Sen sijaan katkeroituminen lisääntyy ja muu ihme perseily
Onneksi me ollaan vain "hyvänpäivän tuttuja"
"Säälin" ehkä vähän mun ystävää, joka on sen kanssa parempaa pataa.
Kibaya kirjoitti:Se ihminen pitää niin tiukasti yhdestä periaatteesta kiinni, joten en usko sen koskaan taipuvan siihen lapseen.
Emilia kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Se ihminen pitää niin tiukasti yhdestä periaatteesta kiinni, joten en usko sen koskaan taipuvan siihen lapseen.
No morjens... Tajusin juuri, mistä katkerat vanhukset tulevat.
Kibaya kirjoitti:Emilia kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Se ihminen pitää niin tiukasti yhdestä periaatteesta kiinni, joten en usko sen koskaan taipuvan siihen lapseen.
Kyllä. Mä en oikein vieläkään tiedä miten siihen olisi pitänyt suhtautua.
Se, että hänellä on periaate, josta ei todellakaan aio joustaa tippaakaan ennekuin yhteiskunta tai tekijä X taipuu hänen ajatusmalliinsa, ei kukaan saisi kärsiä siitä, mitä hän haluaa.

Lyyra kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Emilia kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Se ihminen pitää niin tiukasti yhdestä periaatteesta kiinni, joten en usko sen koskaan taipuvan siihen lapseen.
Kyllä. Mä en oikein vieläkään tiedä miten siihen olisi pitänyt suhtautua.
Se, että hänellä on periaate, josta ei todellakaan aio joustaa tippaakaan ennekuin yhteiskunta tai tekijä X taipuu hänen ajatusmalliinsa, ei kukaan saisi kärsiä siitä, mitä hän haluaa.
Mua alkoi nyt kiinnostaa, että mikä tää periaate on?

Yabba kirjoitti:En sano muuta kuin että Trololololl ja vahva kiinnitys Trolli-Finlandiaan.

-osastoa, jota en Ylen kanavilta edes haluaisi nähdä. Ei sillä että haluaisin nähdä mistään muualtakaan, mutta Maikkarilla se ainakin sopisi kanavan linjaan. 

- ja
-raukat. Tulee olemaan kova pala heille, jos Lotto-tuloksia ei voi katsoa tv:stä.
Monien muiden ihannemiehet ovat mulle ihan liian nättejä poikia. 
marenkienkeli kirjoitti:Olen aina ihmetellyt sitä, miten minulla voi olla niin kovin erilainen miesmaku kuin keskiverrolla suomalaisnaisella. Tämä uutinen valaisi asiaa. Miehekkäät (ja parrakkaat) miehet =![]()

Lyyra kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Olen aina ihmetellyt sitä, miten minulla voi olla niin kovin erilainen miesmaku kuin keskiverrolla suomalaisnaisella. Tämä uutinen valaisi asiaa. Miehekkäät (ja parrakkaat) miehet =![]()
Täytyy kyllä sanoa, että tuosta jutun esimerkkikuvasta mikään aste ei oo erityisen viehättävä.

marenkienkeli kirjoitti: Ja ei toi tosiaan ollut ainut kuvasarja, jota oli kehenkilöille näytetty.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa