Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 24 Helmi 2013 15:02

Kibaya kirjoitti:Mikä päivä tänään on?

Sunnuntai.

Levypiiri meni ihan mukavasti. Tenavat oli vauhdissa, mutta ei niin vauhdissa kuin edellisellä kerralla. Toinen nukkui päikkäreitä siinä vaiheessa, kun tulivat. Sitten katseltiin vähän View-Masterilla kiekkoja ja ihmeteltiin kissaa. Ja syötiin. Pellillinen muffinsseja meni päivässä (tai illalla söin viimeiset viisi, mutta kuitenkin). Sain kiinnostavia levyjä, joista yksi on kuulemma vähintäänkin hämmentävä. Toinen oli tullut mieleen eräästä viimeksi lainaamastani levystä, vaikka onkin musiikkityyliltään ihan erilainen.

Illalla käytiin oluella kavereiden kanssa, ja annoin näinä päivinä maisteriksi valmistuvalle kaverilleni jääkiekkoaiheisen kortin, jossa oli teksti "Se on siinä!" Jotenkin oon onnistunut viime aikoina löytämään todella keijoja kortteja eri tilanteisiin. Ystävänpäiväkortteinakin lähetin Robin-kortteja. :virne:
Lisäksi kuulin, että kaveripiiriin on ehkä tulossa uusi lapsi syksyllä. :tilt:

Tänään kävi pikakylässä entinen kämppis, ja Moukan entinen rinnakkaisemäntä. :hymyhali: Moukka taisi vielä tunteakin sen.
Hitsit, kun sen ystävän kanssa nähdään niin harvoin. Meillä on aina juteltavaa ja kauhean kivaa. Kuitenkin se aikoi tulla keväällä käymään uudestaan, kun hänellä on kuulemma paljon pitämättömiä lomia. Ja kesälläkin ehkä olisi tulossa. Mietittiin piknikkiä Arboretumissa. Se olisi ihanaa. :sydän:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 24 Helmi 2013 15:38

Joo, eiköhän Moukka hänet muista. :kyllä:

Ystävän kissat muistavat mut edelleen hyvin, vaikka nykyään näen niitä jotain kerran vuodessa. Mutta kyllä se vaikuttaa, että olin yläaste- ja lukioikäisenä (silloin kun kyseiset kissat olivat pieniä) melko paljon (muutaman kerran kuukaudessa) ystäväni luona. Ystäväni mukaan kissat käyttäytyvät seurassani ihan eri tavalla kuin monien useammin käyvien vieraiden. Eivät ole yhtään vieraskoreita vaan saattavat laittaa sellaisen riehumisvaihteen päälle, että sellaisia on kuulemma lähinnä silloin, kun vieraita ei ole paikalla. Uskaliaampi kissa on lähes heti kiehnäämässä ja pyrkimässä syliin. Ja se ujompikin kissa tulee jossain vaiheessa tervehtimään, vaikka se yleensä vieraiden läsnäollessa kyräilee vain jossain piilossa. :hullu:
--------

Nousin tänään vasta klo 11 maissa, lähes 12 tunnin yöunien jälkeen. :O: Melkoista. Tällä hetkellä on mämmi imeltymässä uunissa. :täpinä: :sydän: Päätin, että nyt on pääsiäinen jo niin lähellä, että saan tehdä mämmiä. :keijo: Enhän minä ole vasta kun 4 kuukautta haaveillut mämmistä. :keijoei: Olen myös keittänyt paketillisen eilen likoamaan laitettuja kikherneitä. Kohta voisi laittaa jotain ruokaa kanasuikaleista. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 02 Maalis 2013 13:31

Terveisiä Hyvinkäältä :keijo:

Piti tulla tänne jo eilen päivällä, mutta sitten se vähän venyi ja olin 22:30 täällä :jaaha:
No, oho!

