. Lähinnä kuukautisten toisena päivänä on sellaista, että on aivan pakko saada rasvaista ruokaa ja suklaata. :virne:

Tällä kertaa on ollut aivan kauheita kipukohtauksia. Yhtäkkinen kipuaalto, joka lamaa aivan täysin. Yritä siinä sitten kokoustaa. :ei: Onneksi noita tosin on ollut vain kaksi eilen ja yksi sitä edellisenä päivänä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 13 Kesä 2013 15:40

marenkienkeli kirjoitti:Tällä kertaa on ollut aivan kauheita kipukohtauksia. Yhtäkkinen kipuaalto, joka lamaa aivan täysin. Yritä siinä sitten kokoustaa. :ei: Onneksi noita tosin on ollut vain kaksi eilen ja yksi sitä edellisenä päivänä.

Se on kyllä ongelmallista, jos joutuu olemaan jossain virallisessa tilanteessa niinä parina päivänä kuussa, kun noita tulee. Mullakin se kipu on niin kova, että hetkeen en pysty tekemään mitään muuta kuin haukkomaan henkeä. Yritä sitä sitten selittää asiakkaalle... varsinkin jos se sattuu olemaan mies.

Joku joskus sanoi, että nuo kipukohtaukset muistuttavat kovasti supistuksia. Kertokaapa synnyttäneet kanssasisaret, pitääkö tuo paikkansa?
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 17 Kesä 2013 15:48

Kesän ollessa tekee mieli olla enemmän :tyttö: kuin talvella ja ajattelin että hankin itselleni ennen lomaa/loman alkaessa rakennekynnet. Vaan mistä saisi hyvät, halvat mutta kestävät kynnet? Osaisiko kukaan suositella pk-seudulta mitään hyvää paikkaa? :tilt:

Kaupan feikkikynnet on kyllä nätit, mutta ei niin nätit että saisin ne näyttämään kuin omilta. Toisaalta, rakennekynnethän ne vasta "omilta" näyttääkin. :pahis:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 03 Heinä 2013 21:35

Nyt kun tuo veljen eksä on vaihtamassa alaa, niin siltä saattaisi saada asevelihintaan ihan kohtuulliset kynnet :vihellys:
Voin kysyä uskaltaako se tehdä jo ulkopuolisille?

Lakkasi mun kynnet tänään. Kolmen päivän koulutuksen jäljiltä ihan hyvä tulos. Mä kelpuutan. Näissä on päällä geelilakka ja kuviot ja päälilakka. Sekä neljä dimangionia. Kynnessä ei ole vahvikkeita, eikä lisäkköjä. Systerille laitettiin lisäkköjäkin. Pääsen seuraavan viikon aikana seuraamaan miten ne toimii :tilt:

Kuva
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 12 Heinä 2013 18:17

Koska minulla oli vapaapäivä ja ruokakauppaan oli mentävä pelkkien ruisjauhojen takia, päätin samalla käydä ostoksilla. Ensimmäisenä suuntasin kultasepänliikkeeseen, johon minulla oli lahjakortti. Olo oli jokseenkin orpo. Liian hieno liike kyseessä. :virne: Matkaan lähtivät ihanat roikkuvat korvikset, joissa oli hopeaketjuun kiinnitettynä lehtimäisiä juttuja ja joitain pieniä pallukoita. Ne korvissa tulee aika naisellinen ja nätti olo. :hullu: :tyttö: Kun rahaa jäi lahjakortista, ostin lisäksi nappikorvikset, joihin oli upotettu neliskanttinen, pieni "dimangi". Ihan nätit, mutta en välttämättä olisi noihin päätynyt, jos ei olisi ollut tuota lahjakorttia käytettävänä.

Yritin myös etsiä pyöräilyshortseja useammasta urheiluliikkeestä, Anttilasta ja Prismasta, mutta eipä löytynyt. :(
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa