heartless kirjoitti:Jee, huomenna alkaa muistikirjamaaliskuu!Oon tässä jo monta päivää odotellut tarvikkeet valmiina homman alkamista, (Tuossa siis blogin pitäjä antaa päivittäin jonkun aiheen, jonka mukaan sit toteutetaan oma näkemys siitä omaan muistikirjaan/vihkoon/mihin kukin näitä tekeekin). Teen näitä juttuja ihan omaksi ilokseni kun omaa blogia tuotosten esittelylle ei löydy.. ja itseni tuntien innostus riittää ehkä ekan viikon ajan tähän. Onko muita keijoja osallistumassa?
Olisipa ollut kiva tietää tästä vähän aiemmin, niin olisi voinut varautua. 
Ois kyllä ihan kiva osallistua, mutta ei mulla oo aikakauslehtiä. Enkä tiedä, jaksaisinko tosiaan joka päivä...

Oon tässä jo monta päivää odotellut tarvikkeet valmiina homman alkamista, (Tuossa siis blogin pitäjä antaa päivittäin jonkun aiheen, jonka mukaan sit toteutetaan oma näkemys siitä omaan muistikirjaan/vihkoon/mihin kukin näitä tekeekin). Teen näitä juttuja ihan omaksi ilokseni kun omaa blogia tuotosten esittelylle ei löydy.. ja itseni tuntien innostus riittää ehkä ekan viikon ajan tähän. Onko muita keijoja osallistumassa?

) Mutta sitten siitä ois 31 sivua käytetty ja loput jäis tyhjilleen.
(vaikka niitä pitikin kyllä etsiä aika pitkään ennen kuin löytyivät)