Tänään keikka, mutta ennen sitä vaan hengaan ja teen ei mitään. Mikä tällä hetkellä on hiton huonoa telkkaria areenasta. Eksyin suositusen kautta katsomaan areenasta "Kerran Viikossa"a, kotimaista uutta suoraa viihdeohjelmaa. Ei kannata :ei:
Tää on ihan hirveän huonosti kirjoitettu ja näytelty ja kaikkea :huoh:
Miksi mä edes katson tätä? :keijoei: :läps:

:keijoei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 02 Maalis 2013 13:36

Kibaya kirjoitti:Eksyin suositusen kautta katsomaan areenasta "Kerran Viikossa"a, kotimaista uutta suoraa viihdeohjelmaa. Ei kannata :ei:
Tää on ihan hirveän huonosti kirjoitettu ja näytelty ja kaikkea :huoh:

Miten tuo poikkeaa muista suomalaisista viihdeohjelmista? :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 02 Maalis 2013 13:42

On siellä ollut välillä ihan hyviäkin ohjelmia. :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 03 Maalis 2013 15:05

Eilinen. :superhymy:

Päivä oli vähän tylsätyhmä. Ensin noulaiffasin ympäri internetsejä ( :keijo: ) ties kuinka pitkään. Sitten lähdin käymään kaupungilla. Laitoin lähtiessä viestin toverilleni, että pääsisinkö hakemaan hänen luokseen unohtuneita siivoushanskojani (muuttosiivouksen jäljiltä jäivät).
Kaupungilla kävin ostamassa suodattimen vesikannuuni, ja tein leipäreissun Lidliin. Sorruin myös Subwayhin, koska lähdin kaupungille nälissäni. :ei:
Toveriltani tuli vastausviesti noin 2 min myöhässä. Olin juuri hypännyt bussiin kohti kotia, ja viestinkin huomasin vasta kun pääsin kotiin. Että nyt sopisi sitten tulla. :töktök:

No, onneksi on kuukausikortti bussiin. Söin kotona hätäpastaa ja lähdin parin tunnin päästä takaisin kaupungille. Ostin vohveleita tuparilahjaksi ja hyppäsin bussiin.
Perillä sain kaffet ja ilta venähti ihan täysin. :O: Mun oli tarkoitus olla siellä vain ehkä pari tuntia, mutta kello oli yli 10 kun lähdettiin. Juteltiin kaikesta maan ja taivaan väliltä. En oo varmaan ikinä edes ollut kahden tämän kaverini kanssa, vaikka ollaan tunnettu jo ties kuinka monta vuotta. Hitsi, että olikin kivaa. Sitten käveltiin tuiskua uhmaten kaupunkiin, kun missasin bussin, jolla olisin ehtinyt vaihtamaan viimeiseen vakiobussiini. Toverini oli menossa jollekin keikalle. Matkalla jatkettiin jutustelua, ja Keskustorilla tiet erkanivat, kun jäin odottamaan yöbussia ja hän jatkoi sinne keikkapaikalle.

Mutta olipa mukavaa. :superhymy:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 09 Maalis 2013 12:21

Siiderissä kylpevä possun lapa on uunissa hautumassa päivälliseksi ja nyt ollaan lähdössä makkaranpaistoon aurinkoiseen metsään. :D
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja damn » La 09 Maalis 2013 12:46

Heräsin aikaisin ja siivosin kämpän, joka oli varsinainen hävityksen kauhistus ja nurkissa pyörivät villakoirat olivat jo kanin kokoisia. Vielä kun viimeiset tiskit jaksaisi tiskata, niin voisi hyvillä mielin vaihtaa vapaalle. Tänään on ystävien kanssa syöpöttely- ja juopotteluilta. Jotkut laittaa ruokaa ja mun pitäs käydä ostamassa skumppaa. Yritän tänään tyttöillä ja laittautua jotenkin kivasti, saa nähdä miten onnistuu.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 09 Maalis 2013 14:47

damn kirjoitti:Tänään on ystävien kanssa syöpöttely- ja juopotteluilta. Jotkut laittaa ruokaa ja mun pitäs käydä ostamassa skumppaa. Yritän tänään tyttöillä ja laittautua jotenkin kivasti, saa nähdä miten onnistuu.

Juot sen pari lasia skumppaa, niin tyttöily onnistuu helposti. :virne:

Metsäretki oli mukava ja mönkijäkyyti hauskaa huolimatta siitä, että tuli vilu. Minut pitäis säilyttää lämpimässä ja täällä on +14 astetta sisällä ja -10 ulkona, holotna! Toppahousut sisällä ei oo tällä hetkellä liiottelua.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja skray » Su 10 Maalis 2013 11:33

