Kirppisjumalat selkeesti rakasti mua tänään. Käytiin muksun kanssa pyörähtämässä kirppiksellä, vaikka eka aattelin ettei jaksakaan.
Hyvä ett jaksettiin
Ostin kuusi sydänkuosista juomalasia

, 0.50e kpl.
Kyseisiä laseja mulla oli yksi ennenkin, mutta se hajos ja mä olin tosi surullinen ja nyt mulla on niitä monta!
Sitten samassa pöydässä oli kolme punaista, sydänkuosista peltipurkkia

,
yksi iso ja kaksi vähän pienenpää, tosi hyväkuntoiset purkit maksoivat pienet euron kappale ja iso 1,5e.
Yleensä noista samanlaisista pyydetään reippaasti yli vitosta ainakin. Mä vähän niinkuin kerään sydänkuosisisia astioita,
tai sellaisia missä on tietynlaisia sydämiä ja niiden pitää olla puna valkeita tai kirkkaita,
missä on punaisia sydämiä, muut ei käy ja noi oli kaikki just oikeanlaisia

Sitten löysin viisi pientä lasipurkkia kansilla (tulivat tosi tarpeeseen), kaikki viisi 0,60e.
Sitten löysin vielä tosi hienon t-paidan kahdella eurolla,
ja kolme niittivyötä, joista kolmirivinen maksoi 2e ja kaksi yksi rivistä 0,50e kappale.
Ja pillejä, joissa oli kumiankkoja, ne maksoi euron ja niitä oli monta.
Ja pääkallokuosisen viskilasin, se maksoi euron.
Muksu sai tosi ison transformerin, joka pitää mökää, se oli musta vähän kallis, 6e,
mutta yleensä niistäkin pyydetään ihan järkyttäviä hintoja, enkä mä keksinyt, että miten sen ois saanut jätettyä sinne,
koska transformerit on nyt se juttu eikä sitä ole laskettu kädestä kertaakaan sen jälkeen, kun se siitä pöydästä napattiin...
Muuten kirppisasiaan liittyen. Mun työpaikka sijaitsee kierrätyskeskuksen kaa samassa tavallaan ja se on parasta ja pahinta ikinä.
Yleensä tupakilla jo näkee, et mitä sinne tuodaan sisälle ja sit pitää olla aina tosi nopea ja mennä heti varaamaan.
Yhden kulmahyllyn kotiutin jo sieltä, se maksoi vitosen ja olin halunnut sellaista kauan (tosin se ei sit mennyt sinne minne mä olin suunnitellut,
lapsi ilmoitti, että se haluaa sen ja se sopikin tosi hienosti sen huoneeseen..).
Ja ostin sieltä myös uudet matot olkkariin, nekin oli just sellaiset, mitä etsin ja tosi isot ja hyväkuntoiset,
niistä jouduin maksaa 15e, mikä oli tosi vähän, mutta kympin sain henkilökunta-alennusta