Kibaya kirjoitti:Mikä päivä tänään on?
Sunnuntai.
Levypiiri meni ihan mukavasti. Tenavat oli vauhdissa, mutta ei niin vauhdissa kuin edellisellä kerralla. Toinen nukkui päikkäreitä siinä vaiheessa, kun tulivat. Sitten katseltiin vähän View-Masterilla kiekkoja ja ihmeteltiin kissaa. Ja syötiin. Pellillinen muffinsseja meni päivässä (tai illalla söin viimeiset viisi, mutta kuitenkin). Sain kiinnostavia levyjä, joista yksi on kuulemma vähintäänkin hämmentävä. Toinen oli tullut mieleen eräästä viimeksi lainaamastani levystä, vaikka onkin musiikkityyliltään ihan erilainen.
Illalla käytiin oluella kavereiden kanssa, ja annoin näinä päivinä maisteriksi valmistuvalle kaverilleni jääkiekkoaiheisen kortin, jossa oli teksti "Se on siinä!" Jotenkin oon onnistunut viime aikoina löytämään todella keijoja kortteja eri tilanteisiin. Ystävänpäiväkortteinakin lähetin Robin-kortteja.

Lisäksi kuulin, että kaveripiiriin on ehkä tulossa uusi lapsi syksyllä.

Tänään kävi pikakylässä entinen kämppis, ja Moukan entinen rinnakkaisemäntä.
Moukka taisi vielä tunteakin sen.Hitsit, kun sen ystävän kanssa nähdään niin harvoin. Meillä on aina juteltavaa ja kauhean kivaa. Kuitenkin se aikoi tulla keväällä käymään uudestaan, kun hänellä on kuulemma paljon pitämättömiä lomia. Ja kesälläkin ehkä olisi tulossa. Mietittiin piknikkiä Arboretumissa. Se olisi ihanaa.

Melkoista. Tällä hetkellä on mämmi imeltymässä uunissa.
Enhän minä ole vasta kun 4 kuukautta haaveillut mämmistä.
Olen myös keittänyt paketillisen eilen likoamaan laitettuja kikherneitä. Kohta voisi laittaa jotain ruokaa kanasuikaleista.

se herätysralli alkoi. Junalautta!

)
. Lähdin ajoissa kotiin ja tänään sitten heräsinkin huomattavasti aiemmin kuin eilen. Ajattelin tänään siivota kämpän lattiasta kattoon, koska oon siivonnut varmaan kuukausi sitten täällä. Villakoirat nurkissa alkaa olla samankokoisia kuin mun kani. Ja jos ei ihan kauhea sade ole myöhemmin, niin lähden lenkille. Vaikka kai mä lähden vaikka satas. Pakko päästä ulos purkamaan viikonlopun oloja lenkkipolulle.