Hyvää sunnuntaihuomenta fordalijat, tänään paistaa aurinko! :superhymy:
Mun päivän suunnitelmiin kuuluu ensin siivoamista, sitten ruuan laittoa ja leipomista. Lisäksi ajattelin keittää kiisseliä ja saada järkättyä meille ns. vararuokavaraston yhteen keittiön isommista laatikoista. Lisäks keittiössä on lipasto, jonka hyllyt pitäis paperoida ja sit kaapit ja laatikot sais täyttää kaikenmoisella tavaralla. Yhdestä laatikosta tulee romuloota, jossa on varapatterit ja lamput, taskulamppu, teippiä jne. tykötarpeita. Joka kodissa pitää olla romuloota, kohta mullakin on. :hymyhali:
Ennemmin ei oo ollu mahdollisuutta romulootaan, kun ei ole ollut tarpeeksi laatikoita, mutta nyt on. Mihinköhän mä oon pistäny mun hyllypaperin. :raps:

Jos saan kaiken edellä mainitsemani tehtyä, on tämä ollut yksi aktiivisimmista päivistä viikkoihin.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 10 Maalis 2013 11:52

Mä kutsuin sukulaisia kylään. Pitäisi aloittaa siivoilut, ja pestä hiukset. Mietin myös, että pitäisikö sukulaisille olla muutakin jälkkäriä kuin Aukun keksejä, kun pyysin niitä kuitenkin tuomaan omat kahvinsa ja kahvimaitonsa. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja skray » Su 10 Maalis 2013 18:59

Siivottu on, ruokaa on laitettu, kiisseli keitetty ja leipomukset on uunissa. Leffankin oon ehtinyt katsoa. :keijo:
Lipasto jäi nyt vielä odottamaan paperoijaansa ja täten myös romuloodan kehittely jää toiseen viikonloppuun.

Muuten on ollut aika jees päivä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 10 Maalis 2013 21:24

Tänään olen siivonnut. Ja lahnaillut. Ja katsonut Project Runwayn neljännen kauden loppuun. Jaksaiskohan sitä katsoa vielä kolmannen kauden putkeen? :haukotus:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 21 Huhti 2013 11:33

Heräsin hyvissä ajoin ja syötyäni aamupalan aurinkoinen keli houkutteli minut ulos kävelylle. Tein 7 kilsan lenkin ja pysähdyin matkan varrella luonnostelemaan jäiden ympäröimän laivan ja huvittavan tiikeriliukumäen. En tiedä mitä liukumäen suunnittelija on oikein miettinyt, penskat liukuu alas sen tiikerin pyllystä. :virne:

Olisin käynyt samalla kaupassa, mutta eihän vielä ole auki kuin joku Siwa. Myöhemmin iltapäivällä siis takaisin ulos.
Aattelin katsoa parit kissavideot juutuubista ja sitten jatkaa eilen kesken jäänyttä tiskausta.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja damn » Su 21 Huhti 2013 11:39

puolikarkea kirjoitti: En tiedä mitä liukumäen suunnittelija on oikein miettinyt, penskat liukuu alas sen tiikerin pyllystä. :virne:

Mä oon kanssa naureskellut tuota ja kävelen vieläpä päivittäin sen ohi :virne: .

Ihan kiva aamu. Ei ole enää migreeniä, eikä darraakaan, koska lähdin baarista tosi aikaisin väsymyksen takia. Nyt juon kahvia ja katson Simpsoneita. Pitäisi myös alkaa katsella vaatekaappia, sillä meillä on tänään yhdet valokuvaussessiot ja pitäisi löytää aiheeseen sopivaa vaatetusta. Kuvausten jälkeen voiskin käydä lenkillä ja tehdä vaikka jotain överihyvää ruokaa.
damn

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 21 Huhti 2013 13:39

Syötiin rauhassa aamupuurot ja kahvit.
Itse pelasin Tuusin tabletilla sille yhteen peliin "rahaa" :keijo: ja porukat katteli telkkaria. Vähän väsynyttä sakkia.

Just tlin ulkoa siään, kun otettiin ja lähdettiin keväthommiin, eli pilkkomaan oksia ja laittamaan kukkajuttuja. Mä öljysin äidin uuden avainkaapin. Se oli löytänyt kirpputorilta kolmella eurolla avainkaapin, josta halusivähän toisen näköisen. Katseltuani hetken sitä pintaa, totesin että haluan vähän hioa sitä. Pienellä hiomisella ja zen-mehiläisvahaölyllä (:virne:) kaapista tuli tosi hieno. Tutkiessani kaapin pintaa, totesin siinä olevan krakleeraus-pinta ja hiominen toi siihen vielä oman lisän. Vahaöljy taittui pinnalla kellertävän suuntaan, joten se näyttää nyt siltä mitä äiti tahtoikin. Harmittaa etten saanut auringosa kunnon kuvia miltä se näytti ennen. :(
Nyt se on hieno :keijo:

Istuminen suoraan auringossa tuntuu oudolta :keijopeukku:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 28 Huhti 2013 10:29

Kissat, perkele :epäilevä:
Puol seittemän! PUOL SEITTEMÄN! :raivo: se herätysralli alkoi. Junalautta!
Yhdeksään asti sain kuitenkin taisteltua ja nukuttua 20min pätkissä. Se piru tökkäs mut hereille aina kun nukahdin kunnolla. Ihan vähän vaan meni hermo. Vaikkakin se on vain eläin, eikä ymmärrä ja tahtoo vain saada mun huomion ja ruokaa. Se kävi kolistelemassa kippoja keittiössä ja kilisyttämässä jotain hiton inhottavaa ääntä tuottavaa yhdistelmää. :gaah: :virne:

Nyt mä olen ollut siitä yhdeksästä ihan hereillä. Nautiskellut rauhassa aamukahvista, kirjoittanut kirjekaverille kirjettä ja miettinyt mitä kaikkea tänään pitää tehdä. :keijo:

Melkein vois keittää mannapuuroa :raps:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Su 28 Huhti 2013 11:53

Heräilin kympin maissa, syötiin vähän aamupalaa ja tuijoteltiin telkkaria. Nyt jatkan eilistä puuhaa (tarjouspyyntöjen väsäämistä :epäilevä: ) ja esittelen myös tuotoksiani tolle toiselle tyypillekin. Myöhemmin ohjelmassa on kaupassa käyminen. Chilli sunnuntai :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja L-S » Su 28 Huhti 2013 12:18

Mä heräsin jo yhdeksän jälkeen ennen herätyskelloa. Hölmöksi tavaksi on kiireettömämpinä aamuina muodostunut selailla nettijuttuja puhelimella vielä sängyssä maaten, siinä vierähtää helposti aikaa ja nouseminen viivästyy. Tosin joka tapauksessa selaisin samat asiat varmaan myöhemmin koneelta, joten sama kai se missä sen ajan tuhlaa.

Tänään pitäisi taas tehdä vähän töitä, paino sanalla pitäisi. Mutta aion myös leipoa vappumunkkeja ja hengata parvekkeella. Töitä voi onneksi tehdä sielläkin. Pyykinpesuakin on.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja annastindeli » Su 28 Huhti 2013 13:07

Vähän meinaa olla niska kipeä ja jumissa kun eilen vahingossa moshasin. :eijo:
Mutta oli kyllä kivaa, ensin illasta mentiin kaverin synttäreille, siellä oli ihania juustoja ja huonoja juttuja. Jatkettiin tuttavien järkkäämälle keikalle, siellä esiintyi yksi tuttu ja pari muuta bändiä. Mies karkas kotiin ennen vikaa bändiä, me muut jatkettiin toiseen paikkaan tanssimaan. Tanssittiinkin sitten pilkkuun asti. :tilt: Mahtavinta kun tutuissa on semmosia miehiä jotka tanssii, ja tanssiikin täysillä. Siinä itekin rentoutuu ja revittelee enemmän. :inkkari:
annastindeli

ViestiKirjoittaja L-S » La 04 Touko 2013 12:08

Jaahas se olis sit taas lauantai, hajanaisen viikon ja feikkimaanantain jälkeen. :tilt:

Onneksi paistaa aurinko edes ajoittain. Heräsin ensimmäisen kerran jo ennen kahdeksaa, sillä olin unohtanut kytkeä kelloradion arkiherätyksen pois päältä. Hetken aikaa olin jo ihan virkeä ja harkitsin nousevani, mutta en sitten kuitenkaan. Menin takaisin sänkyyn ja nettiin puhelimella. Twitteristä löytyi linkki mielenkiintoiseen artikkeliin, ja ennen kuin huomasinkaan tein töitä lauantaiaamuna sängyssä. :keijo: Nukahdin tosin kesken, mutta luin sen herättyäni loppuun. Miten kätevää, että töitä voi tehdä sängyssäkin, tänään pitäisi tehdä vielä muutakin. Vähän plääh, mutta onneksi se aurinko. Niin, ja selkä on pirun jäykkä ja kipeä. Pitäisi jaksaa perehtyä johonkin jumppaliikkeisiin taas ja joogaa.

Mitäs muut?
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 04 Touko 2013 13:45

Kello soi seitsemältä, ei mitään muistikuvaa tapahtumasta. Heräsin 7.41 ja lähtö kahdeksalta :friikki:
Vähän tuli kiire ja sehän ei koskaan oikein lupaa hyvää. Kahvi termarimukiin ja baanalle. Onneksi ei tarvinnut nousta autosta heti ylös, vaan riitti kun nuokkui kyydissä.

Perillä olikin jo jännät paikat ja joka puolella oli jännittyneitä lapsia ja vanhempia.
Koko homma alkoi ystävän pojan lajilla, Hiphop Duo neljännesfinaalilla. :keijotäpinä:
On muuten aika kuumottavaa kun semmoiset 8-14 ikäryhmän välille lyödään 24 tanssiparia ja finaalissa tanssii kuusi :D
En sillälailla ymmärrä tanssista ja tekniikoista mitään erityistä, mutta voi vitsi miten hienoja koreografioita tuolla näki suoritettavan! Aivan mielettömiä duoja! Eikä se ystävän poika kaverinsa kanssa huonosti sijoittunut. Parista pisteestä vaille finaalipaikka, seitsemäs sija :D Kundin ekat kisat ikinä! Ei huono.

Täytyy sanoa että olen niin hyvällä tuulella, vaikka väsyttää ihan porsaana :keijo:
Mieletön energia noiden tanssijoiden keskellä.
:D

Nyt taidan ottaa päikkärit :haukotus:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 04 Touko 2013 13:58

Omaan lauantaihini sisältyy laiskottelua, grillausta, saunontaa ja ehkä vesiväreillä löträämistä, jos huvittaa.

Odotin aurinkoa, mutta eipä tuota näy. Ei sentään vettä sada. Toivottavasti ei tänään ripeksi, ei kauheasti kiinnostaisi kykkiä grillin luona viileässä JA kosteassa.

Nukuin yli kymmeneen ja vieläkin väsyttää. Enkä oikein hahmota mikä päivä nyt on, herätessä luulin ensin olevan sunnuntai.

Olis varmaan hyvä kömpiä ulos kävelylle, jos vaikka vahingossa piristyisi.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Suvi » La 04 Touko 2013 14:36

Musta tuntuu, että vieläkin olisi aamu :friikki:

Heräsin puoli yhdeksältä siihen, että sain tekstarin. Puhuin viestittäjän kanssa yhden puhelun, ja puhelun tajusin nähneeni ihan kertomisen arvoisen unen. :keijo: Mietin hetken, että kummassa kädessä Pikku-Ericin hanska olikaan (en tiedä, miksi :keijoei: ) ja päätin saman tien kirjoittaa uneni tänne.

En ole vieläkään kirjoittanut sitä unta tänne, mutta sain sentään käytyä kaupassa.

Tänään olisi tiedossa kaverin hääjuhlien jatkot, ja sinne pitäisi kehitellä joku asu. (Mulle iskee kohta paniikki... vaikka tässä on olevinaan vaikka kuinka paljon aikaa. :P )
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja damn » Su 05 Touko 2013 10:22

Mulla on ollut ankea viikonloppu, perjantai oli pelkkää itkua ja hampaiden kiristelyä. Lopetin mun ja Pojan jutun, olin ihan romuna perjantain. No palattiin kyllä yhteen samana yönä, mutta se perjantain fiilis sitä ennen oli hirveä. Ja tapahtui muitakin asioita, jotka teki illasta kamalan, sellasta itkua ja ongelmia, joita en todellakaan just sinä iltana olisi halunnut käsitellä. Lauantaina nukuinkin sitten melkein koko päivän. Kuudelta illalla nousin sängystä ja lähdin baariin. Oli parempi ilta ja fiilis. Käytiin yhdellä keikalla ja se oli hyvä :) . Lähdin ajoissa kotiin ja tänään sitten heräsinkin huomattavasti aiemmin kuin eilen. Ajattelin tänään siivota kämpän lattiasta kattoon, koska oon siivonnut varmaan kuukausi sitten täällä. Villakoirat nurkissa alkaa olla samankokoisia kuin mun kani. Ja jos ei ihan kauhea sade ole myöhemmin, niin lähden lenkille. Vaikka kai mä lähden vaikka satas. Pakko päästä ulos purkamaan viikonlopun oloja lenkkipolulle.
damn

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa